het zijn indringers, en zoals ze met onze grenzen omgaan is de enige juiste investering een van in hoge vaart toegebracht lood.quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee, hoor. Als je het goed aanpakt en gaat investeren in die mensen niet.
Om te beginnen om ze niet als indringers te bestempelen.
Het zijn indringers.quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zelfs als ze letterlijk een grens forceren met fysieke gewelddadige overmacht zijn het nog geen indringers; hoe kunnen we met zulke mensen in discussie? Dat stemt wel droevig hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het zijn indringers.
Waarom weiger jij het beestje bij de naam te noemen?
Het zijn migranten.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zelfs als ze letterlijk een grens forceren met fysieke gewelddadige overmacht zijn het nog geen indringers; hoe kunnen we met zulke mensen in discussie? Dat stemt wel droevig hoor.
Dan hadden ze thuis moeten blijven.quote:Op zaterdag 5 september 2026 08:05 schreef Harvest89 het volgende:
Zolang mensen gewoon een bak vlees bij de AH halen moet je hier gewoon je bek over houden.
Die mensen daar in Ceute zullen te weinig voedsel hebben.
Zijn geen migranten, het zijn indringers. Als je gaat emigreren bewandel je andere wegen als deze holbewoners doen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het zijn migranten.
Maar met iemand discussiëren die letterlijk zegt dat ze dood geschoten moeten worden heeft inderdaad weinig zin.
Als we even scherpzinnig blijven zeg ik niet dat ze direct doodgeschoten dienen te worden, wel wanneer zij weigeren hun binnenstorming te staken. Dat is zelfs onze verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het zijn migranten.
Maar met iemand discussiëren die letterlijk zegt dat ze dood geschoten moeten worden heeft inderdaad weinig zin.
Zoals asiel aanvragen in het land waar je aankomt?quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als je gaat emigreren bewandel je andere wegen als deze holbewoners doen.
En vervolgens met 70.000 een stad bestormen, maar he het zijn geen indringers hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zelfs als ze letterlijk een grens forceren met fysieke gewelddadige overmacht zijn het nog geen indringers; hoe kunnen we met zulke mensen in discussie? Dat stemt wel droevig hoor.
Oh toch niet weg?quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:
En opeens is rechts voor dierenrechten
Tenzij het om boeren gaat
Heeft Dion Graus een twitter account? Misschien kan hij tweeten over vrouwen die mishandeld worden door hun buitenlandse man.
Zeer verontrustend dat wij zulke mensen onder ons hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En vervolgens met 70.000 een stad bestormen, maar he het zijn geen indringers hoor.
Eng idee dat mensen het gewoon migranten noemen.
Ze moeten doodgeschoten worden?quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als we even scherpzinnig blijven zeg ik niet dat ze direct doodgeschoten dienen te worden, wel wanneer zij weigeren hun binnenstorming te staken. Dat is zelfs onze verantwoordelijkheid.
Zwemmen van kust naar kust is een grens forceren?quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat dacht je van; gewoon niet aan beginnen?quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Idd ik vraag me af wat ze zouden doen als ze zo'n mensenmassa op zich af zien komen en hun gebied overnemen. Een kop soep geven?quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zeer verontrustend dat wij zulke mensen onder ons hebben.
Wanneer mensen met geweld een grens binnenkomen dan moet daar gepast geweld tegenover staan om dit tegen te gaan; even als de politie gepast geweld gebruikt wanneer je haar instructies niet opvolgt. Dat lijkt mij geen hele gekke gedachte toch.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:11 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ze moeten doodgeschoten worden?
Duidelijk de beelden niet gezien.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:12 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Zwemmen van kust naar kust is een grens forceren?
Fair point.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:13 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wat dacht je van; gewoon niet aan beginnen?
Ik vind het wel een speciale manier van slachtoffer spelen om in een zeer rechtse echo kamer waar je van alles kan roepen, om dan niet meer in discussie te gaan met een enkeling met een andere mening.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:13 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wat dacht je van; gewoon niet aan beginnen?
De politie gebruikt alleen (dodelijk) geweld als er geen andere oplossing is.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wanneer mensen met geweld een grens binnenkomen dan moet daar gepast geweld tegenover staan om dit tegen te gaan; even als de politie gepast geweld gebruikt wanneer je haar instructies niet opvolgt. Dat lijkt mij geen hele gekke gedachte toch.
Wat is dit voor een argument dan?quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Duidelijk de beelden niet gezien.
De splinter in eens anders oog zien en niet de balk in zijn eigen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:17 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een speciale manier van slachtoffer spelen om in een zeer rechtse echo kamer waar je van alles kan roepen, om dan niet meer in discussie te gaan met een enkeling met een andere mening.
Ik krijg er bijna medelijden mee, dat je zo diep zit in "mijn/onze mening is de waarheid!!!111" dat je je oren sluit voor andere perspectieven.
Prima. Wat jij wil.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:17 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een speciale manier van slachtoffer spelen om in een zeer rechtse echo kamer waar je van alles kan roepen, om dan niet meer in discussie te gaan met een enkeling met een andere mening.
Ik krijg er bijna medelijden mee, dat je zo diep zit in "mijn/onze mening is de waarheid!!!111" dat je je oren sluit voor andere perspectieven.
Heb je ook een bron zonder een direct bloederig filmpje door te linken?quote:Op vrijdag 4 september 2026 23:50 schreef FlippingCoin het volgende:
<bloederige beelden zijn niet toegestaan>
Bron is te vinden op Geen Stijl
Waarschuwing klik niet op de beelden als je niet tegen dierenmishandeling kan.
Dit soort volk laten we hier dus naar binnen.
Als de politie geweld gebruikt als er geen andere oplossing is, dan klinkt het logisch om dit ook een grensbewaker toe te kennen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
De politie gebruikt alleen (dodelijk) geweld als er geen andere oplossing is.
Wanneer stel jij de grens dat er geschoten mag worden?
Het gaat die users ook helemaal niet om die kut dolfijn.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:
En opeens is rechts voor dierenrechten
Tenzij het om boeren gaat
Heeft Dion Graus een twitter account? Misschien kan hij tweeten over vrouwen die mishandeld worden door hun buitenlandse man.
quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je ook een bron zonder een direct bloederig filmpje door te linken?
Behalve dan dat er nog tig andere oplossingen zijn ipv ze meteen dood te schieten zoals jij wil.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als de politie geweld gebruikt als er geen andere oplossing is, dan klinkt het logisch om dit ook een grensbewaker toe te kennen.
nu leg je mij wederom valselijk woorden in de mondquote:Op zaterdag 5 september 2026 15:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Behalve dan dat er nog tig andere oplossingen zijn ipv ze meteen dood te schieten zoals jij wil.
Niet zomaar? Wat is dit voor idiote opmerking?quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
cultuurgebonden, net zoals dat we hier niet zomaar vrouwen verkrachten
als je het niet begrijp jippie, zoals wel vaker, kan je ook een vraag stellen zonder het idioot te noemen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Niet zomaar? Wat is dit voor idiote opmerking?
Als vrouw, ervaringsdeskundige op het gebied van verkrachting vraag ik mij door jouw opmerking af of jij een valide reden kan bedenken om een vrouw te verkrachten. Volgens het wetboek van strafrecht is dat er namelijk niet.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als je het niet begrijp jippie, zoals wel vaker, kan je ook een vraag stellen zonder het idioot te noemen.
Absoluut niet, nooit, zowel bij een man als vrouw is er nooit een toelaatbare reden; echter kunnen we helaas ook niet ontkennen dat ook hier in het mooie westen deze vreselijke dingen wel voorkomen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als vrouw, ervaringsdeskundige op het gebied van verkrachting vraag ik mij door jouw opmerking af of jij een valide reden kan bedenken om een vrouw te verkrachten. Volgens het wetboek van strafrecht is dat er namelijk niet.
Mooi, dan had ik toch geen verkeerde indruk van je gekregenquote:Op zaterdag 5 september 2026 15:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Absoluut niet, nooit, zowel bij een man als vrouw is er nooit een toelaatbare reden; echter kunnen we helaas ook niet ontkennen dat ook hier in het mooie westen deze vreselijke dingen wel voorkomen.
ik wilde die indruk absoluut niet wekken hoor jippie
quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien kun jij uit leggen wat het verschil is tussen een dooie dolfijn en een dood speenvarken.
Leuk dat ik niet meer de enige ben die het zo noemt. Ben echt een fokinfluencerquote:Op zaterdag 5 september 2026 12:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Het zijn geen inboorlingen in Ceuta maar invasieve exoten.
quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |