Haha cultuurgebonden. Daar hebben de varkens wat aan.quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
cultuurgebonden, net zoals dat we hier niet zomaar vrouwen verkrachten
Laat Spanje dat maar gewoon bepalen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:03 schreef ToT het volgende:
Veiligelandiërs hebben hier helemaal niets te zoeken.
Zijn er geen Europese regels voor?quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Laat Spanje dat maar gewoon bepalen.
Ik heb geen probleem met niet humaan zijn tegen indringers.quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het zijn nu eenmaal mensen met basis behoeften. Hier niet aan voldoen is natuurlijk inhumaan.
Moet Oekraine de Russen voeren die verhongeren aan het front?quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het zijn nu eenmaal mensen met basis behoeften. Hier niet aan voldoen is natuurlijk inhumaan.
Door mensen met deze instelling zit Europa nu in de problemen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:16 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met niet humaan zijn tegen indringers.
Liever een dolfijntje vermoorden dan terug naar je eigen koelkast toe lopen, en dat moet dan onze cultuur hier komen verrijken.quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Door mensen met deze instelling zit Europa nu in de problemen.
Geef ze 1 dolfijn vinger en ze nemen je hele land hand.
Dat je nou nog niet inziet dat de mensen die een land binnendringen zonder reden dit niet met goede bedoelingen doen is echt koekkoek.
Dit zijn geen japanners he, dit gebeurt op de Faeröer, laten we dus niet gaan zitten janken dat een paar Marokkanen 1 dolfijn doden terwijl er in Europa gewoon 1000 dolfijnen op één dag worden gedood puur voor de lol.quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat is nu je punt precies? Dat je het wel oke vindt dat ze een babydolfijn doodslaan omdat die tering japanners dat ook doen of zo? Ik word echt kotsmisselijk van mensen als jij.
Alles om culturen met een lagere IQ en een verminderde empathie en agressievere natuur dan het Europese gemiddelde, een hand boven het hoofd te houdenquote:Op zaterdag 5 september 2026 11:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat is nu je punt precies? Dat je het wel oke vindt dat ze een babydolfijn doodslaan omdat die tering japanners dat ook doen of zo? Ik word echt kotsmisselijk van mensen als jij.
Respectloos tuig is het. Niemand wil die mensen om die reden om zich heen ook de deugers niet, ik snap die kronkel echt niet.quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Liever een dolfijntje vermoorden dan terug naar je eigen koelkast toe lopen, en dat moet dan onze cultuur hier komen verrijken.
Oh en niet te vergeten dat ze op dat Spaanse grondgebied op seksueel gebied ook kunnen krijgen wat ze thuis niet mogen.
quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:49 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Oh, ik wil ze best een kopje koffie geven. Met melk en cyanide.
Er zijn NGO's die dit tuig bewapenen met o.a. pepperspray en bommen gevuld met etsvloeistof en andere bijtende vloeistoffen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Respectloos tuig is het. Niemand wil die mensen om die reden om zich heen ook de deugers niet, ik snap die kronkel echt niet.
Ik las het.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn NGO's die dit tuig bewapenen met o.a. pepperspray en bommen gevuld met etsvloeistof en andere bijtende vloeistoffen.
Dan hadden ze hier niet moeten komen. Het is in elk geval geen reden om babydolfijnen te gaan slachten.quote:Op zaterdag 5 september 2026 08:05 schreef Harvest89 het volgende:
Zolang mensen gewoon een bak vlees bij de AH halen moet je hier gewoon je bek over houden.
Die mensen daar in Ceute zullen te weinig voedsel hebben.
Bizar eigenlijk dat dit soort barbaarse taferelen niet meer onder de aandacht worden gebracht.quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit zijn geen japanners he, dit gebeurt op de Faeröer, laten we dus niet gaan zitten janken dat een paar Marokkanen 1 dolfijn doden terwijl er in Europa gewoon 1000 dolfijnen op één dag worden gedood puur voor de lol.
Nee dat is onderhand wel duidelijk.quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:16 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met niet humaan zijn tegen indringers.
Ah, dus het is toch onze cultuur @FlippingCoinquote:Op zaterdag 5 september 2026 12:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit zijn geen japanners he, dit gebeurt op de Faeröer, laten we dus niet gaan zitten janken dat een paar Marokkanen 1 dolfijn doden terwijl er in Europa gewoon 1000 dolfijnen op één dag worden gedood puur voor de lol.
Iedereen hier zomaar binnen laten ook.quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:43 schreef Harvest89 het volgende:
Dehumaniseren is de eerste stap naar allerlei ellende
Nee, hoor. Als je het goed aanpakt en gaat investeren in die mensen niet.quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:45 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Iedereen hier zomaar binnen laten ook.
oh oke niu dat maakt het allemaal goed of zoquote:Op zaterdag 5 september 2026 12:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
het is werkelijk curieus in welke bochten mensen zich wringen om maar niet te willen benoemen, of zelfs, laten benoemen dat die lui iets verkeerds doen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:00 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Alles om culturen met een lagere IQ en een verminderde empathie en agressievere natuur dan het Europese gemiddelde, een hand boven het hoofd te houden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |