Verkeerde bias om bij Sky Sports te kunnen werken.quote:Op maandag 7 september 2026 21:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het was mij nog niet eens opgevallen hóe wijd Max daar zat bij het uitkomen van de Parabolica.
Prima analyse trouwens, ze zouden 'm bij SkySports goed kunnen gebruiken.
Se Me Nota (Agarrame) is een banger.quote:Op dinsdag 8 september 2026 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Sarà perché ti amo is wel echt een banger
Zit al sinds ik de race heb gekeken in m'n hoofd.
quote:Op dinsdag 8 september 2026 13:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Se Me Nota (Agarrame) is een banger.
Die heb ik al sinds de Olympische Spelen in mijn hoofd, galmde regelmatig over de tribunesquote:Op dinsdag 8 september 2026 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Sarà perché ti amo is wel echt een banger
Zit al sinds ik de race heb gekeken in m'n hoofd.
Als ik zijn stuurinput bekijk dan doet het me een beetje denken aan Oostenrijk 2019 tegen Max in bocht 3. Opende ook lichtjes zijn stuur (zonder reden, anders dan het willen duwen van de andere auto) Gemeen, maar net niet gemeen genoeg voor de stewards om er iets tegen te doen.quote:Op maandag 7 september 2026 21:14 schreef opgebaarde het volgende:
Deze man kan het mooi vertellen. Over ronde 1 en 2, vooral de Ferrari's en een beetje Max met Norris.
[ x ]
Hamilton wilde dat Leclerc voor hem zou rijden. Leclerc liet fijntjes weten dat niet te willen doenquote:Op dinsdag 8 september 2026 14:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ik zijn stuurinput bekijk dan doet het me een beetje denken aan Oostenrijk 2019 tegen Max in bocht 3. Opende ook lichtjes zijn stuur (zonder reden, anders dan het willen duwen van de andere auto) Gemeen, maar net niet gemeen genoeg voor de stewards om er iets tegen te doen.
En het feit dat je zoiets tegen een teammate flikt is gewoonweg niet netjes. Maar dat gaf hij zelf eigenlijk ook al aan bij het F1TV post race-interview.
[ afbeelding ]
Heeft die er toch zo'n 1,5 ronde plezier aan gehad.quote:Op dinsdag 8 september 2026 17:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hamilton wilde dat Leclerc voor hem zou rijden. Leclerc liet fijntjes weten dat niet te willen doen
Wat lagen de topsnelheden toch echt belachelijk laag... Soms niet eens 320 op het rechte stukquote:
Binnen 13 (?) ronden van de laatste plaats vooraan rijden: hoeveel meer bewijs wil je hebbenquote:Op maandag 7 september 2026 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu zeg ik niet dat Antonelli niet snel is maar de huidige formule 1 is eenvoudigweg niet op de limiet racen en dus is het niet goed in te schatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |