Dat mag je vinden, maar dan hoef ik toch niet op te flikkeren?quote:Op zondag 6 september 2026 16:06 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Hoezo, dit is echt niet om aan te zien
Laten we even gezellig houdenquote:Op zondag 6 september 2026 16:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar dan hoef ik toch niet op te flikkeren?
Het is een mening, je doet maar gewoon even normaalquote:Op zondag 6 september 2026 16:08 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Das gewoon een uitdrukking…flikker op dat het geen dat je zegt onzin is (naar mijn mening)
Biding his time.quote:
Allemaal nog denk ik.quote:Op zondag 6 september 2026 16:09 schreef THEFXR het volgende:
Ant op mediums, die moet nog een pitstop
Antonelli niet?quote:Op zondag 6 september 2026 16:07 schreef LTVDK het volgende:
Russell gaat nog wel moeten pitten in ieder geval zoals die met de banden omgaat
Het zijn niet de meds van vorig seizoenquote:Op zondag 6 september 2026 16:09 schreef THEFXR het volgende:
Ant op mediums, die moet nog een pitstop
Van Max geleerdquote:
Nou daar leek die al mee bezig met Kimi proberen te blokkenquote:
Jawel. En Verstappen. Etc.quote:
Lijkt redelijk in control, dus zoiets verwacht ik niet.quote:
Dat komt vaak aan het einde van een race. Alsof hij het mentaal niet lang genoeg volhoudt.quote:Op zondag 6 september 2026 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt redelijk in control, dus zoiets verwacht ik niet.
"NO!"quote:Op zondag 6 september 2026 16:12 schreef LTVDK het volgende:
Kimi klinkt een beetje boos dat die achter Russell moet blijven
Terecht. Maar je kunt het ook negerenquote:Op zondag 6 september 2026 16:12 schreef LTVDK het volgende:
Kimi klinkt een beetje boos dat die achter Russell moet blijven
Die wordt straks gewoon de lachende 3equote:Op zondag 6 september 2026 16:13 schreef wdn het volgende:
lol "stop me jojoen" en Max pakt in een paar meter 0.6s
We are checking.quote:Op zondag 6 september 2026 16:13 schreef Evenstar het volgende:
Mercedes iemand van Ferrari overgenomen ofzo?
quote:Op zondag 6 september 2026 16:13 schreef Evenstar het volgende:
Mercedes iemand van Ferrari overgenomen ofzo?
Nou nou.quote:Op zondag 6 september 2026 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Beide Mercedessen tetsen er van af
Hoop het niet, zou te makkelijk zijnquote:Op zondag 6 september 2026 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Beide Mercedessen tetsen er van af
Brilliant strategy!quote:Op zondag 6 september 2026 16:14 schreef Mano_ het volgende:
Goede logica van Mercedes. Antonelli is sneller, dus die moet achter Sjors blijven om het gat naar Verstappen te vergroten. Juist.
Enkelvoudquote:Op zondag 6 september 2026 16:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ach de Aston Martin's doen ook nog mee.
Ja. Wat ik denk: Max gaat naar rood bij de volgende pit. Antonelli kan dat niet en gaat naar mediums en moet dan misschien nog eens stoppen dus wrs gaat hij zelfs naar hard.quote:Op zondag 6 september 2026 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wordt straks gewoon de lachende 3e
Trage bak voor hem waar die niet langs mag.quote:Op zondag 6 september 2026 16:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Foutje Anton. Even een stukje grind.
Dat valt reuze mee.quote:Op zondag 6 september 2026 16:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mercedes heeft geluk dat die RB door z'n bandjes geschroeid is.
Met al die updates achter de Cadillacs aankachelen.quote:
Wat heb ik gemist?quote:
quote:
quote:
Ze zijn het met je eens. Dit heeft geen zin zoquote:Op zondag 6 september 2026 16:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Met al die updates achter de Cadillacs aankachelen.
Ambitie was om bij de top teams aan te haken.
Nou daar gaan we dan.quote:Op zondag 6 september 2026 16:17 schreef Perox het volgende:
Max kan gewoon naar Hard zo en dan ZEKER uitrijden, lijkt me de Hannah optie.
Omdat Max meedoet?quote:
Het is zeker een mooie racequote:Op zondag 6 september 2026 16:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Weer een twist in deze enerverende wedstrijd
Ferrari tactics.quote:
Managen.quote:
In de Cadillac rijden dit seizoen lijkt me sowieso al een straf.quote:Op zondag 6 september 2026 16:23 schreef Mano_ het volgende:
Is er dit jaar een race geweest waarin Perez geen straf heeft gekregen?
Truequote:Op zondag 6 september 2026 16:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
In de Cadillac rijden dit seizoen lijkt me sowieso al een straf.
Party mode opstartenquote:Op zondag 6 september 2026 16:24 schreef LTVDK het volgende:
Russell mag blij zijn als die straks nog op het podium komt
Die AM's anders...quote:
Hij is gepiepeld.quote:Op zondag 6 september 2026 16:24 schreef Perox het volgende:
RUS voelde het goed aan dit is niet de goede strat.
Red Bull PowerTrainquote:Op zondag 6 september 2026 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen de snelste man van de baan op het moment.
Dat dacht ik al toen hij naar hard ging.quote:Op zondag 6 september 2026 16:24 schreef LTVDK het volgende:
Russell mag blij zijn als die straks nog op het podium komt
Het feit dat ze regelmatig voor de AM's rondrijden is al pure winst.quote:Op zondag 6 september 2026 16:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
In de Cadillac rijden dit seizoen lijkt me sowieso al een straf.
Sommige mensen hebben de gave dat zonder dat ze iets doen je op een heel natuurlijke manier te irriteren.quote:Op zondag 6 september 2026 16:23 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb zo'n grote antipathie Russel. Terwijl hij mij nooit wat heeft misdaan.
Gewoon haatgevoelens.
B78quote:
Nederlandse drone.quote:Op zondag 6 september 2026 16:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oranje drone kwam even het beeld in dippen van boven
Bedoel je niet SKyTv?quote:
Is de limit.quote:
Ach Hamilton.quote:
Het kan nogquote:Op zondag 6 september 2026 16:29 schreef R-woud93 het volgende:
Jammer, had Lewis graag op het podium gezien hier
Hij heeft zijn nationaliteit wel mee, benieuwd of de stewards dat aandurvenquote:
Totdat ze well done zijn.quote:Op zondag 6 september 2026 16:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoe lang gaat Hamilton nog door op die Mediums...
Gaat hij dan 3 banden rijden?quote:Op zondag 6 september 2026 16:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Totdat ze well done zijn.
Nouja, Ferrari had 'm wel gewoon naar binnen moeten halen natuurlijk.quote:Op zondag 6 september 2026 16:30 schreef Weltschmerz het volgende:
De nieuwe teamleider van Ferrari heeft weer allemaal raadselachtige problemen hoor ik op Sky.
Misschien!quote:
maar ze rijden nog welquote:Op zondag 6 september 2026 16:32 schreef QuidProJoe het volgende:
Zonder de Aston Martins rijden de Cadillacs een eenzame race
Test rondjes rijden.quote:
Die RBR is steeds goed in de laatste ronden.quote:Op zondag 6 september 2026 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hebben ze die Red Bull opnieuw gebouwd?
quote:Op zondag 6 september 2026 16:34 schreef LTVDK het volgende:
Yuki zit ook nog netjes in de punten op P9 trouwens
Dacht het al welquote:Op zondag 6 september 2026 16:30 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Hij heeft zijn nationaliteit wel mee, benieuwd of de stewards dat aandurven
Brtis paspoort overhandigen.quote:
Ik wil eerst de beelden zienquote:Op zondag 6 september 2026 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
George NFA. Ik zie de reacties alvast.
Die moet nog stoppen.quote:
Hij was ook plots 1,2 seconden kwijt op Antonelli.quote:Op zondag 6 september 2026 16:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max verliest deze ronde veel
Nog steeds punt.quote:
Ik vrees dat het aan jou ligt..quote:Op zondag 6 september 2026 16:39 schreef Perox het volgende:
Ik weet niet waarom mensen hier dingen per se moeten spoilen of ben ik zo traag? Live timing is leuk maar houdt je bek of zo.
Je loopt gewoon achterquote:Op zondag 6 september 2026 16:39 schreef Perox het volgende:
Ik weet niet waarom mensen hier dingen per se moeten spoilen of ben ik zo traag? Live timing is leuk maar houdt je bek of zo.
Ik kijk geen live timingquote:Op zondag 6 september 2026 16:39 schreef Perox het volgende:
In gevecht met PIAquote:Op zondag 6 september 2026 16:39 schreef Middelpunt het volgende:
Vreemd, opeens gaat Verstappen een seconde per ronde langzamer.
neequote:
Duracell nodig.quote:Op zondag 6 september 2026 16:41 schreef Peterselieman het volgende:
Denk dat Max zijn batterij te leeg gereden had
Het gemak waarmee Piastri vroeg om Max heen kon rijden in de Curva Grande deed dat wel vermoeden ja.quote:Op zondag 6 september 2026 16:41 schreef Peterselieman het volgende:
Denk dat Max zijn batterij te leeg gereden had
True.quote:Op zondag 6 september 2026 16:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, de Williams gaat ook niet zo hard
Koop het orgineelquote:Op zondag 6 september 2026 16:39 schreef Perox het volgende:
Kimi gaat hem pakken.quote:
Ik ben een oud wijf... Russel is werkelijk de eerste.quote:Op zondag 6 september 2026 16:27 schreef pmponer het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben de gave dat zonder dat ze iets doen je op een heel natuurlijke manier te irriteren.
Die heeft Piastri achter zich.quote:Op zondag 6 september 2026 16:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jammer dat Max niet wat dichterbij zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |