De meeste abortussen komen voor bij mensen tussen de 30 en 34, dus zelfs als jouw verhaal al klopt (heb je dit onderzocht ofzo?) dan zijn jongeren nog steeds niet verantwoordelijk voor de meeste abortussen.quote:Op dinsdag 8 september 2026 12:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zeg ik het moet niet te gemakkelijk gemaakt worden, de pil weer vergoeden zou al helpen, en 1 of 2 keer een abortus vergoeden en daarna zelf betalen.
Ik vind het wel schikbarend dat veel (meestal jongeren) het gewoon onveilig doen omdat condoom niet lekker is en als ze zwanger worden ach dan doen we toch gewoon een abortus. Dat vind ik een schijt mentaliteit.
Ik hoor wel eens wat om me heen, het fijne weet ik er niet van gelukkig.quote:Op dinsdag 8 september 2026 13:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Misschien heb jij meer contact met jongeren dan. Ik heb dat niet dus dat soort gesprekken heb ik niet veel met deze groep. Bij mijn eigen kinderen en hun vrienden (jonge twintigers) zie ik deze tendens in elk geval niet maar ik moet dus zeggen dat ik geen discussie over de abortuspil serveer naast het koekje bij de thee
Hear hear. Seksuele voorlichting voor jongeren -ook iets waar deze lobby met de bloederige posters aan tornt- moet beschermd worden. Ik heb familieleden in het basisonderwijs en het gedonder rond dit onderwerp en zeker de Week van de Lentekriebels neemt elk jaar toe met dank aan activisten.quote:Op dinsdag 8 september 2026 13:29 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Als je het aantal abortussen écht wil verminderen moet je misschien niet als een mongool bij zo'n kliniek gaan staan maar iets doen aan:
- de inflatie en hoge kosten van levensonderhoud;
- de woningnood en het feit dat 20ers en 30ers óf nog bij hun ouders wonen of met een kleine starterswoning genoegen moeten nemen;
- de anti-anticonceptietrend.
Huh nee mensen praten tegen elkaar, over hoe stom het is om met condoom te turnen en zo, kan je gewoon horen.quote:Op dinsdag 8 september 2026 13:25 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
De meeste abortussen komen voor bij mensen tussen de 30 en 34, dus zelfs als jouw verhaal al klopt (heb je dit onderzocht ofzo?) dan zijn jongeren nog steeds niet verantwoordelijk voor de meeste abortussen.
Niet in of over haar in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 september 2026 11:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Willen jullie ook komen?![]()
[ afbeelding ]
Het is het verwijderen van een klompje ongewenste cellen. En gelukkig is dat hier gewoon toegestaan.quote:Op dinsdag 8 september 2026 13:45 schreef Cruzinats het volgende:
het is en blijft namelijk babymoord
Dat wordt ook geboden, door medische professionals aan de vrouwen/stellen in kwestie. Dat zijn de enige twee partijen die er iets mee te maken hebben en geen buitenstaanders. Daarvan is geen maatwerk nodig.quote:Op dinsdag 8 september 2026 13:45 schreef Cruzinats het volgende:
...
Motieven of achtergronden bij een abortus worden niet geregistreerd in Nederland. Je zou denken dat dit handig is want dan kan je juist maatwerk bieden. ...
100% een religekkie.quote:Op dinsdag 8 september 2026 11:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzondere reactie gezien die pf.quote:Op dinsdag 8 september 2026 14:16 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Het is het verwijderen van een klompje ongewenste cellen. En gelukkig is dat hier gewoon toegestaan.
De XR, Pallie en weet ik het wat voor clubjes die staan te sneuneuzen op stations, straat etc. veroorzaken dat ook.quote:Op dinsdag 8 september 2026 14:48 schreef Hexagon het volgende:
Wat mij betreft pakken ze dit gewoon aan omdat ze hier gewoon overlast veroorzaken. Ze kunnen prima demonstreren door met spandoeken over straat te gaan of reclames te kopen waar ze hun mening uitgooien. Maar ondernemers lastig vallen is niet de bedoeling.
Op dat voorhoofd? Ruimte zat.quote:Op dinsdag 8 september 2026 11:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn we in een parallel universum waar je het met letterlijk elk standpunt van de partij waar je op stemt eens moet zijn dan? Da's bijzonder.quote:Op dinsdag 8 september 2026 15:04 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Bijzondere reactie gezien die pf.
De juiste zorgverzekering nemen.quote:Op dinsdag 8 september 2026 12:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De tienduizenden abortussen die er jaarlijks plaatsvinden in Nederland is op z'n zachts gezegd nogal veel. Ik ben zelf een voorstander voor het principe 'safe, legal, and rare', daar lijkt het inmiddels geen sprake meer van te zijn. Anticonceptie en andere voorbehoedsmiddelen moeten wat mij betreft ook gratis beschikbaar worden gemaakt.
Waarom denk ik aan Dory als ik deze meid zie?quote:Op dinsdag 8 september 2026 11:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, en verdedig ik dat ergens?quote:Op dinsdag 8 september 2026 15:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
De XR, Pallie en weet ik het wat voor clubjes die staan te sneuneuzen op stations, straat etc. veroorzaken dat ook.
quote:Op dinsdag 8 september 2026 12:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat als een beloega dat voorhoofd ziet, hij spontaan komt ja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |