Tis bijna een epistelquote:Op zondag 6 september 2026 09:53 schreef nostra het volgende:
[..]
Ook dát ging niet over kree, maar over het proefschrift boven de postsectie.
Ik ga het zo buiten even bekijkenquote:Op zondag 6 september 2026 09:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is wel een prachtige zonnige zondag
Nee, tenminste vond ik niet eigenlijkquote:Op zondag 6 september 2026 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow stond hier ook nog op de kijklijst maar geen aanrader dus![]()
En hallo lovely love![]()
![]()
Een lekker bakkie koffie in de ochtend is het beste begin van de dag.quote:Op zondag 6 september 2026 09:54 schreef nostra het volgende:
[..]
Hallo en goedemorgen. Na een paar bakken koffie maar eens wandelen in de Duivelskloof straks.
Wat is er met je teen dan? of is dat een typo?quote:Op zondag 6 september 2026 09:54 schreef kree het volgende:
moet het nog ff hebben over mijn teen eigenlijk?
Dan begin ik er niet aan.quote:Op zondag 6 september 2026 09:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, tenminste vond ik niet eigenlijk![]()
Hallo birdie bird![]()
![]()
Nu alquote:
Dan pasquote:Op zondag 6 september 2026 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is een goed idee, ga vanmiddag ook ff naar buiten
Ik ga wel 3 keer denk ikquote:Op zondag 6 september 2026 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is een goed idee, ga vanmiddag ook ff naar buiten
Trier.quote:Op zondag 6 september 2026 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een lekker bakkie koffie in de ochtend is het beste begin van de dag.
De Duivelskloof waar is dat?
hahaha nee tis schimmel of kalk nagel. me grote teen.quote:Op zondag 6 september 2026 09:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat is er met je teen dan? of is dat een typo?
O daar is het zo mooi in Trier ben er één keer op vakantie geweest.quote:Op zondag 6 september 2026 09:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Trier.
https://www.eifel.info/nl/pois/teufelsschlucht-2
Om te wandelen? of om wat anders te doenquote:
Mooie omgevingquote:Op zondag 6 september 2026 09:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Trier.
https://www.eifel.info/nl/pois/teufelsschlucht-2
bleh nee doe daar maar geen foto vanquote:Op zondag 6 september 2026 09:56 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha nee tis schimmel of kalk nagel. me grote teen.
LOL had pics ff gedaan maar ging iedereen van over zijn nek, dus zal niet meer doen. hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |