MAAR nog geen koffie erbijquote:
LOL. naja t zag er niet zo erg uit als wat je nu denkt btw. LOL.quote:Op zondag 6 september 2026 10:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
bleh nee doe daar maar geen foto van
Stadje viel me best tegen eigenlijk, één plein en één winkelstraat. Wel heel mooi gegeten in een witte villa op de top van de berg. En uit eten en drinken kost relatief geen drol hier, dat is wel nice.quote:Op zondag 6 september 2026 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar is het zo mooi in Trier ben er één keer op vakantie geweest.
Prachtige omgeving, maar die heb ik dus gemist
Is nietquote:
Ziet er gewoon schitterend uit daar. Punt.quote:Op zondag 6 september 2026 10:02 schreef nostra het volgende:
Nou ja, berg, heuvel. Voor een Nederlander een berg.
Preciesquote:Op zondag 6 september 2026 09:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is zondag, even rustig aan doen
IK WOU NET KOFFIE VOOR JE ZETTENquote:Op zondag 6 september 2026 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is niet![]()
MAAR IK WIL KOFFFIEEEE
ga er heel even uit
Topquote:Op zondag 6 september 2026 10:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ziet er gewoon schitterend uit daar. Punt.
paragliden optie?quote:Op zondag 6 september 2026 10:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ziet er gewoon schitterend uit daar. Punt.
Zo ondankbaar hèquote:Op zondag 6 september 2026 10:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
IK WOU NET KOFFIE VOOR JE ZETTEN
dan niet hè
Nee ik heb me wel laten verleiden tot skydiven terug in Nederland. Ik dacht dat dat bungeejumpen was - dat trek ik nog wel - maar dat is blijkbaar uit een vliegtuig flikkeren.quote:
ai neemt de hele wereld overquote:Op zondag 6 september 2026 10:01 schreef Lovely het volgende:
Gewoon even aan chatgpt vragen of het een schimmelnagel of kalknagel is
Jij weet gaar nie wat ik denk hequote:Op zondag 6 september 2026 10:01 schreef kree het volgende:
[..]
LOL. naja t zag er niet zo erg uit als wat je nu denkt btw. LOL.
Nice try.quote:Op zondag 6 september 2026 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo ondankbaar hè
Die kissingbird
De hele omgeving er om heen is wel mooi. ALthans dat vond ik.quote:Op zondag 6 september 2026 10:01 schreef nostra het volgende:
[..]
Stadje viel me best tegen eigenlijk, één plein en één winkelstraat. Wel heel mooi gegeten in een witte villa op de top van de berg. En uit eten en drinken kost relatief geen drol hier, dat is wel nice.
Dan niet jonguhquote:Op zondag 6 september 2026 10:05 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nice try.
Je komt niet tussen ons in
Inkoppertje hè ditquote:Op zondag 6 september 2026 10:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jij weet gaar nie wat ik denk he
paragliding zo anders?quote:Op zondag 6 september 2026 10:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee ik heb me wel laten verleiden tot skydiven terug in Nederland. Ik dacht dat dat bungeejumpen was - dat trek ik nog wel - maar dat is blijkbaar uit een vliegtuig flikkeren.
hmmm netjes gevraagd, me likes.quote:
joewel ik lig achter met lezen /postenquote:Op zondag 6 september 2026 10:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
IK WOU NET KOFFIE VOOR JE ZETTEN
dan niet hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |