abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221721641
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 22:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
0 schoten op doel.

Xg 0.02
Die gasten toch ook niet…

Hadden ze het doel maar geraakt ipv die Berry en die twee agenten. Dertig man en hup weg is Jantje.
  donderdag 3 september 2026 @ 22:44:21 #152
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221721643
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 22:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Hadden ze het doel maar geraakt ipv die Berry en die twee agenten. Dertig man en hup weg is Jantje.
Dat doen ze natuurlijk niet.
pi_221721645
quote:
2s.gif Op donderdag 3 september 2026 22:42 schreef engine het volgende:
In die dreigvideo zeggen ze dat 1283 kilo Spanje nooit verlaten heeft.
Welke versie bedoel je ?

https://www.geenstijl.nl/5191723/dreigvideofuks

|:) _O-
  Spellchecker donderdag 3 september 2026 @ 22:49:38 #154
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221721662
quote:
Hoeveel zijn er al?
pi_221721668
Waar zou Jantje zich bevinden momenteel?
Laat maar waaien
pi_221721677
De daders (de opdrachtgevers) zullen zich zeker willen profileren na deze amateuristische bedoening dus ik vermoed dat ze zijn complete familie gaan afslachten en dit zullen opnemen en delen met de wereld.
Laat maar waaien
pi_221721690
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 22:50 schreef UitStraling het volgende:
In een onderbroek met bruine strepen |:)
pi_221721716
Heeft Jan de coke al teruggegeven?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 3 september 2026 @ 23:18:32 #159
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221721764
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 22:50 schreef UitStraling het volgende:
Misschien met een van zijn busjes naar Noorwegen.

Moet die wel wat extra's aantrekken.

pi_221721783
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2026 21:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

Brekelmans poepte in zijn broek _O- _O- _O-
We zijn een land van lulletje Karremansen (voor nog weet wie ik bedoel). Ik had als een Rambo die bolle Jos in mijn eentje met een bazooka omgelegd.
pi_221721801
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:21 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
We zijn een land van lulletje Karremansen (voor nog weet wie ik bedoel). Ik had als een Rambo die bolle Jos in mijn eentje met een bazooka omgelegd.
Ik anders wel in vermomming met mijn uzi in de handtas.

Maar blijkbaar is het nep of moeten we denken dat het nep is.
pi_221721809
Wie is dat wijf van die domme?
  Moderator donderdag 3 september 2026 @ 23:30:48 #163
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221721814
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 22:53 schreef UitStraling het volgende:
De daders (de opdrachtgevers) zullen zich zeker willen profileren na deze amateuristische bedoening dus ik vermoed dat ze zijn complete familie gaan afslachten en dit zullen opnemen en delen met de wereld.
Dit was ZO beschamend voor een ieder die in de keten zat na het eerste bevel. Man man man. Die gassies zijn niet eens het probleem. Degene die ze aangenomen heeft kan maar beter een tijdje verdwijnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door vul_maar_in op 03-09-2026 23:33:57 (gibberish) ]
- vmi voor intimi -
  Moderator donderdag 3 september 2026 @ 23:31:46 #164
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221721821
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Heeft Jan de coke al teruggegeven?
Nou wil het toeval dat zijn Dominicaanse huisslaaf alles opgezogen heeft en de zak 500 keer geleegd heeft.
- vmi voor intimi -
pi_221721824
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:30 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Dit was ZO beschamend voor een ieder die in de keten na de eerste command. Man man man. Die gassies zijn niet eens het probleem. Degene die ze aangenomen heeft kan maar beter een tijdje verdwijnen.
De grote baas zal hier niet blij mee zijn en die zal een keihard en duidelijk signaal af willen geven anders gaat hij van leeuw naar konijn in de pikorde.
Laat maar waaien
  donderdag 3 september 2026 @ 23:36:02 #166
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221721835
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:30 schreef vul_maar_in het volgende:
Dit was ZO beschamend voor een ieder die in de keten na de eerste command. Man man man. Die gassies zijn niet eens het probleem. Degene die ze aangenomen heeft kan maar beter een tijdje verdwijnen.
Is dat echt zo? Moet je niet kijken naar de impact die zo'n actie heeft; zit Jan nog rustig in zijn huis en negeert hij de oproep of is de boodschap overgekomen denk je.

Zijn de mensen in Overasselt nog helemaal gerust of zijn er zelfs al mensen gevlucht.

En wat is belangrijker: dat een dergelijke actie helemaal smooth en slick verloopt, of dat je je impact laat gelden en je je doel bereikt?
  Moderator donderdag 3 september 2026 @ 23:37:37 #167
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221721844
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:36 schreef Tengano het volgende:

[..]
Is dat echt zo? Moet je niet kijken naar de impact die zo'n actie heeft; zit Jan nog rustig in zijn huis en negeert hij de oproep of is de boodschap overgekomen.

Zijn de mensen in Overasselt nog helemaal gerust of zijn er zelfs al mensen gevlucht.

En wat is belangrijker: dat een dergelijke actie helemaal smooth en slick verloopt, of dat je je impact laat gelden en je doel bereikt?
35 kittens in de zak. Dat gaan ze niet allen volhouden. En ze weten waarschijnlijk niet veel tot niks dat snap ik ook wel. Maar het straalt amateurisme uit.
- vmi voor intimi -
  Moderator donderdag 3 september 2026 @ 23:38:45 #168
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221721855
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:32 schreef UitStraling het volgende:

[..]
De grote baas zal hier niet blij mee zijn en die zal een keihard en duidelijk signaal af willen geven anders gaat hij van leeuw naar konijn in de pikorde.
Meer coke meer bloed meer coke etc.
- vmi voor intimi -
  donderdag 3 september 2026 @ 23:51:33 #169
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221721921
Wat ik trouwens ook niet snap; als je nou 1200 kilo coke achterover hebt gedrukt die aan een samengestelde groep toebehoort van mensen die geweld niet zo gauw schuwen, dan ga je toch niet rustig in je huisje in Overasselt zitten afwachten tot er mogelijk iemand langskomt om te informeren of jij daar wellicht iets meer van weet?

En dan een auto met een pop voor de deur zetten om eventuele belagers af te schrikken. Dat klinkt toch eigenlijk ook onwerkelijk.
  vrijdag 4 september 2026 @ 00:04:19 #170
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221721948
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:37 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
35 kittens in de zak. Dat gaan ze niet allen volhouden. En ze weten waarschijnlijk niet veel tot niks dat snap ik ook wel. Maar het straalt amateurisme uit.
Vraag het me af, stel je wilt een pro killer ergens op af sturen. Je stuurt een schoolklas sukkels mee. Je prof killer doet zijn ding, de sukkels zorgen voor veel reuring en lawaai, schieten op agenten. Terwijl daar iedereen in paniek is verdwijnt je "Leon"
  Moderator vrijdag 4 september 2026 @ 00:05:58 #171
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221721955
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 00:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Vraag het me af, stel je wilt een pro killer ergens op af sturen. Je stuurt een schoolklas sukkels mee. Je prof killer doet zijn ding, de sukkels zorgen voor veel reuring en lawaai, schieten op agenten. Terwijl daar iedereen in paniek is verdwijnt je "Leon"
"De volgende keer betalen we hyenas met een iQ boven de 100"
- vmi voor intimi -
  Moderator vrijdag 4 september 2026 @ 00:06:45 #172
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221721956
quote:

[..]
Dat zei ik al, de "SKULL" in deze stond in de file ofzo :P
- vmi voor intimi -
pi_221721957
quote:

[..]
Tis gewoon een flex van deze organisatie, van check wat wij doen als je met ons fucked

Straffen in Nederland is toch niemand bang voor
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221721959
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:51 schreef Tengano het volgende:
Wat ik trouwens ook niet snap; als je nou 1200 kilo coke achterover hebt gedrukt die aan een samengestelde groep toebehoort van mensen die geweld niet zo gauw schuwen, dan ga je toch niet rustig in je huisje in Overasselt zitten afwachten tot er mogelijk iemand langskomt om te informeren of jij daar wellicht iets meer van weet?

En dan een auto met een pop voor de deur zetten om eventuele belagers af te schrikken. Dat klinkt toch eigenlijk ook onwerkelijk.
Dit, dus meneer was niet een grote gast in het speelveld maar wel een met connecties.
Ze willen informatie, en hij is dus de sleutel.

Als ik nu in dat dorp zou zitten dan gaat vanavond nog de fik in die hut. Ben heel benieuwd wat de rechter ervan zou vinden, kan niet en mag niet maar achter de schermen zijn we er blij mee. Ootje krijgt voorwaardelijk want ze bekent schuld en zat hoog in de emotie, en zal het nooit meer doen.

Nou prima. Iedereen blij.

Of een grondwerker met een mooie graaf machine, hup ineens huis weg. Geen rechter gaat je straf opleggen want probleem is weg en de regio is veilig.
pi_221721971
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 00:07 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Tis gewoon een flex van deze organisatie, van check wat wij doen als je met ons fucked

Straffen in Nederland is toch niemand bang voor
Ik kijk wel eens Airport Security oid op Nat Geo en in landen als Peru en Colombia zit je met letterlijk een paar kilo al snel 6 tot 8 jaar vast, boven de 10 kilo 15 jaar oid.

Ik kan me nog een zaak herinneren van een aantal jaren geleden in Nederland, waar op de snelweg een busje opviel door het rijgedrag (sowieso stom, heb je wat in de auto, hou je je netjes aan de verkeersregels zou ik zeggen).

Bleek 400 kilo aan boord te hebben.
Uiteindelijke straf: iets van 4 jaar :')

Tja...
pi_221721993
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:51 schreef Tengano het volgende:

Dat snap ik ook niet.

Vorig jaar is die woning al beschoten met een Kalashnikov.

Toen wist iedereen al genoeg, dit gaat niet om een kleine ruzie of een lokaal dealertje.

Als er met zware wapens wordt geschoten, is er meer aan de hand.

Wat er toen speelde is volgens mij nooit duidelijk geworden, maar dat stond iig los van die 1200kg kwijtgeraakte coke, want dat speelt pas sinds 29 augustus jongstleden.

Overigens is het hier een publiek geheim zoals dat heet dat Jan junior zich toen al met coke bezig hield.

Dat was al een serieuze waarschuwing, waar ie niks van geleerd heeft, gezien de recente escalatie.

Dus hij zat al in serieuze problemen, en besloot om 1200 kilo te rippen 8)7

Als tussenpersoon, zonder serieuze (voor zover bekend) achterban |:(

Er zijn efficiëntere manieren om zelfmoord te plegen.
  vrijdag 4 september 2026 @ 00:31:14 #177
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221721999
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 00:24 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Dat snap ik ook niet.

Toen wist iedereen al genoeg, dit gaat niet om een kleine ruzie of een lokaal dealertje.

Wat er toen speelde is volgens mij nooit duidelijk geworden, maar dat stond iig los van die 1200kg kwijtgeraakte coke, want dat speelt pas sinds 29 augustus jongstleden.

Overigens is het hier een publiek geheim zoals dat heet dat Jan junior zich toen al met coke bezig hield.

Dat was al een serieuze waarschuwing, waar ie niks van geleerd heeft, gezien de recente escalatie.

Ambtenaar: Maar in het proces staat.....
pi_221722008
quote:

[..]
Dat snap ik ook niet.

Ik denk dat Jan niet op eigen gelegenheid die 1200kg gejat heeft. Zoals je zegt zelf geen achterban, tussenpersoon. Je zet zo'n hoeveelheid niet zomaar weg op de markt. Zeker niet als bekend is dat van een rip is.

Er zit een grotere partij achter waarmee hij samenwerkt. Hij dacht waarschijnlijk dat men vooral bij anderen uit zou gaan komen.
pi_221722013
quote:

[..]
Dat snap ik ook niet.

Ben jij het John?
pi_221722016
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 00:14 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Ik kijk wel eens Airport Security oid op Nat Geo en in landen als Peru en Colombia zit je met letterlijk een paar kilo al snel 6 tot 8 jaar vast, boven de 10 kilo 15 jaar oid.

Ik kan me nog een zaak herinneren van een aantal jaren geleden in Nederland, waar op de snelweg een busje opviel door het rijgedrag (sowieso stom, heb je wat in de auto, hou je je netjes aan de verkeersregels zou ik zeggen).

Bleek 400 kilo aan boord te hebben.
Uiteindelijke straf: iets van 4 jaar :')

Tja...
Bewijs maar eens wie van de 34 daadwerkelijk heeft geschoten als ze zich allemaal hebben ontdaan van schoenen en kleren
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221722021
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 00:40 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ben jij het John?
John G 😱

Nee, ik woon daar vlakbij.
  vrijdag 4 september 2026 @ 00:45:48 #182
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221722022
twitter
pi_221722026
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 00:42 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Bewijs maar eens wie van de 34 daadwerkelijk heeft geschoten als ze zich allemaal hebben ontdaan van schoenen en kleren
Ze hebben iig beelden van de schietpartij vwb de bewaker.

Lijkt erop dat de voorste in de groep de bewaker gedood heeft.
Kunnen ze ongetwijfeld identificeren.

En de schietpartij op de agenten zal ongetwijfeld ook informatie hebben opgeleverd via de bodycams.

En ongetwijfeld zullen ze nog veel meer beelden hebben via camera's/smartdeurbellen van omwonenden.
pi_221722030
quote:
Twitter gekkies in oppositie modus

@Zipportal
  vrijdag 4 september 2026 @ 00:59:16 #185
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221722036
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 00:55 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Twitter gekkies in oppositie modus

@:zipportal
Ambtenaar030 to the rescue, kijk hem eens in de bres springen.
  vrijdag 4 september 2026 @ 01:01:56 #186
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221722039
Chiel Timmermans is een erkende en bekroonde misdaadverslaggever bij het Algemeen Dagblad met een professioneel trackrecord binnen de Nederlandse journalistiek. In 2025 won hij De Tegel, een van de belangrijkste journalistieke prijzen in Nederland, nadat hij in 2021 al eens was genomineerd.
pi_221722051
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 01:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Chiel Timmermans is een erkende en bekroonde misdaadverslaggever bij het Algemeen Dagblad met een professioneel trackrecord binnen de Nederlandse journalistiek. In 2025 won hij De Tegel, een van de belangrijkste journalistieke prijzen in Nederland, nadat hij in 2021 al eens was genomineerd.
Gerenommeerde media is geen garantie voor foutloze verslaggeving.

Heb op zowel Nu.nl als de RTL Nieuws website vandaag foutieve informatie zien staan.

Op beide sites stond pontificaal een foto van een woning in Nederasselt ipv de bewuste woning in Overasselt.

Daar is idd een inval gedaan door de DSI, omdat die woning leeg staat, en men vermoedde dat er verdachten zich schuil hielden, maar bleek loos alarm.

Meerdere dorpsgenoten hebben contact opgenomen met beide redacties om de fout aan te kaarten en de foto te verwijderen, maar zonder resultaat.

Heel fijn voor de nieuwe eigenaar, en de inwoners, omdat het bij kwaadwillenden de indruk wekt dat dát de bewuste woning was.
  vrijdag 4 september 2026 @ 01:17:04 #188
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221722056
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 01:15 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Gerenommeerde media is geen garantie voor foutloze verslaggeving.

Heb op zowel Nu.nl als de RTL Nieuws website vandaag foutieve informatie zien staan.

Op beide sites stond pontificaal een foto van een woning in Nederasselt ipv de bewuste woning in Overasselt.

Daar is idd een inval gedaan door de DSI, omdat die woning leeg staat, en men vermoedde dat er verdachten zich schuil hielden, maar bleek loos alarm.

Meerdere dorpsgenoten hebben contact opgenomen met beide redacties om de fout aan te kaarten en de foto te verwijderen, maar zonder resultaat.

Heel fijn voor de nieuwe eigenaar, en de inwoners, omdat het bij kwaadwillenden de indruk wekt dat dát de bewuste woning was.
Wat heeft dat met de uitspraken over bolle Jos te doen?
pi_221722316
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:36 schreef Tengano het volgende:

[..]
Is dat echt zo? Moet je niet kijken naar de impact die zo'n actie heeft; zit Jan nog rustig in zijn huis en negeert hij de oproep of is de boodschap overgekomen denk je.

En wat is belangrijker: dat een dergelijke actie helemaal smooth en slick verloopt, of dat je je impact laat gelden en je je doel bereikt?
Ik denk dat het minstens zo belangrijk is welk signaal je aan je conculega's geeft.

En als dat signaal is dat je leger bestaat uit gewapende amateurs die het oip een lopen zetten bij het eerste schot dat gelost wordt en verolgens ALLE 30 worden gearresteerd dan is dat niet een heel sterk signaal. Sterker nog, ik denk dat dat heel veel mensen die wel een professionele organisatie hebben duidelijk maakt dat er van je gestolen kan worden en dat ze dan niks te vrezen hebben omdat je "soldaten" zwakbegaafde straatschoffies zijn.

Wat zou Bolle Jos denken? Dat hij volgende keer netjes moet afrekenen als hij dit ziet?
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221722378
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 00:42 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Daarom hebben ze bij de arrestaties meteen van die papieren broodzakken om de armen getrokken om op kruitresten te kunnen checken ;)

Overigens, is Jan en fam niet allang ergens veilig opgeborgen door de politie? Ik heb nog geen enkele keer gelezen dat de politie naar 'm op zoek is?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 4 september 2026 @ 08:58:13 #191
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_221722667
quote:
Brekelmans is een laffe schijtbak. Thans hangt hij in de TK weer de lakei van het grootkapitaal uit. Kontjes van millardairs likken, daar is hij blijkbaar veel beter in.
Blaf me vol
pi_221722703
Brekelmans blijkt dus niet capabel genoeg te zijn voor deze grote mannen positie. Zo worden de jochies van de mannen gescheiden. Slapjanus, maar niet onverwacht.
pi_221722711
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 08:58 schreef Irmak_Spermabak het volgende:

[..]
Brekelmans is een laffe schijtbak. Thans hangt hij in de TK weer de lakei van het grootkapitaal uit. Kontjes van millardairs likken, daar is hij blijkbaar veel beter in.
Aldus een anonieme Fok user vanaf de zolderkamer van haar moeder.
  vrijdag 4 september 2026 @ 09:42:54 #194
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221722910
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 22:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Maar dit wist Jantje ook, waarom doe je zoiets?

Jantje had beter moeten kijken naar wat hij wel had, mooi huis, leuke kavel, zijn ouders in de buurt, een vrouw en twee kids. Nu heeft die niks meer. Hup alles weg.
Jantje had geen verdienmodel meer, hij moest snel aan geld komen = domme keuzes maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 04-09-2026 10:54:28 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_221722950
Lekker deëscalerende taktiek door niet te vuren! Superrrrrrr
U MAD?
pi_221722965
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 september 2026 09:42 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Jantje had geen verdienodel meer, hij moest snel aan geld komen = domme keuzes maken.
Tussen 'snel aan geld komen' en 1200kg coke rippen van een kartel zit nog wel wat ruimte :D
  vrijdag 4 september 2026 @ 09:53:54 #197
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221722970
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 09:50 schreef de_boswachter het volgende:
Als wij met z'n tweeen daar als twee agenten aan zouden komen en we hebben allebei een handwapen met wellicht 30 patronen bij ons. Zou jij dan zeggen "Kom op we geven die 30 gewapende vlegels die ons nu met automatische wapens beschieten even van katoen!!!"
  vrijdag 4 september 2026 @ 09:56:18 #198
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_221722984
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 09:50 schreef de_boswachter het volgende:
Je blijft het proberen he?
Komt een tikje wanhopig op me over
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_221722992
Is Jantje niet zelf ook geript?

Hij zal dat transport niet in zijn eentje georganiseerd hebben. Volgens de video die het kartel had verspreid was er 2000 kg en heeft 1200 kg spanje nooit verlaten.

Heeft Jan zijn vertrouwen niet in de verkeerde mensen gelegd en zit er nu iemand volledig onder de radar met 1200 kg coke en wordt Jan nu verantwoordelijk gehouden.

Als ik namelijk 1200 kg coke van een kartel zou stelen zou ik dat alleen doen met een heel goed doordacht plan en zou ik zeker niet thuis gaan zitten. Dan zou ik allang de benen genomen hebben en zou niemand ooit nog iets van me vernemen.
pi_221723030
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 09:53 schreef Tengano het volgende:

[..]
Als wij met z'n tweeen daar als twee agenten aan zouden komen en we hebben allebei een handwapen met wellicht 30 patronen bij ons. Zou jij dan zeggen "Kom op we geven die 30 gewapende vlegels die ons nu met automatische wapens beschieten even van katoen!!!"
Waren allemaal na het lossen van de fatale schoten losse individuen op de vlucht
U MAD?
  vrijdag 4 september 2026 @ 10:08:46 #201
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221723058
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
Waren allemaal na het lossen van de fatale schoten losse individuen op de vlucht
Dus die agenten zijn zwaar gewond geraakt door verdwaalde kogels denk jij.
pi_221723187
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 10:08 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dus die agenten zijn zwaar gewond geraakt door verdwaalde kogels denk jij.
Iets in me zegt dat het feit dat er agenten gewond zijn geraakt en van de groep aanvallers niemand ze deëscalerend hebben opgetreden.
U MAD?
  vrijdag 4 september 2026 @ 10:32:28 #203
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221723248
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
Iets in me zegt dat het feit dat er agenten gewond zijn geraakt en van de groep aanvallers niemand ze deëscalerend hebben opgetreden.
In sommige situaties in dat ook een verstandige keuze.
pi_221723263
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 09:52 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Tussen 'snel aan geld komen' en 1200kg coke rippen van een kartel zit nog wel wat ruimte :D
Wel wat ruimte is nogal een understatement :D!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221723484
Mooi hè, die diversiteit allemaal weer.

https://x.com/visegrad24/status/2095495352036069734
  vrijdag 4 september 2026 @ 11:07:49 #206
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221723494
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 10:23 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Boswachter zou meteen een rode sjaal om z'n hoofd binden en met een M60 beginnen te maaien _O_
pi_221723500
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 11:05 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[ afbeelding ]

Ho ho :{w Dat zijn waarschijnlijk Nederlanders.

Aldus de NOS :')
pi_221723523
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 10:32 schreef Tengano het volgende:

[..]
In sommige situaties in dat ook een verstandige keuze.
Prima, maar het vertrouwen in de politie daalt en daalt.
U MAD?
pi_221723751
Van de 34 mensen die zijn aangehouden rondom het geweld in Overasselt eerder deze week worden er vrijdag 32 voorgeleid voor de rechter-commissaris van de rechtbank Gelderland.

Ze worden onder meer verdacht van moord dan wel doodslag in vereniging op de persoon die is doodgeschoten. Dat meldt het OM. Twee anderen worden heengezonden.

Het gaat om 16 Fransen, 11 Nederlanders, 2 Algerijnen, 1 Libiër, 1 Oekraïner en 1 Belg. Onder de verdachten bevinden zich twee minderjarigen (van 16 en 17 jaar), beiden met de Franse nationaliteit. De overige verdachten variëren in leeftijd tussen de 18 en 32 jaar.
  vrijdag 4 september 2026 @ 12:01:48 #211
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221723782
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 11:55 schreef DefKu het volgende:
Van de 34 mensen die zijn aangehouden rondom het geweld in Overasselt eerder deze week worden er vrijdag 32 voorgeleid voor de rechter-commissaris van de rechtbank Gelderland.

Ze worden onder meer verdacht van moord dan wel doodslag in vereniging op de persoon die is doodgeschoten. Dat meldt het OM. Twee anderen worden heengezonden.

Het gaat om 16 Fransen, 11 Nederlanders, 2 Algerijnen, 1 Libiër, 1 Oekraïner en 1 Belg. Onder de verdachten bevinden zich twee minderjarigen (van 16 en 17 jaar), beiden met de Franse nationaliteit. De overige verdachten variëren in leeftijd tussen de 18 en 32 jaar.
Zou mij niks verbazen als dat soort gastjes al een enorme strafblad hebben.
pi_221723802
quote:
1 Oekraïner
Lekker naar het front sturen, als je zo graag gewapende acties in groepverband uitvoert zal hij het er prima naar z'n zin hebben.
pi_221723936
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 11:05 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[ afbeelding ]

Opgeflikkerd met dat gajes. :r
pi_221723954
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 september 2026 12:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Lekker naar het front sturen, als je zo graag gewapende acties in groepverband uitvoert zal hij het er prima naar z'n zin hebben.
Dit. Opgetieft. Ondankbare tyfushont. :r
  vrijdag 4 september 2026 @ 12:52:08 #215
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221724057
Ik lees nu dat het productieproces van deze partij bijna 2,5 jaar duurt. Van de landbouwfase tot de uiteindelijke snuifbare variant. Voordat het uiteindelijk op de straat belandt ben je 3 jaar verder.
pi_221724087
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 september 2026 12:29 schreef vosss het volgende:

[..]
Opgeflikkerd met dat gajes. :r
Zeg 😱 :(

Ik ga helemaal nergens naar toe :6
  vrijdag 4 september 2026 @ 13:10:11 #217
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
  vrijdag 4 september 2026 @ 13:11:29 #218
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221724271
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 12:52 schreef RamboDirk het volgende:
Ik lees nu dat het productieproces van deze partij bijna 2,5 jaar duurt. Van de landbouwfase tot de uiteindelijke snuifbare variant. Voordat het uiteindelijk op de straat belandt ben je 3 jaar verder.
Dat is dan waarschijnlijk inclusief het planten van de cocaplanten tot het moment dat ze geoogst kunnen worden.

Het lijkt mij dat dat een volcontinue proces is, en als je een order plaats dat er dan al genoeg materiaal is om het te maken.

De productie zelf is een paar dagen voor een kilo.

Lijkt me sterk dat je dan zo lang op je partij moet wachten.
  roze vrijdag 4 september 2026 @ 13:17:51 #220
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221724285
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:11 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit is inmiddels wel een aardig verouderde foto.
Your beauty never ever scared me.
  Spellchecker vrijdag 4 september 2026 @ 13:18:28 #221
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221724292
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:17 schreef Ama het volgende:

[..]
Dit is inmiddels wel een aardig verouderde foto.
Lagere school :Y
Misschien brugklas.
  vrijdag 4 september 2026 @ 13:19:31 #222
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221724295
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:15 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Dat is dan waarschijnlijk inclusief het planten van de cocaplanten tot het moment dat ze geoogst kunnen worden.

Het lijkt mij dat dat een volcontinue proces is, en als je een order plaats dat er dan al genoeg materiaal is om het te maken.

Nee tuurlijk, het ligt allemaal allang klaar. Neemt niet weg dat best een intensief proces is.
pi_221724303
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:18 schreef maily het volgende:

[..]
Lagere school :Y
Misschien brugklas.
Toen ons Jos een Joske was :P
  vrijdag 4 september 2026 @ 13:23:11 #224
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221724308
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:15 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

Sommige zijn al boos als ze langer dan 12 uur moeten wachten |:)
En klagen zelfs al per video _O-
  vrijdag 4 september 2026 @ 13:24:56 #225
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221724316
quote:
En Brekelmans lachen ze nu recht in zijn bek uit voor zijn laffe gedrag *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')