Nee toen was ik niet zereneusquote:
quote:Op zondag 6 september 2026 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik zag het, het houdt niet op, niet vanzelf
Hey Nostraquote:
Zag natuurlijk de vele TR's voorbij komenquote:Op zondag 6 september 2026 09:45 schreef maily het volgende:
[..]
Hallo D.
Nu heb je ook DTS in je MyAT
En MAAAAAAAAAquote:Op zondag 6 september 2026 09:45 schreef maily het volgende:
[..]
Hallo D.
Nu heb je ook DTS in je MyAT
heb er geen eentje gemaakt. over alle dit niet trouwens.quote:Op zondag 6 september 2026 09:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zag natuurlijk de vele TR's voorbij komen
Ook dát ging niet over kree, maar over het proefschrift boven de postsectie.quote:Op zondag 6 september 2026 09:52 schreef kree het volgende:
[..]
for the record.
LOL en kunnen we er dan nu over ophouden?
quote:Op zondag 6 september 2026 09:51 schreef kree het volgende:
[..]
laat gaan tis al vergeven en vergeten, maarre. ik sta achter wat ik zei dat t niet oke was.
quote:
quote:
ow stond hier ook nog op de kijklijst maar geen aanrader dusquote:
Hallo en goedemorgen. Na een paar bakken koffie maar eens wandelen in de Duivelskloof straks.quote:
Tis bijna een epistelquote:Op zondag 6 september 2026 09:53 schreef nostra het volgende:
[..]
Ook dát ging niet over kree, maar over het proefschrift boven de postsectie.
Ik ga het zo buiten even bekijkenquote:Op zondag 6 september 2026 09:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is wel een prachtige zonnige zondag
Nee, tenminste vond ik niet eigenlijkquote:Op zondag 6 september 2026 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow stond hier ook nog op de kijklijst maar geen aanrader dus![]()
En hallo lovely love![]()
![]()
Een lekker bakkie koffie in de ochtend is het beste begin van de dag.quote:Op zondag 6 september 2026 09:54 schreef nostra het volgende:
[..]
Hallo en goedemorgen. Na een paar bakken koffie maar eens wandelen in de Duivelskloof straks.
Wat is er met je teen dan? of is dat een typo?quote:Op zondag 6 september 2026 09:54 schreef kree het volgende:
moet het nog ff hebben over mijn teen eigenlijk?
Dan begin ik er niet aan.quote:Op zondag 6 september 2026 09:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, tenminste vond ik niet eigenlijk![]()
Hallo birdie bird![]()
![]()
Nu alquote:
Dan pasquote:Op zondag 6 september 2026 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is een goed idee, ga vanmiddag ook ff naar buiten
Ik ga wel 3 keer denk ikquote:Op zondag 6 september 2026 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is een goed idee, ga vanmiddag ook ff naar buiten
Trier.quote:Op zondag 6 september 2026 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een lekker bakkie koffie in de ochtend is het beste begin van de dag.
De Duivelskloof waar is dat?
hahaha nee tis schimmel of kalk nagel. me grote teen.quote:Op zondag 6 september 2026 09:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat is er met je teen dan? of is dat een typo?
O daar is het zo mooi in Trier ben er één keer op vakantie geweest.quote:Op zondag 6 september 2026 09:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Trier.
https://www.eifel.info/nl/pois/teufelsschlucht-2
Om te wandelen? of om wat anders te doenquote:
Mooie omgevingquote:Op zondag 6 september 2026 09:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Trier.
https://www.eifel.info/nl/pois/teufelsschlucht-2
bleh nee doe daar maar geen foto vanquote:Op zondag 6 september 2026 09:56 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha nee tis schimmel of kalk nagel. me grote teen.
LOL had pics ff gedaan maar ging iedereen van over zijn nek, dus zal niet meer doen. hahaha
MAAR nog geen koffie erbijquote:
LOL. naja t zag er niet zo erg uit als wat je nu denkt btw. LOL.quote:Op zondag 6 september 2026 10:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
bleh nee doe daar maar geen foto van
Stadje viel me best tegen eigenlijk, één plein en één winkelstraat. Wel heel mooi gegeten in een witte villa op de top van de berg. En uit eten en drinken kost relatief geen drol hier, dat is wel nice.quote:Op zondag 6 september 2026 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar is het zo mooi in Trier ben er één keer op vakantie geweest.
Prachtige omgeving, maar die heb ik dus gemist
Is nietquote:
Ziet er gewoon schitterend uit daar. Punt.quote:Op zondag 6 september 2026 10:02 schreef nostra het volgende:
Nou ja, berg, heuvel. Voor een Nederlander een berg.
Preciesquote:Op zondag 6 september 2026 09:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is zondag, even rustig aan doen
IK WOU NET KOFFIE VOOR JE ZETTENquote:Op zondag 6 september 2026 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is niet![]()
MAAR IK WIL KOFFFIEEEE
ga er heel even uit
Topquote:Op zondag 6 september 2026 10:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ziet er gewoon schitterend uit daar. Punt.
paragliden optie?quote:Op zondag 6 september 2026 10:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ziet er gewoon schitterend uit daar. Punt.
Zo ondankbaar hèquote:Op zondag 6 september 2026 10:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
IK WOU NET KOFFIE VOOR JE ZETTEN
dan niet hè
Nee ik heb me wel laten verleiden tot skydiven terug in Nederland. Ik dacht dat dat bungeejumpen was - dat trek ik nog wel - maar dat is blijkbaar uit een vliegtuig flikkeren.quote:
ai neemt de hele wereld overquote:Op zondag 6 september 2026 10:01 schreef Lovely het volgende:
Gewoon even aan chatgpt vragen of het een schimmelnagel of kalknagel is
Jij weet gaar nie wat ik denk hequote:Op zondag 6 september 2026 10:01 schreef kree het volgende:
[..]
LOL. naja t zag er niet zo erg uit als wat je nu denkt btw. LOL.
Nice try.quote:Op zondag 6 september 2026 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo ondankbaar hè
Die kissingbird
De hele omgeving er om heen is wel mooi. ALthans dat vond ik.quote:Op zondag 6 september 2026 10:01 schreef nostra het volgende:
[..]
Stadje viel me best tegen eigenlijk, één plein en één winkelstraat. Wel heel mooi gegeten in een witte villa op de top van de berg. En uit eten en drinken kost relatief geen drol hier, dat is wel nice.
Dan niet jonguhquote:Op zondag 6 september 2026 10:05 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nice try.
Je komt niet tussen ons in
Inkoppertje hè ditquote:Op zondag 6 september 2026 10:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jij weet gaar nie wat ik denk he
paragliding zo anders?quote:Op zondag 6 september 2026 10:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee ik heb me wel laten verleiden tot skydiven terug in Nederland. Ik dacht dat dat bungeejumpen was - dat trek ik nog wel - maar dat is blijkbaar uit een vliegtuig flikkeren.
hmmm netjes gevraagd, me likes.quote:
joewel ik lig achter met lezen /postenquote:Op zondag 6 september 2026 10:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
IK WOU NET KOFFIE VOOR JE ZETTEN
dan niet hè
ah de minder leuke klussenquote:Op zondag 6 september 2026 10:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien even wat mos/onkruid tussen de tegels verwijderen..
Platenbakken?quote:Op zondag 6 september 2026 10:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ah de minder leuke klussen
Heb nog een projectje met platenbakken
Hij zou blij mogen zijn als ie koffie voor me mocht maken!quote:Op zondag 6 september 2026 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo ondankbaar hè
Die kissingbird
quote:Op zondag 6 september 2026 10:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
joewel ik lig achter met lezen /posten
quote:
quote:Op zondag 6 september 2026 10:05 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nice try.
Je komt niet tussen ons in
Nou voor deze keer dan: komt er alsnog aan.quote:Op zondag 6 september 2026 10:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hmmm netjes gevraagd, me likes.
Latte macchiatoMet een toefje schuim erop.
neeeeeheeee dat is anders met motor bedoel jij,. ? die kan ik hier soms ook afschieten.quote:Op zondag 6 september 2026 10:07 schreef greysbones het volgende:
Er vliegt hier al een uur een paraglider
Zou bijna de buks pakken
WHUTquote:Op zondag 6 september 2026 10:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij zou blij mogen zijn als ie koffie voor me mocht maken!
Beterquote:Op zondag 6 september 2026 09:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb hem niet verder gekeken, vond hem maar niks
NEEEEEEquote:
Ach het is gelukkig maar een klein stukjequote:Op zondag 6 september 2026 10:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ah de minder leuke klussen
Heb nog een projectje met platenbakken
Je bent nog écht gevaarlijk ookquote:Op zondag 6 september 2026 10:07 schreef greysbones het volgende:
Er vliegt hier al een uur een paraglider
Zou bijna de buks pakken
Groot bedquote:Op zondag 6 september 2026 10:08 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nou voor deze keer dan: komt er alsnog aan.
Schuif je wel beetje op dan? Ik wil ook even rustig met een lekkere koffie in bed wakker worden deze zondag
quote:Op zondag 6 september 2026 10:10 schreef maily het volgende:
[..]
Hullo KiiiBiiii![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag je gras afdoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |