abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 september 2026 @ 11:21:29 #276
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221770147
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2026 10:35 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Doe gewoon maar niet meer :{ op naar de herfst met volle bakken regen en hopelijk eens een paar leuke stormen waar we over 10 jaar nog over praten O+
[..]
Dec sneeuw en januari weer naar voorjaar? :') oke zullen we dat nog maar even niet doen!
[..]
Mooi zeg O+ zulke luchten heb ik de afgelopen tijd niet gezien, maar zal vast komen dat ik nog in mijn nest lag :{
[..]
Hier ook :{ had afspraak op werk maar vergeet het maar...straks maar even als het weer droog is :)
Gaat heen met je volle bak regen en storm 8)7 _O- eerst ff nazomeren dan beetje afkoeling met mooi zonnig droog herfstig weer en dan knallen we de winter erin zoals vroeger, koud sneeuw vorst en schaatsen *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 11 september 2026 @ 11:35:55 #277
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221770251
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2026 15:04 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Gaan wij ook doen volgend zwemseizoen (moet er nog een kopen). De nachten duiken hier nu onder de 20C
Prima voor slapen maar voor het zwembad is het wel funest. Had gehoopt tot begin oktober te kunnen zwemmen maar denk dat het echt te koud gaat zijn tegen die tijd.

En ja, ik ben van suiker. :D
Minima liggen hier rond 15°C. Zal vanmiddag een graad of 36 worden gok ik. Zondag valt een onvervalste koudegolf binnen en wordt het 20°C

Zwembad is dan wel lekker warm :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221770266
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2026 10:35 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Mooi zeg O+ zulke luchten heb ik de afgelopen tijd niet gezien, maar zal vast komen dat ik nog in mijn nest lag :{
Dit soort luchten betekenen voor ons dat de kou in aantocht is. En ja, je moet er vroeg voor opstaan :Y
Staatsondermijnende linkse sneuneus en klimaat mongool
  vrijdag 11 september 2026 @ 11:43:43 #279
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221770286
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 september 2026 11:21 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Gaat heen met je volle bak regen en storm 8)7 _O- eerst ff nazomeren dan beetje afkoeling met mooi zonnig droog herfstig weer en dan knallen we de winter erin zoals vroeger, koud sneeuw vorst en schaatsen *O*
Jullie hebben GVD ook geen zomer gehad of zo _O- pleur op met die klote zomer!!! Het is herfst dus tijd voor de herfstliefhebbers *O*
Er zijn meer zomerse dagen dan verregende dagen of stormen, dus geef me nou eens deze periode :* O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2026 11:21 schreef Pisces het volgende:

[..]
Dit snap ik op zich, maar met een tuin en planten, nee bedankt.
Of je nou door een hagelstorm met zeer zware windstoten wordt getroffen of door een storm, denk zelfs eerder dat je een storm wilt hebben dan hierboven staande ;)
Ja stormen duren langer maar hey, het is meestal in paar uurtjes weer over ;) en de hoogste piek valt meestal maar kort :{
Weerstation Dokkum voor het actuele weer in de Friese 11steden stad
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Maandvoorspelling Augustus | Jaarvoorspelling 2026
  vrijdag 11 september 2026 @ 11:46:33 #280
34663 SpeedyGJ
pi_221770296
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 september 2026 11:39 schreef ffoyle-involutus het volgende:

[..]
Dit soort luchten betekenen voor ons dat de kou in aantocht is. En ja, je moet er vroeg voor opstaan :Y
Normaal gesproken ben ik ook wel vroeg uit de veren, maar met een complete black-out zal dat even niet meer gaan. De terugval na verlies partner draait mij behoorlijk de nek om.
Het is dat ik iets aan afleiding kan vinden in mijn weerstation/website en af en toe hier even koekeloeren maar voor de rest gaat alles behalve prettig.

Dus ik zou me echt moeten dwingen als ik een ochtend er vroeg uit moet komen om deze luchten te kunnen meepakken.
pi_221770318
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2026 11:46 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Normaal gesproken ben ik ook wel vroeg uit de veren, maar met een complete black-out zal dat even niet meer gaan. De terugval na verlies partner draait mij behoorlijk de nek om.
Het is dat ik iets aan afleiding kan vinden in mijn weerstation/website en af en toe hier even koekeloeren maar voor de rest gaat alles behalve prettig.

Dus ik zou me echt moeten dwingen als ik een ochtend er vroeg uit moet komen om deze luchten te kunnen meepakken.
Wat betreft het verlies van je partner wens ik je beterschap :*

Kan me voorstellen dat je andere dingen aan je hoofd hebt. De luchten blijven wel komen, ik zou daar geen prio aan geven als het niet gaat.
Staatsondermijnende linkse sneuneus en klimaat mongool
  vrijdag 11 september 2026 @ 12:35:10 #282
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221770601
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2026 11:43 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Jullie hebben GVD ook geen zomer gehad of zo _O- pleur op met die klote zomer!!! Het is herfst dus tijd voor de herfstliefhebbers *O*
Er zijn meer zomerse dagen dan verregende dagen of stormen, dus geef me nou eens deze periode :* O+
[..]
Of je nou door een hagelstorm met zeer zware windstoten wordt getroffen of door een storm, denk zelfs eerder dat je een storm wilt hebben dan hierboven staande ;)
Ja stormen duren langer maar hey, het is meestal in paar uurtjes weer over ;) en de hoogste piek valt meestal maar kort :{
Ok ok over een paar weken dan ofzo _O-

*adem in, adem uit, keep repeating*
:*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 11 september 2026 @ 12:36:00 #283
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221770606
quote:

[..]

Ahh dat is wel super naar :'(
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221770640
quote:

[..]

Dikke knuffel. :*
Hoop dat de herfst je straks goed zal doen, iig dat je je iets fijner voelt dan in de zomer.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 11 september 2026 @ 13:05:46 #285
34663 SpeedyGJ
pi_221770770
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 september 2026 11:50 schreef ffoyle-involutus het volgende:

[..]
Wat betreft het verlies van je partner wens ik je beterschap :*

Kan me voorstellen dat je andere dingen aan je hoofd hebt. De luchten blijven wel komen, ik zou daar geen prio aan geven als het niet gaat.
Bedankt, en ja dat zo wie zo!
Ik moet nu mijn rust pakken, volgende week beginnen met praatsessies in de hoop dat dit wat verlichting gaat geven.

quote:
10s.gif Op vrijdag 11 september 2026 12:35 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ok ok over een paar weken dan ofzo _O-

*adem in, adem uit, keep repeating*
:*
@*$&(*#&%*#&%(*$&#(*$&*(#$# ;)

quote:
11s.gif Op vrijdag 11 september 2026 12:36 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ahh dat is wel super naar :'(
De docent van mijn dochter had precies het zelfde, mijn dochter had eergisteren een gesprek met hem en ook bij hem ging het eerst wel maar later kwam meer het besef. Hij is ruim een jaar uit de running geweest hierdoor :{

Naar is het zeker, erover praten zal hopelijk verder helpen om straks weer wat door te kunnen. Vooral op stille dagen als deze is het gewoon zoeken naar afleiding in de hoop dat je er een beetje doorheen kunt komen.

Heb de achterstand van het jaarklassement inmiddels alweer bijgewerkt. Qua zonuren en neerslag ligt er sinds de update nog niemand eruit, maar dat kan straks wel eens veranderen ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2026 12:43 schreef Pisces het volgende:

[..]
Dikke knuffel. :*
Hoop dat de herfst je straks goed zal doen, iig dat je je iets fijner voelt dan in de zomer.
Niks tegen zomer natuurlijk, we hebben ook hier geweldige dagen gehad betreft onweer O+ dat zijn de voorgaande jaaaaaaren wel heel anders geweest, maar de warmte kan me echt wel gestolen worden, graadje of 23 meer dan genoeg.
Nu is vooral het noorden de meeste hitte gelukkig wel bespaard gebleven tot paar tropische dagen, wat dat betreft ben ik echt wel blij dat ik in het hoge noorden woon O+
Het is nu kijken wat de herfst straks gaat doen met het warme zeewater, wordt dit een trigger om de depressies verder en sneller te laten uitdiepen? Of wordt het gewoon een flop ;)
  vrijdag 11 september 2026 @ 17:21:12 #286
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221772457
quote:

[..]

Geef het tijd! Kost ook tijd. Was ook een heftige gebeurtenis, natuurlijk. Komt goed
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 11 september 2026 @ 17:26:00 #287
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221772488
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2026 13:05 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Bedankt, en ja dat zo wie zo!
Ik moet nu mijn rust pakken, volgende week beginnen met praatsessies in de hoop dat dit wat verlichting gaat geven.
[..]
@*$&(*#&%*#&%(*$&#(*$&*(#$# ;)
[..]
De docent van mijn dochter had precies het zelfde, mijn dochter had eergisteren een gesprek met hem en ook bij hem ging het eerst wel maar later kwam meer het besef. Hij is ruim een jaar uit de running geweest hierdoor :{

Naar is het zeker, erover praten zal hopelijk verder helpen om straks weer wat door te kunnen. Vooral op stille dagen als deze is het gewoon zoeken naar afleiding in de hoop dat je er een beetje doorheen kunt komen.

Heb de achterstand van het jaarklassement inmiddels alweer bijgewerkt. Qua zonuren en neerslag ligt er sinds de update nog niemand eruit, maar dat kan straks wel eens veranderen ;)
[..]
Niks tegen zomer natuurlijk, we hebben ook hier geweldige dagen gehad betreft onweer O+ dat zijn de voorgaande jaaaaaaren wel heel anders geweest, maar de warmte kan me echt wel gestolen worden, graadje of 23 meer dan genoeg.
Nu is vooral het noorden de meeste hitte gelukkig wel bespaard gebleven tot paar tropische dagen, wat dat betreft ben ik echt wel blij dat ik in het hoge noorden woon O+
Het is nu kijken wat de herfst straks gaat doen met het warme zeewater, wordt dit een trigger om de depressies verder en sneller te laten uitdiepen? Of wordt het gewoon een flop ;)
Hopelijk krijg je hier afleiding genoeg, en praten is hopelijk ook fijn voor jullie. Dat het voor jou snel herfst mag zijn.
( ik compenseer het wel weer in Egypte in november 8-) )
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 11 september 2026 @ 17:27:52 #288
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221772498
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 september 2026 17:26 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Hopelijk krijg je hier afleiding genoeg, en praten is hopelijk ook fijn voor jullie. Dat het voor jou snel herfst mag zijn.
Snel herfst? Even dimmen, hobje! ;)

Vandaag was al beetje herfstig
Never Stop Exploring!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221772599
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2026 17:27 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Mwiah, 20 graden, droog en geen wind. Alleen wat weinig zon. Bij herfstig heb ik een ander beeld.
  vrijdag 11 september 2026 @ 17:54:44 #290
34663 SpeedyGJ
pi_221772661
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2026 17:21 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Geef het tijd! Kost ook tijd. Was ook een heftige gebeurtenis, natuurlijk. Komt goed
Dat zo wie zo, komt ook wel goed maar idd het kost even tijd. Gewoon effe rustig aan doen.

quote:
11s.gif Op vrijdag 11 september 2026 17:26 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Haha ja hoor, af en toe check ik hier even en soms even aan de minecraft :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2026 17:27 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Beetje regen gehad, maar de wind hield zich rustig, dus beetje rustig herfstdagje dus.
  Moderator vrijdag 11 september 2026 @ 18:10:11 #291
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221772734
Zo, net nog ff wat baantjes getrokken in het zwembad. Verfrissend maar lekker.

@GarlandBriggs staat jouw zwembadje nog of is het inmiddels een ijsbad geworden? :D
pi_221772747
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 september 2026 08:02 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Wait... Was jij niet letterlijk een week geleden nog met volle overgave aan het haten op de zomer en warmte? :?
Ik was er eindelijk aan gewend op het laatste moment.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221772842
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2026 18:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik was er eindelijk aan gewend op het laatste moment.
Uh juist ja:

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 19:28 schreef Discombobulate het volgende:
In Mei vond ik 21 nog koud en nu vind ik 21 te warm. Net voordat de herfst weer begint. Dat wennen gaat bij mij veel te langzaam, want voor je het weet is het weer herfst.
Leg nog eens uit dan :P
  vrijdag 11 september 2026 @ 18:45:37 #294
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221772877
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2026 17:44 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Mwiah, 20 graden, droog en geen wind. Alleen wat weinig zon. Bij herfstig heb ik een ander beeld.
Ja, kortstondig. Vanmiddag was het hier wel bout weer. Vanaf een uur of 11:30 tot 16:30 was het wel herfstig. Tamelijk nat en graad of 15

Vanavond nog wel zon

Maar komende week wordt met 20-23 graden landelijk toch een prima weekje
Never Stop Exploring!
pi_221772897
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2026 18:37 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Uh juist ja:
[..]
Leg nog eens uit dan :P
Naja, dat ik 21 in mei te koud vond en 21 in september te warm. M.a.w. ik kan er beter tegen.

En nu ben ik dus verkouden door het weer. Je merkt sowieso al dat de herfst z'n intrede doet.
  vrijdag 11 september 2026 @ 18:53:59 #296
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221772909
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2026 18:50 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Naja, dat ik 21 in mei te koud vond en 21 in september te warm. M.a.w. ik kan er beter tegen.

En nu ben ik dus verkouden door het weer. Je merkt sowieso al dat de herfst z'n intrede doet.
Verkouden door het weer? _O-

Voor de duidelijkheid, verkouden zijn komt door een virus en niet door het weer. Waarom denken mensen zo achterlijk? Hoe je besmet raaktInademen: Als iemand die verkouden is hoest, niest of praat, komen er kleine virusdruppels in de lucht. Je ademt deze druppeltjes in.Via de handen: Je krijgt het virus ook binnen door handcontact met iemand die verkouden is, of door spullen aan te raken waar het virus op zit (zoals een deurklink).Drukke plekken: De kans op besmetting is groter in slecht geventileerde en warme ruimtes waar veel mensen dicht bij elkaar zijn.
Never Stop Exploring!
  vrijdag 11 september 2026 @ 18:56:46 #297
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221772921
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2026 18:50 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Onderliggend lijden. @Zipportal
pi_221772944
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2026 18:53 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Verkouden door het weer? _O-

Voor de duidelijkheid, verkouden zijn komt door een virus en niet door het weer. Waarom denken mensen zo achterlijk? Hoe je besmet raaktInademen: Als iemand die verkouden is hoest, niest of praat, komen er kleine virusdruppels in de lucht. Je ademt deze druppeltjes in.Via de handen: Je krijgt het virus ook binnen door handcontact met iemand die verkouden is, of door spullen aan te raken waar het virus op zit (zoals een deurklink).Drukke plekken: De kans op besmetting is groter in slecht geventileerde en warme ruimtes waar veel mensen dicht bij elkaar zijn.
Ik vind het echt een ander weertype dan een maand geleden. Koudere nachten, kortere dagen --> verminderde weerstand --> virus --> verkouden.

Dat is wat mensen bedoelen als ze dat zeggen.
  vrijdag 11 september 2026 @ 19:08:21 #299
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221772963
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2026 19:03 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik vind het echt een ander weertype dan een maand geleden. Koudere nachten, kortere dagen --> verminderde weerstand --> virus --> verkouden.

Dat is wat mensen bedoelen als ze dat zeggen.
Van het weer word je niet verkouden. @Geschiedkundige wordt niet verkouden omdat ie in december in t shirt en korte broek loopt.

Vatbaarder bij echt koud weer, ja. Maar het is nog geen november ofzo. Veel of vaak zit het gewoon tussen de oren. Foj
Never Stop Exploring!
  vrijdag 11 september 2026 @ 19:10:17 #300
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221772975
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2026 18:10 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, net nog ff wat baantjes getrokken in het zwembad. Verfrissend maar lekker.

@:garlandbriggs staat jouw zwembadje nog of is het inmiddels een ijsbad geworden? :D
Staat nog. Ik ga er dit weekend nog ff in...maar dat kon weleens een "Wim Hof Experience" worden. De nachten worden echt te koud...
De kans is groot dat het aankomende week naar de opslag gaat :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')