En voor de zekerheid;quote:
Hopelijk is het Live topic op tijd.quote:Op dinsdag 22 september 2026 16:28 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
En voor de zekerheid;
Donderdag vrije trainingen
Vrijdag 3e training en kwalificatie
Zaterdag race
Anders doen we wel iets met paintquote:Op dinsdag 22 september 2026 16:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk is het Live topic op tijd.
quote:Op dinsdag 22 september 2026 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Anders doen we wel iets met paint
Note gezet.quote:Op dinsdag 22 september 2026 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
AI slop kattengifjes
Wat vinden we hiervan @:ESF1Gamer
Een echte kat gooit die blik om. Dus matige AI gif.quote:Op dinsdag 22 september 2026 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
AI slop kattengifjes
Wat vinden we hiervan @:ESF1Gamer
De monteurs tillen de auto?quote:Op dinsdag 22 september 2026 21:04 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe logo McLaren. Bepaald geen verbetering.
Het papaya gaat inmiddels al een aantal jaren mee, tijd voor een reden om weer wat nieuwe merch te verkopen?quote:Op dinsdag 22 september 2026 21:04 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 september 2026 21:04 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Hé, dan zitten wij niet bij dezelfde tandarts. Of.. juist wel...? Ik ben er ook voor de mondhygienistequote:Op donderdag 17 september 2026 14:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
FP1 ga ik missen, want ben ik bij de tandarts.
quote:Op dinsdag 22 september 2026 21:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Hé, dan zitten wij niet bij dezelfde tandarts. Of.. juist wel...? Ik ben er ook voor de mondhygienisteEn daarna de tandarts
#offtopic.![]()
Is het al.... Raceweek?
(Oh damn, ik ga de race missen ook nogbedenk ik net. Maar acht, volg dit seizoen toch nauwelijks.)
Lijkt me ook wel leuk er eens eentje (Raceweekend OP) te proberen.quote:Op dinsdag 22 september 2026 16:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk is het Live topic op tijd.
quote:Op dinsdag 22 september 2026 21:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Hé, dan zitten wij niet bij dezelfde tandarts. Of.. juist wel...? Ik ben er ook voor de mondhygienisteEn daarna de tandarts
#offtopic.![]()
Is het al.... Raceweek?
(Oh damn, ik ga de race missen ook nogbedenk ik net. Maar acht, volg dit seizoen toch nauwelijks.)
De oorsprong is de McLaren garage in Nieuw Zeeland.quote:Op dinsdag 22 september 2026 21:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het papaya gaat inmiddels al een aantal jaren mee, tijd voor een reden om weer wat nieuwe merch te verkopen?
Wat een nietszeggend font met het logo wat er niet meer bij past.
Kortom: daar heeft een reclame- / brandingbureau ongetwijfeld de nodige tonnen mee verdiend.
Neeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:
Woon je ook in het Noorden van Nederland?quote:Op dinsdag 22 september 2026 21:34 schreef Sally het volgende:
[..]
#offtopic.![]()
Is het al.... Raceweek?
(Oh damn, ik ga de race missen ook nogbedenk ik net. Maar ach, volg dit seizoen toch nauwelijks.)
Zitten jullie straks naast elkaar zonder het te wetenquote:Op woensdag 23 september 2026 06:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Woon je ook in het Noorden van Nederland?
Ongetwijfeld ook een heel epistel erbij over de betekenis van elke letter en dat het staat voor de vrijheid en vooruitgang en verbintenis met de wereld en weet ik veel wat voor geneuzel allemaal.quote:Op dinsdag 22 september 2026 21:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het papaya gaat inmiddels al een aantal jaren mee, tijd voor een reden om weer wat nieuwe merch te verkopen?
Wat een nietszeggend font met het logo wat er niet meer bij past.
Kortom: daar heeft een reclame- / brandingbureau ongetwijfeld de nodige tonnen mee verdiend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |