Stuur een DM aan de FOK! - bazenquote:Op woensdag 2 september 2026 19:42 schreef 007700 het volgende:
[..]
Liever doen jullie gewoon een keer wat aan de trollen ipv achteraf gedoe
Niet doen. Ik ben geen fan van Mikey, maar om nu zijn berichten te verwijderen, vind ik ook niet terecht.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Om Mikeytt even op zijn tenen te staan voor het lopen kloten in de OP , wees gerust het gaat zo weg.
Dat is wat heel veel mensen willen. De representatie in dit topic is natuurlijk geen spiegelbeeld van de samenleving.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:40 schreef theunderdog het volgende:
Nee, dat heb je niet liever. Je bent gewoon een erg goede gaslighter.
Er is een TT aangepast, geen bibliotheek verbrandquote:Op woensdag 2 september 2026 19:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niet doen. Ik ben geen fan van Mikey, maar om nu zijn berichten te verwijderen, vind ik ook niet terecht.
Ik ben ook niet de meest populaire figuur hier, hoef ik ook niet te zijn.
Maar mijn mening en de mening van Mikey zijn allebei tekens van deze tijd.
Jullie willen toch geen geschiedenis herschrijven, standbeelden omgooien, boeken verbieden en wat dies meer zij?
Juist in deze tijd met internet die de kans geeft om aan elke knakworst zijn of haar onbenullige mening te geven, zou van levensbelang moeten zijn.
Al is het maar zodat onze nakomelingen in het jaar 3481 hartelijk om ons kunnen lachen.
Trollen is van deze tijd ja, koekoek. Het is juist in deze tijd zaak om nepinfo tegen te gaan.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niet doen. Ik ben geen fan van Mikey, maar om nu zijn berichten te verwijderen, vind ik ook niet terecht.
Ik ben ook niet de meest populaire figuur hier, hoef ik ook niet te zijn.
Maar mijn mening en de mening van Mikey zijn allebei tekens van deze tijd.
Jullie willen toch geen geschiedenis herschrijven, standbeelden omgooien, boeken verbieden en wat dies meer zij?
Juist in deze tijd met internet die de kans geeft om aan elke knakworst zijn of haar onbenullige mening te geven, zou van levensbelang moeten zijn.
Al is het maar zodat onze nakomelingen in het jaar 3481 hartelijk om ons kunnen lachen.
Rusland is dan ook een prachtig mooi land. Alleen zo jammer van die hatende en kortzichtige regering.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is wat heel veel mensen willen. De representatie in dit topic is natuurlijk geen spiegelbeeld van de samenleving.
Als je op de FP Rusland berichten leest, zijn de reacties bijvoorbeeld meestal het tegengestelde van dit topic, zoals deze van net: Rutte en Von der Leyen waarschuwen: "Rusland wordt roekelozer"
Bijna 1 op de 5 jongeren is niet eens neutraal, maar juist positief over Rusland.
Een partij als de FvD doet het relatief goed onder jongeren, inderdaad. Ik was ook 'edgy' toen ik 14 was.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is wat heel veel mensen willen. De representatie in dit topic is natuurlijk geen spiegelbeeld van de samenleving.
Als je op de FP Rusland berichten leest, zijn de reacties bijvoorbeeld meestal het tegengestelde van dit topic, zoals deze van net: Rutte en Von der Leyen waarschuwen: "Rusland wordt roekelozer"
Bijna 1 op de 5 jongeren is niet eens neutraal, maar juist positief over Rusland.
Hoezo dan? Waarom juist in deze tijd?quote:Op woensdag 2 september 2026 19:47 schreef 007700 het volgende:
[..]
Trollen is van deze tijd ja, koekoek. Het is juist in deze tijd zaak om nepinfo tegen te gaan.
Omdat er in deze tijd misschien meer en meer nepnieuws verspreid wordt. Die ook steeds moeilijker van echt te onderscheiden is.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:49 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoezo dan? Waarom juist in deze tijd?
Juist niet. Nepnieuws bestond vroeger ook al. En was toen veel moeilijker te herstellen.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:50 schreef 007700 het volgende:
[..]
Omdat er in deze tijd misschien meer en meer nepnieuws verspreid wordt. Die ook steeds moeilijker van echt te onderscheiden is.
Bekijk deze YouTube-videoquote:De nieuwe, ingrijpende wet op de inbeslagname van bezittingen in Rusland treedt dinsdag in werking.
.De wet geeft de overheid de bevoegdheid om banktegoeden en fysieke eigendommen van Russische burgers die in het buitenland wonen te confisqueren.
De wetgeving is gericht tegen dissidenten, journalisten en activisten en breidt het harde optreden van het Kremlin tegen critici van de oorlog in Oekraïne uit
Vroeger had je het ook inderdaad, maar minder dan nu. Komt daarbij dat het hier op het forum nu nauwelijks aangepakt word.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Juist niet. Nepnieuws bestond vroeger ook al. En was toen veel moeilijker te herstellen.
Juist. Is volgens mij ook een soort natuurwet. Menselijke jongeren die altijd de kont tegen de krib gooien.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een partij als de FvD doet het relatief goed onder jongeren, inderdaad. Ik was ook 'edgy' toen ik 14 was.
Het staat je geheel vrij om je daar mee te identificeren.
Uiteraard. En gelukkig maar. Het is zelfs heel gezondheid om de behoefte heel je leven te hebben, gezien politici er toch maar een rotzooi van maken.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Juist. Is volgens mij ook een soort natuurwet. Menselijke jongeren die altijd de kont tegen de krib gooien.
Is het niet linksom dan is het wel rechtsom.
Rusland wordt nog steeds geregeerd door tsaren. Volgevreten decadente slappe machtwellustelingen met teveel geld en macht en geen greintje menselijkheid of gezond verstand.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:54 schreef michaelmoore het volgende:
Russische wetgeving inzake inbeslagname van bezittingen:
Wetgeving geeft de overheid de bevoegdheid om eigendommen te confisqueren
wie gaat emigreren die is alles kwijt en hun ouders ook
[..]
Bekijk deze YouTube-video
waarom is het de beste uitkomst dat rusland wint?quote:Op woensdag 2 september 2026 19:59 schreef Mikeytt het volgende:
Voor de eigen bevolking is er telkens "echt geen geld" en centenwerk binnen de begroting. Bezuinigingen op essentiële diensten zijn *echt* noodzakelijk.
Ik vind het dan bijzonder dat er elke keer ineens miljarden beschikbaar is voor het buitenland.
Ondertussen mogen veel bejaarden hier in Nederland maar eens in de week douchen en is er niet genoeg capaciteit om de luiers vaak genoeg te verschonen.![]()
Tja dat kan, en kan ik me enigszins in vinden dat mensen dat vinden/denken. Ook dikke prima dat je het daar niet mee eens bent. Blijft dan alleen ontzettend vreemd dat je een agressor steunt die zomaar een ander land binnen valt. En hier vervolgens ook nog gaat lopen trollen om een informatief topic over deze oorlog compleet te vernaggelenquote:Op woensdag 2 september 2026 19:59 schreef Mikeytt het volgende:
Voor de eigen bevolking is er telkens "echt geen geld" en centenwerk binnen de begroting. Bezuinigingen op essentiële diensten zijn *echt* noodzakelijk.
Ik vind het dan bijzonder dat er elke keer ineens miljarden beschikbaar is voor het buitenland.
Dat is niet alles.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
O.a. het opgeven van de Donbas, NATO ambities laten varen en geen buitenlandse militaire basissen in Oekraïne,
[..]
Die heeft geen andere keuze dan zich verdedigen tegen de Russische agressie.quote:Oekraïne idem.
[..]
En ik snap dat dit soort feiten te pijnlijk zijn voor jequote:https://ncpn.nl/verklarin(...)-oorlog-in-oekraine/
Ik vind de verklaring van de NCPN prima. Niet geheel mee eens, maar in grote lijnen wel.
[..]
Nogmaals, ik vind het prima dat jij dit denkt.
In Rusland was het ook geen pretje om een doodgewone Iwan te zijn. Iwan kan dan nog zoveel houden van zijn Natjasje, als de Russische regering bepaalt dat Iwan naar Siberie moet omdat Iwan een supertalent is met het ontwerpen van wapens of dat Natasja een briljante balletdanseres is, dan moeten Iwan en Natasja precies doen wat de regering hun opdraagt. En zo niet, dan zullen Iwan en Natasja ongetwijfeld het slachtoffer worden van een heel dom ongelukje. Een val uit een raam, een scheurende ladderzatte automobist, een ontsnapte leeuw uit een Russische dierentuin, een verkeerd afgesteld gasstel, een lekkere warme douche nemen waarbij heel toevalig een stroomstoring de pret bederft. Enz.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:59 schreef Mikeytt het volgende:
Ondertussen mogen veel bejaarden hier in Nederland maar eens in de week douchen en is er niet genoeg capaciteit om de luiers vaak genoeg te verschonen.![]()
Klopt helemaal en ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:11 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
In Rusland was het ook geen pretje om een doodgewone Iwan te zijn. Iwan kan dan nog zoveel houden van zijn Natjasje, als de Russische regering bepaalt dat Iwan naar Siberie moet omdat Iwan een supertalent is met het ontwerpen van wapens of dat Natasja een briljante balletdanseres is, dan moeten Iwan en Natasja precies doen wat de regering hun opdraagt. En zo niet, dan zullen Iwan en Natasja ongetwijfeld het slachtoffer worden van een heel dom ongelukje. Een val uit een raam, een scheurende ladderzatte automobist, een ontsnapte leeuw uit een Russische dierentuin, een verkeerd afgesteld gasstel, een lekkere warme douche nemen waarbij heel toevalig een stroomstoring de pret bederft. Enz.
Heb je nog de link naar deze tekst, Wantie?quote:
Want het klopt wel bijna, maar net niet helemaal. Dus benieuwd van welke officiele site jij hem gehaald hebt, ik vind niks.quote:
In China hanteren ze dezelfde methodes. Mannen moeten doen wat de overheid hun opdraagt, en vrouwen hebben zo goed als geen rechten.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Klopt helemaal en ben ik het met je eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |