En dan moeten wij het zeker allemaal maar weer opknappenquote:Op donderdag 3 september 2026 16:26 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Zodra de recherche weg is uit mijn dorp, en er geen nieuws meer is volgen er geen foto's en updates meer en duik ik onder
Ik heb me ook alleen maar weer ingelogd omdat dit alles bij mij 'om de hoek' is en ik dus wel móest reageren.
Daarna ga ik denk ik weer terug in de lurk stand.
Goede vraag inderdaad qua bederfelijke waren. Maar ook bv huisdieren. Iemand een idee hoe dat in zijn werk gaat?quote:Op donderdag 3 september 2026 16:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lekker dan, al dat eten wat er ligt te bederven en een jaar geen toegang… alle kleding onder de schimmel.
Zou die vrouw al in scheiding liggen?
Al die dieren zijn vanmiddag opgehaald door de dierenbescherming.quote:Op donderdag 3 september 2026 16:41 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Goede vraag inderdaad qua bederfelijke waren. Maar ook bv huisdieren. Iemand een idee hoe dat in zijn werk gaat?
Als je er nu nog een paar keer onopvallend doorheen rijdt heb je maandagochtend om 4:00u een inval van de DSIGODEN.quote:Op donderdag 3 september 2026 16:50 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Ewijkseweg is weer helemaal vrij.
Politie en alles is weg, ben er net door heen gereden.
*keert gauw omquote:Op donderdag 3 september 2026 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je er nu nog een paar keer onopvallend doorheen rijdt heb je maandagochtend om 4:00u een inval van de DSIGODEN.
Ik zat trouwens fout, het ging trouwens wel om een en hetzelfde pand.quote:Op donderdag 3 september 2026 16:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Al die dieren zijn vanmiddag opgehaald door de dierenbescherming.
quote:Op donderdag 3 september 2026 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat een gezellig Kerstfeest worden bij de Goede Hartjes.
Het is niet te geloven hoe veel simpel mooirdlusitg volk er rondloopt wat te dom is om te poepen.quote:
Die kerel is geboren in een criminele wieg, naast zijn vader is ook zijn moeder veroordeeld afgelopen jaar. Hoe weet die beter?quote:Op donderdag 3 september 2026 17:42 schreef Pegos het volgende:
De enige definitieve oplossing voor de veiligheid van het dorp is dat deze man geheel uit het dorp verdwijnt met een onbekende bestemming, geen contacten in de buurt onderhoudt en het criminele milieu geheel achter zich laat.
Alle andere oplossingen leiden onherroepelijk tot hernieuwd geweld.
Zijn vaak nog lokale "helden" ook. Veel geld in allerlei sponsor shit enzo.quote:Op donderdag 3 september 2026 17:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die kerel is geboren in een criminele wieg, naast zijn vader is ook zijn moeder veroordeeld afgelopen jaar. Hoe weet die beter?
Waar moet ie dan heen? Sierra Leone?quote:Op donderdag 3 september 2026 17:42 schreef Pegos het volgende:
De enige definitieve oplossing voor de veiligheid van het dorp is dat deze man geheel uit het dorp verdwijnt met een onbekende bestemming, geen contacten in de buurt onderhoudt en het criminele milieu geheel achter zich laat.
Alle andere oplossingen leiden onherroepelijk tot hernieuwd geweld.
quote:Op donderdag 3 september 2026 17:50 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Waar moet ie dan heen? Sierra Leone?
Klopt, hij heeft ook een Goedhardt motorrace met die Ducati dealer.quote:Op donderdag 3 september 2026 17:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zijn vaak nog lokale "helden" ook. Veel geld in allerlei sponsor shit enzo.
Bekant half het dorp eet mee.
Bodem van de Maas?quote:Op donderdag 3 september 2026 17:50 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Waar moet ie dan heen? Sierra Leone?
Volgens ‘vice’ was het maar een luiaard.quote:Op donderdag 3 september 2026 17:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zijn vaak nog lokale "helden" ook. Veel geld in allerlei sponsor shit enzo.
Bekant half het dorp eet mee.
Die lui weten echt wel hoe ze de mondjes dicht moeten houden en dan is honing vaak goedkoper dan lood. Een paar hotemotems/lokale werkgevers etc. in je zak gaan een lange weg.quote:Op donderdag 3 september 2026 18:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens ‘vice’ was het maar een luiaard.
Staat een stukje over ‘m geschreven over de lokale voetbalclub. Incl. foto’s van die gast
Dat is niet wat ik bedoel.quote:Op donderdag 3 september 2026 18:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Die lui weten echt wel hoe ze de mondjes dicht moeten houden en dan is honig vaak goedkoper dan lood.
Sorry dat was wat ik bedoeldequote:Op donderdag 3 september 2026 18:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel.
Ik refereerde naar een artikel wat iets over ‘m geschreven heeft. Daar noemen ze ‘m lui omdat ie altijd te laat op het voetbal is terwijl hij op 100 meter woont. Google maar op Overasseltse boys 3quote:Op donderdag 3 september 2026 18:32 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Sorry dat was wat ik bedoelde
Help me effe?
Koning van het bierteamquote:Op donderdag 3 september 2026 18:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik refereerde naar een artikel wat iets over ‘m geschreven heeft. Daar noemen ze ‘m lui omdat ie altijd te laat op het voetbal is terwijl hij op 100 meter woont. Google maar op Overasseltse boys 3
Schijnt overigens dat toen ie alleen nog met pa samen gezellig in de pillen zat, het een redelijk open en gastvrij persoon was, maar sinds dat ie in het Colombiaans bakpoeder zit, hij heel gesloten, teruggetrokken en paranoïde is geworden.quote:Op donderdag 3 september 2026 18:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Koning van het bierteam coketeam
Steve_carell_surprised.jpg.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:55 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Schijnt overigens dat toen ie alleen nog met pa samen gezellig in de pillen zat, het een redelijk open en gastvrij persoon was, maar sinds dat ie in het Colombiaans bakpoeder zit, hij heel gesloten, teruggetrokken en paranoïde is geworden.
Thanks, nooit van gehoord, ik zet het op de lijst.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:02 schreef TLC het volgende:
Drugsdelta op de NPO, zeer aan te bevelen serie![]()
Idd ja.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:18 schreef nostra het volgende:
Volledig bizar dat je zo'n persco solo door een burgemeester van één of ander kutdorp laat doen. Geen Jetten, geen Van Weel. Loco.
Ik kan die mensen geen ongelijk geven, maar ik had op dinsdag al een complete metamorfose ondergaan..quote:Op donderdag 3 september 2026 19:48 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Was zojuist even in Overasselt voor boodschappen, en sprak daar uiteraard wat mensen (het blijft hier voorlopig het gesprek van de dag) en het schijnt dat iedereen die de achternaam Goedhart heeft (er wonen blijkbaar ook mensen met die achternaam, die geen familie zijn) het dorp ontvlucht is, danwel op het punt staan tijdelijk elders te verblijven, uit angst.
Ook is de onrust erg groot voor als over 2 weken het gebiedsverbod afloopt.
Zoals degene die ik sprak zei, wat als over een week of 3 de supermarkt in loopt.
Wie weet wordt ie gevolgd?
Qua complexiteit.quote:
Eens, ze laten ze daar nu wel aan hun lot over.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:31 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Idd ja.
On-Nederlands geweld, in een klein dorp in een kleine gemeente, dus de burgemeester heeft totaal geen ervaring met dit soort zware geweld.
Van Weel zit lekker op Curaçao of Aruba of zo.
En Jette is sowieso onzichtbaar als premier.
Zelfs Schoof zag je meer.
Paradijsje daarquote:Op donderdag 3 september 2026 20:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Prachtige huizen daar in dat buitengebied, zeker nabij de hatertse Vennen.
Er staat er daar eentje op een landgoed, is erfpacht en ik denk dat we dezelfde bedoelen, echt een parel! Die heeft zo’n zeven jaar geleden te koop gestaan.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:39 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Paradijsje daar
Die ene woonboerderij met witte muren en oranje dakpannen, waarvan de begane grond wat verzonken is, direct langs een wandelpad, met een vennetje voor de deur (is ook een B&B)
Als ik ooit miljoenen heb, koop ik die mensen uit en is het van mij.
De burgemeester staat aan het hoofd van de lokale driehoek. Hij staat er niet alleen/solo voor want die driehoek bestaat uit vertegenwoordigers van het lokale bestuur, openbaar ministerie en politie. Die driehoek gaat over de lokale openbare orde en veiligheid en het is dus volstrekt logisch dat de burgemeester als hoofd van die driehoek het woord voert tijdens persmomenten. Dat hoort gewoon bij zijn taak.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:18 schreef nostra het volgende:
Volledig bizar dat je zo'n persco solo door een burgemeester van één of ander kutdorp laat doen. Geen Jetten, geen Van Weel. Loco.
Met miljoenen verlaat ik de toko en ga ik ergens aan de Mediterraanse of Caribische zon zitten. Vandaar dat ik het ook niet krijgquote:Op donderdag 3 september 2026 20:39 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Paradijsje daar
Die ene woonboerderij met witte muren en oranje dakpannen, waarvan de begane grond wat verzonken is, direct langs een wandelpad, met een vennetje voor de deur (is ook een B&B)
Als ik ooit miljoenen heb, koop ik die mensen uit en is het van mij.
Binnen de kortste keren 35 man gearresteerd. Dat is toch juist allemaal heel goed gegaan?quote:Op donderdag 3 september 2026 20:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eens, ze laten ze daar nu wel aan hun lot over.
Terwijl dat dorp redelijk goed te beschermen is, de Maas aan de onderzijde en een doorgaande N weg.
Bij Nederasselt en Heumen kan je de boel goed dichtzitten.
Edit:
Waarom schakelen ze het leger niet in?
Er is verderop, meer achter de Diervoort ook een gigantisch landhuis, met een groot groen hek eromheen, een enorm landhuis, met vijvers en bruggetjes en herten.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er staat er daar eentje op een landgoed, is erfpacht en ik denk dat we dezelfde bedoelen, echt een parel! Die heeft zo’n zeven jaar geleden te koop gestaan.
Gewoon geld lenen van Janquote:Op donderdag 3 september 2026 20:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Met miljoenen verlaat ik de toko en ga ik ergens aan de Mediterraanse of Caribische zon zitten. Vandaar dat ik het ook niet krijgjij misschien wel met dit gewaagde businessplan.
Ja dat is leuke theorie, maar dit overstijgt natuurlijk zowel de lokale openbare orde als zijn ervaring volkomen. Wat niet erg is (hij deed het nog best goed en hij heeft óók een rol naar de de lokale bevolking), maar er mag best wat zwaarder geschut bij ter zowel ondersteuning als de uitstraling naar burgers toe.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:43 schreef Chillegast het volgende:
[..]
De burgemeester staat aan het hoofd van de lokale driehoek. Hij staat er niet alleen/solo voor want die driehoek bestaat uit vertegenwoordigers van het lokale bestuur, openbaar ministerie en politie. Die driehoek gaat over de lokale openbare orde en veiligheid en het is dus volstrekt logisch dat de burgemeester als hoofd van die driehoek het woord voert tijdens persmomenten. Dat hoort gewoon bij zijn taak.
Binnenkort kun je voor een klein prijsje iets in de Ewijkseweg kopen.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:46 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Er is verderop, meer achter de Diervoort ook een gigantisch landhuis, met een groot groen hek eromheen, een enorm landhuis, met vijvers en bruggetjes en herten.
Enorme lap grond.
De garage alleen al is zo groot als een flink vrijstaand huis.
Is van de oud-eigenaar van HSF Logistics.
Ik denk niet dat hij nog staat te springen om dergelijke deals. Die gaat nu zorgen dat hij er zelf goed bij zit en gaat ook het hazenpad kiezen.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:47 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Gewoon geld lenen van Jan
Dat is geen theorie, dat is de praktijk. Die taak en verantwoordelijkheid heeft de burgemeester in het Nederlandse openbaar bestuur nu eenmaal en daar krijgt ie heel veel ondersteuning in. Van politie, OM en als het moet ook van landelijke diensten.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja dat is leuke theorie, maar dit overstijgt natuurlijk zowel de lokale openbare orde als zijn ervaring volkomen. Wat niet erg is (hij deed het nog best goed en hij heeft óók een rol naar de de lokale bevolking), maar er mag best wat zwaarder geschut bij ter zowel ondersteuning als de uitstraling naar burgers toe.
quote:Op donderdag 3 september 2026 20:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Binnenkort kun je voor een klein prijsje iets in de Ewijkseweg kopen.
Redelijk tochtvrij pand met overal rolluiken tegen de muggen.
Die gaat niet oud worden.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij nog staat te springen om dergelijke deals. Die gaat nu zorgen dat hij er zelf goed bij zit en gaat ook het hazenpad kiezen.
Logisch ook.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:16 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker geschoten door de agenten0 kogels troffen doel. Lachertje.
Terug naar de schietoefeningen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:16 schreef de_boswachter het volgende:
Stromend water als het regent.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Binnenkort kun je voor een klein prijsje iets in de Ewijkseweg kopen.
Redelijk tochtvrij pand met overal rolluiken tegen de muggen.
quote:Op donderdag 3 september 2026 21:07 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Die gaat niet oud worden.
Rippen is sowieso een doodzonde in die wereld, en met zulke hoeveelheden (1200 kilo) teken je je doodvonnis.
Helemaal als je zelf geen (eigen) grote organisatie achter je hebt.
En hij lijkt vooralsnog slechts een tussenpersoon te zijn geweest.
Vroeg of laat vinden ze je toch, waar je ook zit.
quote:
Lekker rustig aan doen. Inside job???????quote:Op donderdag 3 september 2026 21:21 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Logisch ook.
De eerste twee agenten zijn meteen beschoten en zwaargewond geraakt, dus die hebben geen kans gehad om te schieten.
De 2 agenten die zeer kort daarna arriveerden zijn ook meteen onder vuur komen te liggen, en hebben zich alleen gefocust om hun collega's te redden, dus geen tijd om te schieten.
Daarna zijn de schutters ook weggerend.
Toen kort daarop de DSI arriveerden, waren ze weg.
Rustig aan doen?quote:Op donderdag 3 september 2026 21:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker rustig aan doen. Inside job???????
Zeikwijfquote:Op donderdag 3 september 2026 21:16 schreef de_boswachter het volgende:
Walgelijk dat zelfs die politici meedoen aan dat fatshaming van bolle Josquote:Op donderdag 3 september 2026 21:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Brekelmans poepte in zijn broek![]()
![]()
Dit klopt wel. Ik houd het stabiel op 100k/mnd, niet al te gek, niemand die me lastigvalt.quote:
Maar dit wist Jantje ook, waarom doe je zoiets?quote:Op donderdag 3 september 2026 21:07 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Die gaat niet oud worden.
Rippen is sowieso een doodzonde in die wereld, en met zulke hoeveelheden (1200 kilo) teken je je doodvonnis.
Helemaal als je zelf geen (eigen) grote organisatie achter je hebt.
En hij lijkt vooralsnog slechts een tussenpersoon te zijn geweest.
Vroeg of laat vinden ze je toch, waar je ook zit.
Snel rijk wordenquote:Op donderdag 3 september 2026 22:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar dit wist Jantje ook, waarom doe je zoiets?
Ja logisch, ze werden uit de struiken getrokken, van perrons en uit treinen, en van snelwegen.quote:
Hij was al rijk, misschien niet op de bank. Daarom zeg ik steeds die mensen in de drugswereld zijn mokerdom…quote:Op donderdag 3 september 2026 22:06 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Snel rijk worden
Maar idd zeker niet de juiste manier.
0 schoten op doel.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:26 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Rustig aan doen?
Men was juist zeer snel ter plaatse.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |