Mooie foto Waylon!quote:
Gaan wij ook doen volgend zwemseizoen (moet er nog een kopen). De nachten duiken hier nu onder de 20Cquote:Op donderdag 10 september 2026 14:51 schreef Dven het volgende:
Toch maar de zwembadcover gaan gebruiken. De nachten beginnen nu wel aan te tikken met het afkoelen van het water![]()
Nu weer terug naar 28°Cmaar snel zal het toch een verwarmer moeten worden
Gewoon conform langjarig gemiddelde.quote:Op donderdag 10 september 2026 13:27 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Lekker zonnetje idd...wel een graad of 6 a 7 te koud voor de tijd van het jaar
Heb je net een schampie gehad.. helaas het andere dorp dikke pech.quote:Op donderdag 10 september 2026 08:59 schreef dick_laurent het volgende:
Leip wederom hoe lokaal die onweerscomplexen zijn.
Gisteren is stad Murcia half verzopen met ondergelopen straten etc, op sommige plaatsen 50mm in een uur tijd.
[ afbeelding ]
Wij wonen letterlijk 15 km ten noorden vd stad. Hier in de namiddag een paar minuten even wat hardere regen, en dat was 'm.
Ik gok in totaal dat we misschien 2 a 3 mm gehad hebben.![]()
Hoogstens ietwat frisjesquote:Op donderdag 10 september 2026 12:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
Op dit weer kun je niet haten.
De langjarig gemiddelden kunnen ieder jaar naar boven worden aangepast. De zon is natuurlijk heerlijk, maar wel frisjesquote:Op donderdag 10 september 2026 16:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gewoon conform langjarig gemiddelde.
23.5, veeg me maar vast opquote:Op donderdag 10 september 2026 16:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hoogstens ietwat frisjes![]()
Tis vandaag ook maar 22 graden in huis.. zat al die tijd 23,5 das best een groot verschil ineens.
Frisjes? Welnee. Het langjarige gemiddelde is op dit moment 20,7 graden. Okay, misschien zaten we daar één of twee graden onder vandaag, maar om dat nou 'frisjes' te noemen..? Nee. Jij bent zeker zo iemand die met temperaturen onder de 20 graden al een jas gaat dragen, maar in 't voorjaar als 't warmer wordt dan 15 graden in t-shirt rond loopt?quote:Op donderdag 10 september 2026 16:51 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
De langjarig gemiddelden kunnen ieder jaar naar boven worden aangepast. De zon is natuurlijk heerlijk, maar wel frisjes
Hitte opstoot? Zie nergens 30+ staan. En er valt niks zinnigs te zeggen over na 20 septemberquote:Op donderdag 10 september 2026 17:44 schreef Discombobulate het volgende:
Toch nog een beetje een hitteopstoot na 20 september lijkt het.
Kom maar door, zalig!quote:Op donderdag 10 september 2026 17:44 schreef Discombobulate het volgende:
Toch nog een beetje een hitteopstoot na 20 september lijkt het.
Wait... Was jij niet letterlijk een week geleden nog met volle overgave aan het haten op de zomer en warmte?quote:Op vrijdag 11 september 2026 07:05 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben voor het eerst in een jaar of twee weer eens verkouden/keelpijn.
Merk wel echt dat de zomer echt aan het verdwijnen is. Voelt vooral 's nachts en 's ochtends erg herfstig.
Same, al week ziek zwak en misselijk. Nu gelukkig vakantie en 30 gradenquote:Op vrijdag 11 september 2026 07:05 schreef Discombobulate het volgende:
Merk wel echt dat de zomer echt aan het verdwijnen is. Voelt vooral 's nachts en 's ochtends erg herfstig.
Doe gewoon maar niet meerquote:
Dec sneeuw en januari weer naar voorjaar?quote:Op donderdag 10 september 2026 22:39 schreef GarlandBriggs het volgende:
Dat is gewoon ronduit fantastisch! 22-23 graden maakt gewoon heerlijk weer voor September...de rest van de maand graag!
En oktober 18-20 graden, November 15-18, December 10-12 met 1 week aan het eind sneeuw en -1. Daarna vanaf januari weer lekker naar het voorjaar toe en vanaf Maart weer 20+.
De Briggs Almanak...gratis en voor niks!
Mooi zegquote:Op vrijdag 11 september 2026 07:13 schreef ffoyle-involutus het volgende:
Toen ik naar links keek zag ik dit:
[ afbeelding ]
Naar rechts zag ik dit:
[ afbeelding ]
En even later dit:
[ afbeelding ]
Hier ookquote:
Ieder zijn ding. Van mij mogen die stormen ver weg blijven.quote:Op vrijdag 11 september 2026 10:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Doe gewoon maar niet meerop naar de herfst met volle bakken regen en hopelijk eens een paar leuke stormen waar we over 10 jaar nog over praten
[..]
Dec sneeuw en januari weer naar voorjaar?oke zullen we dat nog maar even niet doen!
[..]
Mooi zegzulke luchten heb ik de afgelopen tijd niet gezien, maar zal vast komen dat ik nog in mijn nest lag
[..]
Hier ookhad afspraak op werk maar vergeet het maar...straks maar even als het weer droog is
Beetje actie in de tent mag ook wel eens even hoorquote:Op vrijdag 11 september 2026 10:58 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Van mij mogen die stormen ver weg blijven.
Beterschap en ja de avonden en nachten zijn alweer aardig fris.quote:Op vrijdag 11 september 2026 07:05 schreef Discombobulate het volgende:
Prachtig!!!!quote:Op vrijdag 11 september 2026 07:13 schreef ffoyle-involutus het volgende:
Toen ik naar links keek zag ik dit:
[ afbeelding ]
Naar rechts zag ik dit:
[ afbeelding ]
En even later dit:
[ afbeelding ]
Dit snap ik op zich, maar met een tuin en planten, nee bedankt.quote:Op vrijdag 11 september 2026 11:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Beetje actie in de tent mag ook wel eens even hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |