abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221548577
Ik merk dat de gemoederen soms hoog op lopen en zou graag met een schone lei willen beginnen. Daardoor stel ik voor dat we gewoon een vriendelijke discussie starten over hoe dingen in het vervolg beter kunnen en dat iedereen zich daar aan houdt.
Disclaimer: Ik heb PDD-NOS (officiële diagnose) en kan emotioneel reageren. Ik ben niet verantwoordelijk voor de inhoud van mijn berichten. Het verwijderen/wijzigen zonder toestemming van mijn berichten is niet toegestaan. Alle rechten voorbehouden.
pi_221548899
Colleziono francobolli di bambini
pi_221550311
Welk gedrag ga je zelf aanpassen en wat ga je zelf anders doen?
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_221560107
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 19:28 schreef Armani XL het volgende:
Welk gedrag ga je zelf aanpassen en wat ga je zelf anders doen?
Ik heb autisme en weet niet beter, wat zou je zelf graag willen dat ik aanpas?
Disclaimer: Ik heb PDD-NOS (officiële diagnose) en kan emotioneel reageren. Ik ben niet verantwoordelijk voor de inhoud van mijn berichten. Het verwijderen/wijzigen zonder toestemming van mijn berichten is niet toegestaan. Alle rechten voorbehouden.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 13 augustus 2026 @ 09:02:59 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_221560167
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 08:48 schreef incel het volgende:

[..]
Lees je notes rustig door en leer daar van.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_221560172
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 09:02 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Lees je notes rustig door en leer daar van.
Lijkt me wel leuk maar ik ga echt niet die 4 euro betalen daar haal ik bijna een sixpack van
pi_221561100
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 09:03 schreef incel het volgende:

[..]
Lijkt me wel leuk maar ik ga echt niet die 4 euro betalen daar haal ik bijna een sixpack van
Voor notes hoef je helemaal niet te betalen
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_221561210
quote:
3s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 11:49 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Voor notes hoef je helemaal niet te betalen
Echt wel heb ik vroeger eens gedaan via de sms was 4 euro of zo
pi_221561271
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 12:09 schreef incel het volgende:

[..]
https://www.fok.nl/shop/shownotes.php
Staatsondermijnende linkse sneuneus en klimaat mongool
pi_221561277
quote:
Oh dat is dan zeker nieuw of zo. Vroeger moest je hier voor dokken. Nu wil ik m'n geld terug.

Verder heb ik er vrij weinig, paar quotes van me waar ik leuke grapjes maak, nou, blij dat ik hier niet voor betaald heb
pi_221562089
quote:

[..]
Dat je niet spontaan dingen gaat roepen en een keiharde mening vormen over zaken waarvan je niet weet hoe het echt werkt, zoals laatst in de Bitcoin discussie.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 13 augustus 2026 @ 14:56:34 #12
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221562184
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 14:40 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat je niet spontaan dingen gaat roepen en een keiharde mening vormen over zaken waarvan je niet weet hoe het echt werkt, zoals laatst in de Bitcoin discussie.
En zie ook dit topic met betrekking tot het betalen voor notes.
Voorheen Bargehassus.
pi_221562428
quote:

[..]
Ik snap dat voor de gemiddelde cryptobro wat kritiek op deze ponzi scheme als een trap tegen her zere been is, sorry.
pi_221562452
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 15:20 schreef incel het volgende:

[..]
Ik snap dat voor de gemiddelde cryptobro wat kritiek op deze ponzi scheme als een trap tegen her zere been is, sorry.
Zie je nu zelf waar je mee bezig bent?
pi_221562479
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 15:21 schreef raptorix het volgende:

[..]
Zie je nu zelf waar je mee bezig bent?
Het is gewoon mijn recht om een mening te hebben. En het is dan aan een ander zijn beurt om zelf een eigen mening te vormen en die te beargumenteren. Dat is de hele essentie van een discussieplatform.
pi_221562500
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 15:22 schreef incel het volgende:

[..]
Het is gewoon mijn recht om een mening te hebben. En het is dan aan een ander zijn beurt om zelf een eigen mening te vormen en die te beargumenteren. Dat is de hele essentie van een discussieplatform.
Lees mijn eerste comment even terug.
pi_221562624
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 12:09 schreef incel het volgende:

[..]
Hier, iemand meld dat het gratis is, en gelijk weer die grote waffel, notes zijn al een jaartje of 10 gratis.
pi_221562699
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 09:03 schreef incel het volgende:
die 4 euro betalen daar haal ik bijna een sixpack van
Heb je een alcoholverslaving?
Dan wel drink je veel alcohol als je op FOK bent?
  donderdag 13 augustus 2026 @ 15:31:41 #19
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221562744
quote:

[..]
je wachtwoord zonder het te onthouden
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221562789
quote:
16s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 15:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
je wachtwoord zonder het te onthouden
Andr3wTat3MagaIsGreat!!
pi_221563620
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 15:33 schreef raptorix het volgende:

[..]
Andr3wTat3MagaIsGreat!!
BtC2dam00n
pi_221563783
quote:

[..]
En alle andere onderwerpen waar hij ook al niets over weet :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221563858
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 16:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En alle andere onderwerpen waar hij ook al niets over weet :')
Stel je voor dat iedereen PRECIES alles al weet. Leg me even uit wat heb je dan aan een discussieplatform?

"Hey jongens weten jullie..."
"Ja."'
"Ok slotje!!!"

Is het niet mooi dat we zeg maar informatie kunnen delen met elkaar en nieuwe dingen opsteken en van elkaar kunnen leren? Iemand zegt het een, jij zegt het ander, er wordt onderzoek gedaan, andere mensen lezen dat weer, die zijn ook weer blij want leren ook weer wat nieuws en ga zo maar door?
pi_221564001
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 16:50 schreef incel het volgende:

[..]
Stel je voor dat iedereen PRECIES alles al weet. Leg me even uit wat heb je dan aan een discussieplatform?

"Hey jongens weten jullie..."
"Ja."'
"Ok slotje!!!"

Is het niet mooi dat we zeg maar informatie kunnen delen met elkaar en nieuwe dingen opsteken en van elkaar kunnen leren? Iemand zegt het een, jij zegt het ander, er wordt onderzoek gedaan, andere mensen lezen dat weer, die zijn ook weer blij want leren ook weer wat nieuws en ga zo maar door?
Ja dat zou idd ontzettend mooi zijn :') :') :')
  donderdag 13 augustus 2026 @ 17:40:32 #25
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221564154
quote:

[..]
Ik krijg dit ook te horen op mijn werk, maar de realiteit is gewoon dat de manager zich heeft voorbereid op een aantal kwesties die ik al had uitgesproken en daar in principe ook een lulverhaal voor kan verzinnen. Op wat ik nog niet had uitgesproken had hij geen reactie en moest ik een paar dagen later, middels een opgevoerd toneelstukje, maar tot de conclusie komen dat het wel goed zat. Ik denk dat ik redelijk begin te snappen hoe het werkt en dat dit ongewenst is. Ja, dan houdt het wel een beetje op he?!
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221564282
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 17:40 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik krijg dit ook te horen op mijn werk, maar de realiteit is gewoon dat de manager zich heeft voorbereid op een aantal kwesties die ik al had uitgesproken en daar in principe ook een lulverhaal voor kan verzinnen. Op wat ik nog niet had uitgesproken had hij geen reactie en moest ik een paar dagen later, middels een opgevoerd toneelstukje, maar tot de conclusie komen dat het wel goed zat. Ik denk dat ik redelijk begin te snappen hoe het werkt en dat dit ongewenst is. Ja, dan houdt het wel een beetje op he?!
Dat zegt meer iets over je manager/bedrijf, mijn manager managed mij niet als in vertellen wat ik moet doen, maar juist kijken waar hij kan helpen waar ik hulp nodig heb, daar maak je dan gewoon actiepunten van, en dan kun je volgende gesprek bespreken wat er van de punten gekomen is, daar ook nooit vage beloftes van maken, maar het smart maken want dat is voor iedereen beter.
  donderdag 13 augustus 2026 @ 18:19:43 #27
306296 angels_on_the_sideline
Wat doe je hier. Ga weg.
pi_221564394
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')