quote:Op vrijdag 4 september 2026 11:41 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
https://www.geenstijl.nl/5191735/syrische-idioot
Geenstijl Bron omdat de oorspronkelijke Parool bron niet mag worden genoemd hier - maar dit is toch wel redelijk van den zotte. Hij krijgt ook nog eens gratis woonruimte aangeboden.
Prachtig staaltje geestelijke gymnastiek, applaus hiervoor.quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:47 schreef Hugo862 het volgende:
Het probleem is dat 114 politie registraties nog altijd nul veroordelingen zijn. Mogelijk zelf 0 aanklachten en dus ook 0 rechtzaken.
Politieregistratie is opzichzelf een nogal nietszeggende term. Het kan betekenen dat je verdachte bent maar ook dat je getuige bent of dat je ergens aangifte of melding van hebt gedaan.
Don't shoot the messenger.quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:51 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Prachtig staaltje geestelijke gymnastiek, applaus hiervoor.
Jeetje ja zeg, als je dat 114 keer overkomt dan heb je wel erg veel pech.quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:47 schreef Hugo862 het volgende:
Het probleem is dat 114 politie registraties nog altijd nul veroordelingen zijn. Mogelijk zelf 0 aanklachten en dus ook 0 rechtzaken.
Politieregistratie is opzichzelf een nogal nietszeggende term. Het kan betekenen dat je verdachte bent maar ook dat je getuige bent of dat je ergens aangifte of melding van hebt gedaan.
Integendeel, hij heeft te veel compromissen gesloten. Daarom liet hij het op een gegeven moment ook klappen. Viel niks meer te halen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
PVV was de grootste en zat in de regering. Wilders wilde echter geen compromissen sluiten en liep weg.
Maar er was echt wel iets mogelijk.
Zo had de grens wat betreft criminaliteit wel verlaagd kunnen worden. Van een crimineel, die deelneemt aan een gewapende overval, kan je best de asielprocedure stopzetten (dat valt best in lijn te brengen met internationale verdragen).
Bovendien had Syrië op de lijst met veilige landen gezet kunnen worden (waarbij je een verdomd goede reden zou moeten hebben om hier te kunnen verblijven).
Ik kan niemand verzinnen of een partij die dit aan kan en wil pakken, triest genoeg. Het helpt ook niet dat er vooral twee kampen zijn die totaal blind willen blijven voor de andere kant van het verhaal. Het is of alle buitenlanders zijn kut, deportaties of welkom welkom in mijn land lijkt het wel.quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:41 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Gelukkig doet Jetten het dan veel beter, ja toch ?
Veel selectiever asielbeleid waarbij alleen mensen die het aantoonbaar nodig hebben worden opgenomen. Wie niet bekend kan of wil maken waar ie vandaan komt weigeren. Overlastplegers en criminelen actief uitzetten. Veel duidelijker grenzen stellen richting de EU en de buitenwacht dat Nederland vol zit en geen woningen en voorzieningen meer heeft voor nieuwkomers die niks bijdragen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik kan niemand verzinnen of een partij die dit aan kan en wil pakken, triest genoeg. Het helpt ook niet dat er vooral twee kampen zijn die totaal blind willen blijven voor de andere kant van het verhaal. Het is of alle buitenlanders zijn kut, deportaties of welkom welkom in mijn land lijkt het wel.
Hoe moeilijk is het om à la Zweden te gaan zeggen: welkom, behalve als je je kut gedraagt? Heel moeilijk blijkbaar.
Ja natuurlijk. Mensen die hier met een rolkoffertje vers aan komen klepperen op kekke nieuwe schoenen en zogenaamd geen papieren hebben: gelukkig heb je goede schoenen om terug te lopenquote:Op vrijdag 4 september 2026 19:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Veel selectiever asielbeleid waarbij alleen mensen die het aantoonbaar nodig hebben worden opgenomen. Wie niet bekend kan of wil maken waar ie vandaan komt weigeren. Overlastplegers en criminelen actief uitzetten. Veel duidelijker grenzen stellen richting de EU en de buitenwacht dat Nederland vol zit en geen woningen en voorzieningen meer heeft voor nieuwkomers die niks bijdragen.
Als een van die club mishandeld word of verkracht dan vinden ze het blijkbaar nog okay want is de schuld van anderen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:18 schreef Kottnauer het volgende:
Nederland wordt bedreigd door invasieve exoten.
Het rare is: als het gaat om Amerikaanse rivierkreeften of de Japanse duizendknoop dan begrijpt de linkse kerk maar al te goed wat het probleem is.
Gaat het echter om de Nederlandse bevolking die wordt bedreigd dan steekt men de kop in het zand.
Dat is dan ook precies het punt. Wilders had alle kansen om de problemen aan te pakken maar heeft meer dan een jaar verspild, bovendien heeft Nederland daardoor niet mee kunnen doen aan discussies over het EU-migratiepact om dat beter te maken. Niets doen en het probleem door laten etteren en vervolgens het kabinet laten vallen heeft voor jaren verlies gezorgd, inclusief het wachten op nieuwe verkiezingen en dan weer de formatie, en nu is migratie nog steeds een probleem waar schijnbaar niemand wat aan wil doen. Dat is schade.quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:19 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik hoef geen bronnen, ook geen wetenschappelijk bewijs. Maar ben wel geinteresseerd in wat concrete voorbeelden van schade die aangeicht is in ruim een jaar tijd.
Naar mijn idee is er namelijk in die periode helemaal NIKS gebeurd en zijn we als lemmingen doorgegaan met de D66 teringzooi en de welkom-in-mijn-land zangers.
Met je wildplassen en rondrijden met een fiets zonder voorlamp heb jij anders ook de nodige politieregistraties.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:46 schreef DrDentz het volgende:
114x met de politie in aanraking in 4 jaar. Wat een parel. Haal zijn hele familie hierheen en geef ze een woning in Amsterdam!
114x wildplassen in 4 jaar is wel erg veelquote:Op vrijdag 4 september 2026 19:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Met je wildplassen en rondrijden met een fiets zonder voorlamp heb jij anders ook de nodige politieregistraties.
Wilders had helemaal niks.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:35 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies het punt. Wilders had alle kansen om de problemen aan te pakken maar heeft meer dan een jaar verspild, bovendien heeft Nederland daardoor niet mee kunnen doen aan discussies over het EU-migratiepact om dat beter te maken. Niets doen en het probleem door laten etteren en vervolgens het kabinet laten vallen heeft voor jaren verlies gezorgd, inclusief het wachten op nieuwe verkiezingen en dan weer de formatie, en nu is migratie nog steeds een probleem waar schijnbaar niemand wat aan wil doen. Dat is schade.
Ik vrees het ook. Geef het niet graag toe, maar we zijn een zwak volk.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:59 schreef Bredemug het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat we als Nederlanders fucked zijn. Nederlanders zijn te nuchter en te zwak , zowel mentaal als fysiek om ooit een revolutie te beginnen.
Het kan beiden waar zijn. Dat Wilders tegengewerkt is, maar dat ze zelf ook niet alles eruit gehaald hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wilders had helemaal niks.
Oppositie+NSC lag dwars bij ieder plan.
Moeten we maar hopen dat die derde generatie immigranten zich wel gaan roeren tegen dit tuig. Die moeten toch ook beseffen dat hun huizen afgepakt worden.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:59 schreef Bredemug het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat we als Nederlanders fucked zijn. Nederlanders zijn te nuchter en te zwak , zowel mentaal als fysiek om ooit een revolutie te beginnen.
Maar die kunnen toch helemaal niks? Het is een one-issuepartij die op hun enige issue geen enkel realistisch plan heeft en eenmaal aan de macht niets heeft geleverd.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:22 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Idem. Ik zie ook niet een alternatief.
Er is heel veel mis met de PVV.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:14 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Maar die kunnen toch helemaal niks? Het is een one-issuepartij die op hun enige issue geen enkel realistisch plan heeft en eenmaal aan de macht niets heeft geleverd.
Zeker nietquote:Op vrijdag 4 september 2026 20:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het kan beiden waar zijn. Dat Wilders tegengewerkt is, maar dat ze zelf ook niet alles eruit gehaald hebben.
Laten we niet doen alsof Faber zo goed was in haar werk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |