Genieten!quote:Op vrijdag 25 september 2026 12:54 schreef Kanaroe het volgende:
[ link | afbeelding ]
Moest naar ziekenhuis en tussen 2 afspraken door 3 uur wachten, heerlijk terras in de buurt gevonden en eggs benedict met een flat white genuttigd, perfecte 'runny' eitjes![]()
En de zon erbij
quote:Op vrijdag 25 september 2026 14:15 schreef Blues het volgende:
Ik ben een prei, kerrie, ui, knoflook, pastinaak, aardappel, appel soep aan het maken voor vanavond.
Met gerookte kip.
Het is weer vrijdag, kookdag voor mij [ link | afbeelding ]
Zo leuk & lekker die schoolmoestuin, knappe prestatie van de kiddo'squote:Op vrijdag 25 september 2026 18:54 schreef Molo het volgende:
Boon kriek
Straks pizza en verse mais uit de schoolmoestuin(de maïs dus, niet de pizza
)
Asian delight is veruit de beste in de regioquote:Op vrijdag 25 september 2026 18:17 schreef borisz het volgende:
Chinees is onderweg zodat ik de vanavond en dit weekend niet hoef te koken
Bami met oa Babi Pangang Asian Delights (zo heet de één vd lokale Chinezen) en Bali Kip.
Lekker!quote:
jaja haal ik ook vaak, hebben ze ook bij de blote voeten brandnetel winkel hier in kleine verpakking.quote:Op zaterdag 26 september 2026 12:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ben inmiddels een enorme kefirliefhebber (en de hond hier ook![]()
goed voor de buik van zowel mens als dier
).
Dit is hier in het huishouden een enorme favoriet, uit de zweefwinkel of via Crisp.
Zalig spul, tipje mocht je ervan houden
[ afbeelding ]
Hier koffie op bed, was even nodig om bij te slapen
Phehehe, mijn dochter noemt het de muffe voeten winkelquote:Op zaterdag 26 september 2026 12:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
jaja haal ik ook vaak, hebben ze ook bij de blote voeten brandnetel winkel hier in kleine verpakking.
Maar ik was even slecht ter been en deze kefir was in de aanbieding bij picnic![]()
De wat?quote:Op zaterdag 26 september 2026 12:10 schreef Karzai het volgende:
ebben ze ook bij de blote voeten brandnetel winkel
Nee hoor de EKOplaza s een zeer schone en nette winkel maar dat imago hangt er nou eenmaal omheen bij veel mensenquote:Op zaterdag 26 september 2026 12:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Phehehe, mijn dochter noemt het de muffe voeten winkel![]()
Ik vind de huismerk AH trouwens echt walgelijk, snap niet hoe mensen dat weg krijgen.
Nu eens op zoek naar de koelkast want trek gekregen. Hoop dat je snel weer goed ter been bent, en wens je een fijn weekend!
Oké, die kende ik nog niet. Als bruggetje: brandnetelcheesecake met witte chocolade na proberen te maken die we in Sarajevo kregen.quote:
Komt in de buurt van de ¤22,- per brood hype idd. Hier nergens in de buurt zo'n winkel, maar loop er ook altijd graag even binnen als ik in een grotere stad ben.quote:Op zaterdag 26 september 2026 12:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee hoor de EKOplaza s een zeer schone en nette winkel maar dat imago hangt er nou eenmaal omheen bij veel mensen, tis alleen voor de meeste mensen niet echt betaalbaar
Dat klinkt wel heel interessant, benieuwd naar of het lukt! Succes en eet smakelijk alvastquote:Op zaterdag 26 september 2026 12:43 schreef nostra het volgende:
[..]
Oké, die kende ik nog niet. Als bruggetje: brandnetelcheesecake met witte chocolade na proberen te maken die we in Sarajevo kregen.
Om eerlijk te zijn smaakte het niet eens zo heel speciaal, maar mijn vriendin is het type dat denkt dat door de brandnetel het toetje gezond is geworden.quote:Op zaterdag 26 september 2026 12:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel interessant, benieuwd naar of het lukt! Succes en eet smakelijk alvast
22 gaat mij ook te ver, dat laat mijn portemonnee ook niet toe, ik ben best bereid om iets meer geld uit te geven voor goed voedselquote:Op zaterdag 26 september 2026 12:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt in de buurt van de ¤22,- per brood hype idd. Hier nergens in de buurt zo'n winkel, maar loop er ook altijd graag even binnen als ik in een grotere stad ben.
Selectief shoppen wel want ik vind veel gewoon echt te hoog geprijsd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |