Nooit. Onder geen enkele voorwaarde.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:49 schreef Koortsdroom het volgende:
of bekeren we uiteindelijk allemaal naar de islam?
Dat weten we allemaal. Al 15% Islamitisch onder de jeugd in Nederland. Geef het nog 25 jaar en dit land is reddeloos verloren. Mijn zusje kan geen huis kopen, geen recht op sociale huur. Geen huur aanbod. Tussen wal en schip. Maar Mohammed met 114 overtredingen heeft eerder een huis zonder ooit te hebben gewerkt. Dit land verdiend ook niets anders dan ten onder te gaan.quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dit is dus 1 van de vele voorbeelden waarom ik zie dat het niet meer goed gaat komen in nederland.
Welke totaal krankzinnige keurt dit goed? Die gozer moet met pek en veren het land uit worden gejaagd, wat wordt er besloten? Haal je achterlijke familie ook maar deze kant op. Allemaal een uitkering, allemaal een woning.
Met dit soort ambtenaren is de ondergang dichterbij dan je denkt. Let maar op, straks gaat het opeens heel erg snel.
Ja, dit is een mooi narratief wat ook gedeeltelijk hout snijdt. Maar tegelijkertijd heeft de uitspraak van afgelopen week tav de asielzoeker die niet uitgezet kan worden naar Italië, ondanks het nieuwe migratiepact laten zien dat alle onvermogen ook niet zondermeer op Wilders afgeschoven kan worden.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:35 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies het punt. Wilders had alle kansen om de problemen aan te pakken maar heeft meer dan een jaar verspild, bovendien heeft Nederland daardoor niet mee kunnen doen aan discussies over het EU-migratiepact om dat beter te maken. Niets doen en het probleem door laten etteren en vervolgens het kabinet laten vallen heeft voor jaren verlies gezorgd, inclusief het wachten op nieuwe verkiezingen en dan weer de formatie, en nu is migratie nog steeds een probleem waar schijnbaar niemand wat aan wil doen. Dat is schade.
De rijken en mensen met een goeie baan zullen vertrekken. Wat overblijft is het PRO volk. @Monolith bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Met je wildplassen en rondrijden met een fiets zonder voorlamp heb jij anders ook de nodige politieregistraties.
Die hunkeren naar etnisch zaad.quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:25 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Er zijn er nog een heleboel die het ontkennen.
[ afbeelding ]
Ik verdedig het dan ook niet. Ik trek alleen niet jouw conclusies.quote:Op vrijdag 4 september 2026 23:42 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
[..]
Respect dat je dit toegeeft. Zelfs users @:Chillegast en @:Hexagon kunnen dit niet meer verdedigen.
Hah, nee.quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:50 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Het siert je wel dat je bereid bent toe te geven dat "extreemrechts" al tientallen jaren gewoon gelijk heeft.
Hulde hiervoor.
Er klopt gewoon geen kut van dat relatief kleinere (of iig minder dan een jaar cel, wat de grens lijkt), maar zéér frequente, criminele daden niet mee gewogen worden in de beoordeling omtrent de verblijfsvergunning.quote:Op vrijdag 4 september 2026 23:42 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
[..]
Respect dat je dit toegeeft. Zelfs users @:Chillegast en @:Hexagon kunnen dit niet meer verdedigen.
Te druk met het design van die bordjes, en het niet-schrijven van een onderbouwing waarom het een crisis was en noodwetgeving dus legitiem. Echt hoor, als ik sommige van mijn studerende/promoverende huisgenoten zo bezig zie, kost niet-schrijven echt heel erg veel moeite.quote:Op zaterdag 5 september 2026 00:50 schreef Hexagon het volgende:
Waarom heeft mevrouw Faber hem eigenlijk niet het land uitgeflikkerd?
Daar gaat de minister niet over maar de rechter en die hebben asielzoekers heilig verklaard.quote:Op zaterdag 5 september 2026 00:50 schreef Hexagon het volgende:
Waarom heeft mevrouw Faber hem eigenlijk niet het land uitgeflikkerd?
quote:
Hmm.quote:Op vrijdag 4 september 2026 22:13 schreef Koortsdroom het volgende:
Zouden we zeggen in zo'n... mmm laten we zeggen, zo'n 20 jaar.
Zouden de normie-blanken (die nog over zijn) tegen elkaar fluisteren.. 'Die Brenton Tarrant, dat was eigenlijk best wel een held'.
Vraag me ook af welke registraties dit zijn, want dit lijken me geen 114 overvallenquote:Op zaterdag 5 september 2026 14:11 schreef Nexum het volgende:
114? Hoe zit hij nog niet in de bajes joh?
Pakt niet altijd goed uit. In hun thuisland zouden ze wegkomen met verkrachting omdat de schuld bij de vrouw wordt gelegd 'ze kleedde zich te uitdagend'.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:17 schreef Metalfrost het volgende:
Kan er een ALSJEBLIEFT een internationaal verdrag komen waarin beschreven staat dat mensen zonder verblijfsvergunning worden terechtgesteld op basis van de straffen in het thuisland?
Cultuur wordt de laatste tijd enorm aangegrepen op elk vlak in de samenleving, waarom dan niet in dit werkveld?
Nou en, dan pas je toch gewoon de des lands' recht oordeling toe, zolang een recht maar kan zegevieren in plaats van het oeverloos maar laten dooretteren van de vernielzucht van het individu.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:44 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Pakt niet altijd goed uit. In hun thuisland zouden ze wegkomen met verkrachting omdat de schuld bij de vrouw wordt gelegd 'ze kleedde zich te uitdagend'.
Palliewappies, er is geen irritanter volk tegenwoordig.quote:Op dinsdag 8 september 2026 15:46 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]
"Dank u wel voorzi..."
JA MAAR PALESTINA!!1*&@^!!$*^!!!![]()
![]()
Goeie vraag, hoe veel zijn er nog over? Daar heb je je antwoord.quote:Hoe veel Palestijnen moeten er nog vermoord worden?
quote:Op dinsdag 8 september 2026 15:46 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]
"Dank u wel voorzi..."
JA MAAR PALESTINA!!1*&@^!!$*^!!!![]()
![]()
Nee, maar in elk geval een van de feiten was een zeer gewelddadige woningoverval op twee vrouwen. Verder dus veel diefstallen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vraag me ook af welke registraties dit zijn, want dit lijken me geen 114 overvallen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |