Dus die agenten zijn zwaar gewond geraakt door verdwaalde kogels denk jij.quote:Op vrijdag 4 september 2026 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
Waren allemaal na het lossen van de fatale schoten losse individuen op de vlucht
Iets in me zegt dat het feit dat er agenten gewond zijn geraakt en van de groep aanvallers niemand ze deëscalerend hebben opgetreden.quote:Op vrijdag 4 september 2026 10:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dus die agenten zijn zwaar gewond geraakt door verdwaalde kogels denk jij.
In sommige situaties in dat ook een verstandige keuze.quote:Op vrijdag 4 september 2026 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
Iets in me zegt dat het feit dat er agenten gewond zijn geraakt en van de groep aanvallers niemand ze deëscalerend hebben opgetreden.
Wel wat ruimte is nogal een understatementquote:Op vrijdag 4 september 2026 09:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tussen 'snel aan geld komen' en 1200kg coke rippen van een kartel zit nog wel wat ruimte
Boswachter zou meteen een rode sjaal om z'n hoofd binden en met een M60 beginnen te maaienquote:Op vrijdag 4 september 2026 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iets in me zegt dat het feit dat er agenten gewond zijn geraakt en van de groep aanvallers niemand ze deëscalerend hebben opgetreden.
Ho hoquote:Op vrijdag 4 september 2026 11:05 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Mooi hè, die diversiteit allemaal weer.
[ afbeelding ]
https://x.com/visegrad24/status/2095495352036069734
Prima, maar het vertrouwen in de politie daalt en daalt.quote:Op vrijdag 4 september 2026 10:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
In sommige situaties in dat ook een verstandige keuze.
Zou mij niks verbazen als dat soort gastjes al een enorme strafblad hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2026 11:55 schreef DefKu het volgende:
Van de 34 mensen die zijn aangehouden rondom het geweld in Overasselt eerder deze week worden er vrijdag 32 voorgeleid voor de rechter-commissaris van de rechtbank Gelderland.
Ze worden onder meer verdacht van moord dan wel doodslag in vereniging op de persoon die is doodgeschoten. Dat meldt het OM. Twee anderen worden heengezonden.
Het gaat om 16 Fransen, 11 Nederlanders, 2 Algerijnen, 1 Libiër, 1 Oekraïner en 1 Belg. Onder de verdachten bevinden zich twee minderjarigen (van 16 en 17 jaar), beiden met de Franse nationaliteit. De overige verdachten variëren in leeftijd tussen de 18 en 32 jaar.
Lekker naar het front sturen, als je zo graag gewapende acties in groepverband uitvoert zal hij het er prima naar z'n zin hebben.quote:1 Oekraïner
Opgeflikkerd met dat gajes.quote:Op vrijdag 4 september 2026 11:05 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Mooi hè, die diversiteit allemaal weer.
[ afbeelding ]
https://x.com/visegrad24/status/2095495352036069734
Dit. Opgetieft. Ondankbare tyfushont.quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Lekker naar het front sturen, als je zo graag gewapende acties in groepverband uitvoert zal hij het er prima naar z'n zin hebben.
quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:10 schreef Momo het volgende:
Minister Van Weel durft 'dikke middelvinger' op te steken naar Bolle Jos: 'We gaan hem pakken'
Bolle Jos loopt nu te trillen van angst
Dat is dan waarschijnlijk inclusief het planten van de cocaplanten tot het moment dat ze geoogst kunnen worden.quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:52 schreef RamboDirk het volgende:
Ik lees nu dat het productieproces van deze partij bijna 2,5 jaar duurt. Van de landbouwfase tot de uiteindelijke snuifbare variant. Voordat het uiteindelijk op de straat belandt ben je 3 jaar verder.
Lagere schoolquote:Op vrijdag 4 september 2026 13:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is inmiddels wel een aardig verouderde foto.
Nee tuurlijk, het ligt allemaal allang klaar. Neemt niet weg dat best een intensief proces is.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:15 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Dat is dan waarschijnlijk inclusief het planten van de cocaplanten tot het moment dat ze geoogst kunnen worden.
Het lijkt mij dat dat een volcontinue proces is, en als je een order plaats dat er dan al genoeg materiaal is om het te maken.
De productie zelf is een paar dagen voor een kilo.
Lijkt me sterk dat je dan zo lang op je partij moet wachten.
Sommige zijn al boos als ze langer dan 12 uur moeten wachtenquote:Op vrijdag 4 september 2026 13:15 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
De productie zelf is een paar dagen voor een kilo.
Lijkt me sterk dat je dan zo lang op je partij moet wachten.
En Brekelmans lachen ze nu recht in zijn bek uit voor zijn laffe gedragquote:Op vrijdag 4 september 2026 13:10 schreef Momo het volgende:
Minister Van Weel durft 'dikke middelvinger' op te steken naar Bolle Jos: 'We gaan hem pakken'
Bolle Jos loopt nu te trillen van angst
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |