Een dreigement hoeft niet evenwichtig te zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2026 12:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Noord-Koreaanse soldaat in Koersk, mag wel.
West-Europese soldaat in Odessa, mag niet.
Raarrr..
Ik vind het dronkemans praat, de inzet van EU troepen in Oekrainequote:Op zaterdag 12 september 2026 12:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik ook, toch blijft de inzet van Europesr troepen gewoon bespreekbaar
De tijd dat we dingen niet doen of zelfs niet bespreken omdat de Russen anders heul boos worden ligt al even achter onsquote:Op zaterdag 12 september 2026 12:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het dronkemans praat, de inzet van EU troepen in Oekraine
Hopelijk zo snel mogelijk Weiden en Bardella naar Moskou om dit uit te spreken.
We staan als EU al zo lang aan de zijlijn. Hopelijk worden we straks weer serieuzer genomen.
Koersk is Russisch. Noord-Koreanen zijn nog niet de Oekrainse grens over hé.quote:Op zaterdag 12 september 2026 12:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Raarrr..
Wij zijn in deze hele oorlog verbaal agressief geweest.quote:Op zaterdag 12 september 2026 12:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
De tijd dat we dingen niet doen of zelfs niet bespreken omdat de Russen anders heul boos worden ligt al even achter ons
Dat hebben geprobeert, heeft overduidelijk niet gewerkt en dus doen we het niet meer
Dronkenmanspraat is nog steeds denken dat je poetin kunt apeacen
o jeetjequote:Op zaterdag 12 september 2026 12:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij zijn in deze hele oorlog verbaal agressief geweest.
Ik zou het echt wel eens willen proberen om met een onderhandelingsdelegatie (Juncker/Schroder/Draghi/Scholz) het gesprek proberen te openen.
Natuurlijk niet, er wordt ook niet meer serieus gepraat over een vredesakkoord.quote:Op zaterdag 12 september 2026 12:55 schreef Discombobulate het volgende:
Je hoort ook niks meer over die 'geruststellingsmacht'
neem aan dat Poetin het daarover had dus blijkbaar hoor je er wel overquote:Op zaterdag 12 september 2026 12:55 schreef Discombobulate het volgende:
Je hoort ook niks meer over die 'geruststellingsmacht'
Ja, en nu zijn de fijnbesnaarde russen natuurlijk gekrenkt.quote:Op zaterdag 12 september 2026 12:55 schreef phpmystyle het volgende:
iemand zei zelfs regime ipv regering, dat was vreselijkquote:Op zaterdag 12 september 2026 13:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, en nu zijn de fijnbesnaarde russen natuurlijk gekrenkt.
Maar ik las dat we moeten "apeacen".quote:Op zaterdag 12 september 2026 13:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
iemand zei zelfs regime ipv regering, dat was vreselijk
Dat Noord-Korea zich zo graag met dat conflict wil bemoeien wil niet zeggen dat wij dat ook maar moeten doen.quote:Op zaterdag 12 september 2026 12:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Raarrr..
ja!quote:Op zaterdag 12 september 2026 13:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar ik las dat we moeten "apeacen".
Goed bezig!quote:Op zaterdag 12 september 2026 13:08 schreef sp3c het volgende:
ik heb het alvast geregeld, deze staat er al 3 delen
Ik denk dat je alle regeringsleiders uit de Oost Europese landen naar Moskou moet sturen. Rusland is immers boos en gefrustreerd dat ze zich hebben aangesloten bij de navo enof eu.quote:Op zaterdag 12 september 2026 12:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou het echt wel eens willen proberen om met een onderhandelingsdelegatie (Juncker/Schroder/Draghi/Scholz) het gesprek proberen te openen.
Als het oek lukt om 200KM2 terug te klauwen rond lyman, is het argument:quote:Op zaterdag 12 september 2026 13:14 schreef BennieButtfuck het volgende:
Ben benieuwd welk non-argument pipo voor haar volgende reactie uit de apeacepot trekt.
Van tafel, dus ik vermoed dat ze wachten op de nieuwe talking points vanuit petersburg.quote:JA MAAR ZE GAAN NOOIT MEER DE VERLOREN GEBIEDEN TERUG KUNNEN KRIJGEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |