Dat mag je vinden, maar dan hoef ik toch niet op te flikkeren?quote:Op zondag 6 september 2026 16:06 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Hoezo, dit is echt niet om aan te zien
Laten we even gezellig houdenquote:Op zondag 6 september 2026 16:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar dan hoef ik toch niet op te flikkeren?
Het is een mening, je doet maar gewoon even normaalquote:Op zondag 6 september 2026 16:08 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Das gewoon een uitdrukking…flikker op dat het geen dat je zegt onzin is (naar mijn mening)
Biding his time.quote:
Allemaal nog denk ik.quote:Op zondag 6 september 2026 16:09 schreef THEFXR het volgende:
Ant op mediums, die moet nog een pitstop
Antonelli niet?quote:Op zondag 6 september 2026 16:07 schreef LTVDK het volgende:
Russell gaat nog wel moeten pitten in ieder geval zoals die met de banden omgaat
Het zijn niet de meds van vorig seizoenquote:Op zondag 6 september 2026 16:09 schreef THEFXR het volgende:
Ant op mediums, die moet nog een pitstop
Van Max geleerdquote:
Nou daar leek die al mee bezig met Kimi proberen te blokkenquote:
Jawel. En Verstappen. Etc.quote:
Lijkt redelijk in control, dus zoiets verwacht ik niet.quote:
Dat komt vaak aan het einde van een race. Alsof hij het mentaal niet lang genoeg volhoudt.quote:Op zondag 6 september 2026 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt redelijk in control, dus zoiets verwacht ik niet.
"NO!"quote:Op zondag 6 september 2026 16:12 schreef LTVDK het volgende:
Kimi klinkt een beetje boos dat die achter Russell moet blijven
Terecht. Maar je kunt het ook negerenquote:Op zondag 6 september 2026 16:12 schreef LTVDK het volgende:
Kimi klinkt een beetje boos dat die achter Russell moet blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |