Daar zal Ethopie op gaan zitten wachten, geloof je het zelf?quote:Op woensdag 16 september 2026 16:34 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Klopt. Daar zal je een soort buiten-Europees uitzetcentrum voor moeten hebben.
Prima dat je komt en als je mag blijven mag je blijven, je kan je verblijfsvergunning ophalen bij loket B, MAAR als je (binnen x jaar) misdaden pleegt van zwaarte Y of Z dan pleuren we je fijn in Ethiopië ook al kom je daar helemaal niet vandaan. Graag tekenen of u mag weer gaan.
HIj is net 5 minuten aan het praten...quote:Op woensdag 16 september 2026 16:39 schreef nostra het volgende:
Brekelmans doet het goed als ik de appgroepen mag geloven.
Of elk ander willekeurig land WAAR JE DAN AFSPRAKEN MEE MAAKTquote:Op woensdag 16 september 2026 16:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Daar zal Ethopie op gaan zitten wachten, geloof je het zelf?
Omdat ze zoveel miljard willen investeren in windmolens?quote:Op woensdag 16 september 2026 16:43 schreef Bocaj het volgende:
Goh, hij zegt het. NL kan het klimaatprobleem niet oplossen.
Energie is duur in NL omdat de BELASTING hoog is.
VVD appgroepen?quote:Op woensdag 16 september 2026 16:39 schreef nostra het volgende:
Brekelmans doet het goed als ik de appgroepen mag geloven.
Hetzelfde Ethiopie waar we verder alleen maar ontwikkelingshulp aan geven? Land dat totaal corrupt is en enorm lijdt onder verwoestijning? En verhongering?quote:Op woensdag 16 september 2026 16:44 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Of elk ander willekeurig land WAAR JE DAN AFSPRAKEN MEE MAAKT
(Ik dacht die toevoeging snapt iedereen wel)
Je kan ze niet zomaar van Schiphol daarheen vliegen terwijl Ethiopie dat helemaal niet wil nee, dat begrijp ik ook nog wel.
Zal hun meer om de stroom gaan. (Totdat de nuke centrales online komen.)quote:Op woensdag 16 september 2026 16:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat ze zoveel miljard willen investeren in windmolens?
En de winst gaat dan naar buitenlandse energie bedrijven zeker?quote:Op woensdag 16 september 2026 16:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zal hun meer om de stroom gaan. (Totdat de nuke centrales online komen.)
“Of elk ander willekeurig land “quote:Op woensdag 16 september 2026 16:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hetzelfde Ethiopie waar we verder alleen maar ontwikkelingshulp aan geven? Land dat totaal corrupt is en enorm lijdt onder verwoestijning? En verhongering?
Elk ander willekeurig land? Lees jij eigenlijk wel?quote:Op woensdag 16 september 2026 16:50 schreef kalinhos het volgende:
[..]
“Of elk ander willekeurig land “
De tering, lees jij überhaupt waar je op reageert?
Zorgtoeslag eerder stoppen voor hogere inkomens? Hogere inkomens krijgen al geen zorgtoeslag, tenzij iemand met 100 Euro boven het minimum al als hoger inkomen wordt gezien.quote:Want vooral op korte termijn zijn rijke Nederlanders beter af. Ondanks dat Heinen de zorgtoeslag voor hogere inkomens eerder laat stoppen en grootverdieners eerder het toptarief laat betalen.
DAT ZIJN TOCH GEEN GROOTVERDIENERS MALLOTEN DAAR IN DEN HAAGquote:Wat wél overeind is gebleven is dat mensen met een hoger inkomen al vanaf 78.426 euro het hoogste tarief in de inkomstenbelasting (49,5 procent) gaan betalen.
Of je doet dom of je bent het.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Elk ander willekeurig land? Lees jij eigenlijk wel?
Nee, jij leest mij dan misschien verkeerd, benoem gewoon dat je strafkampen wil voor illegalen ergens ver buiten jouw buurt.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:53 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Of je doet dom of je bent het.
Beide gevallen kijk je maar even.
Ik heb het niet over strafkampen? Ik vind het prima als ze in Ethiopie/Oman/Barbados/IJsland/Cuba/VAE/Zuid-Korea/Carpetland/Uruguay/China/Senegal landen en daarna gewoon de arrival-hal uitlopen en daar maar eens kijken hoe het leven is.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, jij leest mij dan misschien verkeerd, benoem gewoon dat je strafkampen wil voor illegalen ergens ver buiten jouw buurt.
En daar is de werkgelegenheid groter dan hier? Hoor nu Brekelmans zeuren dat hier een arbeidstekort is.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:59 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ik heb het niet over strafkampen? Ik vind het prima als ze in Ethiopie/Oman/Barbados/IJsland/Cuba/VAE/Zuid-Korea/Carpetland/Uruguay/China/Senegal landen en daarna gewoon de arrival-hal uitlopen en daar maar eens kijken hoe het leven is.
Uiteraard in afspraak met Ethiopie/Oman/Barbados/IJsland/Cuba/VAE/Zuid-Korea/Carpetland/Uruguay/China/Senegal
Dat zou kunnen. Ik dacht dat Vattenfall veel zit daar op de Noordzee, maar ook anderen.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En de winst gaat dan naar buitenlandse energie bedrijven zeker?
Bedank de VVD voor dat laatste, die hebben het zo weten te verkopen. Tering he, dat moet verdomme op vermogen zeker als je kijkt wat eraan komt en hoe krom het nu al zit.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:53 schreef Zorro het volgende:
Nou, het concept is openbaar en je broek zakt er van af. Niet het concept zelf, maar wel hoe men de inkomensverdeling bekijkt...
https://www.ad.nl/politie(...)~a9b32c5e/?slug_rd=1
Deze zin vat alles samen:
[..]
Zorgtoeslag eerder stoppen voor hogere inkomens? Hogere inkomens krijgen al geen zorgtoeslag, tenzij iemand met 100 Euro boven het minimum al als hoger inkomen wordt gezien.
Hetzelfde voor "Grootverdieners" eerder het toptarief laten betalen. Wat betekent dat? Nou dit:
[..]
DAT ZIJN TOCH GEEN GROOTVERDIENERS MALLOTEN DAAR IN DEN HAAG
Noorwegen is altijd al slimmer geweest.quote:Op woensdag 16 september 2026 17:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik dacht dat Vattenfall veel zit daar op de Noordzee, maar ook anderen.
Dat is dus een kern van die afspraak: dat je afspreekt met Ethiopie/Oman/Barbados/IJsland/Cuba/VAE/Zuid-Korea/Carpetland/Uruguay/China/Senegal dat het vanaf landen op de luchthaven hún probleem is.quote:Op woensdag 16 september 2026 17:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En daar is de werkgelegenheid groter dan hier? Hoor nu Brekelmans zeuren dat hier een arbeidstekort is.
Die man staat te raaskallen.quote:Op woensdag 16 september 2026 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rare woordverdraaiingen van Brekelmans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |