Ik heb autisme en weet niet beter, wat zou je zelf graag willen dat ik aanpas?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:28 schreef Armani XL het volgende:
Welk gedrag ga je zelf aanpassen en wat ga je zelf anders doen?
Lees je notes rustig door en leer daar van.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:48 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb autisme en weet niet beter, wat zou je zelf graag willen dat ik aanpas?
Lijkt me wel leuk maar ik ga echt niet die 4 euro betalen daar haal ik bijna een sixpack vanquote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lees je notes rustig door en leer daar van.
Voor notes hoef je helemaal niet te betalenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:03 schreef incel het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk maar ik ga echt niet die 4 euro betalen daar haal ik bijna een sixpack van
Echt wel heb ik vroeger eens gedaan via de sms was 4 euro of zoquote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:49 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Voor notes hoef je helemaal niet te betalen
https://www.fok.nl/shop/shownotes.phpquote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:09 schreef incel het volgende:
[..]
Echt wel heb ik vroeger eens gedaan via de sms was 4 euro of zo
Oh dat is dan zeker nieuw of zo. Vroeger moest je hier voor dokken. Nu wil ik m'n geld terug.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:21 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
https://www.fok.nl/shop/shownotes.php
Dat je niet spontaan dingen gaat roepen en een keiharde mening vormen over zaken waarvan je niet weet hoe het echt werkt, zoals laatst in de Bitcoin discussie.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:48 schreef incel het volgende:
[..]
En zie ook dit topic met betrekking tot het betalen voor notes.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat je niet spontaan dingen gaat roepen en een keiharde mening vormen over zaken waarvan je niet weet hoe het echt werkt, zoals laatst in de Bitcoin discussie.
Ik snap dat voor de gemiddelde cryptobro wat kritiek op deze ponzi scheme als een trap tegen her zere been is, sorry.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat je niet spontaan dingen gaat roepen en een keiharde mening vormen over zaken waarvan je niet weet hoe het echt werkt, zoals laatst in de Bitcoin discussie.
Zie je nu zelf waar je mee bezig bent?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:20 schreef incel het volgende:
[..]
Ik snap dat voor de gemiddelde cryptobro wat kritiek op deze ponzi scheme als een trap tegen her zere been is, sorry.
Het is gewoon mijn recht om een mening te hebben. En het is dan aan een ander zijn beurt om zelf een eigen mening te vormen en die te beargumenteren. Dat is de hele essentie van een discussieplatform.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zie je nu zelf waar je mee bezig bent?
Lees mijn eerste comment even terug.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:22 schreef incel het volgende:
[..]
Het is gewoon mijn recht om een mening te hebben. En het is dan aan een ander zijn beurt om zelf een eigen mening te vormen en die te beargumenteren. Dat is de hele essentie van een discussieplatform.
Hier, iemand meld dat het gratis is, en gelijk weer die grote waffel, notes zijn al een jaartje of 10 gratis.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:09 schreef incel het volgende:
[..]
Echt wel heb ik vroeger eens gedaan via de sms was 4 euro of zo
Heb je een alcoholverslaving?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:03 schreef incel het volgende:
die 4 euro betalen daar haal ik bijna een sixpack van
je wachtwoord zonder het te onthoudenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:48 schreef incel het volgende:
[..]
Andr3wTat3MagaIsGreat!!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
je wachtwoord zonder het te onthouden
BtC2dam00nquote:
En alle andere onderwerpen waar hij ook al niets over weetquote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Stel je voor dat iedereen PRECIES alles al weet. Leg me even uit wat heb je dan aan een discussieplatform?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En alle andere onderwerpen waar hij ook al niets over weet
Ja dat zou idd ontzettend mooi zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:50 schreef incel het volgende:
[..]
Stel je voor dat iedereen PRECIES alles al weet. Leg me even uit wat heb je dan aan een discussieplatform?
"Hey jongens weten jullie..."
"Ja."'
"Ok slotje!!!"
Is het niet mooi dat we zeg maar informatie kunnen delen met elkaar en nieuwe dingen opsteken en van elkaar kunnen leren? Iemand zegt het een, jij zegt het ander, er wordt onderzoek gedaan, andere mensen lezen dat weer, die zijn ook weer blij want leren ook weer wat nieuws en ga zo maar door?
Ik krijg dit ook te horen op mijn werk, maar de realiteit is gewoon dat de manager zich heeft voorbereid op een aantal kwesties die ik al had uitgesproken en daar in principe ook een lulverhaal voor kan verzinnen. Op wat ik nog niet had uitgesproken had hij geen reactie en moest ik een paar dagen later, middels een opgevoerd toneelstukje, maar tot de conclusie komen dat het wel goed zat. Ik denk dat ik redelijk begin te snappen hoe het werkt en dat dit ongewenst is. Ja, dan houdt het wel een beetje op he?!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat zegt meer iets over je manager/bedrijf, mijn manager managed mij niet als in vertellen wat ik moet doen, maar juist kijken waar hij kan helpen waar ik hulp nodig heb, daar maak je dan gewoon actiepunten van, en dan kun je volgende gesprek bespreken wat er van de punten gekomen is, daar ook nooit vage beloftes van maken, maar het smart maken want dat is voor iedereen beter.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik krijg dit ook te horen op mijn werk, maar de realiteit is gewoon dat de manager zich heeft voorbereid op een aantal kwesties die ik al had uitgesproken en daar in principe ook een lulverhaal voor kan verzinnen. Op wat ik nog niet had uitgesproken had hij geen reactie en moest ik een paar dagen later, middels een opgevoerd toneelstukje, maar tot de conclusie komen dat het wel goed zat. Ik denk dat ik redelijk begin te snappen hoe het werkt en dat dit ongewenst is. Ja, dan houdt het wel een beetje op he?!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |