De man is net premier. Je moet eens beelden terugkijken van Rutte in z'n eerste maanden. Iemand moet ook in een rol groeienquote:Op vrijdag 4 september 2026 07:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit dus. Ik denk dat Jetten veel te jong is en te weinig ervaring heeft.
Want behalve dat hij de eerste homosexuele ministerpresident is, is hij ook nog de jongste.
Nauwelijks veertig jaar oud.
Door het volk nog meer uit te wringen? Het is een ding om goed voorbereid te zijn op een oorlog, maar tegenwoordig worden er wereldwijd miniatuur oorlogjes gevoerd door allerlei loslopende gekken waar echt geen enkel weldenkend mens zich tegen kan verdedigen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Soms is dat nodig om vrijheid veilig te stellen.
Al was hij al sinds z'n late tienerjaren bezig met politiek. Dat wel.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit dus. Ik denk dat Jetten veel te jong is en te weinig ervaring heeft.
Want behalve dat hij de eerste homosexuele ministerpresident is, is hij ook nog de jongste.
Nauwelijks veertig jaar oud.
Ik klik en krijg een 403 forbidden melding.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Al was hij al sinds z'n late tienerjaren bezig met politiek. Dat wel.
https://www.radar.org/cli(...)rhaal-van-rob-jetten
Ik kan me niet heugen dat Mark Rutte 15000 maal heeft verkondigd hetero te zijn en verder totaal onzichtbaar was.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:46 schreef the-eye het volgende:
[..]
De man is net premier. Je moet eens beelden terugkijken van Rutte in z'n eerste maanden. Iemand moet ook in een rol groeien
Ik niet.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik klik en krijg een 403 forbidden melding.
Z'n eerste stapjes in de politieke wereld, op z'n achttiende (of niet ver erna).quote:Van 2005 tot 2011 studeerde hij bestuurskunde aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Tijdens zijn studie liep hij stage bij D66-senator Gerard Schouw.
Jij bent geen politicus. Jij hebt geen toegang tot alle informatie om een weloverwogen beslissing of mening daarover te kunnen vormen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:47 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Door het volk nog meer uit te wringen? Het is een ding om goed voorbereid te zijn op een oorlog, maar tegenwoordig worden er wereldwijd miniatuur oorlogjes gevoerd door allerlei loslopende gekken waar echt geen enkel weldenkend mens zich tegen kan verdedigen.
Dat zagen we in 2001 met die aanslag tegen de Twin Towers en dat zagen we ook in Apeldoorn met die halve zool die zichzelf te pletter reed.
Ik kan me wel herinneren dat de geaardheid van Rutte altijd wel weer door iemand ter sprake werd gebracht en ook hier hebben we het er weer over.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat Mark Rutte 15000 maal heeft verkondigd hetero te zijn en verder totaal onzichtbaar was.
quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:17 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Het zal mij een rotzorg zijn.
Niet dat ik problemen met homo's heb, integendeel juist.
Maar ik heb na al die jaren heel eerlijk gezegd geen enkele puf of zin meer om het voor de zoveelste politici op te nemen die dit land geen meter vooruit helpen en alles door de plee laten gaan.
Slechte premier.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:30 schreef Richestorags het volgende:
Verder kan je Jetten op alles pakken, zijn homoseksualiteit is niet zo relevant. Hij is van D66, hij levert niet, zijn beloften zijn niks waard, hij kan niet verbinden, hij heeft geen noemenswaardige visie, hij zit alleen maar op social media, hij was altijd de eerste met het vingertje omhoog naar andere kabinetten etc.
De grootste homohaat komt nog altijd van het volk dat Jetten zelf nog dagelijks bij massa's importeert. Dus veel succes ermee.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:18 schreef Fietsenrek het volgende:
Zijn geaardheid interesseert me niet zoveel. Hij doet gewoon geen flikker voor het land op het moment.
Jetten was bij Amnesty op bezoek om foto's voor op social media te maken.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:48 schreef Sodeknetters het volgende:
Zijn homosexualiteit is ook echt het enige waar hij zichtbaar mee is. Hij draagt het dan ook zeer actief uit. Dus niet heel verwonderlijk dat mensen het daar over hebben.
Verder valt er over hem ook niet zoveel te melden, hij is totaal onzichtbaar. Neem nou dat gedoe in Overasselt, waar is Jetten? Geen idee.
Zijn geaardheid is zijn zaak en mag geen reden zijn om hem op aan te vallen. Als aan de andere kant dat ook het enige is wat hij mensen te bieden heeft..
met de nadruk op flikker?quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:18 schreef Fietsenrek het volgende:
Zijn geaardheid interesseert me niet zoveel. Hij doet gewoon geen flikker voor het land op het moment.
OMG. Mannen zoals Jetten duiken dan onder of vluchten naar elders en jij mag betalen. Met geld en eventueel met je leven.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Jij bent geen politicus. Jij hebt geen toegang tot alle informatie om een weloverwogen beslissing of mening daarover te kunnen vormen.
Vrijheid is het waard om voor te vechten, anders ben je wellicht die vrijheid niet waard.
Ik zit niet op social media.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:23 schreef Nicksanders het volgende:
Die homo hoeft niet op x te zitten.
Hij zou ook gewoon aan het werk kunnen gaan.
X is voor niksnutten. Bijna heel social media.
Gewoon verbieden maar dat zal deze twitterende homo niet doen.
Van de rest moet hij zelf weten of die homo is.
Maar zijn enige daad sinds mp is laten zien dat hij de eerste homo mp is.
Hij is dus met zijn eigen linkse hobby's bezig in plaats van het landsbestuur.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jetten was bij Amnesty op bezoek om foto's voor op social media te maken.
[ x ]
Dit bevestigt zo'n beetje alle kritiek die er op hem is.
Klopt als een bus.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is dus met zijn eigen linkse hobby's bezig in plaats van het landsbestuur.
Het is ook niet de bedoeling dat je hier het functioneren van Jetten gaat verdedigenquote:Op vrijdag 4 september 2026 08:17 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Het zal mij een rotzorg zijn.
Niet dat ik problemen met homo's heb, integendeel juist.
Maar ik heb na al die jaren heel eerlijk gezegd geen enkele puf of zin meer om het voor de zoveelste politici op te nemen die dit land geen meter vooruit helpen en alles door de plee laten gaan. Ik ben er echt helemaal klaar mee.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:27 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik zit niet op social media.
tenminste als je dit niet meerekent.
In ieder geval Geen X, Facebook, insta of wat dan ook. Ik heb de wereld niks te melden.
En zoals vermeld zit ik ook niet op Social Media, (als je dit forum niet meetelt)quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:28 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat je hier het functioneren van Jetten gaat verdedigen want daar gaat het niet over
Even de proef op de som. De eerste reacties bekeken onder deze tweet.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
[ x ]
- Stikstof.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
[ x ]
Geen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Even de proef op de som. De eerste reacties bekeken onder deze tweet.
Hoeveel homohaat zie je hier?
[ link | afbeelding ]
Maar hij is wel de eerste homofiele mp.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
- Stikstof.
- Woningnood.
- Defensie.
- Nederland narcostaat.
- De koopkracht.
- Asiel.
- De energietransitie.
- De achterstanden in het onderwijs.
- Sociale zekerheden.
- Energiegarantie.
Kom op simpele priegel, aan het werk.
quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
OMG. Mannen zoals Jetten duiken dan onder of vluchten naar elders en jij mag betalen. Met geld en eventueel met je leven.
Leiders horen toch voorop te lopen? Ook in dit soort zaken? Of zeg ik nu weer iets heel doms?
Verder wel met je eens hoor. Vrijheid is het inderdaad waard om voor te vechten.
Heb ik dus ook gedaan in de jaren 60/70 van de vorige eeuw.
Het probleem is, daar is Jetten helemaal niet voor toegerust. Hij mist simpelweg de ervaring en de kennis. De man heeft nog nooit een echt bedrijf van binnengezien, geen flauw idee hoe het buiten Den Haag werkt. Alleen maar interne D66 baantjes gehad. Heeft geen flauw idee van de materie.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
- Stikstof.
- Woningnood.
- Defensie.
- Nederland narcostaat.
- De koopkracht.
- Asiel.
- De energietransitie.
- De achterstanden in het onderwijs.
- Sociale zekerheden.
- Energiegarantie.
Kom op simpele priegel, aan het werk.
Welk functioneren?quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:28 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat je hier het functioneren van Jetten gaat verdedigen
Als Nederland om kon gaan met zijn geaardheid was het geen eens een onderwerp geweest. Lekker belangrijk wat zijn geaardheid is, dat moet - van beide kampen (voor en tegen hem als premier) geen enkele rol spelen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:06 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat een homo premier van dit land wordt en alle gelegenheid heeft zijn homo zijn uit te dragen vind jij een goed startpunt om te gaan verkondigen dat Nederland niet met succesvolle homo's om kan gaan?
Daar mag je best even een paar dagen bij stilstaan bij dat heuglijke feit maar dat is geen werken, zo ben ik zelf fors geschapen, ga ik toch ook geen jaar mee te koop lopen en verder he-le-maal niets uitvoeren.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:34 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Maar hij is wel de eerste homofiele mp.
Dat je het weet.
Jetten loopt zelf graag te koop met zijn geaardheid. Hij schreeuwt het nog net niet van de daken. In de eerste maanden liet hij werkelijk geen gelegenheid onbenut om zijn geaardheid er bij te betrekken. "ik ben gay, wen er maar aan"quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:38 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Als Nederland om kon gaan met zijn geaardheid was het geen eens een onderwerp geweest. Lekker belangrijk wat zijn geaardheid is, dat moet - van beide kampen (voor en tegen hem als premier) geen enkele rol spelen.
Op dit forum zie je hetzelfde soort reacties trouwens wel regelmatig voorbij komen, het is nogal droevig.
Jetten ten voeten uit. Alles voor de buhne. En verder compleet afwezig.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
[ x ]
quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:35 schreef laforest het volgende:
In welk groot conflict was jij persoonlijk betrokken?
Leiders en mensen met vermogen mogen best onderduiken, die dragen het meeste bij.
Goeie troll wel.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:35 schreef laforest het volgende:
[..]
In welk groot conflict was jij persoonlijk betrokken?
Leiders en mensen met vermogen mogen best onderduiken, die dragen het meeste bij.
Volgens mij is dat vooral de media geweest die ermee aan de haal ging, ook internationaal. Op het moment dat hij zegt “ik ga met mijn vriend..” schreeuwt hij het niet van de daken, dan zegt hij gewoon dat hij iets met zijn vriend gaat doen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jetten loopt zelf graag te koop met zijn geaardheid. Hij schreeuwt het nog net niet van de daken. In de eerste maanden liet hij werkelijk geen gelegenheid onbenut om zijn geaardheid er bij te betrekken. "ik ben gay, wen er maar aan"
Het eerst tot onderwerp maken en dan jammeren dat het een onderwerp is.
Dat is helaas voor de meeste in den haag van toepassing.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het probleem is, daar is Jetten helemaal niet voor toegerust. Hij mist simpelweg de ervaring en de kennis. De man heeft nog nooit een echt bedrijf van binnengezien, geen flauw idee hoe het buiten Den Haag werkt. Alleen maar interne D66 baantjes gehad. Heeft geen flauw idee van de materie.
De man wordt tot premier verkozen dus blijkbaar kan Nederland daar prima mee omgaan.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:38 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Als Nederland om kon gaan met zijn geaardheid was het geen eens een onderwerp geweest. Lekker belangrijk wat zijn geaardheid is, dat moet - van beide kampen (voor en tegen hem als premier) geen enkele rol spelen.
Op dit forum zie je hetzelfde soort reacties trouwens wel regelmatig voorbij komen, het is nogal droevig.
Dit bevestigt dat progressief links regeert. Leuk dat Jetten economisch neoliberaal is, voor de rest is hij gewoon de zoveelste progressief in de instituten.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is dus met zijn eigen linkse hobby's bezig in plaats van het landsbestuur.
In sommige gevallen. Meestal waren het militaire leiders.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:42 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vroegàh, liepen de leiders voorop in de strijd om hun manschappen aan te voeren.
Hou toch op. "Wen er maar aan" is een quote van Jetten.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:45 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vooral de media geweest die ermee aan de haal ging, ook internationaal. Op het moment dat hij zegt “ik ga met mijn vriend..” schreeuwt hij het niet van de daken, dan zegt hij gewoon dat hij iets met zijn vriend gaat doen.
Punt is hier dat dat ook vrijwel het enige is wat hij doet. Verder is hij compleet onzichtbaar.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:45 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vooral de media geweest die ermee aan de haal ging, ook internationaal. Op het moment dat hij zegt “ik ga met mijn vriend..” schreeuwt hij het niet van de daken, dan zegt hij gewoon dat hij iets met zijn vriend gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |