Goedhart Koeriersdienstenquote:Op vrijdag 4 september 2026 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allemaal via de belwinkel, de kapsalon, het bouwbedrijf, de souvenirshop, de kebabtent, koeriersdienst en aanverwanten keurig wit verkregen inkomsten…
Beetje vreemd als advocatenkantoor betaald te worden door de lokale kebabtent of niet? Oké een paar broodjes (lekker), maar geen 100.000 broodjes döner per maand toch?quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allemaal via de belwinkel, de kapsalon, het bouwbedrijf, de souvenirshop, de kebabtent, koeriersdienst en aanverwanten keurig wit verkregen inkomsten…
Holdings en BV'tjes hier en daar er om heen, als het maar vanuit de bovenwereld betaald wordt…quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Beetje vreemd als advocatenkantoor betaald te worden door de lokale kebabtent of niet? Oké een paar broodjes (lekker), maar geen 100.000 broodjes döner per maand toch?
quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Beetje vreemd als advocatenkantoor betaald te worden door de lokale kebabtent of niet? Oké een paar broodjes (lekker), maar geen 100.000 broodjes döner per maand toch?
quote:"Ja, wat is daar mis mee dan?"
Ze vinden soms een visje in de grote oceaan.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dan worden dit soort advocaten toch makkelijk uitgewassen door organisaties als 'follow the money' en dergelijke?
quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:20 schreef Stoorzendert het volgende:
Het interview met het voetbalteam van Jan zijn overigens offline gehaaldGisteren stonden de clubfoto's er nog op incl. artikel en 'interview' met Jan.
Daar gaat het toch regelmatig overquote:Op zaterdag 5 september 2026 09:15 schreef Breekfast het volgende:
Waar ik mij wel over verbaas, en ik zal wel als een ouderwetse boomer klinken, is dat het amper gaat over de vraagkant van de drugsmarkt.
Waarom doen we nog steeds alsof (recreatief) drugsgebruik compleet normaal en onschuldig is?
Waarschijnlijk iets in de trant van, I have made him an offer he couldn't refuse...quote:Op zaterdag 5 september 2026 08:03 schreef Discombobulate het volgende:
Die Jan-Hein Kuijpers is dus advocaat van Bolle Jos, maar vraag me af hoe ze contact met elkaar hebben.
De inflatie zit daar niet in de prijs maar in de hoeveelheid Vim poeder en gemalen TL-buis die er door je sos gemixt wordtquote:Op zaterdag 5 september 2026 09:25 schreef Caland het volgende:
Laat staan als illegale drugs al jarenlang hetzelfde kosten (of minder) en alle overige drugs zoals alcohol steeds duurder.
Wat ik mij soms wel afvraag: in Latijns-Amerika en in de VS hebben hoge straffen voor drugsgebruik niet gewerkt.quote:Op zaterdag 5 september 2026 09:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar gaat het toch regelmatig over
Denk dat vooral niemand hopelijk meer de illusie heeft dat je dat kan terugdringen bij de mensheid in zijn algemeen. Laat staan als illegale drugs al jarenlang hetzelfde kosten (of minder) en alle overige drugs zoals alcohol steeds duurder.
Zelfs in de grootste derdewereldlanden gaan ze niet over op dergelijke straffen. Ja, Duterte heeft wel eens een poging gewaagd.quote:Op zaterdag 5 september 2026 09:58 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wat ik mij soms wel afvraag: in Latijns-Amerika en in de VS hebben hoge straffen voor drugsgebruik niet gewerkt.
Maar wat zou het effect zijn in West-Europa? Als we hier bijvoorbeeld 20 jaar cel zouden opleggen als je wordt gepakt voor drugsgebruik, wat voor effect zou dat hebben op de vraagkant?
Vind je dergelijke straffen inhumaan of denk je dat ze niet werken?quote:Op zaterdag 5 september 2026 09:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs in de grootste derdewereldlanden gaan ze niet over op dergelijke straffen. Ja, Duterte heeft wel eens een poging gewaagd.
Inhumaan en ze werken niet. En wat stel je dan eigenlijk precies voor, mensen die wel eens een pilletje pakken op een festival jarenlang opsluiten terwijl de zwaardere drugs gewoon in de supermarkt verkrijgbaar zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2026 10:03 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Vind je dergelijke straffen inhumaan of denk je dat ze niet werken?
Hoge straffen aan de aanbodkant werken sowieso niet, want daarvoor zijn de geldbedragen die verdiend kunnen worden simpelweg te aantrekkelijk.
Het enige alternatief wat dan nog over zou blijven is legalisering.
Ik denk dat er maar 2 opties kunnen werken:quote:Op zaterdag 5 september 2026 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Inhumaan en ze werken niet. En wat stel je dan eigenlijk precies voor, mensen die wel eens een pilletje pakken op een festival jarenlang opsluiten terwijl de zwaardere drugs gewoon in de supermarkt verkrijgbaar zijn.
Boh gemalen TL buisquote:Op zaterdag 5 september 2026 09:31 schreef vosss het volgende:
[..]
De inflatie zit daar niet in de prijs maar in de hoeveelheid Vim poeder en gemalen TL-buis die er door je sos gemixt wordt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |