Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Pluspunt 1 voor Hannahquote:Op woensdag 9 september 2026 20:01 schreef LionHeart het volgende:
Zo, Hanna neemt gelijk de leiding.
Namen moeten nog worden aangepastquote:Op woensdag 9 september 2026 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Plaatje voor de OP
[ afbeelding ]
Echt niet slim.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:07 schreef LionHeart het volgende:
Tactisch gezien zijn ze niet slim. Gewoon 1 team eerst wegspelen, heb je iig geen -50
Je staat daar wel wat onder spanning.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:09 schreef StephanL het volgende:
Zo moeilijk zijn die vragen nou weer niet.
Ook weer zo, maar de lat ligt na de laatste maanden ook niet echt hoogquote:Op woensdag 9 september 2026 20:09 schreef StephanL het volgende:
Zo moeilijk zijn die vragen nou weer niet.
Valt toch wel mee nog. Misschien de nieuwe.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Je staat daar wel wat onder spanning.
Klopt. Echt droevig tegenwoordig.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook weer zo, maar de lat ligt na de laatste maanden ook niet echt hoog
Het duurde nog veel te lang. Dat verschrikkelijke jaloerse gedrag van die Robert die na 2 weken verkeringquote:Op woensdag 9 september 2026 16:38 schreef Donna1000 het volgende:
En net voordat ze zouden gaan samenwonen, zijn Roxy en Robert uit elkaar.
Geen idee, ze is echt nooit in beeld.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:25 schreef greysbones het volgende:
Wat heeft Kimberly het moeilijkheid dan ?
Het zal tijd worden, hup terug naar de kindjesquote:
Het is te hopen dat ze door die tranen heen prikken.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:25 schreef greysbones het volgende:
Lisanne houdt het redelijk
Kimberly gooit haar tranen in de strijd
en omdat ze geen steun krijgt is het onrechtvaardigquote:Op woensdag 9 september 2026 20:25 schreef greysbones het volgende:
Lisanne houdt het redelijk
Kimberly gooit haar tranen in de strijd
Met haar gluurogen.quote:
Ik snap daar echt helemaal niks van het doet je ogen geen goed, je ziet ze niet eens mee. Ogen zijn de spiegel van je zielquote:
Ik vind het zo lelijk.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap daar echt helemaal niks van het doet je ogen geen goed, je ziet ze niet eens mee. Ogen zijn de spiegel van je ziel
Ja hijzelf en zijn drie maanden zitten er ook op, hup terug naar je kinderen.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:35 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Had iemand daar vertrouwen in dan?
Lol. Verkeerd geciteerd. Ik bedoelde te reageren op de breuk tussen die borderliner en dat kleutertje. Ben hun namen alweer kwijt.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hijzelf en zijn drie maanden zitten er ook op, hup terug naar je kinderen.
Tja had elk bondje kunnen doen vorige cyclus. Vind dat geen argument om daar bezoek op aam te wijzen.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:39 schreef Cirilico het volgende:
Wil Can normaal praten ipv als een getto-rat?
Kimberly en Lisanne zijn beiden zeikerds. Maar Lisanne heeft wel al een belletje gehad.
Die voelt zich ineens een hele Turk en daar hoort dat spraakje ook bij. Terwijl hij gewoon als Hollandse knul is opgegroeid. Ik erger me er ook aan.quote:Op woensdag 9 september 2026 20:39 schreef Cirilico het volgende:
Wil Can normaal praten ipv als een getto-rat?
Kimberly en Lisanne zijn beiden zeikerds. Maar Lisanne heeft wel al een belletje gehad.
Roxy en Robertquote:Op woensdag 9 september 2026 20:41 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Lol. Verkeerd geciteerd. Ik bedoelde te reageren op de breuk tussen die borderliner en dat kleutertje. Ben hun namen alweer kwijt.
Zou ik ook proberen:quote:Op woensdag 9 september 2026 20:44 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Tja had elk bondje kunnen doen vorige cyclus. Vind dat geen argument om daar bezoek op aam te wijzen.
Dan is het nóg mooier dat ze die ene kockout battle wonnen!!quote:Op woensdag 9 september 2026 21:09 schreef Hagenesie het volgende:
Fabienne wilde dat ze laatste werden toen ze wegging. Simone konden ze dan wegstemmen en zou haar borg niet kwijt raken. Plannetje mislukt😊
Ze vertellen dit ook nog heel serieus op tiktok🤣quote:Op woensdag 9 september 2026 21:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan is het nóg mooier dat ze die ene kockout battle wonnen!!
Ja dat was al in het vorige topic gemeld. Eerst wonnen ze dik die uitdaging dus uit de min en het viel vies tegen dat ze de eerste knock-outs wonnen anders had Simone er gratis uit kunnen gaan. Dus poef 2 keer 5000 euro borg kwijt.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:09 schreef Hagenesie het volgende:
Fabienne wilde dat ze laatste werden toen ze wegging. Simone konden ze dan wegstemmen en zou haar borg niet kwijt raken. Plannetje mislukt😊
Lol.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:09 schreef Hagenesie het volgende:
Robert is dus geen 'Roxy Dekker' meerquote:Op woensdag 9 september 2026 20:25 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Het duurde nog veel te lang. Dat verschrikkelijke jaloerse gedrag van die Robert die na 2 weken verkeringin een loods z’n hand al bijna breekt door te slaan tegen n deur is echt een no go. En Roxy zal dat soort types ook wel aantrekken en het was al vanaf dag 1 tot mislukken gedoemd. Nu nog wachten op Noek en Died
De jankerdquote:Op woensdag 9 september 2026 22:58 schreef freaky40 het volgende:
Bezoek bij de Slangen gun ik enkel Kimberly. Lisanne kan de boom in👍 Als je je moeder wilt spreken ga je maar lekker naar huisje toe, jenkert!
En dat alleen maar om haar moeder te vragen hoe zij het doet op beeld. Totaal niet zelfstandig, die meiden. We hebben haar nog amper gezien en vaak weet ik niet eens waar ze is. Lisanne gun ik méér haar familie te zien, die heeft een rot tijd achter de rug met haar mannenbondje.quote:
Ik denk niet dat ze mijn vragen zullen beantwoordenquote:
Lees je dit topic niet? Alles stond er gister al.quote:Op donderdag 10 september 2026 18:40 schreef Hagenesie het volgende:
Robbert heeft ruzie gehad op een partyboot. Weet niet of dit met Roxy was. Ze waren er samen . Hij is de boot afgezet.
Oh ik had nog terug gelezen😳quote:Op donderdag 10 september 2026 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Lees je dit topic niet? Alles stond er gister al.
Volgens Valentijne werd robert boos op roxy omdat ze met de andere bondgenoten (lees mannen) plezier maakte, Robert flipte hierdoor en werd agressief, daarom hebben ze hem van de boot afgegooidquote:Op donderdag 10 september 2026 18:40 schreef Hagenesie het volgende:
Robbert heeft ruzie gehad op een partyboot. Weet niet of dit met Roxy was. Ze waren er samen . Hij is de boot afgezet.
Haaienvinnensoep op 'n stokjequote:Op donderdag 10 september 2026 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, ik gok vast dat de Haaien gaan winnen
Welke en vrijstelling haal ik eruitquote:
Gaan ze nu bestellenquote:Op donderdag 10 september 2026 19:38 schreef spapaars het volgende:
Hoe komen ze aan de ingrediënten?
Ik vooral een hoop e's op het EJVJL schermquote:Op donderdag 10 september 2026 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke en vrijstelling haal ik eruit
Ze zullen wel weer een bepaald bedrag hebbenquote:
Aah op die fiets, leuk!quote:Op donderdag 10 september 2026 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Borrelplankje maken van een land dat ze toebedeeld hebben gekregen
Stapel flatbread op de plank en wat slankie aangemaakt met wat baharat-kruidenquote:Op donderdag 10 september 2026 19:41 schreef Chanel5 het volgende:
Vraag aan Seef 4x wat houdt het eten in en hij zegt het eten van het land waar ik ben geboren....en je weet nog niets
Aziatischquote:Op donderdag 10 september 2026 19:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
italiaans
grieks
midden oosten
en ehhh die ja
Boot fittie had ik nog nergens gelezen maar ik geloof het meteen. Rox heeft ongetwijfeld weer staan dansen met een andere ex deelnemer en hij door het lintquote:Op donderdag 10 september 2026 19:35 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Volgens Valentijne werd robert boos op roxy omdat ze met de andere bondgenoten (lees mannen) plezier maakte, Robert flipte hierdoor en werd agressief, daarom hebben ze hem van de boot afgegooid
Varkensvlees is onreinquote:Op donderdag 10 september 2026 19:42 schreef StephanL het volgende:
Een hond is onrein toch bij moslims?
Ja kan er ff niet opkomenquote:Op donderdag 10 september 2026 19:46 schreef StephanL het volgende:
Muziekje![]()
Ven een tv show volgens mij
Lisannequote:Op donderdag 10 september 2026 19:46 schreef Chanel5 het volgende:
Maar ze is weer degene die achtergesteld wordt in de groep(weet even niet hoe ze heet)
en ze kwam al uit zo'n lekkere groep met kerels die over haar heen liepen.
Ook niet erg slim van lisanne om weer met Jordy in een bondje te gaanquote:Op donderdag 10 september 2026 19:47 schreef Deisyy het volgende:
Het tweede bondje wat haar zo naar behandelt.
Lisanne iedereen loopt over haar heen lijkt wel. Ze moet gewoon doen wat de andere beslissen.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:46 schreef Chanel5 het volgende:
Maar ze is weer degene die achtergesteld wordt in de groep(weet even niet hoe ze heet)
en ze kwam al uit zo'n lekkere groep met kerels die over haar heen liepen.
Met zijn haantjesgedrag.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook niet erg slim van lisanne om weer met Jordy in een bondje te gaan
Nee ook niet. En ik snapte Delano gisteren ook niet tegen hij tegen Jordy zei dat hij zijn best moest doen dat Lisanne het bezoek krijgt, omdat ze het zo zwaar heeft gehad, terwijl Delano zelf flink mee had gedaan aan Lisanne buiten sluiten.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook niet erg slim van lisanne om weer met Jordy in een bondje te gaan
Dat was puur om te stoken.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ook niet. En ik snapte Delano gisteren ook niet tegen hij tegen Jordy zei dat hij zijn best moest doen dat Lisanne het bezoek krijgt, omdat ze het zo zwaar heeft gehad, terwijl Delano zelf flink mee had gedaan aan Lisanne buiten sluiten.
Was wel de oude oude tune tochquote:Op donderdag 10 september 2026 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
Lot, staatslot? Liedje, Staatsloterij show promo?
Geen idee! Klonk als een spelshow-tunequote:Op donderdag 10 september 2026 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was wel de oude oude tune toch
Uit de Marc klein esssink tijdquote:Op donderdag 10 september 2026 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee! Klonk als een spelshow-tune
Je vraagt het, ik zou het bijna een Valentijn II genoemd hebben, maar damagnie hierquote:Op donderdag 10 september 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:
Is sigourny Weaver een meneer geweest?
Net als Fabienne vol gebotoxed, dan krijg je al snel de drag-queen look die je aan het twijfelen brengtquote:Op donderdag 10 september 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:
Is sigourny Weaver een meneer geweest?
Dennis nietquote:Op donderdag 10 september 2026 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij kan inderdaad lekker rekenen
Lezenquote:Op donderdag 10 september 2026 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Het was nog op het nieuws, dat de Jeugd niet meer rekenen kan
...en lezenquote:Op donderdag 10 september 2026 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Het was nog op het nieuws, dat de Jeugd niet meer rekenen kan
Meen je dat nu?quote:Op donderdag 10 september 2026 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Maar ze ziet er goed uit.. dan mag alles
En luxaflex wimpersquote:Op donderdag 10 september 2026 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meen je dat nu?
Botox en nep haar
Its all in the mind, zolang Dylan erop wil is de Show ook weer geredtquote:Op donderdag 10 september 2026 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meen je dat nu?
Botox en nep haar
Benieuwd of die extensions er ook zo uitzien na 2 weken als bij zoe destijdsquote:Op donderdag 10 september 2026 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Its all in the mind, zolang Dylan erop wil is de Show ook weer geredt
Waar zit The good stuff.. jukbenen, lippen, kin , en extra luxaflex idd..
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel mooi (behalve de wimpers)quote:Op donderdag 10 september 2026 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Its all in the mind, zolang Dylan erop wil is de Show ook weer geredt
Waar zit The good stuff.. jukbenen, lippen, kin , en extra luxaflex idd..
[ afbeelding ]
Ze weten vast wel he telefoonnummer van thuisbezorgd uit hun hoofdquote:Op donderdag 10 september 2026 20:24 schreef chufi het volgende:
Lijkt alsof niemand ooit in een keuken heeft gestaan
Daarom vroeg ik me af of dit weer iets nieuws is want ik denk aan kaasblokjes, leverworst en metworst en wat olijvenquote:
Laatstequote:
Tegenwoordig zijn ze inderdaad wel wat gevarieerde en uitgebreider dan dat, incl de augurk met boterhamworst.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:28 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik me af of dit weer iets nieuws is want ik denk aan kaasblokjes, leverworst en metworst en wat olijven
Ze hebben een aantal uur de tijd he? Of denk je dat het gescript isquote:Op donderdag 10 september 2026 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
En zoals gewoonlijk, eerst een ½uur kutkookbeelden, alles mislukt, nix op tijd, ruzie enzz... .. en dan hopla ineens planken vol eten![]()
[ afbeelding ]
Nee, elke keer negative knip&plak voor meer inpacktquote:Op donderdag 10 september 2026 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben een aantal uur de tijd he? Of denk je dat het gescript is
Ja natuurlijk verbrande broodjes zijn grappig.quote:Op donderdag 10 september 2026 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, elke keer negative knip&plak voor meer inpackt
Wat zullen d'r ouders trots zijnquote:Op donderdag 10 september 2026 20:24 schreef greysbones het volgende:
Die Kimberly is echt een beetje wereldvreemd hè
Weet niet hoe zongedroogde tomaatjes eruit zien
En gran pardano is niet uit te spreken
Grana padano?quote:Op donderdag 10 september 2026 20:24 schreef greysbones het volgende:
En gran pardano is niet uit te spreken
Nou, meer dat ze gekozen hebben. Het viel mij op dat Anna Mae niet de aziatische keuken koos. Of ben ik dan een beetje racistisch.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Borrelplankje maken van een land dat ze toebedeeld hebben gekregen
Vrouwen die andere vrouwen lelijk noemen, vind ik altijd verdacht.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meen je dat nu?
Botox en nep haar
Hopelijk stonden ze aan de kade vast?quote:Op donderdag 10 september 2026 19:35 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Volgens Valentijne werd robert boos op roxy omdat ze met de andere bondgenoten (lees mannen) plezier maakte, Robert flipte hierdoor en werd agressief, daarom hebben ze hem van de boot afgegooid
Deels eens. Maar ze kwamen er samen niet uit dus moesten Jordy en Anna-Mae wel beslissen.quote:Op vrijdag 11 september 2026 01:45 schreef dbgfan het volgende:
Helemaal #teamLisanne hier. Er wordt zo even totaal buiten haar om beslist wie het bezoek krijgt. Zo ga je niet met elkaar om. Ik begrijp Lisanne in deze volkomen!
Ik vind haar ook niet mooi, maar dat is een kwestie van smaak. Mooi is de zus van Sayf.quote:Op vrijdag 11 september 2026 02:21 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Nou, meer dat ze gekozen hebben. Het viel mij op dat Anna Mae niet de aziatische keuken koos. Of ben ik dan een beetje racistisch.
[..]
Vrouwen die andere vrouwen lelijk noemen, vind ik altijd verdacht.
Onzin die twee hebben juist gezegd dat ze zich er niet mee wilde bemoeien. Die twee waren zich blijkbaar wat aan haar aan het ergeren omdat Lisanne vaak een gesprek onderbrak. Ik vermoed dat ze het toen bekonkeld hebben.quote:Op vrijdag 11 september 2026 11:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Deels eens. Maar ze kwamen er samen niet uit dus moesten Jordy en Anna-Mae wel beslissen.
Van wie moest dat ?quote:Op vrijdag 11 september 2026 11:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Deels eens. Maar ze kwamen er samen niet uit dus moesten Jordy en Anna-Mae wel beslissen.
En waar was die beslissing op gebaseerdquote:
Dan waren ze er nooit uitgekomen tenzij Lisanne het weer had opgegeven.quote:Op vrijdag 11 september 2026 12:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin die twee hebben juist gezegd dat ze zich er niet mee wilde bemoeien. Die twee waren zich blijkbaar wat aan haar aan het ergeren omdat Lisanne vaak een gesprek onderbrak. Ik vermoed dat ze het toen bekonkeld hebben.
Ze hadden zich er ook niet mee moeten bemoeien.
good old fashioned lootjes trekkenquote:Op vrijdag 11 september 2026 13:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan waren ze er nooit uitgekomen tenzij Lisanne het weer had opgegeven.
Was een goed idee geweest maar is nu eenmaal anders gelopen.quote:Op vrijdag 11 september 2026 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
good old fashioned lootjes trekken
Komt omdat dat ook geen regel is.quote:Op vrijdag 11 september 2026 02:30 schreef dbgfan het volgende:
Het viel me op dat bij de rekensommen totaal geen rekening werd gehouden met de regel dat je bij zulke sommen bv altijd moet beginnen met vermenigvuldigen. Beetje vreemd wel.
Stond niet tussen haakjes dus is dat niet een regel.quote:Op vrijdag 11 september 2026 15:27 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Komt omdat dat ook geen regel is.
Ik gebruik nog altijd 'Wacht meneer Van Dalen op antwoord?'quote:Op vrijdag 11 september 2026 16:42 schreef 5thencounter het volgende:
Meneer Van Dalen hoeft niet meer op antwoord te wachten..
Vraag me af wat ze wel kanquote:Op vrijdag 11 september 2026 10:45 schreef freaky40 het volgende:
Nee Anna Mea kan zelfs niet koken gaf ze aan.
Wat dan wel altijd bijzonder is dat ze gaan zeggen “wij zijn achteruitgestapt en dat is al heel wat”. Dan maken ze zich wel heel speciaal of bijzonder mee. Als je dat doet moet je achteraf niet dat soort dingen zeggen. Dat deed vooral Jordy.quote:Op vrijdag 11 september 2026 11:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Eerder 'n Queen Hoornaarquote:Op vrijdag 11 september 2026 19:32 schreef LionHeart het volgende:
Anne Mae vindt zichzelf de nieuwe queen bee?
als je niet weet dat Tarzan uit het Junglebook komtquote:Op vrijdag 11 september 2026 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor de bananenplank
Huh? Lion King toch?quote:Op vrijdag 11 september 2026 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je niet weet dat Tarzan uit het Junglebook komt
is het wel heel triest
vind het er ook niet heel spectaculair uitzienquote:Op vrijdag 11 september 2026 19:36 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vermoed dat dit niks gaat worden, vaak veel blabla bij Seef
Ja, echt hequote:Op vrijdag 11 september 2026 19:37 schreef Deisyy het volgende:
Dit gaat moeilijk worden, zegt ze na beoordeling van de eerste plank
Ze vond het wel erg lekker.quote:Op vrijdag 11 september 2026 19:36 schreef Chanel5 het volgende:
Ze was wel heel enthousiast met die ene hap. Ze wilde al bijna zeggen dit is de winnaar had ik het ideequote:Op vrijdag 11 september 2026 19:36 schreef Chanel5 het volgende:
Alleen Delano heeft zijn haar zo kort dat hij de corsage met 'n punaise vast heeft moeten zettenquote:Op vrijdag 11 september 2026 19:39 schreef LionHeart het volgende:
Leuke cultural appropriation met die stokjes in hun haar......
Lelijk ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |