Tering, wat zijn jullie kinderachtig.quote:Op maandag 14 september 2026 15:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Haha, die commentaren van Ajacieden. Prachtig. Gestrekt been dit en dat, zijn nu de 'tackle' van Amrabat vorige week al vergeten. jA MAaR HiJ RaAKt De BAl tOCh??!!??!?
Wat vind jij van het feit dat Hugo Borst nu bedreigd wordt dan maatje? Eigen schuld dikke bult of zielig?quote:Op maandag 14 september 2026 15:27 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tering, wat zijn jullie kinderachtig.
Bedreigen is altijd fout, net als mensen en hun familie uitmaken voor psychiatrische patiënten op nationale televisie.quote:Op maandag 14 september 2026 16:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat vind jij van het feit dat Hugo Borst nu bedreigd wordt dan maatje? Eigen schuld dikke bult of zielig?
Op zich prima, maar hij had de sliding niet eens hoeven maken en had hij de bal ook gehad.quote:Op maandag 14 september 2026 15:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Haha, die commentaren van Ajacieden. Prachtig. Gestrekt been dit en dat, zijn nu de 'tackle' van Amrabat vorige week al vergeten. jA MAaR HiJ RaAKt De BAl tOCh??!!??!?
Mensen bedreigen :’)quote:Op maandag 14 september 2026 16:35 schreef Solispolar het volgende:
Wat vind jij van het feit dat Hugo Borst nu bedreigd wordt dan maatje? Eigen schuld dikke bult of zielig?
Kennen de regels niet.quote:Op maandag 14 september 2026 15:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens hoor. Alleen Borst kan zelf ook inschatten wat de consequenties van dit soort stukken zijn. En als je dan kijkt wat de toon van zijn bericht was (gevaarlijk persoon, genetisch belast, recidivist). Ook niet heel netjesquote:
Oke man, weten we de grens om mensen te bedreigen ook weer.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eens hoor. Alleen Borst kan zelf ook inschatten wat de consequenties van dit soort stukken zijn. En als je dan kijkt wat de toon van zijn bericht was (gevaarlijk persoon, genetisch belast, recidivist). Ook niet heel netjes
Nee, deze is ook niet gerechtvaardigd. Ja, hij wist wat hij deed en had ook kunnen weten dat hij daarvoor bedreigingen zou gaan ontvangen in deze tijd.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:25 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja ik vind deze wel gerechtvaardigdSommige mensen moeten het eerst voelen, Borst is er daar schijnbaar 1 van. Wellicht moet Bommeltje hem ook even een beukje verkopen. Paar weekjes aan de kant zou die man goed doen.
mits ze 400 miljoen euro kunnen vinden ja. pas in december wordt er een knoop over doorgehaktquote:Op woensdag 16 september 2026 16:05 schreef PSVCL het volgende:
Een van Europa's mooiste stadions staat over 3 jaar in Eindhoven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dat wordt nog een complex verhaal.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
mits ze 400 miljoen euro kunnen vinden ja. pas in december wordt er een knoop over doorgehakt
Als ik het op de plank had liggen had ik het wel geweten, maar ik heb het niet.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat wordt nog een complex verhaal.
Van der Wallen welquote:Op woensdag 16 september 2026 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik het op de plank had liggen had ik het wel geweten, maar ik heb het niet.
Ja dat is dan wel weer handig.quote:
Ik hoop op een dikke investering van de overheid. Gemeente, provincie. Kan me niet schelen. Kan niet wachten op de schuimbekken.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik het op de plank had liggen had ik het wel geweten, maar ik heb het niet.
Ik kan me niet voorstellen dat het "slechts" 400 miljoen gaat kosten, ring erbij, hele nieuwe dakconstructie.quote:Op woensdag 16 september 2026 17:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hoop op een dikke investering van de overheid. Gemeente, provincie. Kan me niet schelen. Kan niet wachten op de schuimbekken.
Is ongeveer het bedrag dat het Maasstadion in de plannen van Feyenoord zou gaan kosten, dat is een paar jaar terug maar dat was wel een compleet nieuwe hut.quote:Op woensdag 16 september 2026 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het "slechts" 400 miljoen gaat kosten, ring erbij, hele nieuwe dakconstructie.
Je bedoelt die Arena die voor een groot deel door de gemeente Amsterdam betaald is?quote:Op woensdag 16 september 2026 17:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is ongeveer het bedrag dat het Maasstadion in de plannen van Feyenoord zou gaan kosten, dat is een paar jaar terug maar dat was wel een compleet nieuwe hut.
Nu is verbouwen niet perse goedkoper, maar ik denk dat 400 wel een redelijke schatting is. Al vallen zo'n projecten altijd duurder uit natuurlijk.
Klopt ook wel ongeveer als je kijkt naar de kosten van de Arena in '96 en die indexeert naar de huidige bouwkosten. Dan land je ook ergens rond die 400 miljoen.
Daarom, verbouwen kost altijd meer, plus dat je wil blijven voetballen in het stadion, wat ook alles bemoeilijkt en vertraagt.quote:Op woensdag 16 september 2026 17:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is ongeveer het bedrag dat het Maasstadion in de plannen van Feyenoord zou gaan kosten, dat is een paar jaar terug maar dat was wel een compleet nieuwe hut.
Nu is verbouwen niet perse goedkoper, maar ik denk dat 400 wel een redelijke schatting is. Al vallen zo'n projecten altijd duurder uit natuurlijk.
Klopt ook wel ongeveer als je kijkt naar de kosten van de Arena in '96 en die indexeert naar de huidige bouwkosten. Dan land je ook ergens rond die 400 miljoen.
Een deel wel maar maar zeker niet het grootste, ik heb er zelf ook nog aan meebetaald, dat was wel een klein deel hoorquote:Op woensdag 16 september 2026 17:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je bedoelt die Arena die voor een groot deel door de gemeente Amsterdam betaald is?
Krijgen ze nooit uitverkocht buiten een wedstrijd of vier per jaar. Nooit aan beginnen.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:05 schreef PSVCL het volgende:
Een van Europa's mooiste stadions staat over 3 jaar in Eindhoven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
De helft zo te zien. Gemeente eindhoven zou ook flink moeten dokken lijkt me in dit project.quote:Op woensdag 16 september 2026 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een deel wel maar maar zeker niet het grootste, ik heb er zelf ook nog aan meebetaald, dat was wel een klein deel hoor
Ach, in de Kuip zit ook genoeg overheidsfinanciën, alleen is het daar een stukje beter verstopt.quote:Op woensdag 16 september 2026 17:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je bedoelt die Arena die voor een groot deel door de gemeente Amsterdam betaald is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |