Linkje bron?quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:08 schreef TheVulture het volgende:
Roethof als advocaat van de verdachten, je verwacht het niet
Ik heb het niet over kleurtjes ...quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zitten er 2 blanken tussen die niet mee mogen doen?
Ik maakte een grapje daar er 34 waren opgepaktquote:Op vrijdag 4 september 2026 19:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb het niet over kleurtjes ...
Eerder over het grote aantal.
Maar er is nog niks bekend over Roethof als advocaat in deze zaak.
Ik denk dat de rest van Nederland ook duidelijkheid wil, dus sluit maar achteraan.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:35 schreef Momo het volgende:
Roethof op RTL nieuws die komt janken over dat de ouders van de verdachten duidelijkheid willen. Nou praat eens met het stuk diarree dat 20 jaar geleden uit je kut kwam.
Stukje duidelijkheid voor de ouders:quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:35 schreef Momo het volgende:
Roethof op RTL nieuws die komt janken over dat de ouders van de verdachten duidelijkheid willen. Nou praat eens met het stuk diarree dat 20 jaar geleden uit je kut kwam.
Ze gingen allemaal net een eigen bedrijf beginnen hoor!quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:45 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Stukje duidelijkheid voor de ouders:
Jullie addergebroed is doelbewust zwaarbewapend naar Overasselt gereden voor criminele zaken, waarbij er iemand gedood is en 2 agenten zwaargewond zijn geraakt.
Als jullie die levende stukken nageboorte beter op hadden gevoed, waren ze nu gewoon thuis.
Veel duidelijker kan ik het niet maken.
Witgoed handelquote:Op vrijdag 4 september 2026 19:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ze gingen allemaal net een eigen bedrijf beginnen hoor!
Leven bijna op de rails, ongelukkige keuzes. Moet je begrip voor hebben...quote:
Roethofquote:Op vrijdag 4 september 2026 19:35 schreef Momo het volgende:
Als advocaat moet je je werk doen, maar Roethof is de meest walgelijke, arrogante figuur in dat circus, die de hele goocheldoos van Hans Klok opentrekt om zijn cliënten altijd maar als een soort van onschuldige passanten neer te zetten…quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:35 schreef Momo het volgende:
Als hij nou nog eens succes had, maar dat zie ik nergensquote:Op vrijdag 4 september 2026 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Als advocaat moet je je werk doen, maar Roethof is de meest walgelijke, arrogante figuur in dat circus, die de hele goocheldoos van Hans Klok opentrekt om zijn cliënten altijd maar als een soort van onschuldige passanten neer te zetten…
Kwajongensstreken, kattekwaad, baldadigheidquote:Op vrijdag 4 september 2026 19:59 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Leven bijna op de rails, ongelukkige keuzes. Moet je begrip voor hebben...
JEUGDRECHT!
Bij linkse activisten is Willem Jebbink de huisadvocaat, bij kansloze drugspaupers met een etnische achtergrond, zoals in Overasselt, is het vaak Gerald Roethof.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Als hij nou nog eens succes had, maar dat zie ik nergens
Jos B bijvoorbeeld ging helemaal mis zijn strategie
Ik zou nooit advocaat kunnen zijn en allerlei tuig zo laag mogelijke straf proberen te geven. Als je een zaak hebt tussen een consument en een keukenbedrijf ofzo, whatever. Maar met dit soort dingen....quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als advocaat moet je je werk doen, maar Roethof is de meest walgelijke, arrogante figuur in dat circus, die de hele goocheldoos van Hans Klok opentrekt om zijn cliënten altijd maar als een soort van onschuldige passanten neer te zetten…
Dachten dat het airsoft wasquote:Op vrijdag 4 september 2026 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij linkse activisten is Willem Jebbink de huisadvocaat, bij kansloze drugspaupers met een etnische achtergrond, zoals in Overasselt, is het vaak Gerald Roethof.
Ik hoor hem al een verhaal ophangen van een nachtelijke dropping met spelelement, georganiseerd door een online platform, waarbij de deelnemers geen idee hadden waar die dropping zou plaatsvinden en welk spel er gespeeld zou gaan worden. De donkere hoodies, trainingsbroeken en sneakers werden gedragen om sportief voor de dag te kunnen komen…
Bron: https://www.nu.nl/binnenl(...)ken-langer-vast.htmlquote:Opnieuw woning in Overasselt gesloten, alle verdachten twee weken langer vast
Burgemeester Joerie Minses van de gemeente Heumen heeft vrijdag een tweede woning laten sluiten in Overasselt. Daarnaast blijven alle 32 verdachten twee weken langer vastzitten. De politie meldt ook dat donderdag negen huiszoekingen zijn verricht in verband met het geweld.
Het gesloten huis staat aan de Honingklaver en moet twee weken dicht. "Hij neemt deze maatregel om daarmee de rust in de omgeving verder te herstellen en de openbare orde te waarborgen", meldt de gemeente.
In het dorp en de omgeving waren tien plaatsen delict. Lokale media meldden eerder dat een daarvan een woning aan de Honingklaver zou zijn. Ook daar zouden harde knallen zijn gehoord en raakte de deur zwaar beschadigd.
Dat is dan ook geen strafrecht.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zou nooit advocaat kunnen zijn en allerlei tuig zo laag mogelijke straf proberen te geven. Als je een zaak hebt tussen een consument en een keukenbedrijf ofzo, whatever. Maar met dit soort dingen....
Of hij krijgt betaald in hele kleine envelopjesquote:Op vrijdag 4 september 2026 21:18 schreef Stoorzendert het volgende:
Blijft bijzonder. Zo is de zoon van Weski, Guy de advocaat van bolle jos. Hoe wordt zo'n advocaat dan betaald? Crimineel geld aannemen is namelijk verboden. Hetzelfde voor zo'n Roethof. Dat doet hij natuurlijk niet 'pro-deo'. Misschien in het begin om wat naamsbekendheid te krijgen, maar dat geld wat hij nu vangt moet toch ergens vandaan komen?
Vanuit de witgewassen zijstromen. De inkomsten uit het vastgoed en het kapitaal.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:18 schreef Stoorzendert het volgende:
Blijft bijzonder. Zo is de zoon van Weski, Guy de advocaat van bolle jos. Hoe wordt zo'n advocaat dan betaald? Crimineel geld aannemen is namelijk verboden. Hetzelfde voor zo'n Roethof. Dat doet hij natuurlijk niet 'pro-deo'. Misschien in het begin om wat naamsbekendheid te krijgen, maar dat geld wat hij nu vangt moet toch ergens vandaan komen?
Dat zal meevallen, maar bovengenoemde hebben bijna uitsluitend dit soort cliënten. De schoorsteen moet ook blijven roken he?quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:21 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Of hij krijgt betaald in hele kleine envelopjes
Allemaal via de belwinkel, de kapsalon, het bouwbedrijf, de souvenirshop, de kebabtent, koeriersdienst en aanverwanten keurig wit verkregen inkomsten…quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:18 schreef Stoorzendert het volgende:
Dan worden dit soort advocaten toch makkelijk uitgewassen door organisaties als 'follow the money' en dergelijke?quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vanuit de witgewassen zijstromen. De inkomsten uit het vastgoed en het kapitaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |