Klinkt inderdaad als een heerlijk dagje, letterlijk en figuurlijk...ook zalig weer vandaagquote:Op woensdag 23 september 2026 18:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Een heerlijke dag in Den Haag gehad![]()
Begonnen bij Starbucks (pumpkin spice en maple pecan (amandelmelk)) en een stuk zelfgemaakte pure chocolade met pistachecrčme (vulling was eruit gelopen dus niet op de foto).
[ link | afbeelding ]
Gewandeld en bij een nog rustige Italiaan een lunchdeal op (elke dag pizza, pasta of salade voor 9,95).
Ik had volkoren penne met gegrilde kop, sugo aurora, knoflook, parmezaan, basilicum, wortel- en courgette julienne. Lekkere maaltijd hoor.
[ link | afbeelding ]
Vriend nam pizza vitello tonnato. Nog nooit zo'n grote pizza gezien
[ link | afbeelding ]
Door de vork erop zie je misschien hoe groot ie is.
[ link | afbeelding ]
Doorgewandeld naar Piet Soft ice cream (alleen geproefd) en toen naar 'gewone' Piet.
Ik geweldig pistache ijs![]()
[ link | afbeelding ]
Vriend pistache affogato![]()
[ link | afbeelding ]
Afgesloten met zelf meegenomen rijpe mango's.
Ik schoot er ook van in de lachquote:Op woensdag 23 september 2026 20:11 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als een heerlijk dagje, letterlijk en figuurlijk...ook zalig weer vandaag
Pasta met Gegrilde Kop zal wel een tiepfoutje zijn geweest hoop ik![]()
quote:Op woensdag 23 september 2026 20:11 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als een heerlijk dagje, letterlijk en figuurlijk...ook zalig weer vandaag
Pasta met Gegrilde Kop zal wel een tiepfoutje zijn geweest hoop ik![]()
quote:Op woensdag 23 september 2026 20:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik schoot er ook van in de lachZocht naar een kop!
Phehehehequote:Op woensdag 23 september 2026 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]Ik nu ook, foutje!
quote:Op donderdag 24 september 2026 15:14 schreef golfer het volgende:
Omdat B. naar een feestje is, ga ik vanavond iets maken dat zij niet lust: kapucijners met spek, uien, mosterd en piccalilly.
Oooh lekker shakshuka! Dat komt volgende week op mijn menu, goed idee!quote:Op donderdag 24 september 2026 18:52 schreef Kanaroe het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Shakshuka met o.a. venkel en paprika's met Turks brood om te dippen
Vanilleijs met (diepvries-)bosvruchten
Lekker, ik zit propvol
Ja, eenvoud kan zo lekker zijnquote:Op donderdag 24 september 2026 19:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh lekker shakshuka! Dat komt volgende week op mijn menu, goed idee!
Heerlijk!quote:Op donderdag 24 september 2026 18:27 schreef golfer het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Was weer een keer erg lekker.![]()
Zeker, alleen in een zeer beperkte keuken (renovatie, wisselwoning) en dat haalt de lol er wel vanaf. Geen oven, geen aifryer, geen magnetron... ook geen blender, dus een lekkere soep of saus maken is ook niet echt fijn...quote:Op donderdag 24 september 2026 20:05 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, eenvoud kan zo lekker zijn
En jij kunt weer kokkerellen begreep ik, dus lekker doen
Oh, 3 weken nog...pfffffffquote:Op donderdag 24 september 2026 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zeker, alleen in een zeer beperkte keuken (renovatie, wisselwoning) en dat haalt de lol er wel vanaf. Geen oven, geen aifryer, geen magnetron... ook geen blender, dus een lekkere soep of saus maken is ook niet echt fijn...
maar dit is tijdelijk. Over drie weken kan ik los in mijn keuken
Dus nait soezen
Naja, zit er al vanaf twintig augustusquote:Op donderdag 24 september 2026 20:12 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh, 3 weken nog...pfffffff
Flink 'soezen' vind ik dan wel op zijn plek hoor!
Maar afijn, shakshuka kan gewoon in een pan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |