Ik zie er maar eentje, en dat is die plek bij de heg waar ze eerder dat grote wapen hadden gevonden.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:09 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Technische recherche en sporenonderzoek Nederasselt
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vreemd, ik zie alle foto'squote:Op donderdag 3 september 2026 14:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zie er maar eentje, en dat is die plek bij de heg waar ze eerder dat grote wapen hadden gevonden.
Geen idee hoe dat heet.
"Uploading this content requires registration"quote:Op donderdag 3 september 2026 14:21 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie alle foto's
Zal ze nog eens opnieuw uploaden.
Dan zal het wel aan deze antieke iPad liggen.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:21 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie alle foto's
Zal ze nog eens opnieuw uploaden.
Ik heb er wel 2!quote:Op donderdag 3 september 2026 14:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan deze antieke iPad liggen.
Helaas is er maar 1 zichtbaar. Zowel in Firefox, Edge als Safari. Zowel op PC als mobiel.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:09 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Technische recherche en sporenonderzoek Nederasselt
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nee, ze doen het hier ook niet.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Dan zal het wel aan deze antieke iPad liggen.
Inmiddels een jaar.quote:Op donderdag 3 september 2026 10:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
bewoner krijgt gebiedsgebod voor twee weken![]()
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)weken/160785194.html?
Dat maakt indruk![]()
En hij was al van plan om terug te keren![]()
quote:En dat drugslab dan, dat vijf jaar eerder op zijn terrein werd ontmanteld? ,,Wij wisten daar niets van. Dat lab is gebouwd toen wij op vakantie waren. De mensen die later werden opgepakt, hebben dat zelf aan de politie verteld. Wij zijn ook nooit als verdachten aangemerkt."
Ik zie parallellen met die mafkees/'klusjesman' in Zuid Holland wiens huis ook een aantal keer bestookt was met molotov cocktails. Ook volledig onschuldig.quote:G. leeft met zijn vrouw en twee jonge kinderen op de plek in Overasselt waar hij is opgegroeid: zijn ouders wonen er ook nog steeds, achter op het terrein aan een lange oprijlaan tussen de weilanden.
Waar hijzelf precies zijn geld mee verdient, is onduidelijk. Als verslaggevers van De Gelderlander hem eind 2024 bezoeken, lijkt hij druk met de handel in auto's. Online zijn verwijzingen te vinden naar de zaak die handelt in bedrijfsbussen, maar dit bedrijf blijkt al sinds 2018 uitgeschreven bij de Kamer van Koophandel.
Als wij het willen zien moeten wij ook allemaal een account hebben daar, probeer imgur eens.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:31 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ik gebruik dit altijd en nog nooit problemen mee gehad.
Ja gelukt! Dat lijken wel plekken/hutten waar ze zich verstopt hebben.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:31 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
https://imgur.com/a/qU1Ej9z
Ik heb zelf niet eens een account daar.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Als wij het willen zien moeten wij ook allemaal een account hebben daar, probeer imgur eens.
Misschien omdat ze herkennen dat het een crimescene is ofzo ? Normaal ook nooit issues met imgbbquote:Op donderdag 3 september 2026 14:37 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet eens een account daar.
Normaal zijn uploads via imgbb altijd gewoon zichtbaar voor iedereen, account of niet.
Mijn eerdere upload van GTA Overasselt was ook gewoon te zien.
De Gelderlander zegt dit:quote:Op donderdag 3 september 2026 14:37 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet eens een account daar.
Normaal zijn uploads via imgbb altijd gewoon zichtbaar voor iedereen, account of niet.
Mijn eerdere upload van GTA Overasselt was ook gewoon te zien.
Carpool Wijchen hebben ze gisteren idd nog een of meerdere wapens gevonden.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De Gelderlander zegt dit:
De politie bevestigt donderdag dat er woensdag nog wapens zijn gevonden bij zoekacties van de politie en de Mobiele Eenheid, naar aanleiding van de schietpartij van dinsdag in Overasselt. Dat gebeurde niet alleen in het onderzochte gebied, maar ook in Wijchen dankzij een alerte burger.
Gaat een gezellig Kerstfeest worden bij de Goede Hartjes.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:45 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Kwam overigens tijdens de wandeling ook iemand tegen die in Overasselt woont, en de familie Goedhart kent, en de rest van de familie is doodsbang.
De rest van de familie heeft niks met de praktijken van beide Jannen te maken.
Het zal je familie maar zijn.
quote:Op donderdag 3 september 2026 14:45 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Kwam overigens tijdens de wandeling ook iemand tegen die in Overasselt woont, en de familie Goedhart kent, en de rest van de familie is doodsbang.
De rest van de familie heeft niks met de praktijken van beide Jannen te maken.
Het zal je familie maar zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |