abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 september 2026 @ 07:46:14 #52
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221722357
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 07:41 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dit dus. Ik denk dat Jetten veel te jong is en te weinig ervaring heeft.
Want behalve dat hij de eerste homosexuele ministerpresident is, is hij ook nog de jongste.
Nauwelijks veertig jaar oud.
De man is net premier. Je moet eens beelden terugkijken van Rutte in z'n eerste maanden. Iemand moet ook in een rol groeien
pi_221722359
De pers verwijdert zich alleen maar verder van het gewone volk met dit soort artikels.
pi_221722362
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 07:41 schreef laforest het volgende:

[..]
Soms is dat nodig om vrijheid veilig te stellen.
Door het volk nog meer uit te wringen? Het is een ding om goed voorbereid te zijn op een oorlog, maar tegenwoordig worden er wereldwijd miniatuur oorlogjes gevoerd door allerlei loslopende gekken waar echt geen enkel weldenkend mens zich tegen kan verdedigen.
Dat zagen we in 2001 met die aanslag tegen de Twin Towers en dat zagen we ook in Apeldoorn met die halve zool die zichzelf te pletter reed.
pi_221722366
Zijn homosexualiteit is ook echt het enige waar hij zichtbaar mee is. Hij draagt het dan ook zeer actief uit. Dus niet heel verwonderlijk dat mensen het daar over hebben.
Verder valt er over hem ook niet zoveel te melden, hij is totaal onzichtbaar. Neem nou dat gedoe in Overasselt, waar is Jetten? Geen idee.

Zijn geaardheid is zijn zaak en mag geen reden zijn om hem op aan te vallen. Als aan de andere kant dat ook het enige is wat hij mensen te bieden heeft..
pi_221722382
Gerard Joling is ook uitgesproken homoseksueel maar daar storen de mensen zich dan weer niet aan. Die brengt vrolijkheid in hun huiskamers.
  vrijdag 4 september 2026 @ 07:56:57 #57
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221722384
Ik vind Jetten niks en zijn hele partij erbij, maar het is goed dat dit belicht wordt. Hoe dom kunnen mensen trouwens nog steeds zo simpel zijn dat ze dit soort achterlijkheden spuien terwijl te zien is dat ze bij de politie, een ministerie etc. werken.

Mooi ook dat ze een paar van die pipo's opgebeld hebben. Hun reactie zegt ook genoeg. Die zijn zich rot geschrokken dat hun vermeende anonimiteit doorgeprikt is en schaamte even op de voordeur kwam kloppen.

Las laatst een artikel van die acteur die met zijn dochter die reclame maakt voor een vakantieboer (zin in in!). Die had een man opgebeld om te vragen wat hij in godsnaam dacht toen hij tweette dat zijn dochter uitnodigde tot discussie over postnatale abortus of iets in die geest. Die man helemaal aan het janken.

Of die eikel die racistische drek postte onder een foto van zwarte spelers van het Nederlands elftal die een journalist aan de deur kreeg. Ik vind helemaal mooi.
  vrijdag 4 september 2026 @ 08:01:09 #58
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221722392
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 07:41 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dit dus. Ik denk dat Jetten veel te jong is en te weinig ervaring heeft.
Want behalve dat hij de eerste homosexuele ministerpresident is, is hij ook nog de jongste.
Nauwelijks veertig jaar oud.
Al was hij al sinds z'n late tienerjaren bezig met politiek. Dat wel.

https://www.radar.org/cli(...)rhaal-van-rob-jetten
pi_221722393
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:01 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Al was hij al sinds z'n late tienerjaren bezig met politiek. Dat wel.

https://www.radar.org/cli(...)rhaal-van-rob-jetten
Ik klik en krijg een 403 forbidden melding.
pi_221722400
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 07:46 schreef the-eye het volgende:

[..]
De man is net premier. Je moet eens beelden terugkijken van Rutte in z'n eerste maanden. Iemand moet ook in een rol groeien
Ik kan me niet heugen dat Mark Rutte 15000 maal heeft verkondigd hetero te zijn en verder totaal onzichtbaar was.
Laat maar waaien
  vrijdag 4 september 2026 @ 08:08:01 #61
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221722403
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:02 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik klik en krijg een 403 forbidden melding.
Ik niet.

quote:
Van 2005 tot 2011 studeerde hij bestuurskunde aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Tijdens zijn studie liep hij stage bij D66-senator Gerard Schouw.
Z'n eerste stapjes in de politieke wereld, op z'n achttiende (of niet ver erna).

Het is geen onbekende wereld voor hem, om het zo maar even te zeggen.
  vrijdag 4 september 2026 @ 08:10:37 #62
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221722406
Leeftijd, geaardheid, allemaal irrelevant, het gaat om kwaliteit en daar ontbreekt het volledig aan. Het is een geboren politicus maar geen potentiële staatsman.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221722420
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 07:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Door het volk nog meer uit te wringen? Het is een ding om goed voorbereid te zijn op een oorlog, maar tegenwoordig worden er wereldwijd miniatuur oorlogjes gevoerd door allerlei loslopende gekken waar echt geen enkel weldenkend mens zich tegen kan verdedigen.
Dat zagen we in 2001 met die aanslag tegen de Twin Towers en dat zagen we ook in Apeldoorn met die halve zool die zichzelf te pletter reed.
Jij bent geen politicus. Jij hebt geen toegang tot alle informatie om een weloverwogen beslissing of mening daarover te kunnen vormen.

Vrijheid is het waard om voor te vechten, anders ben je wellicht die vrijheid niet waard.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  vrijdag 4 september 2026 @ 08:16:00 #64
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221722424
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:07 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik kan me niet heugen dat Mark Rutte 15000 maal heeft verkondigd hetero te zijn en verder totaal onzichtbaar was.
Ik kan me wel herinneren dat de geaardheid van Rutte altijd wel weer door iemand ter sprake werd gebracht en ook hier hebben we het er weer over.
(Niemand vraagt zich af hoe vaak Bonternbal seks met z'n vrouw heeft maar als iemand niet in het vertrouwde plaatje past denkt men ineens dat bemoeienis met wat iemand wel of niet in z'n slaapkamer uitvoert gerechtvaardigd is)
pi_221722428
Het zal mij een rotzorg zijn.
Niet dat ik problemen met homo's heb, integendeel juist.

Maar ik heb na al die jaren heel eerlijk gezegd geen enkele puf of zin meer om het voor de zoveelste politici op te nemen die dit land geen meter vooruit helpen en alles door de plee laten gaan. Ik ben er echt helemaal klaar mee.
pi_221722432
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:17 schreef Joopklepzeiker het volgende:

Maar ik heb na al die jaren heel eerlijk gezegd geen enkele puf of zin meer om het voor de zoveelste politici op te nemen die dit land geen meter vooruit helpen en alles door de plee laten gaan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221722434
Zijn geaardheid interesseert me niet zoveel. Hij doet gewoon geen flikker voor het land op het moment.
pi_221722438
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 07:30 schreef Richestorags het volgende:
Verder kan je Jetten op alles pakken, zijn homoseksualiteit is niet zo relevant. Hij is van D66, hij levert niet, zijn beloften zijn niks waard, hij kan niet verbinden, hij heeft geen noemenswaardige visie, hij zit alleen maar op social media, hij was altijd de eerste met het vingertje omhoog naar andere kabinetten etc.
Slechte premier.

Precies wat je zou verwachten op basis van zijn trackrecord.

De man is vleesgeworden beeldvorming. Volstrekt lege huls in een maatpak met colgate smile.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221722450
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:18 schreef Fietsenrek het volgende:
Zijn geaardheid interesseert me niet zoveel. Hij doet gewoon geen flikker voor het land op het moment.
De grootste homohaat komt nog altijd van het volk dat Jetten zelf nog dagelijks bij massa's importeert. Dus veel succes ermee.
  vrijdag 4 september 2026 @ 08:23:51 #70
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_221722455
Die homo hoeft niet op x te zitten.
Hij zou ook gewoon aan het werk kunnen gaan.
X is voor niksnutten. Bijna heel social media.
Gewoon verbieden maar dat zal deze twitterende homo niet doen.

Van de rest moet hij zelf weten of die homo is.
Maar zijn enige daad sinds mp is laten zien dat hij de eerste homo mp is.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_221722459
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 07:48 schreef Sodeknetters het volgende:
Zijn homosexualiteit is ook echt het enige waar hij zichtbaar mee is. Hij draagt het dan ook zeer actief uit. Dus niet heel verwonderlijk dat mensen het daar over hebben.
Verder valt er over hem ook niet zoveel te melden, hij is totaal onzichtbaar. Neem nou dat gedoe in Overasselt, waar is Jetten? Geen idee.

Zijn geaardheid is zijn zaak en mag geen reden zijn om hem op aan te vallen. Als aan de andere kant dat ook het enige is wat hij mensen te bieden heeft..
Jetten was bij Amnesty op bezoek om foto's voor op social media te maken.

twitter

Dit bevestigt zo'n beetje alle kritiek die er op hem is.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221722463
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:18 schreef Fietsenrek het volgende:
met de nadruk op flikker? -O-
pi_221722466
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:13 schreef laforest het volgende:

[..]
Jij bent geen politicus. Jij hebt geen toegang tot alle informatie om een weloverwogen beslissing of mening daarover te kunnen vormen.

Vrijheid is het waard om voor te vechten, anders ben je wellicht die vrijheid niet waard.
OMG. Mannen zoals Jetten duiken dan onder of vluchten naar elders en jij mag betalen. Met geld en eventueel met je leven.
Leiders horen toch voorop te lopen? Ook in dit soort zaken? Of zeg ik nu weer iets heel doms?

Verder wel met je eens hoor. Vrijheid is het inderdaad waard om voor te vechten.
Heb ik dus ook gedaan in de jaren 60/70 van de vorige eeuw. |:)
pi_221722468
Oh, ik had de term 'opflikkeren' (eerste zin OP) niet perse als homohaat gekwalificeerd.

Het is het soort woord wat ik ook nog wel eens kan gebruiken als ik boos ben. En dat heeft niets met homos te maken.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_221722473
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:23 schreef Nicksanders het volgende:
Die homo hoeft niet op x te zitten.
Hij zou ook gewoon aan het werk kunnen gaan.
X is voor niksnutten. Bijna heel social media.
Gewoon verbieden maar dat zal deze twitterende homo niet doen.

Van de rest moet hij zelf weten of die homo is.
Maar zijn enige daad sinds mp is laten zien dat hij de eerste homo mp is.
Ik zit niet op social media.
tenminste als je dit niet meerekent.
In ieder geval geen X, Facebook, insta of wat dan ook. Ik heb de wereld niks te melden.

Verder inderdaad. Kan me helemaal niks van activiteit van hem herinneren.
pi_221722474
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

[ x ]
Hij is dus met zijn eigen linkse hobby's bezig in plaats van het landsbestuur.
Laat maar waaien
pi_221722476
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:25 schreef Managarm het volgende:

[..]
met de nadruk op flikker? -O-
Had ik nog niet eens bij stilgestaan :P
pi_221722478
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:27 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Klopt als een bus.
  vrijdag 4 september 2026 @ 08:28:19 #79
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221722480
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:17 schreef Joopklepzeiker het volgende:

Maar ik heb na al die jaren heel eerlijk gezegd geen enkele puf of zin meer om het voor de zoveelste politici op te nemen die dit land geen meter vooruit helpen en alles door de plee laten gaan. Ik ben er echt helemaal klaar mee.
Het is ook niet de bedoeling dat je hier het functioneren van Jetten gaat verdedigen
  vrijdag 4 september 2026 @ 08:28:43 #80
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_221722482
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:27 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ik zit niet op social media.
tenminste als je dit niet meerekent.
In ieder geval Geen X, Facebook, insta of wat dan ook. Ik heb de wereld niks te melden.
Ik ook niet.
En nee ben geen boomer.

En al die mensen die wel op die platforms zitten hebben ook niks te melden ook al denken types als onze eerste homofiele mp van wel.
pi_221722484
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:28 schreef the-eye het volgende:

[..]
Het is ook niet de bedoeling dat je hier het functioneren van Jetten gaat verdedigen want daar gaat het niet over
En zoals vermeld zit ik ook niet op Social Media, (als je dit forum niet meetelt)
Dus mij niet je ook niet hebben.
pi_221722486
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

[ x ]
Even de proef op de som. De eerste reacties bekeken onder deze tweet.

Hoeveel homohaat zie je hier?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_221722493
quote:

[..]

[ x ]
- Stikstof.
- Woningnood.
- Defensie.
- Nederland narcostaat.
- De koopkracht.
- Asiel.
- De energietransitie.
- De achterstanden in het onderwijs.
- Sociale zekerheden.
- Energiegarantie.

Kom op simpele priegel, aan het werk.
Laat maar waaien
pi_221722497
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:30 schreef capricia het volgende:

[..]
Even de proef op de som. De eerste reacties bekeken onder deze tweet.

Hoeveel homohaat zie je hier?
[ link | afbeelding ]
Geen.

Kijk, er is natuurlijk wel degelijk homohaat maar dat wordt hier gebruikt als schild om Jetten te vrijwaren van kritiek.

Net zoals iedere kritiek op Kaag "vrouwenhaat" is wil men het liefst alle kritiek op jetten afdoen als homohaat.

Het is een poging critici de mond te snoeren.
  vrijdag 4 september 2026 @ 08:33:43 #85
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_221722500
Is die al begonnen met die 10 spreekwoordelijke steden?
  vrijdag 4 september 2026 @ 08:34:52 #86
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_221722507
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:32 schreef UitStraling het volgende:

[..]
- Stikstof.
- Woningnood.
- Defensie.
- Nederland narcostaat.
- De koopkracht.
- Asiel.
- De energietransitie.
- Sociale zekerheden.
- Energiegarantie.

Maar hij is wel de eerste homofiele mp.
Dat je het weet.
pi_221722510
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:26 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
OMG. Mannen zoals Jetten duiken dan onder of vluchten naar elders en jij mag betalen. Met geld en eventueel met je leven.
Leiders horen toch voorop te lopen? Ook in dit soort zaken? Of zeg ik nu weer iets heel doms?

Verder wel met je eens hoor. Vrijheid is het inderdaad waard om voor te vechten.
Heb ik dus ook gedaan in de jaren 60/70 van de vorige eeuw. |:)
^O^
In welk groot conflict was jij persoonlijk betrokken?

Leiders en mensen met vermogen mogen best onderduiken, die dragen het meeste bij.
pi_221722521
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:32 schreef UitStraling het volgende:

[..]
- Stikstof.
- Woningnood.
- Defensie.
- Nederland narcostaat.
- De koopkracht.
- Asiel.
- De energietransitie.
- Sociale zekerheden.
- Energiegarantie.

Het probleem is, daar is Jetten helemaal niet voor toegerust. Hij mist simpelweg de ervaring en de kennis. De man heeft nog nooit een echt bedrijf van binnengezien, geen flauw idee hoe het buiten Den Haag werkt. Alleen maar interne D66 baantjes gehad. Heeft geen flauw idee van de materie.
pi_221722522
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:28 schreef the-eye het volgende:

[..]
Het is ook niet de bedoeling dat je hier het functioneren van Jetten gaat verdedigen
Welk functioneren?
pi_221722526
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 07:06 schreef the-eye het volgende:

[..]
Dat een homo premier van dit land wordt en alle gelegenheid heeft zijn homo zijn uit te dragen vind jij een goed startpunt om te gaan verkondigen dat Nederland niet met succesvolle homo's om kan gaan?
Als Nederland om kon gaan met zijn geaardheid was het geen eens een onderwerp geweest. Lekker belangrijk wat zijn geaardheid is, dat moet - van beide kampen (voor en tegen hem als premier) geen enkele rol spelen.

Op dit forum zie je hetzelfde soort reacties trouwens wel regelmatig voorbij komen, het is nogal droevig.
pi_221722527
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:34 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
Maar hij is wel de eerste homofiele mp.
Dat je het weet.
Daar mag je best even een paar dagen bij stilstaan bij dat heuglijke feit maar dat is geen werken, zo ben ik zelf fors geschapen, ga ik toch ook geen jaar mee te koop lopen en verder he-le-maal niets uitvoeren.
Laat maar waaien
pi_221722544
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:38 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Als Nederland om kon gaan met zijn geaardheid was het geen eens een onderwerp geweest. Lekker belangrijk wat zijn geaardheid is, dat moet - van beide kampen (voor en tegen hem als premier) geen enkele rol spelen.

Op dit forum zie je hetzelfde soort reacties trouwens wel regelmatig voorbij komen, het is nogal droevig.
Jetten loopt zelf graag te koop met zijn geaardheid. Hij schreeuwt het nog net niet van de daken. In de eerste maanden liet hij werkelijk geen gelegenheid onbenut om zijn geaardheid er bij te betrekken. "ik ben gay, wen er maar aan"

Het eerst tot onderwerp maken en dan jammeren dat het een onderwerp is.
pi_221722552
1
quote:

[..]

[ x ]
Jetten ten voeten uit. Alles voor de buhne. En verder compleet afwezig.
Die lapzwans verdient gewoon alle kritiek die hij krijgt.
pi_221722553
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:35 schreef laforest het volgende:
^O^

Leiders en mensen met vermogen mogen best onderduiken, die dragen het meeste bij.

Vroegàh, liepen de leiders voorop in de strijd om hun manschappen aan te voeren.
"Common sense is not so common" --Voltaire
pi_221722563
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:35 schreef laforest het volgende:

[..]
^O^

Goeie troll wel.
Je gaat hier ook nog eens voorbij aan het feit dat Jetten alles behalve een leider is.
pi_221722573
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Jetten loopt zelf graag te koop met zijn geaardheid. Hij schreeuwt het nog net niet van de daken. In de eerste maanden liet hij werkelijk geen gelegenheid onbenut om zijn geaardheid er bij te betrekken. "ik ben gay, wen er maar aan"

Het eerst tot onderwerp maken en dan jammeren dat het een onderwerp is.
Volgens mij is dat vooral de media geweest die ermee aan de haal ging, ook internationaal. Op het moment dat hij zegt “ik ga met mijn vriend..” schreeuwt hij het niet van de daken, dan zegt hij gewoon dat hij iets met zijn vriend gaat doen.
  vrijdag 4 september 2026 @ 08:46:14 #97
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_221722579
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Het probleem is, daar is Jetten helemaal niet voor toegerust. Hij mist simpelweg de ervaring en de kennis. De man heeft nog nooit een echt bedrijf van binnengezien, geen flauw idee hoe het buiten Den Haag werkt. Alleen maar interne D66 baantjes gehad. Heeft geen flauw idee van de materie.
Dat is helaas voor de meeste in den haag van toepassing.
Klaver weet ook niet hoe het is om te werken in de normale wereld buiten zijn den haag bubbel.
  vrijdag 4 september 2026 @ 08:48:22 #98
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221722594
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:38 schreef beefkeek het volgende:

[..]

De man wordt tot premier verkozen dus blijkbaar kan Nederland daar prima mee omgaan.
Of je moet nu gaan beweren dat van het kleine clubje Nederlanders dat op Twitter reageert, een nog kleiner clubje dat doet door z'n homo zijn er in te betrekken en dan representatief voor Nederland is. Dat is natuurlijk onzin
  vrijdag 4 september 2026 @ 08:48:54 #99
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221722599
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:27 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dit bevestigt dat progressief links regeert. Leuk dat Jetten economisch neoliberaal is, voor de rest is hij gewoon de zoveelste progressief in de instituten.
  Moderator vrijdag 4 september 2026 @ 08:50:52 #100
146299 crew  laforest
pi_221722608
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:42 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Vroegàh, liepen de leiders voorop in de strijd om hun manschappen aan te voeren.
In sommige gevallen. Meestal waren het militaire leiders.
pi_221722616
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:45 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Volgens mij is dat vooral de media geweest die ermee aan de haal ging, ook internationaal. Op het moment dat hij zegt “ik ga met mijn vriend..” schreeuwt hij het niet van de daken, dan zegt hij gewoon dat hij iets met zijn vriend gaat doen.
Hou toch op. "Wen er maar aan" is een quote van Jetten.

Foto's verliefd in de armen van zijn aandachtverslaafde vriend post hij toch ook zelf.
pi_221722617
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:45 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Punt is hier dat dat ook vrijwel het enige is wat hij doet. Verder is hij compleet onzichtbaar.
Oh ja, ik zie net een socialmedia post langskomen waarin hij met iemand van Amnesty poseert.

Er is een ietwat van een klein dingetje geweest in een dorp in Brabant. Mensen zijn behoorlijk geschokt daar.
Maar gelukkig heeft onze premier een fotomomentje met iemand van een NGO weten te scoren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')