Het leek beter, dat is het verschil. Die achterlijkheid zoals dit is altijd blijven bestaan. Deel van de Nederlanders is amper tot niet tolerant en dat zijn lang niet altijd de Nederlanders uit gekende hoek maar zie je in vele lagen van de bevolking.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:08 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het is wat jaren beter geweest, alleen is er een weg terug ingezet.
Ho ho links heeft zeker geprobeerd om Fortuyn op z'n homo zijn te pakken. Dat probeerde men door verhaaltjes dat hij jonge allochtonen mee naar huis zou nemen de wereld in te sturen. Fortuyn ging daar echter heel handig mee om en nam ze de wind uit de zeilen door het niet te ontkennen maar er nog een schepje bovenop te doenquote:Op vrijdag 4 september 2026 07:22 schreef DrDentz het volgende:
Mensen zitten gewoon niet lekker in hun vel door alle bezuinigingen, stikstofproblematiek, inflatie, ongebreidelde asielinstroom, woningtekort, etc, en Jetten die dat weglacht en op een Pride boot staat te dansen. Dan lok je zulke reacties uit, want Pim Fortuyn was ook homo, maar daar scholden dezelfde mensen niet op, die benoemde wel de problemen waarmee zij te kampen hebben, dus alleen homofobie is het niet. Ook homo's kunnen helden van het volk zijn.
Ja maar dat zijn nu de mensen die iedere reactie op Jetten homofoob vinden.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:31 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ho ho links heeft zeker geprobeerd om Fortuyn op z'n homo zijn te pakken. Dat probeerde men door verhaaltjes dat hij jonge allochtonen mee naar huis zou nemen de wereld in te sturen. Fortuyn ging daar echter heel handig mee om en nam ze de wind uit de zeilen door het niet te ontkennen maar er nog een schepje bovenop te doen
Het enige wat Jetten doet is bezuinigen aankondigen, vooral in de gezondheidszorg.quote:
Hij is totaal onzichtbaar voor de Nederlandse bevolking en toont nul leiderschap. Al met al genoeg om kritisch over te zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:30 schreef Richestorags het volgende:
Verder kan je Jetten op alles pakken, zijn homoseksualiteit is niet zo relevant. Hij is van D66, hij levert niet, zijn beloften zijn niks waard, hij kan niet verbinden, hij heeft geen noemenswaardige visie, hij zit alleen maar op social media, hij was altijd de eerste met het vingertje omhoog naar andere kabinetten etc.
Soms is dat nodig om vrijheid veilig te stellen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:35 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het enige wat Jetten doet is bezuinigen aankondigen, vooral in de gezondheidszorg.
En een nieuwe belasting, de zgn. vrijheidsbijdrage door burgers om zo de militaire uitgaven te financieren.
Dit dus. Ik denk dat Jetten veel te jong is en te weinig ervaring heeft.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:30 schreef Richestorags het volgende:
Verder kan je Jetten op alles pakken, zijn homoseksualiteit is niet zo relevant. Hij is van D66, hij levert niet, zijn beloften zijn niks waard, hij kan niet verbinden, hij heeft geen noemenswaardige visie, hij zit alleen maar op social media, hij was altijd de eerste met het vingertje omhoog naar andere kabinetten etc.
De man is net premier. Je moet eens beelden terugkijken van Rutte in z'n eerste maanden. Iemand moet ook in een rol groeienquote:Op vrijdag 4 september 2026 07:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit dus. Ik denk dat Jetten veel te jong is en te weinig ervaring heeft.
Want behalve dat hij de eerste homosexuele ministerpresident is, is hij ook nog de jongste.
Nauwelijks veertig jaar oud.
Door het volk nog meer uit te wringen? Het is een ding om goed voorbereid te zijn op een oorlog, maar tegenwoordig worden er wereldwijd miniatuur oorlogjes gevoerd door allerlei loslopende gekken waar echt geen enkel weldenkend mens zich tegen kan verdedigen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Soms is dat nodig om vrijheid veilig te stellen.
Al was hij al sinds z'n late tienerjaren bezig met politiek. Dat wel.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit dus. Ik denk dat Jetten veel te jong is en te weinig ervaring heeft.
Want behalve dat hij de eerste homosexuele ministerpresident is, is hij ook nog de jongste.
Nauwelijks veertig jaar oud.
Ik klik en krijg een 403 forbidden melding.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Al was hij al sinds z'n late tienerjaren bezig met politiek. Dat wel.
https://www.radar.org/cli(...)rhaal-van-rob-jetten
Ik kan me niet heugen dat Mark Rutte 15000 maal heeft verkondigd hetero te zijn en verder totaal onzichtbaar was.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:46 schreef the-eye het volgende:
[..]
De man is net premier. Je moet eens beelden terugkijken van Rutte in z'n eerste maanden. Iemand moet ook in een rol groeien
Ik niet.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik klik en krijg een 403 forbidden melding.
Z'n eerste stapjes in de politieke wereld, op z'n achttiende (of niet ver erna).quote:Van 2005 tot 2011 studeerde hij bestuurskunde aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Tijdens zijn studie liep hij stage bij D66-senator Gerard Schouw.
Jij bent geen politicus. Jij hebt geen toegang tot alle informatie om een weloverwogen beslissing of mening daarover te kunnen vormen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:47 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Door het volk nog meer uit te wringen? Het is een ding om goed voorbereid te zijn op een oorlog, maar tegenwoordig worden er wereldwijd miniatuur oorlogjes gevoerd door allerlei loslopende gekken waar echt geen enkel weldenkend mens zich tegen kan verdedigen.
Dat zagen we in 2001 met die aanslag tegen de Twin Towers en dat zagen we ook in Apeldoorn met die halve zool die zichzelf te pletter reed.
Ik kan me wel herinneren dat de geaardheid van Rutte altijd wel weer door iemand ter sprake werd gebracht en ook hier hebben we het er weer over.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat Mark Rutte 15000 maal heeft verkondigd hetero te zijn en verder totaal onzichtbaar was.
quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:17 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Het zal mij een rotzorg zijn.
Niet dat ik problemen met homo's heb, integendeel juist.
Maar ik heb na al die jaren heel eerlijk gezegd geen enkele puf of zin meer om het voor de zoveelste politici op te nemen die dit land geen meter vooruit helpen en alles door de plee laten gaan.
Slechte premier.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:30 schreef Richestorags het volgende:
De grootste homohaat komt nog altijd van het volk dat Jetten zelf nog dagelijks bij massa's importeert. Dus veel succes ermee.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:18 schreef Fietsenrek het volgende:
Zijn geaardheid interesseert me niet zoveel. Hij doet gewoon geen flikker voor het land op het moment.
Jetten was bij Amnesty op bezoek om foto's voor op social media te maken.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:48 schreef Sodeknetters het volgende:
Zijn homosexualiteit is ook echt het enige waar hij zichtbaar mee is. Hij draagt het dan ook zeer actief uit. Dus niet heel verwonderlijk dat mensen het daar over hebben.
Verder valt er over hem ook niet zoveel te melden, hij is totaal onzichtbaar. Neem nou dat gedoe in Overasselt, waar is Jetten? Geen idee.
Zijn geaardheid is zijn zaak en mag geen reden zijn om hem op aan te vallen. Als aan de andere kant dat ook het enige is wat hij mensen te bieden heeft..
met de nadruk op flikker?quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:18 schreef Fietsenrek het volgende:
Zijn geaardheid interesseert me niet zoveel. Hij doet gewoon geen flikker voor het land op het moment.
OMG. Mannen zoals Jetten duiken dan onder of vluchten naar elders en jij mag betalen. Met geld en eventueel met je leven.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Jij bent geen politicus. Jij hebt geen toegang tot alle informatie om een weloverwogen beslissing of mening daarover te kunnen vormen.
Vrijheid is het waard om voor te vechten, anders ben je wellicht die vrijheid niet waard.
Ik zit niet op social media.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:23 schreef Nicksanders het volgende:
Die homo hoeft niet op x te zitten.
Hij zou ook gewoon aan het werk kunnen gaan.
X is voor niksnutten. Bijna heel social media.
Gewoon verbieden maar dat zal deze twitterende homo niet doen.
Van de rest moet hij zelf weten of die homo is.
Maar zijn enige daad sinds mp is laten zien dat hij de eerste homo mp is.
Hij is dus met zijn eigen linkse hobby's bezig in plaats van het landsbestuur.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jetten was bij Amnesty op bezoek om foto's voor op social media te maken.
[ x ]
Dit bevestigt zo'n beetje alle kritiek die er op hem is.
Klopt als een bus.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is dus met zijn eigen linkse hobby's bezig in plaats van het landsbestuur.
Het is ook niet de bedoeling dat je hier het functioneren van Jetten gaat verdedigenquote:Op vrijdag 4 september 2026 08:17 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Het zal mij een rotzorg zijn.
Niet dat ik problemen met homo's heb, integendeel juist.
Maar ik heb na al die jaren heel eerlijk gezegd geen enkele puf of zin meer om het voor de zoveelste politici op te nemen die dit land geen meter vooruit helpen en alles door de plee laten gaan. Ik ben er echt helemaal klaar mee.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 september 2026 08:27 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik zit niet op social media.
tenminste als je dit niet meerekent.
In ieder geval Geen X, Facebook, insta of wat dan ook. Ik heb de wereld niks te melden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |