Gaan ze nu bestellenquote:Op donderdag 10 september 2026 19:38 schreef spapaars het volgende:
Hoe komen ze aan de ingrediënten?
Ik vooral een hoop e's op het EJVJL schermquote:Op donderdag 10 september 2026 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke en vrijstelling haal ik eruit
Ze zullen wel weer een bepaald bedrag hebbenquote:
Aah op die fiets, leuk!quote:Op donderdag 10 september 2026 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Borrelplankje maken van een land dat ze toebedeeld hebben gekregen
Stapel flatbread op de plank en wat slankie aangemaakt met wat baharat-kruidenquote:Op donderdag 10 september 2026 19:41 schreef Chanel5 het volgende:
Vraag aan Seef 4x wat houdt het eten in en hij zegt het eten van het land waar ik ben geboren....en je weet nog niets
Aziatischquote:Op donderdag 10 september 2026 19:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
italiaans
grieks
midden oosten
en ehhh die ja
Boot fittie had ik nog nergens gelezen maar ik geloof het meteen. Rox heeft ongetwijfeld weer staan dansen met een andere ex deelnemer en hij door het lintquote:Op donderdag 10 september 2026 19:35 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Volgens Valentijne werd robert boos op roxy omdat ze met de andere bondgenoten (lees mannen) plezier maakte, Robert flipte hierdoor en werd agressief, daarom hebben ze hem van de boot afgegooid
Varkensvlees is onreinquote:Op donderdag 10 september 2026 19:42 schreef StephanL het volgende:
Een hond is onrein toch bij moslims?
Ja kan er ff niet opkomenquote:Op donderdag 10 september 2026 19:46 schreef StephanL het volgende:
Muziekje![]()
Ven een tv show volgens mij
Lisannequote:Op donderdag 10 september 2026 19:46 schreef Chanel5 het volgende:
Maar ze is weer degene die achtergesteld wordt in de groep(weet even niet hoe ze heet)
en ze kwam al uit zo'n lekkere groep met kerels die over haar heen liepen.
Ook niet erg slim van lisanne om weer met Jordy in een bondje te gaanquote:Op donderdag 10 september 2026 19:47 schreef Deisyy het volgende:
Het tweede bondje wat haar zo naar behandelt.
Lisanne iedereen loopt over haar heen lijkt wel. Ze moet gewoon doen wat de andere beslissen.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:46 schreef Chanel5 het volgende:
Maar ze is weer degene die achtergesteld wordt in de groep(weet even niet hoe ze heet)
en ze kwam al uit zo'n lekkere groep met kerels die over haar heen liepen.
Met zijn haantjesgedrag.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook niet erg slim van lisanne om weer met Jordy in een bondje te gaan
Nee ook niet. En ik snapte Delano gisteren ook niet tegen hij tegen Jordy zei dat hij zijn best moest doen dat Lisanne het bezoek krijgt, omdat ze het zo zwaar heeft gehad, terwijl Delano zelf flink mee had gedaan aan Lisanne buiten sluiten.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook niet erg slim van lisanne om weer met Jordy in een bondje te gaan
Dat was puur om te stoken.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ook niet. En ik snapte Delano gisteren ook niet tegen hij tegen Jordy zei dat hij zijn best moest doen dat Lisanne het bezoek krijgt, omdat ze het zo zwaar heeft gehad, terwijl Delano zelf flink mee had gedaan aan Lisanne buiten sluiten.
Was wel de oude oude tune tochquote:Op donderdag 10 september 2026 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
Lot, staatslot? Liedje, Staatsloterij show promo?
Geen idee! Klonk als een spelshow-tunequote:Op donderdag 10 september 2026 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was wel de oude oude tune toch
Uit de Marc klein esssink tijdquote:Op donderdag 10 september 2026 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee! Klonk als een spelshow-tune
Je vraagt het, ik zou het bijna een Valentijn II genoemd hebben, maar damagnie hierquote:Op donderdag 10 september 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:
Is sigourny Weaver een meneer geweest?
Net als Fabienne vol gebotoxed, dan krijg je al snel de drag-queen look die je aan het twijfelen brengtquote:Op donderdag 10 september 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:
Is sigourny Weaver een meneer geweest?
Dennis nietquote:Op donderdag 10 september 2026 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij kan inderdaad lekker rekenen
Lezenquote:Op donderdag 10 september 2026 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Het was nog op het nieuws, dat de Jeugd niet meer rekenen kan
...en lezenquote:Op donderdag 10 september 2026 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Het was nog op het nieuws, dat de Jeugd niet meer rekenen kan
Meen je dat nu?quote:Op donderdag 10 september 2026 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Maar ze ziet er goed uit.. dan mag alles
En luxaflex wimpersquote:Op donderdag 10 september 2026 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meen je dat nu?
Botox en nep haar
Its all in the mind, zolang Dylan erop wil is de Show ook weer geredtquote:Op donderdag 10 september 2026 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meen je dat nu?
Botox en nep haar
Benieuwd of die extensions er ook zo uitzien na 2 weken als bij zoe destijdsquote:Op donderdag 10 september 2026 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Its all in the mind, zolang Dylan erop wil is de Show ook weer geredt
Waar zit The good stuff.. jukbenen, lippen, kin , en extra luxaflex idd..
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel mooi (behalve de wimpers)quote:Op donderdag 10 september 2026 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Its all in the mind, zolang Dylan erop wil is de Show ook weer geredt
Waar zit The good stuff.. jukbenen, lippen, kin , en extra luxaflex idd..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |