SPOILER: BakkeljauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Common sense is not so common" --Voltaire
Heerlijk! Moge het je welbekomen, je had al tijden zin in rundvlees meen ikquote:Op woensdag 16 september 2026 18:37 schreef Molo het volgende:
Oh jongens, mijn Irish stew is zo onwijs goed gelukt![]()
![]()
Har du en dansk rød pølse med sennep, karrysauce og stegte løg? Jeg har aldrig turdet spise den røde pølse, så farvet som den erquote:Op donderdag 17 september 2026 14:38 schreef golfer het volgende:
Nu, als tussendoortje, een Deense rød pølse met mosterd, currysaus en gebakken uitjes.
Waarom niet? Denen worden gemiddeld behoorlijk oud, dus ochquote:Op donderdag 17 september 2026 15:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Har du en dansk rød pølse med sennep, karrysauce og stegte løg? Jeg har aldrig turdet spise den røde pølse, så farvet som den er
Ja! Echte heer-lijk was hetquote:Op woensdag 16 september 2026 20:06 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Heerlijk! Moge het je welbekomen, je had al tijden zin in rundvlees meen ik![]()
![]()
O.T. vanavond onverwacht bij de Toekan beland, gewoon omdat het kan, en geen zin om te koken
Ik had tataki van kalfslende met een yuzu-achtige dip![]()
Als hoofdgerecht paella met mosselen, garnalen en gefrituurde inktflip.
Toetje een soortement van Dubai-stylie ijscoupe
Begeleid door een mocktail moscow mule
Heerlijk allemaal![]()
Die kleur staat me tegen. Verstandelijk weet ik best dat het onschadelijk is, maar ja, heb geen Trek in als ik het ziequote:
quote:Op donderdag 17 september 2026 13:02 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik in ganzenvet gebakken krielaardappeltjes in de schil, geroosterde bloemkool uit de oven met allerlei kruiden en gehaktballen.
Toch wel met minimaal een halve bol knoflookquote:Op donderdag 17 september 2026 18:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Scharrelvarkenshaas met frieten, rauwkost salade en Tzaziki
Worden de aardappeltjes met schil net zo krokant als zonder schil?quote:Op donderdag 17 september 2026 13:02 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik in ganzenvet gebakken krielaardappeltjes in de schil, geroosterde bloemkool uit de oven met allerlei kruiden en gehaktballen.
Absoluutquote:Op donderdag 17 september 2026 19:01 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Toch wel met minimaal een halve bol knoflook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |