Schijnt overigens dat toen ie alleen nog met pa samen gezellig in de pillen zat, het een redelijk open en gastvrij persoon was, maar sinds dat ie in het Colombiaans bakpoeder zit, hij heel gesloten, teruggetrokken en paranoïde is geworden.quote:Op donderdag 3 september 2026 18:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Koning van het bierteam coketeam
Steve_carell_surprised.jpg.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:55 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Schijnt overigens dat toen ie alleen nog met pa samen gezellig in de pillen zat, het een redelijk open en gastvrij persoon was, maar sinds dat ie in het Colombiaans bakpoeder zit, hij heel gesloten, teruggetrokken en paranoïde is geworden.
Thanks, nooit van gehoord, ik zet het op de lijst.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:02 schreef TLC het volgende:
Drugsdelta op de NPO, zeer aan te bevelen serie![]()
Idd ja.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:18 schreef nostra het volgende:
Volledig bizar dat je zo'n persco solo door een burgemeester van één of ander kutdorp laat doen. Geen Jetten, geen Van Weel. Loco.
Ik kan die mensen geen ongelijk geven, maar ik had op dinsdag al een complete metamorfose ondergaan..quote:Op donderdag 3 september 2026 19:48 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Was zojuist even in Overasselt voor boodschappen, en sprak daar uiteraard wat mensen (het blijft hier voorlopig het gesprek van de dag) en het schijnt dat iedereen die de achternaam Goedhart heeft (er wonen blijkbaar ook mensen met die achternaam, die geen familie zijn) het dorp ontvlucht is, danwel op het punt staan tijdelijk elders te verblijven, uit angst.
Ook is de onrust erg groot voor als over 2 weken het gebiedsverbod afloopt.
Zoals degene die ik sprak zei, wat als over een week of 3 de supermarkt in loopt.
Wie weet wordt ie gevolgd?
Qua complexiteit.quote:
Eens, ze laten ze daar nu wel aan hun lot over.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:31 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Idd ja.
On-Nederlands geweld, in een klein dorp in een kleine gemeente, dus de burgemeester heeft totaal geen ervaring met dit soort zware geweld.
Van Weel zit lekker op Curaçao of Aruba of zo.
En Jette is sowieso onzichtbaar als premier.
Zelfs Schoof zag je meer.
Paradijsje daarquote:Op donderdag 3 september 2026 20:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Prachtige huizen daar in dat buitengebied, zeker nabij de hatertse Vennen.
Er staat er daar eentje op een landgoed, is erfpacht en ik denk dat we dezelfde bedoelen, echt een parel! Die heeft zo’n zeven jaar geleden te koop gestaan.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:39 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Paradijsje daar
Die ene woonboerderij met witte muren en oranje dakpannen, waarvan de begane grond wat verzonken is, direct langs een wandelpad, met een vennetje voor de deur (is ook een B&B)
Als ik ooit miljoenen heb, koop ik die mensen uit en is het van mij.
De burgemeester staat aan het hoofd van de lokale driehoek. Hij staat er niet alleen/solo voor want die driehoek bestaat uit vertegenwoordigers van het lokale bestuur, openbaar ministerie en politie. Die driehoek gaat over de lokale openbare orde en veiligheid en het is dus volstrekt logisch dat de burgemeester als hoofd van die driehoek het woord voert tijdens persmomenten. Dat hoort gewoon bij zijn taak.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:18 schreef nostra het volgende:
Volledig bizar dat je zo'n persco solo door een burgemeester van één of ander kutdorp laat doen. Geen Jetten, geen Van Weel. Loco.
Met miljoenen verlaat ik de toko en ga ik ergens aan de Mediterraanse of Caribische zon zitten. Vandaar dat ik het ook niet krijgquote:Op donderdag 3 september 2026 20:39 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Paradijsje daar
Die ene woonboerderij met witte muren en oranje dakpannen, waarvan de begane grond wat verzonken is, direct langs een wandelpad, met een vennetje voor de deur (is ook een B&B)
Als ik ooit miljoenen heb, koop ik die mensen uit en is het van mij.
Binnen de kortste keren 35 man gearresteerd. Dat is toch juist allemaal heel goed gegaan?quote:Op donderdag 3 september 2026 20:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eens, ze laten ze daar nu wel aan hun lot over.
Terwijl dat dorp redelijk goed te beschermen is, de Maas aan de onderzijde en een doorgaande N weg.
Bij Nederasselt en Heumen kan je de boel goed dichtzitten.
Edit:
Waarom schakelen ze het leger niet in?
Er is verderop, meer achter de Diervoort ook een gigantisch landhuis, met een groot groen hek eromheen, een enorm landhuis, met vijvers en bruggetjes en herten.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er staat er daar eentje op een landgoed, is erfpacht en ik denk dat we dezelfde bedoelen, echt een parel! Die heeft zo’n zeven jaar geleden te koop gestaan.
Gewoon geld lenen van Janquote:Op donderdag 3 september 2026 20:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Met miljoenen verlaat ik de toko en ga ik ergens aan de Mediterraanse of Caribische zon zitten. Vandaar dat ik het ook niet krijgjij misschien wel met dit gewaagde businessplan.
Ja dat is leuke theorie, maar dit overstijgt natuurlijk zowel de lokale openbare orde als zijn ervaring volkomen. Wat niet erg is (hij deed het nog best goed en hij heeft óók een rol naar de de lokale bevolking), maar er mag best wat zwaarder geschut bij ter zowel ondersteuning als de uitstraling naar burgers toe.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:43 schreef Chillegast het volgende:
[..]
De burgemeester staat aan het hoofd van de lokale driehoek. Hij staat er niet alleen/solo voor want die driehoek bestaat uit vertegenwoordigers van het lokale bestuur, openbaar ministerie en politie. Die driehoek gaat over de lokale openbare orde en veiligheid en het is dus volstrekt logisch dat de burgemeester als hoofd van die driehoek het woord voert tijdens persmomenten. Dat hoort gewoon bij zijn taak.
Binnenkort kun je voor een klein prijsje iets in de Ewijkseweg kopen.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:46 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Er is verderop, meer achter de Diervoort ook een gigantisch landhuis, met een groot groen hek eromheen, een enorm landhuis, met vijvers en bruggetjes en herten.
Enorme lap grond.
De garage alleen al is zo groot als een flink vrijstaand huis.
Is van de oud-eigenaar van HSF Logistics.
Ik denk niet dat hij nog staat te springen om dergelijke deals. Die gaat nu zorgen dat hij er zelf goed bij zit en gaat ook het hazenpad kiezen.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:47 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Gewoon geld lenen van Jan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |