Dan krijg je het toch juist extra goed mee?quote:Op donderdag 17 september 2026 14:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
FP1 ga ik missen, want ben ik bij de tandarts.
quote:Op donderdag 17 september 2026 15:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dan krijg je het toch juist extra goed mee?
quote:Op donderdag 17 september 2026 14:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vragen of je de tv boven de stoel mag hangen.quote:Op donderdag 17 september 2026 14:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Doe Sjaak de groetenquote:Op donderdag 17 september 2026 14:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Examen?quote:Op donderdag 17 september 2026 18:25 schreef Red_85 het volgende:
Weekend begint dus op vrijdag om 13:30 ofso.
Ik ga blokken.
Janja Garnbret werd 94equote:Op woensdag 16 september 2026 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee, zag haar naam op eens voorbij komen.
Is het gek dat ik niemand uit die lijst ken?quote:Op donderdag 17 september 2026 22:10 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Janja Garnbret werd 94e![]()
Hier staat de volledige uitslag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op donderdag 17 september 2026 22:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is het gek dat ik niemand uit die lijst ken?Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Agenda. Zodat collega's niks met mij gaan plannen op vrijdagmiddag. Opsouten.quote:
[..]
Is het gek dat ik niemand uit die lijst ken?Hier ook niet. Mijn zoon kent Qucee wel. Andere generatie, ik word oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen moet Janjagodin kennenquote:Op zaterdag 19 september 2026 17:44 schreef DjVero het volgende:
[..]
Hier ook niet. Mijn zoon kent Qucee wel. Andere generatie, ik word oud
[..]
Is het gek dat ik niemand uit die lijst ken?Fresiagodin @ZipportalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wirtual is een trackmania godwel grappig dat die dus redelijk lijkt te kunnen karten
Ben geen fan van Fresia.quote:Op zaterdag 19 september 2026 20:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Fresiagodin @:zipportal
Wirtual is een trackmania godwel grappig dat die dus redelijk lijkt te kunnen karten
En voor de zekerheid;quote:
Hopelijk is het Live topic op tijd.quote:Op dinsdag 22 september 2026 16:28 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
En voor de zekerheid;
Donderdag vrije trainingen
Vrijdag 3e training en kwalificatie
Zaterdag race
Anders doen we wel iets met paintquote:Op dinsdag 22 september 2026 16:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk is het Live topic op tijd.
quote:Op dinsdag 22 september 2026 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Anders doen we wel iets met paint
Note gezet.quote:Op dinsdag 22 september 2026 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
AI slop kattengifjes
Wat vinden we hiervan @:ESF1Gamer
Een echte kat gooit die blik om. Dus matige AI gif.quote:Op dinsdag 22 september 2026 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
AI slop kattengifjes
Wat vinden we hiervan @:ESF1Gamer
De monteurs tillen de auto?quote:Op dinsdag 22 september 2026 21:04 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe logo McLaren. Bepaald geen verbetering.
Het papaya gaat inmiddels al een aantal jaren mee, tijd voor een reden om weer wat nieuwe merch te verkopen?quote:Op dinsdag 22 september 2026 21:04 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 september 2026 21:04 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Hé, dan zitten wij niet bij dezelfde tandarts. Of.. juist wel...? Ik ben er ook voor de mondhygienistequote:Op donderdag 17 september 2026 14:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op dinsdag 22 september 2026 21:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Hé, dan zitten wij niet bij dezelfde tandarts. Of.. juist wel...? Ik ben er ook voor de mondhygienisteEn daarna de tandarts
#offtopic.![]()
Is het al.... Raceweek?
(Oh damn, ik ga de race missen ook nogbedenk ik net. Maar acht, volg dit seizoen toch nauwelijks.)
Lijkt me ook wel leuk er eens eentje (Raceweekend OP) te proberen.quote:Op dinsdag 22 september 2026 16:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk is het Live topic op tijd.
quote:Op dinsdag 22 september 2026 21:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Hé, dan zitten wij niet bij dezelfde tandarts. Of.. juist wel...? Ik ben er ook voor de mondhygienisteEn daarna de tandarts
#offtopic.![]()
Is het al.... Raceweek?
(Oh damn, ik ga de race missen ook nogbedenk ik net. Maar acht, volg dit seizoen toch nauwelijks.)
De oorsprong is de McLaren garage in Nieuw Zeeland.quote:Op dinsdag 22 september 2026 21:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het papaya gaat inmiddels al een aantal jaren mee, tijd voor een reden om weer wat nieuwe merch te verkopen?
Wat een nietszeggend font met het logo wat er niet meer bij past.
Kortom: daar heeft een reclame- / brandingbureau ongetwijfeld de nodige tonnen mee verdiend.
Neeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:
Woon je ook in het Noorden van Nederland?quote:Op dinsdag 22 september 2026 21:34 schreef Sally het volgende:
[..]
#offtopic.![]()
Is het al.... Raceweek?
(Oh damn, ik ga de race missen ook nogbedenk ik net. Maar ach, volg dit seizoen toch nauwelijks.)
Zitten jullie straks naast elkaar zonder het te wetenquote:Op woensdag 23 september 2026 06:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Woon je ook in het Noorden van Nederland?
Ongetwijfeld ook een heel epistel erbij over de betekenis van elke letter en dat het staat voor de vrijheid en vooruitgang en verbintenis met de wereld en weet ik veel wat voor geneuzel allemaal.quote:Op dinsdag 22 september 2026 21:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het papaya gaat inmiddels al een aantal jaren mee, tijd voor een reden om weer wat nieuwe merch te verkopen?
Wat een nietszeggend font met het logo wat er niet meer bij past.
Kortom: daar heeft een reclame- / brandingbureau ongetwijfeld de nodige tonnen mee verdiend.
https://www.goldennumber.(...)si-arnell-021109.pdfquote:Op woensdag 23 september 2026 07:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ongetwijfeld ook een heel epistel erbij over de betekenis van elke letter en dat het staat voor de vrijheid en vooruitgang en verbintenis met de wereld en weet ik veel wat voor geneuzel allemaal.
Ah.. een man die dit soort geneuzel ook al vaker aan heeft moeten horen.quote:Op woensdag 23 september 2026 07:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ongetwijfeld ook een heel epistel erbij over de betekenis van elke letter en dat het staat voor de vrijheid en vooruitgang en verbintenis met de wereld en weet ik veel wat voor geneuzel allemaal.
Dit las ik later ook ja.quote:Op dinsdag 22 september 2026 22:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De oorsprong is de McLaren garage in Nieuw Zeeland.
[ afbeelding ]
En dat hebben ze 1-op-1 gekopieerd en daar krijgen ze geld voor?quote:Op dinsdag 22 september 2026 22:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De oorsprong is de McLaren garage in Nieuw Zeeland.
[ afbeelding ]
eh.... nope, dat dan weer nietquote:Op woensdag 23 september 2026 06:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Woon je ook in het Noorden van Nederland?
quote:Op woensdag 23 september 2026 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Isack Hadjar blijft nog een jaartje bij Red Bull:
https://racingnews365.nl/(...)p-met-max-verstappen
https://www.ad.nl/formule(...)n-een-jaar~af584bb5/
V8quote:The initial plan for F1’s next engine regulations have been revealed: 3.0-litre V8 turbo, with a smaller electrical motor and 50kg lighter
De enige banen van dit groepje die de moeite waard zijn hebben V8s of zelfs de V10s meegemaakt.quote:Op woensdag 23 september 2026 18:40 schreef Tarado het volgende:
A naturally aspirated 3.0-litre V8 would have reached noise levels that would cause a major problem with some of the current F1 venues.
The issue concerns street circuits in particular: Melbourne, Miami, Madrid, Singapore, Baku and Las Vegas are venues where noise-emission restrictions are in place, and the arrival of cars significantly louder than the current generation could create major difficulties that would be impossible to overcome and potentially even put some events at risk.
Waarom altijd van die polder oplossingen?
1 keer in Singapore geweest met de V8's nog, dat klonk wel goed moet ik zeggen.quote:Op woensdag 23 september 2026 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enige banen van dit groepje die de moeite waard zijn hebben V8s of zelfs de V10s meegemaakt.
We kunnen ook gewoon stoppen met die banen.quote:Op woensdag 23 september 2026 18:40 schreef Tarado het volgende:
A naturally aspirated 3.0-litre V8 would have reached noise levels that would cause a major problem with some of the current F1 venues.
The issue concerns street circuits in particular: Melbourne, Miami, Madrid, Singapore, Baku and Las Vegas are venues where noise-emission restrictions are in place, and the arrival of cars significantly louder than the current generation could create major difficulties that would be impossible to overcome and potentially even put some events at risk.
het lawaai zal ongeveer net zoveel zijn dan bijvoorbeeld Rotterdam zaterdagnachtquote:Op woensdag 23 september 2026 18:40 schreef Tarado het volgende:
Goed idee om de V8 terug te brengenquote:Op woensdag 23 september 2026 18:35 schreef Nattekat het volgende:
https://www.motorsport.co(...)s-revealed/10858153/
[..]
V8
tsja, dat land heeft al een hele lange tijd een hele giftige fanbase ...quote:Op donderdag 24 september 2026 09:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Pierre Gasly, zijn vriendin en zijn ouders zijn sinds de Madring doel van online haat en bedreigingen.
Drie keer raden vanuit welke fanbase...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |