Koppie soep is goedkoper dan pistoletjes met zalm, beenham of brie lijkt me.quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hangt af van je definitie van luxe lunchen![]()
Misschien was de soep de eerste gangquote:Op vrijdag 4 september 2026 13:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Koppie soep is goedkoper dan pistoletjes met zalm, beenham of brie lijkt me.
Grüne!quote:Op vrijdag 4 september 2026 14:02 schreef derLudolf het volgende:
Gewetensvraag, wat zouden jullie stemmen als jullie aanstaande zondag in Sachsen Anhalt mochten stemmen?
AfD staat op 43% en CDU rond de 21%
Door partijen die de kiesdrempel niet halen, Grüne staat met 6% net daarboven, kunnen ze zelfs op 50% van de zetels komen. SPD staat op 8,5%
Zouden jullie dan op een gristelijke partij stemmen?
Oh er is ook positief nieuws, de partij van de Poetinpijpster (Sarah Wagenknecht) staat op 4%
Kostte wat kost moet je een zege van AfD toch willen voorkomen. Eens. Dan maar christenen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 14:40 schreef derLudolf het volgende:
Daar schrik ik eigenlijk van. Kostte wat kost moet je een zege van AfD toch willen voorkomen.
De afkeer voor een christelijke partij is dus groter dan voor AfD, snap dat het kiezen tussen twee kwaden is maar een zege van AfD word niemand beter van.
quote:Ook specifieke groepen leerlingen zijn een probleem volgens de partij. Kinderen met een handicap of kinderen van asielzoekers zouden de prestaties van anderen remmen, en dus moeten zij gescheiden worden van de rest. Dat zou beter zijn voor iedereen, vindt de AfD
Nah, voor mijn belastinggeldgebruik hier is dergelijk sarcasme misplaatst. De keynote was leuk en van enig niveau. De rest is kneuterig.quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:06 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, God verhoede dat we kenniswerkers bijscholen dwingen zich te ontwikkelen in plaats van voor altijd hun riedeltje af te draaien. Schande dat dat wettelijk is vastgelegd.
quote:Aan de VU geef ik de vakken Vakdidactiek Informatica en AI in het Onderwijs, en doe ik onderzoek naar de digitale wereld in brede zin.
Mijn vroegere werk was vrij technisch, ik heb in mijn proefschrift algoritmes ontwikkeld waarmee je fouten in Excel-sheets kan opsporen, en een programmeertaal gemaakt voor kinderen, Hedy, waarmee je makkelijk en in je eigen taal kan leren programmeren.
Mijn recentere werk is meer filosofisch van aard en vraagt zich af hoe we ‘informatica’ of ‘programmeren’ eigenlijk definiëren en hoe die keuzes het vakgebied, en de software die we maken, beïnvloeden.
Over het algemeen heb ik een probleem met veel standpunten van christelijke partijen. Strategisch op een christelijke partij stemmen zou me echt een stap te ver zijn. Maar het hangt wel heel erg af van het verkiezingsprogrammaquote:Op vrijdag 4 september 2026 14:40 schreef derLudolf het volgende:
Daar schrik ik eigenlijk van. Kostte wat kost moet je een zege van AfD toch willen voorkomen.
De afkeer voor een christelijke partij is dus groter dan voor AfD, snap dat het kiezen tussen twee kwaden is maar een zege van AfD word niemand beter van.
Met de Duitse kiesdrempel is dat niet de enige relevante vraag voor strategisch stemmen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar heet het cdu zich uitgesproken tegen regeren met AfD?
Ik grijp mijn kans om je een keer te verslaanquote:Op vrijdag 4 september 2026 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
www.maptap.gg September 4
90👑 85😁 8😱 80🤗 87🎓
Final score: 692
dit wordt geen goede dag
Felienne is leuk!quote:Op vrijdag 4 september 2026 14:50 schreef sigme het volgende:
Keynote was van Felienne Hermans, hoogleraar didactiek van de informatica aan de Vrije Universiteit Amsterdam, en leraar informatica op de Open Schoolgemeenschap Bijlmer.
Reuze leuke vrouwmet goed en interessant verhaal.
[..]
Van Harte met de nieuwe auto. Veel mooie k.m.’s gewenstquote:Op vrijdag 4 september 2026 16:42 schreef z80 het volgende:
Dan voor mij nog eerder op CDU dan op Grune. Groen heeft er in NRW en bundes behoorlijk een zooitje van gemaakt.
Tevens eindelijk mijn nieuwe auto voor de deur staan.
Nog wel even wennen en zoeken naar alle knoppen. En nog even uitzoeken hoe ik het deuntje bij uitstappen uit zet. Bij instappen staat deze gelukkig al uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RIP Gloria Steinem.
De OSB was mijn middelbare school, voordat Feliene ook maar geboren was…quote:Op vrijdag 4 september 2026 14:50 schreef sigme het volgende:
Keynote was van Felienne Hermans, hoogleraar didactiek van de informatica aan de Vrije Universiteit Amsterdam, en leraar informatica op de Open Schoolgemeenschap Bijlmer.
Reuze leuke vrouwmet goed en interessant verhaal.
[..]
Nieuwe-auto-boks! Welke is het geworden? Hier een Chinees, BYD Dolphin Surf.quote:Op vrijdag 4 september 2026 16:42 schreef z80 het volgende:
Dan voor mij nog eerder op CDU dan op Grune. Groen heeft er in NRW en bundes behoorlijk een zooitje van gemaakt.
Tevens eindelijk mijn nieuwe auto voor de deur staan.
Nog wel even wennen en zoeken naar alle knoppen. En nog even uitzoeken hoe ik het deuntje bij uitstappen uit zet. Bij instappen staat deze gelukkig al uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |