Ik las plasserspeelweer.quote:Op zondag 13 september 2026 10:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
Plassenspeelweer
Dat is lang geleden.
Ja dat is te merken idd.quote:Op zondag 13 september 2026 11:57 schreef summer2bird het volgende:
Godsamme, ik stond te stofzuigen en zweette als een tierelier. Vroeg me al af of ik ziek aan het worden was ofzo. Luchtvochtigheid hier bijna 90%, ja dan krijg je dat wel
90% is niet goed hoor, zelfs met hoe benauwd het buiten is.quote:Op zondag 13 september 2026 11:57 schreef summer2bird het volgende:
Godsamme, ik stond te stofzuigen en zweette als een tierelier. Vroeg me al af of ik ziek aan het worden was ofzo. Luchtvochtigheid hier bijna 90%, ja dan krijg je dat wel
87% buiten, en heb deuren/ramen los dus vandaarquote:Op zondag 13 september 2026 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
90% is niet goed hoor, zelfs met hoe benauwd het buiten is.
Ik dacht dat je dat binnen had.quote:Op zondag 13 september 2026 13:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
87% buiten, en heb deuren/ramen los dus vandaar
Oh haha nee dat gelukkig niet. Geen idee hoeveel het binnen is, heb daar geen apparatuur voor.quote:
Ramen en deuren los wordt het ook niet beter van, ik zou zorgen dat ze vastzitten.quote:Op zondag 13 september 2026 13:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
87% buiten, en heb deuren/ramen los dus vandaar
Uh-oh.... iemand gaat weer naar zijn koelvest moeten grijpen!quote:Op zondag 13 september 2026 15:33 schreef INViCTuS het volgende:
Dinsdag in Oosten en Zuiden nog een aangename 26-28 graden mogelijk
[ x ]
Hopelijk ook niet de laatste keerquote:Op zondag 13 september 2026 16:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Uh-oh.... iemand gaat weer naar zijn koelvest moeten grijpen!
Het water is krap 18 graden...de dompelpomp wordt gereed gemaaktquote:Op zondag 13 september 2026 18:09 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, net nog ff wat baantjes getrokken in het schwimmbad, heerlijk verfrissend.
@:garlandbriggs ik heb je niet meer gehoord over je laatste frisse duik van het seizoen. Disappointed!
Opbokkenquote:Op zondag 13 september 2026 15:33 schreef INViCTuS het volgende:
Dinsdag in Oosten en Zuiden nog een aangename 26-28 graden mogelijk
[ x ]
Dit dus, weg met die zomerse temperaturen!quote:
quote:Op maandag 14 september 2026 10:34 schreef GarlandBriggs het volgende:
Vanochtend om 8 uur had ik het voor het eerst weer echt koud op de fiets. Damp uit de mond en rijp op de velden...was ook echt onaangenaam aan de handen. Ik ga de handschoentjes er voortaan maar weer bij pakken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |