Zo simpel he.. Sorry hoor maar als je echt denkt dat het zo gaat in Amerika loop je wederom gewoon weer te trollen.quote:Op donderdag 24 september 2026 13:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Trump is bezig met een personele inkrimping en reorganisatie van de CIA, heeft de focus van de CIA verplaatst naar Azië, en dan met name op China, en heeft de nieuwe directeur Radcliffe aangesteld daarvoor.
Dus ja, de CIA werkt voor Trump.
Nee, mensen worden verbannen van POL en NWS omdat ze 'pro' Russisch zijn volgens jou. Dan Report je ze. En nu ze daar niet meer zijn kom je hier maar uit verveling. Want je mist discussie, daar is het alleen circlejerk van ooh Putler dit Putler dat, hybride oorlogsvoering,afd,Tate, Clavicular, sweeney 😆quote:Op donderdag 24 september 2026 14:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus mensen krijgen een ban voor BNW omdat ze iets niet snappen.
Anyway, jij roept geheel zonder enige onderbouwing dat de CIA deze oorlog is gestart.
Terwijl het overduidelijk de door Poetin aangekondigde speciale militaire operatie is die deze oorlog is gestart.
Ah, dus jij wilt dat ik een ban krjjg voor dit topic omdat jij een ban hebt op het zustertopic in NWS.quote:Op donderdag 24 september 2026 14:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee, mensen worden verbannen van POL en NWS omdat ze 'pro' Russisch zijn volgens jou. Dan Report je ze.
Wederom snap je het totaal niet vandaag.
je hoeft niets maar verwacht gewoon getroll terug als je gaat trollenquote:Op donderdag 24 september 2026 14:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, dus jij wilt dat ik een ban krjjg voor dit topic omdat jij een ban hebt op het zustertopic in NWS.
Je weet dat bans niet definitief zijn?
Die voor mij op BNW was voor 1 maand.
Dus je hoeft dit niet op mij af te reageren.
We hebben het over de CIA, en jij begint over de FBI.quote:Op donderdag 24 september 2026 14:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zo simpel he.. Sorry hoor maar als je echt denkt dat het zo gaat in Amerika loop je wederom gewoon weer te trollen.
De deepstate heeft controle over de inlichtingen diensten, tijdens corona werd er bij fbi etc gevraagd of je gevaccineerd was en of je een Trump stemmer bent, als je dat dus was kreeg je vaak ontslag of werd je niet aangenomen.
De oud FBI medewerkerbaas had schelpen op een strand neergelegd waar hij virtuesingalde dat iemand Trump moest vermoorden. CIA heeft duizenden mensen in dienst die bezig zijn waar Trump niet eens van af weet. Zoals Epstein vermoedelijk CIA of Mossad was.
Maar volgens mij ben jij helemaal nieuw in het bnw wereldje, of je doet je gewoon dom voor, dus trollen
Jij bepaald hier niet waar we het over hebben, dat doe ik. We hebben het over inlichtingendiensten. Een bolwerk wat ontstaan is uit de deepstate krijg je niet even naar jou hand met de aanstelling van een nieuwe baas.. weer aan het trollenquote:Op donderdag 24 september 2026 14:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
We hebben het over de CIA, en jij begint over de FBI.
Anyway, Trump heeft de nieuwe directeur van de CIA aangesteld en de lijnen uitgezet.
Dus ja: Trump is de baas.
En als een enkele CIA agent spelletjes doet met schelpen, dan is Trump mans genoeg om daar tegen op te treden.
Ik had niet verwacht dat jij Trump ziet als een marionet.
Ik snap emquote:Op donderdag 24 september 2026 14:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee, mensen worden verbannen van POL en NWS omdat ze 'pro' Russisch zijn volgens jou. Dan Report je ze. En nu ze daar niet meer zijn kom je hier maar uit verveling. Want je mist discussie, daar is het alleen circlejerk van ooh Putler dit Putler dat, hybride oorlogsvoering,afd,Tate, Clavicular, sweeney 😆
Wederom snap je het totaal niet vandaag.
Nopequote:Op donderdag 24 september 2026 14:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jij bepaald hier niet waar we het over hebben, dat doe ik.
Nope, we hebben het over de CIA.quote:We hebben het over inlichtingendiensten.
Ja, je bent weer aan het trollen.quote:Een bolwerk wat ontstaan is uit de deepstate krijg je niet even naar jou hand met de aanstelling van een nieuwe baas.. weer aan het trollen
Ik ben nog nooit verbannen in bnw voor trollen, gij wel volgens mijquote:Op donderdag 24 september 2026 15:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope
[..]
Nope, we hebben het over de CIA.
Jij verlegt de doelpalen naar de FBI.
[..]
Ja, je bent weer aan het trollen.
Maar je had ook beloofd om dat te doen.
Ah, dat is toch de voormalige minister van buitenlandse zaken van Trump?quote:Op donderdag 24 september 2026 15:08 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Deepstate, zoals je ziet Wantie, is ondanks jou boosheid en frustratie op Trump, hij eigenlijk heel machteloos tegen de uniparty.
Maar wat verwacht je, als de GOP en DNC beiden zijn ingesteld om je te grazen te nemen of te blokkeren
Jij belooft te gaan trollen tegen mij.quote:Op donderdag 24 september 2026 15:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit verbannen in bnw voor trollen, gij wel volgens mij
Kijk, wederom snap je het niet, of je loopt weer te trollen.quote:Op donderdag 24 september 2026 15:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, dat is toch de voormalige minister van buitenlandse zaken van Trump?
Dus hoezo heeft Trump het niet in de hand?
Daarnaast heeft Trump hem destijds aangesteld als directeur van de CIA.
Raar dan dat je kwaliteiten niet op NWS worden prijs gesteld zoals je zei.quote:Op donderdag 24 september 2026 15:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit verbannen in bnw voor trollen, gij wel volgens mij
Kijk niet iedereen kan deze worldview handelen of überhaupt de intelligentie hebben om objectief alles op een rijtje te kunnen zetten.
Dat kunnen echte bnwers wel vaak
Trump heeft hem twee keer aangesteld.quote:Op donderdag 24 september 2026 15:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Kijk, wederom snap je het niet, of je loopt weer te trollen.
Dat Trump iemand aanstelt betekent niet dat hij daadwerkelijk een MAGA strijder is, dat zag je wel aan Pence.
Nee hoor, mijn kwaliteiten worden zeker op prijs gesteld. Ik praat dan ook niet over mijzelf, want ik heb niets te zoeken in nws oekr topic. Daar pas jij beter thuis, maar krijg je blijkbaar geen aandacht. Bnw hoor je duidelijk niet thuis met je narrow minded visionquote:Op donderdag 24 september 2026 15:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Raar dan dat je kwaliteiten niet op NWS worden prijs gesteld zoals je zei.
Of was dat vanwege je getrol?
Bij jou vindt ie alleszins wel weer de "discussie"quote:Op donderdag 24 september 2026 15:19 schreef epicbeardman het volgende:
Bnw hoor je duidelijk niet thuis met je narrow minded vision
Eerst klaag je dat je daar een ban hebt, en nu vind je dat je daar niets te zoeken hebtquote:Op donderdag 24 september 2026 15:19 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn kwaliteiten worden zeker op prijs gesteld. Ik praat dan ook niet over mijzelf, want ik heb niets te zoeken in nws oekr topic. Daar pas jij beter thuis, maar krijg je blijkbaar geen aandacht. Bnw hoor je duidelijk niet thuis met je narrow minded vision
Ik heb nergens gezegd dat ik zelf een ban heb schatje, daar speelt je begrijpend lezen weer eens partenquote:Op donderdag 24 september 2026 15:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Eerst klaag je dat je daar een ban hebt, en nu vind je dat je daar niets te zoeken hebt
Ik heb ook nergens een ban.quote:Op donderdag 24 september 2026 15:49 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik zelf een ban heb schatje, daar speelt je begrijpend lezen weer eens parten
Ok nu is het duidelijk. Je trollt.quote:Op donderdag 24 september 2026 17:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens een ban.
Dus wat was je punt eigenlijk?
Nope.quote:Op donderdag 24 september 2026 18:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ok nu is het duidelijk. Je trollt.
Wantie, het ging erom dat jij in eens in bnw moet vervelen terwijl je de afgelopen jaren hier niet bent geweest.quote:Op donderdag 24 september 2026 19:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope.
Vraag maar na, ik heb op geen enkel subforum een ban.
Dus terug naar de orde van de dag en ophouden met miepen over bans.
Vraag het aan de mods en FA's: ik dien nooit TR's in, ik klaag nooit over anderen in feedback, etc.quote:Op donderdag 24 september 2026 19:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wantie, het ging erom dat jij in eens in bnw moet vervelen terwijl je de afgelopen jaren hier niet bent geweest.
Jij rapporteert mensen die volgens jou bnw praten in nws/pol. Nu je iedereen heb gerapporteerd en mensen alleen nog maar elkaar kunnen napraten in pol en NWS.. haal je blijkbaar geen voldoening daar meer uit. Waar jij voor vecht in bnw is debunken. Jij gelooft namelijk niet in conspiracys, dus jij steunt ook censuur.
Dus ja, je trollt. Zelfs mij heb je vaak naar bnw verwezen. Zonder dat je er zelf zat destijds. 😂
Wat is hier brave new world aan? Oprechte vraag. Geloof je niet wat ze zeggen?quote:Op donderdag 24 september 2026 19:54 schreef Wantie het volgende:
Back to topic:
Ukraine's FM Sybiha to Lavrov:
You wanted Kyiv in three days. How did you end up with Moscow burning four years later?
[ x ]
[ x ]
uit bnw mod post uit 2009. Ik zie de relevantie niet.quote:Welkom in a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
Hier in BNW zouden we het fijn vinden als iedereen een beetje rekening met elkaar houdt.
Ook vinden wij het fijn dat users niet alleen hier komen om random conspiracies te bashen.
ruzzia moet stoppen met de drie 3 daagse SMOquote:Op donderdag 24 september 2026 19:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat is hier brave new world aan? Oprechte vraag. Geloof je niet wat ze zeggen?
[..]
uit bnw mod post uit 2009. Ik zie de relevantie niet.
De grap is juist dat als ik iets BNW's plaats, dan springt Candymannetje er bovenop en moet ik het tot in detail aantonen met officiële NWS bronnenquote:Op donderdag 24 september 2026 19:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat is hier brave new world aan? Oprechte vraag. Geloof je niet wat ze zeggen?
[..].
Nou, die blijkt de CIA te zijn begonnen.quote:Op donderdag 24 september 2026 20:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ruzzia moet stoppen met de drie 3 daagse SMO
Zelfs 2x dezelfde dagquote:Deense inlichtingendienst waarschuwt: Rusland kan “binnen enkele maanden” beperkte aanval op NAVO-land uitvoeren
De Deense militaire inlichtingendienst waarschuwt dat Rusland de komende maanden een beperkte militaire aanval op een NAVO-land zou kunnen uitvoeren. Het risico wordt momenteel als “klein, maar groeiend” ingeschat.
Volgens een donderdag gepubliceerd rapport zou Rusland bijvoorbeeld langeafstandswapens kunnen inzetten tegen NAVO-infrastructuur die Oekraïne ondersteunt. Een andere mogelijkheid is een beperkte inval in een buurland met een klein aantal militairen, mogelijk zonder herkenbare insignes.
Een grootschalige Russische invasie van een NAVO-land blijft volgens de Denen “zeer onwaarschijnlijk”, al kan die niet volledig worden uitgesloten. Rusland zou volgens de dienst vooral kunnen proberen te testen of de NAVO-landen artikel 5, dat bepaalt dat een aanval op één bondgenoot als een aanval op alle bondgenoten wordt beschouwd, daadwerkelijk gezamenlijk zouden toepassen.
De Deense inlichtingendienst verwacht de komende maanden ook zwaardere Russische hybride aanvallen in Europa. Het kan onder meer gaan om “destructieve cyberaanvallen die maatschappelijke functies lamleggen” en sabotage waarbij het risico op slachtoffers groot is. Het doel zou zijn Europese middelen weg te trekken van de steun aan Oekraïne en verdeeldheid binnen de NAVO te vergroten.
https://www.hln.be/buiten(...)t-oekraine~a93df6b5/
Maar kijk, Rutte denkt dat we er klaar voor zijnquote:Deense inlichtingendienst sluit Russische invasie in NAVO-land niet langer uit
De Deense militaire inlichtingendienst sluit een Russische invasie in een NAVO-land niet langer uit, maar blijft zo'n invasie wel als onwaarschijnlijk beschouwen. "Er bestaat een zwak maar toenemend risico dat Rusland beperkte militaire aanvallen uitvoert tegen een NAVO-land dat aan Rusland grenst", zegt Thomas Ahrenkiel, het hoofd van de Deense militaire inlichtingendienst, tijdens een perconferentie.
"We blijven het onwaarschijnlijk vinden dat Rusland een belang ziet bij een invasie in een NAVO-land, maar we kunnen het niet uitsluiten", zei hij. "We verwachten geen conventionele militaire aanval van Rusland op Denemarken", benadrukte hij ook.
In een nieuwe evaluatie van de Russische dreiging beschouwt de dienst een invasie, net als een intensivering van de hybride aanvallen, als wanhopig. Zo'n invasie "zou kunnen gebeuren in de komende maanden", om de Europeanen af te leiden van hun steun aan Oekraïne. Moskou zou weliswaar nog minstens zes maanden nodig hebben om de troepen voor te bereiden en op te bouwen.
De dienst schetst enkele scenario's. Rusland zou beperkte aanvallen kunnen uitvoeren op infrastructuur die Oekraïne ondersteunt, of een valsevlagoperatie waarbij Rusland drones van Oekraïense makelij inzet.
Ahrenkiel stelde dat Rusland nu een grotere bereidheid heeft om risico's te nemen, die gevolgen zullen hebben op de veiligheid in Denemarken. Dat betekent volgens hem niet dat Rusland Denemarken zal aanvallen.
Klaar voor hybride aanvallenquote:Mark Rutte: "NAVO is klaar om Russische hybride aanvallen het hoofd te bieden"
De NAVO is klaar om Russische cyberaanvallen en andere vormen van hybride oorlogvoering het hoofd te bieden, verklaarde secretaris-generaal Mark Rutte donderdag. Hij riep ook op tot meer steun voor Oekraïne.
"Rusland voert zijn activiteiten op cybervlak en op vlak van andere gebieden op, maar (...) de NAVO is hierop voorbereid", verklaarde Mark Rutte tijdens een herdenkingsceremonie ter nagedachtenis aan de aanslagen van 11 september 2001 in New York.
"We hebben alle afweermogelijkheden paraat (...) tegen hybride dreigingen", verklaarde de NAVO-leider, waarbij hij de landen ook opriep om "meer steun aan Oekraïne te verlenen" als ze "bij elk incident of elke hybride aanval echt een signaal naar de Russen willen sturen".
De uitspraken van Rutte volgen op een waarschuwing van de Deense militaire inlichtingendienst donderdag dat Rusland waarschijnlijk meer hybride aanvallen op westerse doelen zal uitvoeren. Een invasie van een NAVO-land wordt onwaarschijnlijk geacht, maar is nog steeds mogelijk.
quote:Europa niet op tijd klaar voor verdediging tegen Rusland, volgens EU-rapport
De herbewapening van de EU gaat niet snel en doeltreffend genoeg om zijn doel te bereiken: in 2030 een sterke defensie met voldoende afschrikking hebben. Dat staat in de samenvatting van een EU-rapport dat is opgesteld voor de EU-regeringsleiders en dat is ingezien door Reuters.
"Om de uitdagingen van een omstreden en verslechterende veiligheidssituatie en de dreiging van Russische agressie het hoofd te bieden, is het nodig om veel verder te gaan en aanzienlijk meer vaart te maken dan nu het geval is, wil men in 2030 over de vereiste defensieparaatheid beschikken", aldus het Europees Defensieagentschap, dat het rapport heeft opgesteld.
Om de EU-doelstelling alsnog te halen, "heeft Europa een ingrijpende verandering nodig wat betreft de omvang en het tempo van investeringen in defensie, de ontwikkeling van capaciteiten en de industriële capaciteit", aldus de samenvatting.
Het rapport wordt maandag in een vergadering van de EU-ministers van Defensie besproken.
De Europese Rekenkamer (ERK) concludeerde eerder deze maand dat het onzeker is dat de EU in 2030 zijn defensieparaatheid op orde heeft, ondanks miljardeninvesteringen. Het geld wordt volgens de ERK te versnipperd besteed. Dat kan onder meer leiden tot een tekort aan defensiematerieel, waarschuwde hij.
In maart 2025 zei voorzitter Ursula von der Leyen van de Europese Commissie dat er 800 miljard euro nodig is voor de herbewapening van Europa. Via versoepeling van de begrotingsregels kunnen lidstaten 650 miljard euro extra in defensie investeren. Voor de resterende 150 miljard euro kunnen lidstaten leningen via de Europese Commissie afsluiten, om defensiematerieel in te kopen of te produceren.
Grappig toch.quote:Zelensky: Oekraïne en VS willen oorlog voor de winter beëindigen
Oekraïne en de Verenigde Staten willen dat de Russische oorlog in Oekraïne "voor de winter" wordt beëindigd. Dat heeft de Oekraïense president Volodymyr Zelensky dinsdag gezegd in een verklaring na een "positief en productief" gesprek met de Amerikaanse president Donald Trump in de marge van de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties in New York.
"Zowel de VS als Oekraïne willen deze zinloze Russische oorlog beëindigd zien voor de winter", schreef Zelensky op X. "We hebben gesproken over mogelijke de-escalerende stappen die de weg kunnen vrijmaken voor diplomatie."
Oekraïne is volgens Zelensky bereid om een gedeeltelijk staakt-het-vuren te sluiten met Rusland voor aanvallen op energie-infrastructuur. Dat voorstel zou door de VS aan Rusland zijn overgemaakt.
De Oekraïense president zei ook dankbaar te zijn dat teams "ondertussen blijven werken aan de lancering van de productie van Patriot-luchtverdedigingssystemen in Oekraïne". "Dat is wat levens zal helpen beschermen, mochten de Russen de onderhandelingen afwijzen en blijven inzetten op terreur met ballistische raketten tegen ons volk deze winter en daarna", klinkt het.
Zelensky benadrukt al maanden de nood aan raketten en Patriot-afweersystemen om ballistische raketten neer te halen.
Putin zal uit beleefdheid Trump/de VS steeds ontvangen voor "gesprekken". Maar het is de russen, net als de rest van de wereld btw, ondertussen al lang duidelijk dat met Trump/de VS geen betrouwbare overeenkomsten kunnen afgesloten worden.quote:Poetin volgens Trump bereid tot gesprekken over beëindigen oorlog
De Russische president Vladimir Poetin is bereid tot een nieuwe ontmoeting met de Verenigde Staten om een einde te maken aan de oorlog in Oekraïne, zegt Donald Trump dinsdag. De Amerikaanse president sprak de pers toe na een ontmoeting met de Oekraïense president Volodymyr Zelensky in de marge van de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties in New York.
Good luck Europaquote:Rusland produceert 50 keer meer glijbommen dan Europa
Key takeaways
-Rusland produceert vijftig keer meer glijbommen dan Europa.
-+UMPK-kits veranderen verouderde Sovjetbommen in dodelijke precisiewapens met een groot bereik.
-De Europese defensie-industrie loopt jaren achter op de feitelijke ontwikkeling van de oorlog.
Rusland heeft momenteel een enorme industriële voorsprong op Europa bij de productie van glijbommen, met een productie die ongeveer 50 keer zo groot is als die van Europese landen. In augustus 2026 bereikte de Russische luchtmacht een piek in de inzet van ongeveer 283 glijbommen per dag, wat neerkomt op een totaal van 8.766 per maand.
Grote industriële kloof
De ongelijkheid in de productie reikt verder dan glijbommen en strekt zich uit tot andere middelen voor lange afstanden. Rusland is overgestapt op de massaproductie van Banderol-kruisraketten en Geran-5-drones, terwijl Europa geen vergelijkbare ballistische raketindustrie heeft om een conventioneel conflict van deze omvang te ondersteunen.
De in Frankrijk geproduceerde AASM Hammer is geïntegreerd in Oekraïense Su-25’s en heeft Safran financiële groei opgeleverd. Toch doet het enorme productievolume van Rusland de Europese inspanningen in het niet verzinken.
Oorlogsvoering op lange afstand
Deze verschuiving benadrukt een kritieke kloof: hoewel Europa zijn achterstand op het gebied van grondgebonden artillerie en gepantserde voertuigen heeft ingehaald, blijft er een ernstig tekort bestaan in de massaproductie van ballistische raketten en geavanceerde raketafweersystemen.
Drie tot vier jaar achterstand
Uiteindelijk loopt de Europese defensie-industrie drie tot vier jaar achter op de feitelijke voortgang van de oorlog. Hoewel fabrieken eindelijk de uitrusting leveren die nodig was voor de eerste twee jaar van de invasie, moeten ze nog steeds gelijke tred houden met het huidige vermogen van Rusland om een campagne van hoge intensiteit vol te houden op basis van precisie-munitie voor de lange afstand en onbemande vliegtuigsystemen.
https://www.msn.com/nl-be(...)6c6fa7ebe7041e&ei=12
@epicbeardman: wat is hier BNW aan?quote:Op vrijdag 25 september 2026 08:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Good luck Europa
Met een energiecrisis voor de deur ...
War seems the only way out ...
Dat begrijp ik niet, waarom zie je oorlog als enige uitweg?quote:Op vrijdag 25 september 2026 08:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Good luck Europa
Met een energiecrisis voor de deur ...
War seems the only way out ...
De Oekraïense energie infrastructuur wordt al jaren aangevallen.quote:Op vrijdag 25 september 2026 08:31 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Grappig toch.
Als hij de russische infrastructuur aanvalt, zijn het allemaal succesverhalen en nu de oekr energie-infrastructuur aangevallen wordt, weent hij voor een gedeeltelijk staakt-het-vuren te sluiten met Rusland voor aanvallen op energie-infrastructuur.
zelensky en het westen hebben na 4 jaar nog steeds niet door dat de russen niet geinteresseerd zijn in een gedeeltelijk staakt-het-vuren, enkel een definitieve oplossing waar -voor de verandering- ook es rekening gehouden wordt met hun grieven.
Hij brengt het anders, hij geeft daadwerkelijk zijn mening wat hij van dit nieuws vindt. Ik zie zijn posts dan ook als een soort van reeks.quote:Op vrijdag 25 september 2026 11:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
@:epicbeardman: wat is hier BNW aan?
Deze post laat dus exact jouw gebreken zien.quote:Op donderdag 24 september 2026 20:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
De grap is juist dat als ik iets BNW's plaats, dan springt Candymannetje er bovenop en moet ik het tot in detail aantonen met officiële NWS bronnen![]()
Die komt zelfs met citaten van de EU-website om mijn visie te weerleggen.
En waar zit hem dat in?
Nou, mijn berichten zijn niet Pro Rusland.
Dus gaan jij en de anderen frontaal in de aanval in de hoop dat ik afdruip.
En ondertussen loop jij te janken hoe slecht je bent behandeld in NWS...
Weet je meteen waarom ze zelf de oorlog zolang mogelijk willen laten aanslepen.quote:Op vrijdag 25 september 2026 11:41 schreef epicbeardman het volgende:
[ X ]
Dit bv.. 😆 ben ik nu pro rus
Kan je nu begrijpen waarom Oekraïne zichzelf zou aanvallen als mensen dit soort bedragen kunnen witwassen en stelen.
zo en krijgt ie dat elke week??quote:Op vrijdag 25 september 2026 11:41 schreef epicbeardman het volgende:
[ X ]
Dit bv.. 😆 ben ik nu pro rus
Kan je nu begrijpen waarom Oekraïne zichzelf zou aanvallen als mensen dit soort bedragen kunnen witwassen en stelen.
Ja, grappig was dat, dat jij er over viel dat een ander fan van Trump isquote:Op vrijdag 25 september 2026 11:22 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Deze post laat dus exact jouw gebreken zien.
Jij vindt blijkbaar dat mensen die iets in twijfel trekken. Gelijk pro Russisch zijn. Jij bent diegene die graag stempeltjes plaatst om jezelf te verheven.
Deed je onlangs ook nog in nws met Deluzion, kan je dat nog herinneren? Omdat hij het eens was met Trump af en toe vond jij hem gelijk een Trump Maga FAN.
Niemand is hier pro Russisch.. maar dat landt nog niet bij jou. Wij zijn gewoon geïnteresseerd in het nieuws wat je niet lees of mag lezen. De diepere wateren.
Rusland doet het volgens hem beter dan ons.quote:Op vrijdag 25 september 2026 11:19 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hij brengt het anders, hij geeft daadwerkelijk zijn mening wat hij van dit nieuws vindt. Ik zie zijn posts dan ook als een soort van reeks.
Hij insinueert dat wij er niet goed aan doen om verder te investeren in deze nutteloze oorlog.
Ook hier ga je weer in beide posts naar hokjes plaatsen, zonder dat je het zelf door hebt.quote:Op vrijdag 25 september 2026 12:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Rusland doet het volgens hem beter dan ons.
Dat is de draad in zijn berichtgeving.
En dat mag van jou.
Maar mijn draad is niet pro Russisch, dus val je mij continu aan.
Dat is het verschil.
Elon Musk moet DOGE installeren in UA, voordat ze nog meer geld krijgen van USA of EU imo.quote:Op vrijdag 25 september 2026 11:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Weet je meteen waarom ze zelf de oorlog zolang mogelijk willen laten aanslepen.
Het geld stroomt gewoon binnen.
En nu de situatie meer en meer uitzichtloos wordt en ook de "hulp" stilaan lijkt te verminderen, wordt er ntl gegraaid als nooit tevoren.
Pas recent vraagt Europa zich af wat er daadwerkelijk met het geld gebeurt. Het recent gegeven geld was op 123 op, terwijl het normaal voor langere periode bedoeld was (einde 2026, of zelfs deel 2027 ?).
Amper 5 users in BNW een bolwerk noemenquote:Op vrijdag 25 september 2026 12:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ook hier ga je weer in beide posts naar hokjes plaatsen, zonder dat je het zelf door hebt.
Best kinderachtig eigenlijk. Misschien is het goed om je even te distantiëren van het internet. Even wat frisse lucht opnemen.
Lager kan je niet zakken.quote:Iedereen die achter Poetin staat, mag wat mij betreft dood gaan aan terminale kanker.
DOGE was een totale mislukking in de VS, dus ik zie niet hoe Oekraïne daar baat bij zou hebben.quote:Op vrijdag 25 september 2026 13:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Elon Musk moet DOGE installeren in UA, voordat ze nog meer geld krijgen van USA of EU imo.
Ze hebben nog geen enkel luchtafweergeschut gekocht volgens mij. Want ja.. dan krijgen ze minder geld van ons.
Maak met AI wat plaatjes en tranentrekkers voor Europese volk. The money printer goes brrrrrrlyat.
Wie zijn citaat is dat?quote:Op vrijdag 25 september 2026 13:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Amper 5 users in BNW een bolwerk noemen![]()
Van kinderachtig gesproken...
En dan beweren dat je in BNW aangevallen wordt vanwege andere mening. Elke zich-volwassen en intelligent gedragende user krijgt van mij deftig antwoord. Debiele reacties laat ik links liggen.
En wat betreft aangevallen worden is dit toch wel het summum:
[..]
Lager kan je niet zakken.
Kan je van BNW niet zeggen.
Ondertussen neemt de steun voor oorlog tegen het westen toe in Rusland:quote:Het Russische staatspersbureau RIA Novosti heeft een opiniestuk van een columnist gepubliceerd waarin die het had over een ‘nieuwe speciale militaire operatie’, dit keer tegen de Baltische staat Litouwen
Ik verwacht ook niet dat Rusland vrede wil.quote:Op vrijdag 25 september 2026 08:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Putin zal uit beleefdheid Trump/de VS steeds ontvangen voor "gesprekken". Maar het is de russen, net als de rest van de wereld btw, ondertussen al lang duidelijk dat met Trump/de VS geen betrouwbare overeenkomsten kunnen afgesloten worden.
Dat betekent oorlog toch?quote:Op vrijdag 25 september 2026 16:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat Rusland vrede wil.
Die wil samen met China doorpakken nu om de westerse hegemonie te ondermijnen.
Dat mag jij vinden, ondertussen is USAiD gestopt en ActBlue ligt onder onderzoek. Er zijn geen grootschalige protesten meer tegen Trump die betaald werden via NGOs en andere zaken. De Democraten zijn bijna failliet.quote:Op vrijdag 25 september 2026 15:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
DOGE was een totale mislukking in de VS, dus ik zie niet hoe Oekraïne daar baat bij zou hebben.
USAID stoppen is een enorme blunder waar China van profiteert. Verder is het overheidstekort juist toegenomen.quote:Op vrijdag 25 september 2026 16:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, ondertussen is USAiD gestopt en ActBlue ligt onder onderzoek. Er zijn geen grootschalige protesten meer tegen Trump die betaald werden via NGOs en andere zaken. De Democraten zijn bijna failliet.
Ik heb ook het gevoel dat de Democraten daarom deze witwas scheme hebben opgezet in Oekraïne. Al die miljarden die wij sturen belanden weer via omwegen in de pockets die bij invloed hebben en hadden tijdens de coup in 2013. Je weet wel burisma en Hunter/Joe Biden en de Obama's. Het is hun oorlog.
Onderminister VS: fuck de EU - https://nos.nl/l/607348
Zal mij niets verbazen dat acteur Zelenskie een cia patsy is die op deze manier witwas scheme op gang houdt en het militaire industriële complex. Al het geld wat in Oekraïne gepompt wordt gaat linea directa terug naar cia en deepstate.
China gaat niet militair ingrijpen.quote:Op vrijdag 25 september 2026 16:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat betekent oorlog toch?
Je was het eerder niet met mij eens ivm oorlog Europa<>Rusland, maar wat jij nou zegt betekent -volgens mij- total war?
China gaat denk ik zolang mogelijk elk militair conflict uit de weg. Maar als de VS haar zaken in het MO niet op orde krijgt, zie ik China nog wel iets van actie ondernemen.
Op dat vlak is de oekr oorlog redelijk onbelangrijk mi.
Het is maar net hoe ver de EU wilt gaan om Oekraïne te blijven steunen.quote:Op vrijdag 25 september 2026 16:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat betekent oorlog toch?
Je was het eerder niet met mij eens ivm oorlog Europa<>Rusland, maar wat jij nou zegt betekent -volgens mij- total war?
China gaat denk ik zolang mogelijk elk militair conflict uit de weg. Maar als de VS haar zaken in het MO niet op orde krijgt, zie ik China nog wel iets van actie ondernemen.
Op dat vlak is de oekr oorlog redelijk onbelangrijk mi.
De plannen worden al gemaakt. De vraag is op wat voor manier er een false flag zal worden ingezet.quote:Op vrijdag 25 september 2026 18:27 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het is maar net hoe ver de EU wilt gaan om Oekraïne te blijven steunen.
Als ze perse willen dat Oekraïne wint moeten ze zelf militairen gaan sturen.
Als ze accepteren dat Oekraïne verliest zal er geen total war komen.
China blijft Rusland gewoon steunen in zijn oorlog tegen het westen.
Dat is namelijk in het belang van China.
Dat spelen ze heel slim, ze hoeven zelf niet militair in te grijpen.
Het vuile werk laten ze Rusland en Iran opknappen.
Ja, gek he. Hun bezittingen zijn/worden opgeblazen. Door spullen gefabriceerd in Europa.quote:Op vrijdag 25 september 2026 15:45 schreef Wantie het volgende:
Terug naar het topic:
Goed nieuws: Rusland heeft zich aangesloten bij de naar Israël gevluchte Oekraïeners die samen met de Israëliërs snode plannetjes smeden om false flag aanvallen op Europa uit te voeren.
De eerste zet is reeds uitgevoerd:
Russisch staatspersbureau publiceert en verwijdert opiniestuk over ‘nieuwe speciale militaire operatie’ tegen Litouwen
[..]
Ondertussen neemt de steun voor oorlog tegen het westen toe in Rusland:
[ x ]
Een false flag met een atoombomquote:Op vrijdag 25 september 2026 18:35 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De plannen worden al gemaakt. De vraag is op wat voor manier er een false flag zal worden ingezet.
Als EU/Navo/CIA zou ik zeggen doe het gelijk goed, laat het lijken dat Putin een atoombom heeft laten afgaan nabij Kiev of de Krim. Maak de zone no go area ivm natuurlijk gevaar voor gezondheid. Maak wat nieuws artikelen en ga dan voor de full scale attack op Rusland.
Maar het blijft EU, letterlijk niemand in Europa wil vechten voor Europa. Cijfers laten zien dat dit natuurlijk anders zou zijn, maar dat is natuurlijk wishful propaganda om meer mensen mee te krijgen.
Als EU/CIA te ver gaat met een false vlag dan kan Putin nog wel eens escaleren. En daar hopen ze op. Totdat straks heel Europa naar het stenen tijdperk is geknald 🤣
Het zijn hele smerige spelletjes waar ze mee bezig zijn om de burgers te beïnvloeden.quote:Op vrijdag 25 september 2026 18:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, gek he. Hun bezittingen zijn/worden opgeblazen. Door spullen gefabriceerd in Europa.
Ja. Op die manier gaan de goonies hier vechten tegen de grote Russische oorlogsmachine van Putler. En wordt voor de Russen de agressieve NATO werkelijkheid.quote:Op vrijdag 25 september 2026 18:46 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het zijn hele smerige spelletjes waar ze mee bezig zijn om de burgers te beïnvloeden.
Aan de ene kant fascinerend om te zien maar aan de andere kant ook gevaarlijk.
Waarom niet? Zo krijg je heel Europa bang voor Rusland en zullen we elke centje overmaken naar the big scheme.quote:Op vrijdag 25 september 2026 18:40 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Een false flag met een atoombom
Dat lijkt me niet heel waarschijnlijk.
het is tijd dat USA een 100 raketten met atoombomkoppen op de maan gaat plaatsen , die vertrekken als de EU geraakt gaat worden door een kernraketquote:Op vrijdag 25 september 2026 18:40 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Een false flag met een atoombom
Dat lijkt me niet heel waarschijnlijk.
de dreiging is voldoende , dat verstaat die kleine het bestequote:Op vrijdag 25 september 2026 18:49 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ze hebben Putin in de tang, maar ze durven niets.
En als Oekraïne geraakt wordt door een kernraket?quote:Op vrijdag 25 september 2026 18:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het is tijd dat USA een 100 raketten met atoombomkoppen op de maan gaat plaatsen , die vertrekken als de EU geraakt gaat worden door een kernraket
Dan hebben ze pechquote:Op vrijdag 25 september 2026 18:54 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En als Oekraïne geraakt wordt door een kernraket?
Ik begreep hier dat dat niets meer is dan een PR stunt van Zelensky, en geen noemenswaardige schade aanricht.quote:Op vrijdag 25 september 2026 18:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, gek he. Hun bezittingen zijn/worden opgeblazen. Door spullen gefabriceerd in Europa.
Ik doel op wildberries. De Russen slikken niet dat "Oekraïne dat zelf heeft gemaakt".quote:Op vrijdag 25 september 2026 18:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik begreep hier dat dat niets meer is dan een PR stunt van Zelensky, en geen noemenswaardige schade aanricht.
Dus ik snap niet waarom dat een reden zou zijn voor Rusland om actief mee te werken aan het opzetten van een door Israël en Oekraïense vluchtelingen opgezette false flag operatie in Europa.
Precies, gewoon een AI filmpje dat Parijs in 1 grote radioactieve krater verandert.quote:Op vrijdag 25 september 2026 18:49 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo krijg je heel Europa bang voor Rusland en zullen we elke centje overmaken naar the big scheme.
Laten we niet vergeten dat Hillary Assange met drones wilde uitschakelen ten tijde van Obama's termijn. In hartje London notabene.
Mijn punt is ook dat het helemaal niet echt hoeft te zijn, maak een ai filmpje, er mogen alleen pro-UA journalisten in Oekraïne komen. En als je zegt dat het dan een false vlag is zijn de rapen gaar want dan ben je iemand die in de Russische propaganda fuik zit.
Win win situatie
Ze hebben Putin in de tang, maar ze durven niets.
Oh, maar ik begreep van @UncleScorp dat die magazijnen leeg waren en van @epicbeardman dat Wildberries alleen goedkope meuk via internet verkocht.quote:Op vrijdag 25 september 2026 19:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik doel op wildberries. De Russen slikken niet dat "Oekraïne dat zelf heeft gemaakt".
Jazeker. En je eigen mening heb je bij de NOS opgehaald. Ik snap het.quote:Op vrijdag 25 september 2026 19:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, maar ik begreep van @:unclescorp dat die magazijnen leeg waren en van @:epicbeardman dat Wildberries alleen goedkope meuk via internet verkocht.
Niet echt noemenswaardig dus.
Ik wist het wel, Zelensky is gewoon familie van Poetin.quote:Op vrijdag 25 september 2026 20:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Poetin blijkt een geheime kleindochter te hebben die Elsa heet. Haar vader is een danser die Zelensky heet.
[ x ]
Onderschat het vliegende spaghetti monster en zijn diabole krachten niet.quote:Op vrijdag 25 september 2026 21:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik wist het wel, Zelensky is gewoon familie van Poetin.
Die hele oorlog is 1 complot om de EU te ontmantelen.
Het zou Poetin voor een ramp kunnen behoeden.quote:Op zaterdag 26 september 2026 19:17 schreef michaelmoore het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ruzzia en Zelensky ontmoeten elkaar in december in Miami, als Poetin durft
Dat gaat niet gebeuren natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2026 19:17 schreef michaelmoore het volgende:
Ruzzia en Zelensky ontmoeten elkaar in december in Miami, als Poetin durft
Poetin durft inderdaad niet.quote:Op zaterdag 26 september 2026 21:45 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren natuurlijk.
Rusland stuurt eerst een delegatie die onder de president staat.
Tja, dat is dan pech voor opa, want de Russen hadden het volste recht om Oekraïnse burgers dood te schieten in Bucha.quote:4 maart 2022.
Russische soldaten doden en beroven de 70-jarige inwoner van Boetsja, Volodymyr Roobajlo, op de Jasloenksjastrat.
De man krijgt een schotwond, waarna de Russen hem met een schot in het hoofd afmaken.
Daarna gaat dezelfde groep Russische militairen naar de dichtstbijzijnde levensmiddelenzaak en begint die te plunderen. Op een bepaald moment merkt een van de uitschotters de camera op en slaat die kapot met een zwaard (!). Met een zwaard. Met een zwaard! Begrijpen jullie wat die uitschotter nog meer met dat zwaard heeft gedaan?
De misdaden van de Russische Federatie mogen niet vergeten worden. Dit monster moet verantwoording afleggen voor alles wat het heeft gedaan
Een body double 🙌 net zoals Joe elke keer weer qua lengte verschilde 🤣🙈quote:Op zaterdag 26 september 2026 21:45 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren natuurlijk.
Rusland stuurt eerst een delegatie die onder de president staat.
Het gaat om hiërarchie, je komt niet zo maar met de president in gesprek in zo'n situatie.quote:Op zondag 27 september 2026 22:09 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Een body double 🙌 net zoals Joe elke keer weer qua lengte verschilde 🤣🙈
Die was zo incontinent en verward dat hij meerdere doubles had.
Ja, Absurd.quote:Op zondag 27 september 2026 23:51 schreef epicbeardman het volgende:
[ X ]
Ah, daarom mogen er alleen schaap journalisten naar het front. Om te larpen, net zoals Zelenskie in zijn leger kloffie sinds 2022
btw Putin heeft in een recent interview na conferentie in St-Petersburg aan de media redelijk duidelijk gemaakt dat zij geen oren hebben naar de smeekbedenb van het Kiev regime voor een beperkt staakthetvuren. Argumenten te over.quote:Op zondag 27 september 2026 22:57 schreef Candymannetje het volgende:
Het gaat om hiërarchie, je komt niet zo maar met de president in gesprek in zo'n situatie.
Dat is onderdeel van de onderhandelingspositie.
Die heeft natuurlijk geen zin in een nieuwe Minsk.quote:Op maandag 28 september 2026 08:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
btw Putin heeft in een recent interview na conferentie in St-Petersburg aan de media redelijk duidelijk gemaakt dat zij geen oren hebben naar de smeekbedenb van het Kiev regime voor een beperkt staakthetvuren. Argumenten te over.
Klopt, want die gaat Rusland toch meteen weer schenden.quote:Op maandag 28 september 2026 08:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk geen zin in een nieuwe Minsk.
Klopt, Poetin wil geen vredesakkoord.quote:Op maandag 28 september 2026 08:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
btw Putin heeft in een recent interview na conferentie in St-Petersburg aan de media redelijk duidelijk gemaakt dat zij geen oren hebben naar de smeekbedenb van het Kiev regime voor een beperkt staakthetvuren. Argumenten te over.
Nog een video die redelijk aansluit bij jouw visie/idee over NATO><Rusland.quote:Op maandag 28 september 2026 08:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk geen zin in een nieuwe Minsk.
Zulke dingen acht ik waarschijnlijker dan een kernoorlog.quote:Op maandag 28 september 2026 08:59 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nog een video die redelijk aansluit bij jouw visie/idee over NATO><Rusland.
Hoe Rusland de NATO zou kunnen aanpakken.
Vandaag verdraaien ze die woorden naar dat oekr 27000 russische slachtoffers per maand maakt.quote:De Poolse premier Donald Tusk heeft op 17 september 2026 tijdens een toespraak in het Poolse parlement (de Sejm) verklaard dat de militaire verliezen van Oekraïne recent zijn opgelopen tot ongeveer 27.000 doden en gewonden per maand. Tusk noemde dit aantal een triest "record" sinds het begin van de oorlog.
quote:Oekraïne sprak begin dit jaar de ambitie uit maandelijks tot 50.000 militairen te willen verwonden dan wel doden, om zo de Russische slagkracht in te dammen. Voor zover bekend is Rusland maandelijks in staat circa 30.000 rekruten te werven. Medio september zei de Poolse premier Donald Tusk nog te zijn ingelicht dat Oekraïne maandelijks momenteel circa 27.000 slachtoffers maakt.
https://www.hln.be/buiten(...)jdmacht-op~a93df6b5/
Ze weten zelf niet eens meer wat voor desinformatie ze moeten verspreiden..quote:Op maandag 28 september 2026 22:10 schreef UncleScorp het volgende:
Lol nog een media slippertje tegen gekomen. Desinformatie propaganda.
Recent zei Donald Tusk dat oekraine tot 27000 slachtoffers per maand telde.
[..]
Vandaag verdraaien ze die woorden naar dat oekr 27000 russische slachtoffers per maand maakt.
[..]
Klopt, de verhouding Oekraïener/Rus is 1/8.quote:Op maandag 28 september 2026 22:10 schreef UncleScorp het volgende:
Lol nog een media slippertje tegen gekomen. Desinformatie propaganda.
Recent zei Donald Tusk dat oekraine tot 27000 slachtoffers per maand telde.
[..]
Vandaag verdraaien ze die woorden naar dat oekr 27000 russische slachtoffers per maand maakt.
[..]
Precies.quote:Op maandag 28 september 2026 23:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ze weten zelf niet eens meer wat voor desinformatie ze moeten verspreiden..
Het is net zoals corona, cijfer moeten ons bang maken of boos over Rusland. Nu met AI content wordt alles klakkeloos verzonnen en geloofd.
Goede observatie 👌
Bron/link?quote:Op dinsdag 29 september 2026 06:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, de verhouding Oekraïener/Rus is 1/8.
Tusk overdrijft dus het aantal Oekraïense slachtoffers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |