Ze weten vast wel he telefoonnummer van thuisbezorgd uit hun hoofdquote:Op donderdag 10 september 2026 20:24 schreef chufi het volgende:
Lijkt alsof niemand ooit in een keuken heeft gestaan
Daarom vroeg ik me af of dit weer iets nieuws is want ik denk aan kaasblokjes, leverworst en metworst en wat olijvenquote:
Laatstequote:
Tegenwoordig zijn ze inderdaad wel wat gevarieerde en uitgebreider dan dat, incl de augurk met boterhamworst.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:28 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik me af of dit weer iets nieuws is want ik denk aan kaasblokjes, leverworst en metworst en wat olijven
Ze hebben een aantal uur de tijd he? Of denk je dat het gescript isquote:Op donderdag 10 september 2026 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
En zoals gewoonlijk, eerst een ½uur kutkookbeelden, alles mislukt, nix op tijd, ruzie enzz... .. en dan hopla ineens planken vol eten![]()
[ afbeelding ]
Nee, elke keer negative knip&plak voor meer inpacktquote:Op donderdag 10 september 2026 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben een aantal uur de tijd he? Of denk je dat het gescript is
Ja natuurlijk verbrande broodjes zijn grappig.quote:Op donderdag 10 september 2026 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, elke keer negative knip&plak voor meer inpackt
Wat zullen d'r ouders trots zijnquote:Op donderdag 10 september 2026 20:24 schreef greysbones het volgende:
Die Kimberly is echt een beetje wereldvreemd hè
Weet niet hoe zongedroogde tomaatjes eruit zien
En gran pardano is niet uit te spreken
Grana padano?quote:Op donderdag 10 september 2026 20:24 schreef greysbones het volgende:
En gran pardano is niet uit te spreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |