abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221848131
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 13:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Trump is bezig met een personele inkrimping en reorganisatie van de CIA, heeft de focus van de CIA verplaatst naar Azië, en dan met name op China, en heeft de nieuwe directeur Radcliffe aangesteld daarvoor.

Dus ja, de CIA werkt voor Trump.
Zo simpel he.. Sorry hoor maar als je echt denkt dat het zo gaat in Amerika loop je wederom gewoon weer te trollen.

De deepstate heeft controle over de inlichtingen diensten, tijdens corona werd er bij fbi etc gevraagd of je gevaccineerd was en of je een Trump stemmer bent, als je dat dus was kreeg je vaak ontslag of werd je niet aangenomen.

De oud FBI medewerkerbaas had schelpen op een strand neergelegd waar hij virtuesingalde dat iemand Trump moest vermoorden. CIA heeft duizenden mensen in dienst die bezig zijn waar Trump niet eens van af weet. Zoals Epstein vermoedelijk CIA of Mossad was.

Maar volgens mij ben jij helemaal nieuw in het bnw wereldje, of je doet je gewoon dom voor, dus trollen
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221848136
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 14:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus mensen krijgen een ban voor BNW omdat ze iets niet snappen.

Anyway, jij roept geheel zonder enige onderbouwing dat de CIA deze oorlog is gestart.

Terwijl het overduidelijk de door Poetin aangekondigde speciale militaire operatie is die deze oorlog is gestart.
Nee, mensen worden verbannen van POL en NWS omdat ze 'pro' Russisch zijn volgens jou. Dan Report je ze. En nu ze daar niet meer zijn kom je hier maar uit verveling. Want je mist discussie, daar is het alleen circlejerk van ooh Putler dit Putler dat, hybride oorlogsvoering,afd,Tate, Clavicular, sweeney 😆

Wederom snap je het totaal niet vandaag.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221848154
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 14:42 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nee, mensen worden verbannen van POL en NWS omdat ze 'pro' Russisch zijn volgens jou. Dan Report je ze.

Ah, dus jij wilt dat ik een ban krjjg voor dit topic omdat jij een ban hebt op het zustertopic in NWS.

Je weet dat bans niet definitief zijn?
Die voor mij op BNW was voor 1 maand.

Dus je hoeft dit niet op mij af te reageren.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_221848162
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 14:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ah, dus jij wilt dat ik een ban krjjg voor dit topic omdat jij een ban hebt op het zustertopic in NWS.

Je weet dat bans niet definitief zijn?
Die voor mij op BNW was voor 1 maand.

Dus je hoeft dit niet op mij af te reageren.
je hoeft niets maar verwacht gewoon getroll terug als je gaat trollen
pi_221848170
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 14:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Zo simpel he.. Sorry hoor maar als je echt denkt dat het zo gaat in Amerika loop je wederom gewoon weer te trollen.

De deepstate heeft controle over de inlichtingen diensten, tijdens corona werd er bij fbi etc gevraagd of je gevaccineerd was en of je een Trump stemmer bent, als je dat dus was kreeg je vaak ontslag of werd je niet aangenomen.

De oud FBI medewerkerbaas had schelpen op een strand neergelegd waar hij virtuesingalde dat iemand Trump moest vermoorden. CIA heeft duizenden mensen in dienst die bezig zijn waar Trump niet eens van af weet. Zoals Epstein vermoedelijk CIA of Mossad was.

Maar volgens mij ben jij helemaal nieuw in het bnw wereldje, of je doet je gewoon dom voor, dus trollen
We hebben het over de CIA, en jij begint over de FBI.

Anyway, Trump heeft de nieuwe directeur van de CIA aangesteld en de lijnen uitgezet.
Dus ja: Trump is de baas.

En als een enkele CIA agent spelletjes doet met schelpen, dan is Trump mans genoeg om daar tegen op te treden.

Ik had niet verwacht dat jij Trump ziet als een marionet.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_221848186
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 14:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
We hebben het over de CIA, en jij begint over de FBI.

Anyway, Trump heeft de nieuwe directeur van de CIA aangesteld en de lijnen uitgezet.
Dus ja: Trump is de baas.

En als een enkele CIA agent spelletjes doet met schelpen, dan is Trump mans genoeg om daar tegen op te treden.

Ik had niet verwacht dat jij Trump ziet als een marionet.
Jij bepaald hier niet waar we het over hebben, dat doe ik. We hebben het over inlichtingendiensten. Een bolwerk wat ontstaan is uit de deepstate krijg je niet even naar jou hand met de aanstelling van een nieuwe baas.. weer aan het trollen
pi_221848212
twitter
weer zo'n Biden en Obama oorloghits ding
pi_221848250
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 14:42 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nee, mensen worden verbannen van POL en NWS omdat ze 'pro' Russisch zijn volgens jou. Dan Report je ze. En nu ze daar niet meer zijn kom je hier maar uit verveling. Want je mist discussie, daar is het alleen circlejerk van ooh Putler dit Putler dat, hybride oorlogsvoering,afd,Tate, Clavicular, sweeney 😆

Ik snap em :)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_221848251
Het is gewoon moeilijk discussiëren met mensen die niet weten wat de CIA doet, al die coups.

Onder Obama ook Assad overtrowed, ISIS opgericht door Obama dankzij FSA te bewapenen. Obama die nooit Isis zei zijn gedoog variant ISIL. Want hij is natuurlijk gewoon moslim, naast de eerste homoseksuele president van Amerika, had hij toch ook nog even als achievement er bij kunnen pakken maar dat was 2 soon 4 Amerika, eerste zwarte president was al heel iets.

https://scored.co/search?query=Cia
Neem anders kijkje hier op deze searchresults, leer paar jaar bij over bnw en dan zou je misschien tussen ons elitaire kennis houders mee kletsen. Tot die tijd komt het over als simpel getroll. No offence intended, is als je weer moet reïntegreren in bnw
pi_221848264
twitter

Deepstate, zoals je ziet Wantie, is ondanks jou boosheid en frustratie op Trump, hij eigenlijk heel machteloos tegen de uniparty.

Maar wat verwacht je, als de GOP en DNC beiden zijn ingesteld om je te grazen te nemen of te blokkeren
pi_221848269
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 14:52 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Jij bepaald hier niet waar we het over hebben, dat doe ik.
Nope

quote:
We hebben het over inlichtingendiensten.
Nope, we hebben het over de CIA.

Jij verlegt de doelpalen naar de FBI.

quote:
Een bolwerk wat ontstaan is uit de deepstate krijg je niet even naar jou hand met de aanstelling van een nieuwe baas.. weer aan het trollen
Ja, je bent weer aan het trollen.
Maar je had ook beloofd om dat te doen.
pi_221848287
Laten we niet vergeten dat vorige cia baas binnenkort zich moet verantwoorden in in theatrale show om vervolgens door een Bush/Clinton/Soetoro/Biden rechter worden weggewuifd

Former CIA Director Brennan subpoenaed to testify in federal Trump conspiracy case
DOJ investigation examines whether former officials conspired to de
prive Trump of his civil rights
pi_221848300
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 15:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nope
[..]
Nope, we hebben het over de CIA.

Jij verlegt de doelpalen naar de FBI.
[..]
Ja, je bent weer aan het trollen.
Maar je had ook beloofd om dat te doen.
Ik ben nog nooit verbannen in bnw voor trollen, gij wel volgens mij

Kijk niet iedereen kan deze worldview handelen of überhaupt de intelligentie hebben om objectief alles op een rijtje te kunnen zetten.

Dat kunnen echte bnwers wel vaak
pi_221848301
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 15:08 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Deepstate, zoals je ziet Wantie, is ondanks jou boosheid en frustratie op Trump, hij eigenlijk heel machteloos tegen de uniparty.

Maar wat verwacht je, als de GOP en DNC beiden zijn ingesteld om je te grazen te nemen of te blokkeren
Ah, dat is toch de voormalige minister van buitenlandse zaken van Trump?

Dus hoezo heeft Trump het niet in de hand?

Daarnaast heeft Trump hem destijds aangesteld als directeur van de CIA.
pi_221848316
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 15:13 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Jij belooft te gaan trollen tegen mij.
pi_221848318
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 15:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ah, dat is toch de voormalige minister van buitenlandse zaken van Trump?

Dus hoezo heeft Trump het niet in de hand?

Daarnaast heeft Trump hem destijds aangesteld als directeur van de CIA.
Kijk, wederom snap je het niet, of je loopt weer te trollen.

Dat Trump iemand aanstelt betekent niet dat hij daadwerkelijk een MAGA strijder is, dat zag je wel aan Pence.
pi_221848322
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 15:13 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Kijk niet iedereen kan deze worldview handelen of überhaupt de intelligentie hebben om objectief alles op een rijtje te kunnen zetten.

Dat kunnen echte bnwers wel vaak
Raar dan dat je kwaliteiten niet op NWS worden prijs gesteld zoals je zei.

Of was dat vanwege je getrol?
pi_221848327
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 15:16 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Kijk, wederom snap je het niet, of je loopt weer te trollen.

Dat Trump iemand aanstelt betekent niet dat hij daadwerkelijk een MAGA strijder is, dat zag je wel aan Pence.
Trump heeft hem twee keer aangesteld.
pi_221848341
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 15:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Raar dan dat je kwaliteiten niet op NWS worden prijs gesteld zoals je zei.

Of was dat vanwege je getrol?
Nee hoor, mijn kwaliteiten worden zeker op prijs gesteld. Ik praat dan ook niet over mijzelf, want ik heb niets te zoeken in nws oekr topic. Daar pas jij beter thuis, maar krijg je blijkbaar geen aandacht. Bnw hoor je duidelijk niet thuis met je narrow minded vision
pi_221848371
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 15:19 schreef epicbeardman het volgende:
Bnw hoor je duidelijk niet thuis met je narrow minded vision
Bij jou vindt ie alleszins wel weer de "discussie"
:O
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_221848412
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 15:19 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nee hoor, mijn kwaliteiten worden zeker op prijs gesteld. Ik praat dan ook niet over mijzelf, want ik heb niets te zoeken in nws oekr topic. Daar pas jij beter thuis, maar krijg je blijkbaar geen aandacht. Bnw hoor je duidelijk niet thuis met je narrow minded vision
Eerst klaag je dat je daar een ban hebt, en nu vind je dat je daar niets te zoeken hebt :?
pi_221848444
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 15:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Eerst klaag je dat je daar een ban hebt, en nu vind je dat je daar niets te zoeken hebt :?
Ik heb nergens gezegd dat ik zelf een ban heb schatje, daar speelt je begrijpend lezen weer eens parten
pi_221848536
Stop met het topic te vervuilen
:(
pi_221848910
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 15:49 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik zelf een ban heb schatje, daar speelt je begrijpend lezen weer eens parten
Ik heb ook nergens een ban.

Dus wat was je punt eigenlijk?
pi_221849214
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 17:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik heb ook nergens een ban.

Dus wat was je punt eigenlijk?
Ok nu is het duidelijk. Je trollt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')