Ik vrees dat het aan jou ligt..quote:Op zondag 6 september 2026 16:39 schreef Perox het volgende:
Ik weet niet waarom mensen hier dingen per se moeten spoilen of ben ik zo traag? Live timing is leuk maar houdt je bek of zo.
Je loopt gewoon achterquote:Op zondag 6 september 2026 16:39 schreef Perox het volgende:
Ik weet niet waarom mensen hier dingen per se moeten spoilen of ben ik zo traag? Live timing is leuk maar houdt je bek of zo.
Ik kijk geen live timingquote:Op zondag 6 september 2026 16:39 schreef Perox het volgende:
In gevecht met PIAquote:Op zondag 6 september 2026 16:39 schreef Middelpunt het volgende:
Vreemd, opeens gaat Verstappen een seconde per ronde langzamer.
neequote:
Duracell nodig.quote:Op zondag 6 september 2026 16:41 schreef Peterselieman het volgende:
Denk dat Max zijn batterij te leeg gereden had
Het gemak waarmee Piastri vroeg om Max heen kon rijden in de Curva Grande deed dat wel vermoeden ja.quote:Op zondag 6 september 2026 16:41 schreef Peterselieman het volgende:
Denk dat Max zijn batterij te leeg gereden had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |