Als de politie geweld gebruikt als er geen andere oplossing is, dan klinkt het logisch om dit ook een grensbewaker toe te kennen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
De politie gebruikt alleen (dodelijk) geweld als er geen andere oplossing is.
Wanneer stel jij de grens dat er geschoten mag worden?
Het gaat die users ook helemaal niet om die kut dolfijn.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:
En opeens is rechts voor dierenrechten
Tenzij het om boeren gaat
Heeft Dion Graus een twitter account? Misschien kan hij tweeten over vrouwen die mishandeld worden door hun buitenlandse man.
quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je ook een bron zonder een direct bloederig filmpje door te linken?
Behalve dan dat er nog tig andere oplossingen zijn ipv ze meteen dood te schieten zoals jij wil.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als de politie geweld gebruikt als er geen andere oplossing is, dan klinkt het logisch om dit ook een grensbewaker toe te kennen.
nu leg je mij wederom valselijk woorden in de mondquote:Op zaterdag 5 september 2026 15:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Behalve dan dat er nog tig andere oplossingen zijn ipv ze meteen dood te schieten zoals jij wil.
Niet zomaar? Wat is dit voor idiote opmerking?quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
cultuurgebonden, net zoals dat we hier niet zomaar vrouwen verkrachten
als je het niet begrijp jippie, zoals wel vaker, kan je ook een vraag stellen zonder het idioot te noemen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Niet zomaar? Wat is dit voor idiote opmerking?
Als vrouw, ervaringsdeskundige op het gebied van verkrachting vraag ik mij door jouw opmerking af of jij een valide reden kan bedenken om een vrouw te verkrachten. Volgens het wetboek van strafrecht is dat er namelijk niet.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als je het niet begrijp jippie, zoals wel vaker, kan je ook een vraag stellen zonder het idioot te noemen.
Absoluut niet, nooit, zowel bij een man als vrouw is er nooit een toelaatbare reden; echter kunnen we helaas ook niet ontkennen dat ook hier in het mooie westen deze vreselijke dingen wel voorkomen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als vrouw, ervaringsdeskundige op het gebied van verkrachting vraag ik mij door jouw opmerking af of jij een valide reden kan bedenken om een vrouw te verkrachten. Volgens het wetboek van strafrecht is dat er namelijk niet.
Mooi, dan had ik toch geen verkeerde indruk van je gekregenquote:Op zaterdag 5 september 2026 15:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Absoluut niet, nooit, zowel bij een man als vrouw is er nooit een toelaatbare reden; echter kunnen we helaas ook niet ontkennen dat ook hier in het mooie westen deze vreselijke dingen wel voorkomen.
ik wilde die indruk absoluut niet wekken hoor jippie
quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien kun jij uit leggen wat het verschil is tussen een dooie dolfijn en een dood speenvarken.
Leuk dat ik niet meer de enige ben die het zo noemt. Ben echt een fokinfluencerquote:Op zaterdag 5 september 2026 12:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Het zijn geen inboorlingen in Ceuta maar invasieve exoten.
quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee, hoor. Als je het goed aanpakt en gaat investeren in die mensen niet.
Om te beginnen om ze niet als indringers te bestempelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |