quote:Op maandag 14 september 2026 10:34 schreef GarlandBriggs het volgende:
Vanochtend om 8 uur had ik het voor het eerst weer echt koud op de fiets. Damp uit de mond en rijp op de velden...was ook echt onaangenaam aan de handen. Ik ga de handschoentjes er voortaan maar weer bij pakken...
Laagste grastemperatuur was eelde met 3,8 graden. Uit welk land kom jij nou weerquote:Op maandag 14 september 2026 10:34 schreef GarlandBriggs het volgende:
Vanochtend om 8 uur had ik het voor het eerst weer echt koud op de fiets. Damp uit de mond en rijp op de velden...was ook echt onaangenaam aan de handen. Ik ga de handschoentjes er voortaan maar weer bij pakken...
Uit gevoelstemperatuurlandquote:Op maandag 14 september 2026 12:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Laagste grastemperatuur was eelde met 3,8 graden. Uit welk land kom jij nou weer
lekker met die hoge luchtvochtigheid en geen wind,quote:Op maandag 14 september 2026 13:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Morgen 28 graden, tijd om de koelvesten in de diepvries kist te leggen.
Ah ja zo kan ik ook spelen met gevoelstemperatuurquote:Op maandag 14 september 2026 12:25 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Uit gevoelstemperatuurland
Btw...de hele ochtend een training gegeven en kwam net buiten...heerlijk weertje hoor!
Daar zit de speelruimte, GJquote:Op maandag 14 september 2026 14:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ah ja zo kan ik ook spelen met gevoelstemperatuur
Nee, daar ben ik nog niet aan toe. Even laten bezinken.quote:
Er komt, als het meezit, maar waarschijnlijk wel, juist een nieuwe blokkade aan met mooi en aangenaam Spätsommer weer. Vrij droog, fijne temperaturen 20-25 graden en hopelijk ook zonnig. Wel boffenquote:Op maandag 14 september 2026 19:52 schreef cinderloom het volgende:
Waar was vandaag de zon?
Man man .... hartstikke benauwd, veel motregen, bewolkt.
Gelukkig komt na morgen de herst aan.
Hopenlijk stuk minder benauwd vanaf dan.
Heel vies idd.quote:Op dinsdag 15 september 2026 02:09 schreef cherrycoke het volgende:
Nog steeds 18 graden buiten met 94% luchtvochtigheid
Vies moeras weer.
"we weten het niet"-weer.quote:Op dinsdag 15 september 2026 06:49 schreef heywoodu het volgende:
Vooruitzichten lange termijn
dinsdag 22 september tot en met dinsdag 29 september
Er is ongeveer 60% kans op een overgang naar een overwegend droog weertype, met middagtemperaturen rond het langjarig gemiddelde. Er is ongeveer 40% kans op voortzetting van een (licht) wisselvallig weertype, met temperaturen iets beneden het langjarig gemiddelde.
Acceptabel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |