En wat maakt het ook uit... als je het maar lekker vindt toch? Begrijp dit soort dingen nooitquote:Op zondag 27 september 2026 12:15 schreef Molo het volgende:
Al dat gekanker op dè Italiaanse receptuur ook altijd, tranentrekkend gewoon![]()
Tomaten komen oorspronkelijk niet eens uit Italië en wat boeit het ook allemaal man
Hier boterham met boter en pindakaas met stukjes, lekker man
Prima maaltje met dit weer!quote:Op zondag 27 september 2026 17:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vga met ei als v en paprika als g en gebakken aardappels als a
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna doorgereden naar onze pas ontdekte shoarmaboer in Breda alwaar ik een fantastische Turkse pizza met shoarmavlees en extra groentjes heb verorberd, omnomnom
Plus baklava gekocht, die neem ik nu, met gemberthee![]()
Smaakte naar kartonquote:Op zondag 27 september 2026 18:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Prima maaltje met dit weer!
Hier kant en klare dandan noodles, is alleen met tofugehakt ipv rundergehakt, had niet goed opgelet bij bestellen. Meh
Neem straks wel een lekker toetje
quote:Op zondag 27 september 2026 19:55 schreef Kanaroe het volgende:
Middagje gewandeld in de Beekse Bergen, heerlijk! Wel iets te druk voor ons, maar afijn wij hebben een abbo dus maakt niet uitNaam en adres graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna doorgereden naar onze pas ontdekte shoarmaboer in Breda alwaar ik een fantastische Turkse pizza met shoarmavlees en extra groentjes heb verorberd, omnomnom
Plus baklava gekocht, die neem ik nu, met gemberthee
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Zonde (neem aan de tofu), dan dan zelf is heel smaakvol met alle chiliquote:Op zondag 27 september 2026 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Smaakte naar karton![]()
Zelfs met extra chili-olie en sesamzaadjes niet op te pimpen.
Heb maar hamburgervlees en brioche uit de vriezer gehaald en burgertje geflipt
quote:Op zondag 27 september 2026 19:55 schreef Kanaroe het volgende:
Middagje gewandeld in de Beekse Bergen, heerlijk! Wel iets te druk voor ons, maar afijn wij hebben een abbo dus maakt niet uitLeuke dag met lekkere afsluitersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna doorgereden naar onze pas ontdekte shoarmaboer in Breda alwaar ik een fantastische Turkse pizza met shoarmavlees en extra groentjes heb verorberd, omnomnom
Plus baklava gekocht, die neem ik nu, met gemberthee
Nu speculaasthee, straks zoute crackers met dip.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Stoof!quote:
Dönerland Brabantplein, Bredaquote:
Gewone, zeg maar.quote:Op zondag 27 september 2026 21:12 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Stoof!
Gewone of zuurvlees?
Ziet er top uit man.
Oh die croques zien er goed uit zeg!quote:Op maandag 28 september 2026 14:52 schreef Blues het volgende:
Lunch in Amsterdam bij Café Luxembourg.
[ link | afbeelding ]
Croque-monsieur en een jupiler
Ik heb nog nooit zo'n lekkere gegeten!quote:Op maandag 28 september 2026 15:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh die croques zien er goed uit zeg!
En lekker bier ipv dat Amsterdamse spul uit de Dixie
quote:Perfect gebakken brood met gesmolten Gruyère, beenham,
bechamelsaus.
Wat enorm gezond joh, lekker hoorquote:Op maandag 28 september 2026 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier een simpel doch lekker maaltje: Halve courgette, paprika en een ui. Paar tenen knoflook, vega nuggets en de couscous niet aangeraakt. Die eet ik morgen wel ergens bij. Ogen groter dan de maag en zoWas weer erg lekker iig
[ afbeelding ]
Niet specifiek enorm gezond tochquote:Op maandag 28 september 2026 18:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat enorm gezond joh, lekker hoor
Hier biefstuk en erbij conchiglie pasta met tomatenroomsaus, parmezaan en kikkererwten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |