Idd... voor die fucking heldenrit zo'n wanstaltige monster... Contrast kan niet groter.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 7 september 2026 08:58 schreef LTVDK het volgende:
Dit was heel slecht voor het team, maar ik race niet onsportief.”, aldus de Brit
Echt of AI?quote:
quote:
quote:“The driver of car number 12 was fined 50,000 Euros for eating the wrong brand of pasta. Analysis showed he was eating Conad spaghetti. The FIA reminds everyone that Barilla is the Official
Pasta of Formula 1 (TM)”
*kuch*quote:
Antonelli heeft by far de snelste auto.quote:Op maandag 7 september 2026 15:21 schreef DjVero het volgende:
Russell haat kan nooit genoeg zijnHeerlijk om hem zo gebroken te zien bij het interview van opa Coulthard. De ongemakkelijkheid waarmee hij zijn vragen moest stellen straalde er ook vanaf
Antonelli een superster van de buitencategorie!
Russell òòkquote:Op maandag 7 september 2026 16:06 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Antonelli heeft by far de snelste auto.
Toch wel jammer, George is inderdaad wel klaar nu, maar gezien de dominantie weer van Mercedes (al is dat hopelijk circuit gerelateerd) zou het leuker zijn als George het wat spannender zou maken.quote:Op maandag 7 september 2026 15:21 schreef DjVero het volgende:
Russell haat kan nooit genoeg zijnHeerlijk om hem zo gebroken te zien bij het interview van opa Coulthard. De ongemakkelijkheid waarmee hij zijn vragen moest stellen straalde er ook vanaf
Antonelli een superster van de buitencategorie!
Laatste stint was ie in vrije lucht marginaal sneller dan Verstappen tot z'n auto stuk ging. Maar Russell was wel tot het uiterste gedreven en heeft het niet gehaald.quote:Op maandag 7 september 2026 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch wel jammer, George is inderdaad wel klaar nu, maar gezien de dominantie weer van Mercedes (al is dat hopelijk circuit gerelateerd) zou het leuker zijn als George het wat spannender zou maken.
Wel vind ik moeilijk inschatten hoe goed Antonelli is omdat deze reglementen gewoon niet zo geweldig zijn en ze zelden op de limiet hun rondjes maken.
Eind vorig jaar liet Antonelli al een paar keer zien George te kunnen outperformen. Zie Mexico, Qatar en Brazilië. Dus dat eerste jaar heeft die lijkt het nodig gehad om het niveau te halen. Hoeveel het nieuwe reglement ertoe doet zou ik niet durven zeggen. Misschien dat de balans hem beter ligt, maar het spelletje blijft nog altijd gaan om rondetijd.quote:Op maandag 7 september 2026 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch wel jammer, George is inderdaad wel klaar nu, maar gezien de dominantie weer van Mercedes (al is dat hopelijk circuit gerelateerd) zou het leuker zijn als George het wat spannender zou maken.
Wel vind ik moeilijk inschatten hoe goed Antonelli is omdat deze reglementen gewoon niet zo geweldig zijn en ze zelden op de limiet hun rondjes maken.
Natuurlijk gaat het om ronde tijd, maar haal je die vandaan? Het punt is dat je nu in de bochten het verschil niet echt meer kan maken, volgens mij de grote reden dat Hamilton vaak sneller is dan Leclerc en 2e rijders zoals Lawson dichter op Verstappen zitten.quote:Op maandag 7 september 2026 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eind vorig jaar liet Antonelli al een paar keer zien George te kunnen outperformen. Zie Mexico, Qatar en Brazilië. Dus dat eerste jaar heeft die lijkt het nodig gehad om het niveau te halen. Hoeveel het nieuwe reglement ertoe doet zou ik niet durven zeggen. Misschien dat de balans hem beter ligt, maar het spelletje blijft nog altijd gaan om rondetijd.
Hamilton was alleen sneller in de eerste races van dit seizoen. Nadat Leclerc ook de Carbon Industries remschijven kreeg en er aan gewend was was het eerder omgekeerd. De laatste zes races (na Barcelona en inclusief de uitvalbeurt gisteren in Monza) heeft Leclerc meer punten gescoord.quote:Op maandag 7 september 2026 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het om ronde tijd, maar haal je die vandaan? Het punt is dat je nu in de bochten het verschil niet echt meer kan maken, volgens mij de grote reden dat Hamilton vaak sneller is dan Leclerc en 2e rijders zoals Lawson dichter op Verstappen zitten.
Nu zeg ik niet dat Antonelli niet snel is maar de huidige formule 1 is eenvoudigweg niet op de limiet racen en dus is het niet goed in te schatten.
Dat hij er dichterbij zit dan vorig jaar dan.quote:Op maandag 7 september 2026 18:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hamilton was alleen sneller in de eerste races van dit seizoen. Nadat Leclerc ook de Carbon Industries remschijven kreeg en er aan gewend was was het eerder omgekeerd. De laatste zes races (na Barcelona en inclusief de uitvalbeurt gisteren in Monza) heeft Leclerc meer punten gescoord.
Volgens mij is het niet zo dat men ineens geen verschil meer kan maken in bochten, want dat is juist waar je het verschil maakt. Dat de bochtensnelheden/aanremsnelheden lager liggen door de nieuwe aandrijflijn doet daar weinig aan af. Dat is namelijk ook hetzelfde voor iedereen. En als die theorie klopte dan zouden teamgenoten dit jaar in grote mate dichter bij elkaar moeten staan in bijvoorbeeld kwali en race, en dat is ook niet per se het geval. Althans, dat gevoel heb ik niet, misschien dat de cijfers anders kunnen bewijzen.quote:Op maandag 7 september 2026 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het om ronde tijd, maar haal je die vandaan? Het punt is dat je nu in de bochten het verschil niet echt meer kan maken, volgens mij de grote reden dat Hamilton vaak sneller is dan Leclerc en 2e rijders zoals Lawson dichter op Verstappen zitten.
Nu zeg ik niet dat Antonelli niet snel is maar de huidige formule 1 is eenvoudigweg niet op de limiet racen en dus is het niet goed in te schatten.
De auto van Max was in de kwali al stuk, maar RBR mocht de onderdelen niet zonder straf vervangenquote:Op maandag 7 september 2026 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laatste stint was ie in vrije lucht marginaal sneller dan Verstappen tot z'n auto stuk ging. Maar Russell was wel tot het uiterste gedreven en heeft het niet gehaald.
Alles daarvoor is niet te plaatsen. Commentators hadden het continu over de slipstream, ik trapte erin, maar inmiddels twijfel ik aan die theorie. Het was gewoon de boost mode.
En aan het einde van de race was ie helemaal stuk. Niet op tv geweest, maar hij had hetzelfde als Antonelli in de eerste chicane en daar heeft hij schade opgelopen. Daarom kon Piastri hem op eens weer aanvallen terwijl het gat al 3 seconden was.quote:Op maandag 7 september 2026 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De auto van Max was in de kwali al stuk, maar RBR mocht de onderdelen niet zonder straf vervangen
Het was mij nog niet eens opgevallen hóe wijd Max daar zat bij het uitkomen van de Parabolica.quote:Op maandag 7 september 2026 21:14 schreef opgebaarde het volgende:
Deze man kan het mooi vertellen. Over ronde 1 en 2, vooral de Ferrari's en een beetje Max met Norris.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |