Ik denk niet dat iemand ooit de doodstraf heeft gekregen voor het eten van een walvis.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:24 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik mis de doodstraf voor dit soort lui.
Onze samenleving heeft de doodstraf gekregen van de overheden.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand ooit de doodstraf heeft gekregen voor het eten van een walvis.![]()
De laatste man die in NL de doodstraf heeft gekregen was een Duitse SS-Hauptsturmführer.
Zoek hulp kerel.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:34 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Onze samenleving heeft de doodstraf gekregen van de overheden.
Nee hoor, gewoon een nachtje door Amsterdam/Rotterdam/Utrecht lopen. Zie je vanzelf wat er gaande is.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zoek hulp kerel.
Niet lullig bedoelt maar je komt over als een doomsayer.
Heb ik regelmatig gedaan. Rotterdam niet, is een te moderne kut stad qua architectuur.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:44 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een nachtje door Amsterdam/Rotterdam/Utrecht lopen. Zie je vanzelf wat er gaande is.
Maar vooral blijven wegkijken. Verder maak ik mij 0 zorgen. Ik kan Engels/Spaans, heb een prima baan. Dus ik peer hem wel op het moment dat ook de dorpen eraan gaan.
Volgens mij is dat besef er niet bij een grote groep mensen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:35 schreef vul_maar_in het volgende:
En alsof we een dode dolfijn nodig hebben om ons de ogen te openen wat betreft dit soort volk.
Maar jij vindt het ook geen probleem als we een IS worden, dus ik snap dat jij je geen zorgen maakt. Doet Fatima ook niet maat.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Heb ik regelmatig gedaan. Rotterdam niet, is een te moderne kut stad qua architectuur.
We worden geen IS.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:54 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Maar jij vindt het ook geen probleem als we een IS worden, dus ik snap dat jij je geen zorgen maakt. Doet Fatima ook niet maat.
En dat doen ze dus niet, wat mij betreft zijn het dan gewoon ordinaire indringers.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:09 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Zoals asiel aanvragen in het land waar je aankomt?
Waaruit blijkt dat?quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
En dat doen ze dus niet, wat mij betreft zijn het dan gewoon ordinaire indringers.
Maar jou kunnen we het land moeilijk uitzetten he als je iemand in elkaar slaat.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Al die mensen waar jij je aan stoort doen zelf net als ik allerlei dingen die God verboden heeft.
De Faeröer inwoners eten dat gewoon op hoor. Doen dat niet voor "de lol".quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit zijn geen japanners he, dit gebeurt op de Faeröer, laten we dus niet gaan zitten janken dat een paar Marokkanen 1 dolfijn doden terwijl er in Europa gewoon 1000 dolfijnen op één dag worden gedood puur voor de lol.
Mwah, ze hoeven geen dolfijnen te eten, tegenwoordig kunnen ze prima half-om-half gehakt importeren. Armin Meiwes at zijn zelfgeslacht vlees ook gewoon op, neemt niet weg dat hij beter even een Angus-steak bij de supermarkt had kunnen halen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
De Faeröer inwoners eten dat gewoon op hoor. Doen dat niet voor "de lol".
Beelden niet gezien?quote:
Dat het op de Faeröer gebeurd vind ik óók walgelijk. Maakt dit niet goed.quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit zijn geen japanners he, dit gebeurt op de Faeröer, laten we dus niet gaan zitten janken dat een paar Marokkanen 1 dolfijn doden terwijl er in Europa gewoon 1000 dolfijnen op één dag worden gedood puur voor de lol.
Andersom hoor ik PvdD nu opeens niet.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:
En opeens is rechts voor dierenrechten
Tenzij het om boeren gaat
Heeft Dion Graus een twitter account? Misschien kan hij tweeten over vrouwen die mishandeld worden door hun buitenlandse man.
iig niet voor de lolquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, ze hoeven geen dolfijnen te eten, tegenwoordig kunnen ze prima half-om-half gehakt importeren. Armin Meiwes at zijn zelfgeslacht vlees ook gewoon op, neemt niet weg dat hij beter even een Angus-steak bij de supermarkt had kunnen halen.
Wie weet zijn ze bij PvdD niet zo WOKE dat ze zich druk maken om de gehele wereldquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:09 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Andersom hoor ik PvdD nu opeens niet.
Progressieven zijn achterlijke NPC's die enkel meegaan met wat hen wordt ingefluisterd via de extreemlinkse mainstream media, wat ze moeten geloven, waar ze moeten demonstreren, en dus ook welke informatie ze moeten negeren als dit even niet uitkomt met het linkse narratief.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:26 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Wie weet zijn ze bij PvdD niet zo WOKE dat ze zich druk maken om de gehele wereld
Conservatieven zijn meer bezig met de wereld dan progressieven
Stond dat op feestboek of x?quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:25 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Progressieven zijn achterlijke NPC's die enkel meegaan met wat hen wordt ingefluisterd via de extreemlinkse mainstream media, wat ze moeten geloven, waar ze moeten demonstreren, en dus ook welke informatie ze moeten negeren als dit even niet uitkomt met het linkse narratief.
Sommige mensen hebben het nodig.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:35 schreef vul_maar_in het volgende:
Vind het ook wat overtrokken allemaal?
Van alles wat ik van deze invasie vrees, is een scherpe afname in de Europese dolfijnen populatie nou niet direct mijn eerste zorg.
En alsof we een dode dolfijn nodig hebben om ons de ogen te openen wat betreft dit soort volk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |