abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221842122
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 10:04 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ja eventueel zouden ze de export en import van China over zee kunnen lam leggen maar dat zou een oorlogsverklaring zijn.
Het is wel bijzonder dat het begint bij maritieme bescherming van het VK en eindigt bij het lamleggen van de import/export van China...
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_221842225
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 10:04 schreef Candymannetje het volgende:

Ja eventueel zouden ze de export en import van China over zee kunnen lam leggen maar dat zou een oorlogsverklaring zijn.
Rechtstreekse confrontatie met China zit er nog niet meteen in denk ik?
De VS beseft dat ze niet klaar zijn voor militair conflict met China.
En ntl worden altijd eerst de proxies ten tonele gebracht.
Tegen Rusland werd oekraine opgeofferd.
Tegen China zou dit Japan en Z-Korea zijn.
Zoals gezegd ben ik benieuwd naar de ontmoeting Trump - Xi.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_221842253
quote:
Signs of Europe’s will to wage war on Russia are multiplying

A possible upcoming false-flag operation by Ukraine—backed by Israel—against one or more NATO countries, to be falsely attributed to Russia.

...
Rumors are circulating on social media that Ukraine, with Israel’s assistance, intends to carry out false-flag attacks against one or more NATO countries.

Equipment recently loaded onto a Ukrainian An-124 aircraft at Ben Gurion Airport (Tel Aviv, Israel) could potentially be used for this purpose.The type of military equipment loaded onto the trucks is unidentifiable, but it could conceivably consist of replicas or stolen Russian weaponry.

This would, in any case, explain the words of a journalist close to Zelensky, who speaks prophetically of a military event that will soon “give wings to Ukraine.”

Be prepared! It seems something could happen at any moment.

“They are literally saying that within a few days, something will happen that gives Ukraine great hope”—Dmytro Gordon, a journalist close to Zelensky, speaking on Ukrainian television.

“I cannot say what it is—it is a military secret. But I know that in the coming days, something will happen that gives the nation wings.”
...

https://vtforeignpolicy.c(...)sia-are-multiplying/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_221842505
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 11:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Het is leuk bedacht, maar zoals Warfronts al aangaf is het gevaar juist dat de NAVO niet reageert op incidenten, ipv andersom.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_221843096
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 11:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dat Oekraine dat doet kan ik wel begrijpen, die willen maar al te graag de NAVO actief mee laten vechten.
Maar waarom Israel?
pi_221843217
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 14:19 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dat Oekraine dat doet kan ik wel begrijpen, die willen maar al te graag de NAVO actief mee laten vechten.
Maar waarom Israel?
Externe partij zonder scrupules?
Vriendjes van het zelensky regime?
pi_221843379
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 14:49 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Geen van beide.
pi_221843449
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 14:49 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja idd, van Israel kan je alles verwachten.
pi_221843716
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 15:36 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
En ondertussen gebeurt het niet..
pi_221843742
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 15:36 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
De corrupte oekrainers vluchten ook altijd naar daar. Ideaal om snode plannetjes te smeden.
pi_221847640
De zaadjes worden geplant ...

quote:
“CIA waarschuwt voor Russische droneaanval op Spanje, Frankrijk of Italië”

De Amerikaanse inlichtingendienst CIA heeft verschillende Europese regeringen gewaarschuwd dat Rusland een droneaanval voorbereidt op Spanje, Frankrijk of Italië. Dat schrijft de toonaangevende Spaanse krant ‘El Mundo’ donderdag. De krant baseert zich op een anonieme bron die dicht bij het Litouwse ministerie van Defensie staat, op diplomatieke bronnen en op defensieanalisten.

https://www.hln.be/buiten(...)-of-italie~aff77295/
pi_221847644
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 13:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]

Riep ik al jaren terug, ze hebben de scapegoat gecreëerd die ze wilden.

Dit is corona 2.0, the big scam
Zelfde retoriek in de media, wij moeten bang zijn en de EU trekt ons leeg

Komt ook uit dezelfde cia van de Democraten, onder Hillary moest deze oorlog al uitbreken in 2016 maar aangezien Trump ezpz won moesten ze covid releasen zodat verkiezingen gestolen konden worden.

Als ze miljoenen doden kunnen maken met releasen van bioweapons is deze oorlog helemaal niets.

Als Trump voor de tweede keer won was de geplande "oorlog" niet meer mogelijk.. daarom ontstond hij toevallig onder Barry Soetoro's (Obama's) derde termijn

[ Bericht 7% gewijzigd door epicbeardman op 24-09-2026 13:07:01 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221847707
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 13:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]

Raar, ik dacht dat Oekraïne met Israël snode plannetjes aan het beramen was?

Anyway, de CIA kreeg in 2022 ook gelijk, terwijl half BNW riep dat Rusland absoluut niets van plan was.

We weten inmiddels hoe dat afliep.
pi_221847712
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 13:01 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Riep ik al jaren terug, ze hebben de scapegoat gecreëerd die ze wilden.

Dit is corona 2.0, the big scam
Zelfde retoriek in de media, wij moeten bang zijn en de EU trekt ons leeg

Komt ook uit dezelfde cia van de Democraten, onder Hillary moest deze oorlog al uitbreken in 2016 maar aangezien Trump ezpz won moesten ze covid releasen zodat verkiezingen gestolen konden worden.

Als ze miljoenen doden kunnen maken met releasen van bioweapons is deze oorlog helemaal niets.

Als Trump voor de tweede keer won was de geplande "oorlog" niet meer mogelijk.. daarom ontstond hij toevallig onder Barry Soetoro's (Obama's) derde termijn
Trump zijn CIA komt met deze waarschuwing, en dan is dit jouw reactie?
pi_221847713
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 13:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Raar, ik dacht dat Oekraïne met Israël snode plannetjes aan het beramen was?

Anyway, de CIA kreeg in 2022 ook gelijk, terwijl half BNW riep dat Rusland absoluut niets van plan was.

We weten inmiddels hoe dat afliep.
Vroeg voor bier en popcorn, juist met deze statement bevestig je dat de CIA deze fake oorlog is gestart onder Biden
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221847715
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 13:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Trump zijn CIA komt met deze waarschuwing, en dan is dit jouw reactie?
Denken dat de CIA voor Trump werkt 🙈
pi_221847720
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 13:01 schreef epicbeardman het volgende:
Ok ?
Trump zorgt dan wel voor andere geplande oorlogen ... hij houdt Israel niet in bedwang (levert ze zelfs extra wapens voor genocide Gaza), start oorlog Iran, nu de Houthi's ...
En als hij toch zo tegen oorlog zou zijn, had hij oekr/Rusland al lang kunnen beeindigen.
pi_221847745
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 13:23 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ok ?
Trump zorgt dan wel voor andere geplande oorlogen ... hij houdt Israel niet in bedwang (levert ze zelfs extra wapens voor genocide Gaza), start oorlog Iran, nu de Houthi's ...
En als hij toch zo tegen oorlog zou zijn, had hij oekr/Rusland al lang kunnen beeindigen.
Wie weet heeft Trump en zijn Israëlische vrienden idd wel de 7oktober psyop gestart, waardoor er enorme chaos ontstaan is bij de Democraten en de partij letterlijk in tweeën is gesplitst.

4d schaken.

Iran weet ik ook niet wat hij verwachtte, maar ook daar is het gewoon de oorlogsmachine op gang houden. Dat de lobbies blij blijven en de economie gespekt wordt. De hele Amerikaanse economie is nl afhankelijk van oorlogen.

We moeten ook niet vergeten dat Trump in zijn eerste termijn al volledig werd tegengewerkt door alle Clinton/Bush/Soetoro's rechters. Biden had er ook weer 500+ geïnstalleerd met TDS.
pi_221847768
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 13:21 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Vroeg voor bier en popcorn, juist met deze statement bevestig je dat de CIA deze fake oorlog is gestart onder Biden
Ja, want de CIA bouwde troepen op aan de Oekraïense grens en viel vervolgens na de toespraak van Biden Oekraïne binnen.
Sindsdien vecht Oekraïne tegen de CIA in de Donbas.

Ik vind hem leuk verzonnen van je.
pi_221847797
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 13:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wie weet heeft Trump en zijn Israëlische vrienden idd wel de 7oktober psyop gestart, waardoor er enorme chaos ontstaan is bij de Democraten en de partij letterlijk in tweeën is gesplitst.

4d schaken.

Iran weet ik ook niet wat hij verwachtte, maar ook daar is het gewoon de oorlogsmachine op gang houden. Dat de lobbies blij blijven en de economie gespekt wordt. De hele Amerikaanse economie is nl afhankelijk van oorlogen.

We moeten ook niet vergeten dat Trump in zijn eerste termijn al volledig werd tegengewerkt door alle Clinton/Bush/Soetoro's rechters. Biden had er ook weer 500+ geïnstalleerd met TDS.
Trump zit dus achter 7 oktober om zo de Democraten te splijten...

Oookaaay.

En Biden had 500+ rechters geïnstalleerd om Trump dwars te zitten?
pi_221847812
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 13:22 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Denken dat de CIA voor Trump werkt 🙈
Trump is bezig met een personele inkrimping en reorganisatie van de CIA, heeft de focus van de CIA verplaatst naar Azië, en dan met name op China, en heeft de nieuwe directeur Radcliffe aangesteld daarvoor.

Dus ja, de CIA werkt voor Trump.
pi_221847908
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 13:23 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ok ?
Nederland levert trouwens ook wapen onderdelen voor de zuivering in Gaza.
pi_221847992
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 14:01 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Nederland levert trouwens ook wapen onderdelen voor de zuivering in Gaza.
Ja hebben we idd al aangekaart.
Europa zet grote mond op voor de oorlog in oekraine, maar sluit de ogen en faciliteert pure genocide elders.
Deze week weer es Macron die es schijnheilig emotioneel deed ivm Gaza/Israel.
Consequent zijn wat betreft je waarden en visies zou inhouden dat je ook de VS en Israel keiharde sancties oplegt. Nu zijn we gewoon medeplichtig. Net zoals we medeplichtig zijn en blijven aan de oorlog in oekr. Van Europa had ik toch eerder volwassen diplomatie verwacht die al deze ellende gewoon had kunnen vermijden.
Maar hun haat jegens Rusland zit historisch zo diep geworteld blijkbaar dat het is wat het nu is. En ik vrees dat ze het nog es zullen willen doordrijven.
pi_221848022
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 13:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, want de CIA bouwde troepen op aan de Oekraïense grens en viel vervolgens na de toespraak van Biden Oekraïne binnen.
Sindsdien vecht Oekraïne tegen de CIA in de Donbas.

Ik vind hem leuk verzonnen van je.
Echt waarom loop je alleen maar te trollen? Ben je zo verveeld? Je snapt er wederom niets van, snap wel waarom je ban had hier in bnw

Je kan niet debunken met fake news propaganda. Er zit hier ook niemand te wachten op debunkers. Maarja jullie hebben al het ander geluid allemaal al weggepest of verbannen gekregen in het normale OEK topic.

En daarom kom je maar nu hier heen.. omdat het daar een grote circlejerk is met iedereen die in zijn broek poept voor Putler
pi_221848128
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 14:22 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Echt waarom loop je alleen maar te trollen? Ben je zo verveeld? Je snapt er wederom niets van, snap wel waarom je ban had hier in bnw

Je kan niet debunken met fake news propaganda. Er zit hier ook niemand te wachten op debunkers. Maarja jullie hebben al het ander geluid allemaal al weggepest of verbannen gekregen in het normale OEK topic.

En daarom kom je maar nu hier heen.. omdat het daar een grote circlejerk is met iedereen die in zijn broek poept voor Putler
Dus mensen krijgen een ban voor BNW omdat ze iets niet snappen.

Anyway, jij roept geheel zonder enige onderbouwing dat de CIA deze oorlog is gestart.

Terwijl het overduidelijk de door Poetin aangekondigde speciale militaire operatie is die deze oorlog is gestart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')