Dan krijg je het toch juist extra goed mee?quote:Op donderdag 17 september 2026 14:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
FP1 ga ik missen, want ben ik bij de tandarts.
quote:Op donderdag 17 september 2026 15:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dan krijg je het toch juist extra goed mee?
quote:Op donderdag 17 september 2026 14:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vragen of je de tv boven de stoel mag hangen.quote:Op donderdag 17 september 2026 14:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Doe Sjaak de groetenquote:Op donderdag 17 september 2026 14:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Examen?quote:Op donderdag 17 september 2026 18:25 schreef Red_85 het volgende:
Weekend begint dus op vrijdag om 13:30 ofso.
Ik ga blokken.
Janja Garnbret werd 94equote:Op woensdag 16 september 2026 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee, zag haar naam op eens voorbij komen.
Is het gek dat ik niemand uit die lijst ken?quote:Op donderdag 17 september 2026 22:10 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Janja Garnbret werd 94e![]()
Hier staat de volledige uitslag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op donderdag 17 september 2026 22:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is het gek dat ik niemand uit die lijst ken?Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Agenda. Zodat collega's niks met mij gaan plannen op vrijdagmiddag. Opsouten.quote:
[..]
Is het gek dat ik niemand uit die lijst ken?Hier ook niet. Mijn zoon kent Qucee wel. Andere generatie, ik word oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen moet Janjagodin kennenquote:Op zaterdag 19 september 2026 17:44 schreef DjVero het volgende:
[..]
Hier ook niet. Mijn zoon kent Qucee wel. Andere generatie, ik word oud
[..]
Is het gek dat ik niemand uit die lijst ken?Fresiagodin @ZipportalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wirtual is een trackmania godwel grappig dat die dus redelijk lijkt te kunnen karten
Ben geen fan van Fresia.quote:Op zaterdag 19 september 2026 20:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Fresiagodin @:zipportal
Wirtual is een trackmania godwel grappig dat die dus redelijk lijkt te kunnen karten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |