https://edition.cnn.com/2(...)den-laptop-meme-coinquote:The Wall Street Journal first reported Monday morning that Biden, who is the son of former president Joe Biden, was launching his own cryptocurrency. Shortly after, Biden posted “$LAPTOP” with a date of September 9th on social media site X, along with a compilation video of outlets and Trump administration officials referencing the computer.
Biden dropped off the laptop at a computer repair shop in Delaware in April 2019, which the FBI seized five months later. The laptop contained emails, documents, and financial records, along with explicit photos that appeared to show Biden with women in hotel rooms and Biden doing drugs.
The laptop and its contents became a sensation, especially in Trump-friendly media outlets, in the run-up to the 2020 election.
Hunter Biden’s lawyers have said the files were manipulated.
Biden has been vocal on social media, Substack and podcasts recently about his public grievances, including the controversial laptop.
“What they found was evidence of a man who suffered for a period of time from a severe addiction to crack cocaine and alcohol,” Biden wrote in a post on X in June. He went on to write that prosecutors did not find evidence pertaining to corruption or any crime beyond that related to drug use.
Biden has also been outspoken about his support of digital currencies. He wrote on X that Congress needs “to truly understand the value and potential utility of cryptocurrency” and called “decentralized digital currency” the “inevitable future.”
Biden is far from the first to launch his own cryptocurrency. President Donald Trump and First Lady Melania Trump launched a pair of meme coins in advance of his return to office in January 2025 — and reaped $1 billion in gains, while most investors lost money.
Investors tend to trade meme coins based on trends, novelty, or potential gains, and may not care about the risk.
Biden’s cryptocurrency will trade on Base, which was created by Coinbase Global, according to the Journal report citing people familiar with the matter. Coinbase did not immediately return a CNN request for comment.
Die junk inderdaad. Met die dubieuze laptop en gedragingen met minderjarigen.quote:Op woensdag 9 september 2026 08:29 schreef Regilio_ het volgende:
Dat is toch die junk of was dat Beau Biden?
Ach, onze cryptobro is ook weer gelijk van de partij. "Alle crypto's zijn een scam behalve mijn crypto's."quote:Op woensdag 9 september 2026 08:30 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij had je in een ander topic gepost dat je serieuzer word genomen, daar had ik je gewezen om eens wat terughoudender te zijn in zaken waar je geen kennis van hebt, dat je al het verschil tussen bitcoin en cryptoscams niet kent zegt wel weer genoeg.
Kijk precies wat ik je in andere topic op gewezen heb, misschien moet je een andere hobby zoeken als je autisme niet te baas bent.quote:Op woensdag 9 september 2026 08:31 schreef incel het volgende:
[..]
Die junk inderdaad. Met die dubieuze laptop en gedragingen met minderjarigen.
[..]
Ach, onze cryptobro is ook weer gelijk van de partij. "Alle crypto's zijn een scam behalve mijn crypto's."
Ik heb geen registratie van wat jij mij "in andere topic op gewezen hebt"quote:Op woensdag 9 september 2026 08:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kijk precies wat ik je in andere topic op gewezen heb, misschien moet je een andere hobby zoeken als je autisme niet te baas bent.
Inmiddels wel jaren droog. Dat werkt in de VS wat beter dan hier (laag gezeten, weer hersteld, chapeau). Maakt nu schilderijtjes die voor de hoofdprijs weggaan, omdat naam.quote:Op woensdag 9 september 2026 08:29 schreef Regilio_ het volgende:
Dat is toch die junk of was dat Beau Biden?
Hier omdat dingen heel moeilijk op te zoeken zijn: raptorix in GC / Ik wil graag met een schone lei beginnenquote:Op woensdag 9 september 2026 08:37 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb geen registratie van wat jij mij "in andere topic op gewezen hebt"
Oh wauw, sorry dat ik me niet herinner wat ik met jou 1 maand geleden heb besproken in een topic ergens toen het ook over bitcoins ging.quote:Op woensdag 9 september 2026 08:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hier omdat dingen heel moeilijk op te zoeken zijn: raptorix in GC / Ik wil graag met een schone lei beginnen
Het is gewoon een act voor aandacht een beetje onnozel doen en ragebait posten.quote:Op woensdag 9 september 2026 08:30 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij had je in een ander topic gepost dat je serieuzer word genomen, daar had ik je gewezen om eens wat terughoudender te zijn in zaken waar je geen kennis van hebt, dat je al het verschil tussen bitcoin en cryptoscams niet kent zegt wel weer genoeg.
Mijnheer is gewoon niet zo blij wanneer bitcoins slecht in het nieuws komen, want dat is niet wenselijk voor zijn goede "investeringen"quote:Op woensdag 9 september 2026 08:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is gewoon een act voor aandacht een beetje onnozel doen en ragebait posten.
Ik heb het over je posts in andere topics, niet over bitcoin.quote:Op woensdag 9 september 2026 08:42 schreef incel het volgende:
[..]
Mijnheer is gewoon niet zo blij wanneer bitcoins slecht in het nieuws komen, want dat is niet wenselijk voor zijn goede "investeringen"
Ah, dus je post offtopic.quote:Op woensdag 9 september 2026 08:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb het over je posts in andere topics, niet over bitcoin.
Wat heeft een memecoin met Bitcoin te maken?quote:Op woensdag 9 september 2026 08:42 schreef incel het volgende:
[..]
Mijnheer is gewoon niet zo blij wanneer bitcoins slecht in het nieuws komen, want dat is niet wenselijk voor zijn goede "investeringen"
Pffff. ja jongens we weten het inmiddels wel. Nieuwe bitcoins of meme coins zijn slecht alleen die dingen die jullie al hebben en die andere mensen ook moeten kopen zijn goed.quote:Op woensdag 9 september 2026 08:46 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Wat heeft een memecoin met Bitcoin te maken?
Doet ie goedquote:Op woensdag 9 september 2026 08:37 schreef nostra het volgende:
[..]
Inmiddels wel jaren droog. Dat werkt in de VS wat beter dan hier (laag gezeten, weer hersteld, chapeau). Maakt nu schilderijtjes die voor de hoofdprijs weggaan, omdat naam.
Geef gewoon eens antwoord, of zeg dat je eigenlijk geen benul hebt.quote:Op woensdag 9 september 2026 08:47 schreef incel het volgende:
[..]
Pffff. ja jongens we weten het inmiddels wel. Nieuwe bitcoins of meme coins zijn slecht alleen die dingen die jullie al hebben en die andere mensen ook moeten kopen zijn goed.
Ik heb in het verleden vaak genoeg discussies gehad met cryptobro's.quote:Op woensdag 9 september 2026 08:51 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Geef gewoon eens antwoord, of zeg dat je eigenlijk geen benul hebt.
@raptorixquote:
Ik was al met bitcoin bezig toen ze nog niet eens verhandeld werden, en mij dan gelijk uitschelden voor een cryptobro, je maakt je zelf weer volledig belachelijk.quote:Op woensdag 9 september 2026 08:52 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden vaak genoeg discussies gehad met cryptobro's.
Je wil ongetwijfeld een rookgordijn opwerpen door met allemaal technische termen te komen.
Maar het principe van crypto of bitcoins of meme coins blijft allemaal hetzelfde: Gebakken lucht wat meer waard wordt als er greater fools zijn die hetzelfde kopen. Wat dat betreft maakt het dus geen hol uit welke crypto's je koopt.
Uitschelden?quote:Op woensdag 9 september 2026 08:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik was al met bitcoin bezig toen ze nog niet eens verhandeld worden, en mij dan gelijk uitschelden voor een cryptobro, je maakt je zelf weer volledig belachelijk.
Succes met je ¤4000, ik zie nu dat het ¤3000 waard is dus die ¤2000 uitcashen zal ik niet te lang mee wachten want er is een ¤1000 withdraw limitquote:Op woensdag 9 september 2026 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
Net ¤5000 geïnvesteerd in deze.
Ja iemand een cryptobro noemen is uitschelden ja, maar kennelijk weet je de betekenis van een cryptobro niet eens.quote:
Sorry, wist niet dat het een scheldwoord was. Ik zal je geen cryptobro meer noemen. Cryptofan dan mag dat wel?quote:Op woensdag 9 september 2026 09:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja iemand een cryptobro noemen is uitschelden ja, maar kennelijk weet je de betekenis van een cryptobro niet eens.
Je hoeft me helemaal niks te noemen, zoals ik je vorige keer al rustig uitgelegt heb is dat je misschien eens moet inlezen op zaken hoe die werken, in plaats van alleen maar bagger topics te openen, je zou bijvoorbeeld ook naar de dagbesteding kunnen gaan bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 september 2026 09:02 schreef incel het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat het een scheldwoord was. Ik zal je geen cryptobro meer noemen. Cryptofan dan mag dat wel?
Ik weet dat ik een gevoelige snaar heb geraakt en dat mensen die slecht praten over crypto/bitcoins niet leuk voor je zijn omdat jij er in geinvesteerd hebt en hoopt dat er nieuwe mensen zijn die na jou ook crypto/bitcoins kopen zodat die van jou meer waard worden.quote:Op woensdag 9 september 2026 09:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je hoeft me helemaal niks te noemen, zoals ik je vorige keer al rustig uitgelegt heb is dat je misschien eens moet inlezen op zaken hoe die werken, in plaats van alleen maar bagger topics te openen, je zou bijvoorbeeld ook naar de dagbesteding kunnen gaan bijvoorbeeld.
Waarom denk je dat ik hoop dat ze meer waard worden? Dat is namelijk helemaal niet de reden dat ik Bitcin heb, daarnaast geef ik andere mensen helemaal geen advies, ik leg met name uit wat er mis is met het huidige monetaire systeem en waarom het nooit lang stand houd, daarnaast zit het merendeel van mijn geld gewoon in Cash en mijn huis, Bitcoin is misschien 2% daarvan.quote:Op woensdag 9 september 2026 09:12 schreef incel het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een gevoelige snaar heb geraakt en dat mensen die slecht praten over crypto/bitcoins niet leuk voor je zijn omdat jij er in geinvesteerd hebt en hoopt dat er nieuwe mensen zijn die na jou ook crypto/bitcoins kopen zodat die van jou meer waard worden.
Ah oke, als jij het zegt. Ja ik ben ook gek op aandelen die ik zelf niet bezit puur omdat ik van het bedrijf hou.quote:Op woensdag 9 september 2026 09:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hoop dat ze meer waard worden? Dat is namelijk helemaal niet de reden dat ik Bitcin heb, daarnaast geef ik andere mensen helemaal geen advies, ik leg met name uit wat er mis is met het huidige monetaire systeem en waarom het nooit lang stand houd, daarnaast zit het merendeel van mijn geld gewoon in Cash en mijn huis, Bitcoin is misschien 2% daarvan.
Bidcoinquote:Op woensdag 9 september 2026 08:25 schreef incel het volgende:
Hunter Biden start een crypto currency (bitcoin)
Dat is geen vergelijking, ik bezit Bitcoin wat geen bedrijf is, geen aandeel, maar een cryptografische munteenheid gebaseerd op een wiskundig algorithme waar consensus over is.quote:Op woensdag 9 september 2026 09:20 schreef incel het volgende:
[..]
Ah oke, als jij het zegt. Ja ik ben ook gek op aandelen die ik zelf niet bezit puur omdat ik van het bedrijf hou.
Mensen die geen enkel benut hebben hoe een financieel systeem werktquote:
Hou toch op man.quote:Op woensdag 9 september 2026 09:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mensen die geen enkel benut hebben hoe een financieel systeem werkt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al vaker gezegt: Mensen met de minste kennis hebben altijd het grootste woord over Bitcoin, hebben er keer wat over gehoord op een verjaardag, maar ontbreekt het aan fundamentele kennis wat Bitcoin is, weten niet hoe het monetair systeem werkt, geloven nog steeds dat banken geld kunnen scheppen, en ga zo maar door.quote:
Jij gelooft niet dat banken geld kunnen scheppen?quote:Op woensdag 9 september 2026 10:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Al vaker gezegt: Mensen met de minste kennis hebben altijd het grootste woord over Bitcoin, hebben er keer wat over gehoord op een verjaardag, maar ontbreekt het aan fundamentele kennis wat Bitcoin is, weten niet hoe het monetair systeem werkt, geloven nog steeds dat banken geld kunnen scheppen, en ga zo maar door.
Nee hoe zie je dat precies voor je?quote:Op woensdag 9 september 2026 10:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij gelooft niet dat banken geld kunnen scheppen?
Ehmmmquote:Op woensdag 9 september 2026 10:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee hoe zie je dat precies voor je?
Oke.quote:
Jij doet een stelling, ik vraag hoe je dat geldscheppen exact ziet? Hebben ze een printer in de kelder staan?quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fractioneel_bankierenquote:Op woensdag 9 september 2026 10:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij doet een stelling, ik vraag hoe je dat geldscheppen exact ziet? Hebben ze een printer in de kelder staan?
Korte termijn denkenquote:Op woensdag 9 september 2026 09:00 schreef incel het volgende:
[..]
Succes met je ¤4000, ik zie nu dat het ¤3000 waard is dus die ¤2000 uitcashen zal ik niet te lang mee wachten want er is een ¤1000 withdraw limit
Dat is heel wat anders, en daar zit de denkfout, bij fractioneel bankieren leent de bank geld uit van haar houders, dus als de klanten 100 miljoen bij de bank hebben, staan, en ze lenen er 80 miljoen uit, dan is 20 miljoen bij de bank, en 80 miljoen elders, dit is dus geen geldschepping. Waar het iets ingewikkelder word is als de bank haar assets inzet om die in geld om te zetten, daar zou je kunnen betwisten of dat geldschepping is, maar balans technisch gezien is dat niet zo.quote:Op woensdag 9 september 2026 10:30 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fractioneel_bankieren
Okay, je komt niet verder dan kroegpraat. Duidelijk.quote:Op woensdag 9 september 2026 08:52 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden vaak genoeg discussies gehad met cryptobro's.
Je wil ongetwijfeld een rookgordijn opwerpen door met allemaal technische termen te komen.
Maar het principe van crypto of bitcoins of meme coins blijft allemaal hetzelfde: Gebakken lucht wat meer waard wordt als er greater fools zijn die hetzelfde kopen. Wat dat betreft maakt het dus geen hol uit welke crypto's je koopt.
Hier staat wel aardig uitgelegd hoe het precies werkt:quote:Op woensdag 9 september 2026 10:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij doet een stelling, ik vraag hoe je dat geldscheppen exact ziet? Hebben ze een printer in de kelder staan?
Lees het vooral zelf, dan snap je wellicht hoe het wel zit. Ik wrk zelf al mijn hele leven voor banken.quote:Op woensdag 9 september 2026 10:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hier staat wel aardig uitgelegd hoe het precies werkt:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |