Content Not Availablequote:Op donderdag 3 september 2026 14:34 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Dan maar zo:
Technische recherche bezog met sporenonderzoek in weiland Nederasselt:
https://imgur.com/a/qU1Ej9z
quote:Op donderdag 3 september 2026 14:48 schreef maily het volgende:
[..]Waarom zou ik bang zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen banden met die familie, ken ze alleen van naam (zoals iedereen hier in de regio) en woon 1,5 kilometer van dat huis vandaan.
Dat ja, maar dan zonder witte pakken, en meer oranje vlaggetjes dan bij het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:50 schreef vul_maar_in het volgende:
ws nog meer mannen in witte pakjes en bosjes
Niet zo spannend denk ik.
Ik denk dat ze doelt op rondvliegende kogels bij een aanval. Net als die twee paarden in de wei.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:58 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Waarom zou ik bang zijn?
Ik heb geen banden met die familie, ken ze alleen van naam (zoals iedereen hier in de regio) en woon 1,5 kilometer van dat huis vandaan.
Ik speelde toen ik klein was altijd politie en boefje, prachtig vond ik dat, maar dit is gewoon the real thing.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:34 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Dan maar zo:
Technische recherche bezog met sporenonderzoek in weiland Nederasselt:
https://imgur.com/a/qU1Ej9z
Als je op zo'n afbeelding in imgbb staat, doe je rechterklik en open je die afbeelding in een nieuwe tab.quote:Op donderdag 3 september 2026 15:00 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Dat ja, maar dan zonder witte pakken, en meer oranje vlaggetjes dan bij het Nederlands elftal.
Vreemd dat het niet werkt
Maar goed, helaas.
Oh ja de vlaggetjesquote:Op donderdag 3 september 2026 15:00 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Dat ja, maar dan zonder witte pakken, en meer oranje vlaggetjes dan bij het Nederlands elftal.
Vreemd dat het niet werkt
Maar goed, helaas.
Oh zo, als ze 's nachts aanvallen lig ik toch veilig op bedquote:Op donderdag 3 september 2026 15:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze doelt op rondvliegende kogels bij een aanval. Net als die twee paarden in de wei.
Wat dus een gejatte bedrijfsauto/nagemaakte wrap moet zijn?quote:Op donderdag 3 september 2026 15:19 schreef Tengano het volgende:
De sukuritti auto van Jan, exclusief pop.
[ afbeelding ]
Oh we hebben een achternaam. Wat een onthullingen hier weerquote:Op donderdag 3 september 2026 14:45 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Kwam overigens tijdens de wandeling ook iemand tegen die in Overasselt woont, en de familie Goedhart kent, en de rest van de familie is doodsbang.
De rest van de familie heeft niks met de praktijken van beide Jannen te maken.
Het zal je familie maar zijn.
Kunnen we niet weer gewoon Middeleeuwse martelpraktijken invoeren? Beetje vermoeiend die loopjongens.quote:Zeker 25 kogels uit AK-47 bij Overasselt maar verdachte zegt: 'Ik wilde niemand raken’
De verdachte geeft aan dat het ging om een opdracht, maar hij wil niet vertellen wie de opdrachtgevers is.
Op de een of andere manier had Jan een voorkeur voor transportbusjes blijkbaarquote:Op donderdag 3 september 2026 15:24 schreef SEMTEX het volgende:
Oh we hebben een achternaam. Wat een onthullingen hier weerDoet zijn achternaam niet echt eer aan
met Dt trouwens: http://www.autocenter.nl/auto/overzicht/17077/pagina1.html
Zou best kunnen dat hij zijn eigen handelswaar gebruikt heeft en overgestickerd.quote:Op donderdag 3 september 2026 15:27 schreef Tengano het volgende:
[..]
Op de een of andere manier had Jan een voorkeur voor transportbusjes blijkbaar
Heb alleen mobiel, teveel gedoe zo.quote:Op donderdag 3 september 2026 15:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je op zo'n afbeelding in imgbb staat, doe je rechterklik en open je die afbeelding in een nieuwe tab.
Die link kopieer je en die plaats je hier in een FOK! afbeelding.
Die eerste waren geen links van die afbeeldingsbestanden maar alleen de link van die site.
En het is 1 keer goed gegaan hierboven; in post #39 staat echt de link van de afbeelding maar dan weer niet "ingekapseld" als FOK! afbeelding.
quote:
Ik zat er behoorlijk naastquote:
quote:Inwoners Overasselt hopen dat Jan G. vertrekt: 'Zoveel ellende elke keer'
Meerdere inwoners van Overasselt willen dat de woning wordt gesloten waar de schietpartij gisteren plaatsvond. "We hebben allemaal zoiets: 'Die mensen moeten gewoon vertrekken.' Er is zo veel ellende elke keer daar", zegt een vrouw tegen de NOS.
die achternaam was al bekendquote:Op donderdag 3 september 2026 15:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh we hebben een achternaam. Wat een onthullingen hier weerDoet zijn achternaam niet echt eer aan
met Dt trouwens: http://www.autocenter.nl/auto/overzicht/17077/pagina1.html zijn website is offline, dus dat is inderdaad niet meer zijn core business. Dan maar aan de wietplantages I guess.
Neequote:Op donderdag 3 september 2026 15:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze doelt op rondvliegende kogels bij een aanval. Net als die twee paarden in de wei.
Lekker dan, al dat eten wat er ligt te bederven en een jaar geen toegang… alle kleding onder de schimmel.quote:Op donderdag 3 september 2026 15:53 schreef Tengano het volgende:
Alles zit intussen netjes dicht. Op naar het volgende drama voor de buurt daar.
[ afbeelding ]
Och, ik weet net zoveel als de 749 overige inwoners van Nederasselt en de pakweg 2700 inwoners van Overasseltquote:Op donderdag 3 september 2026 16:04 schreef maily het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar gezien zijn getuigenverklaringen
Op donderdag 3 september 2026 16:04 schreef ootjekatootje het volgende:Ga jij elke week zo'n foto maken?quote:Op donderdag 3 september 2026 16:17 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Och, ik weet net zoveel als de 749 overige inwoners van Nederasselt en de pakweg 2700 inwoners van Overasselt
Zodra de recherche weg is uit mijn dorp, en er geen nieuws meer is volgen er geen foto's en updates meer en duik ik onderquote:Op donderdag 3 september 2026 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ga jij elke week zo'n foto maken?
En dan moeten wij het zeker allemaal maar weer opknappenquote:Op donderdag 3 september 2026 16:26 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Zodra de recherche weg is uit mijn dorp, en er geen nieuws meer is volgen er geen foto's en updates meer en duik ik onder
Ik heb me ook alleen maar weer ingelogd omdat dit alles bij mij 'om de hoek' is en ik dus wel móest reageren.
Daarna ga ik denk ik weer terug in de lurk stand.
Goede vraag inderdaad qua bederfelijke waren. Maar ook bv huisdieren. Iemand een idee hoe dat in zijn werk gaat?quote:Op donderdag 3 september 2026 16:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lekker dan, al dat eten wat er ligt te bederven en een jaar geen toegang… alle kleding onder de schimmel.
Zou die vrouw al in scheiding liggen?
Al die dieren zijn vanmiddag opgehaald door de dierenbescherming.quote:Op donderdag 3 september 2026 16:41 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Goede vraag inderdaad qua bederfelijke waren. Maar ook bv huisdieren. Iemand een idee hoe dat in zijn werk gaat?
Als je er nu nog een paar keer onopvallend doorheen rijdt heb je maandagochtend om 4:00u een inval van de DSIGODEN.quote:Op donderdag 3 september 2026 16:50 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Ewijkseweg is weer helemaal vrij.
Politie en alles is weg, ben er net door heen gereden.
*keert gauw omquote:Op donderdag 3 september 2026 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je er nu nog een paar keer onopvallend doorheen rijdt heb je maandagochtend om 4:00u een inval van de DSIGODEN.
Ik zat trouwens fout, het ging trouwens wel om een en hetzelfde pand.quote:Op donderdag 3 september 2026 16:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Al die dieren zijn vanmiddag opgehaald door de dierenbescherming.
quote:Op donderdag 3 september 2026 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat een gezellig Kerstfeest worden bij de Goede Hartjes.
Het is niet te geloven hoe veel simpel mooirdlusitg volk er rondloopt wat te dom is om te poepen.quote:
Die kerel is geboren in een criminele wieg, naast zijn vader is ook zijn moeder veroordeeld afgelopen jaar. Hoe weet die beter?quote:Op donderdag 3 september 2026 17:42 schreef Pegos het volgende:
De enige definitieve oplossing voor de veiligheid van het dorp is dat deze man geheel uit het dorp verdwijnt met een onbekende bestemming, geen contacten in de buurt onderhoudt en het criminele milieu geheel achter zich laat.
Alle andere oplossingen leiden onherroepelijk tot hernieuwd geweld.
Zijn vaak nog lokale "helden" ook. Veel geld in allerlei sponsor shit enzo.quote:Op donderdag 3 september 2026 17:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die kerel is geboren in een criminele wieg, naast zijn vader is ook zijn moeder veroordeeld afgelopen jaar. Hoe weet die beter?
Waar moet ie dan heen? Sierra Leone?quote:Op donderdag 3 september 2026 17:42 schreef Pegos het volgende:
De enige definitieve oplossing voor de veiligheid van het dorp is dat deze man geheel uit het dorp verdwijnt met een onbekende bestemming, geen contacten in de buurt onderhoudt en het criminele milieu geheel achter zich laat.
Alle andere oplossingen leiden onherroepelijk tot hernieuwd geweld.
quote:Op donderdag 3 september 2026 17:50 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Waar moet ie dan heen? Sierra Leone?
Klopt, hij heeft ook een Goedhardt motorrace met die Ducati dealer.quote:Op donderdag 3 september 2026 17:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zijn vaak nog lokale "helden" ook. Veel geld in allerlei sponsor shit enzo.
Bekant half het dorp eet mee.
Bodem van de Maas?quote:Op donderdag 3 september 2026 17:50 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Waar moet ie dan heen? Sierra Leone?
Volgens ‘vice’ was het maar een luiaard.quote:Op donderdag 3 september 2026 17:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zijn vaak nog lokale "helden" ook. Veel geld in allerlei sponsor shit enzo.
Bekant half het dorp eet mee.
Die lui weten echt wel hoe ze de mondjes dicht moeten houden en dan is honing vaak goedkoper dan lood. Een paar hotemotems/lokale werkgevers etc. in je zak gaan een lange weg.quote:Op donderdag 3 september 2026 18:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens ‘vice’ was het maar een luiaard.
Staat een stukje over ‘m geschreven over de lokale voetbalclub. Incl. foto’s van die gast
Dat is niet wat ik bedoel.quote:Op donderdag 3 september 2026 18:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Die lui weten echt wel hoe ze de mondjes dicht moeten houden en dan is honig vaak goedkoper dan lood.
Sorry dat was wat ik bedoeldequote:Op donderdag 3 september 2026 18:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel.
Ik refereerde naar een artikel wat iets over ‘m geschreven heeft. Daar noemen ze ‘m lui omdat ie altijd te laat op het voetbal is terwijl hij op 100 meter woont. Google maar op Overasseltse boys 3quote:Op donderdag 3 september 2026 18:32 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Sorry dat was wat ik bedoelde
Help me effe?
Koning van het bierteamquote:Op donderdag 3 september 2026 18:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik refereerde naar een artikel wat iets over ‘m geschreven heeft. Daar noemen ze ‘m lui omdat ie altijd te laat op het voetbal is terwijl hij op 100 meter woont. Google maar op Overasseltse boys 3
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |