abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221712288
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 15:00 schreef LXIV het volgende:

[..]
Mijn gedachte was natuurlijk niet dat hij over zijn stopcontact postte, maar dat het een fake bericht was om reuring te veroorzaken en dat de steller de moeite nog niet eens had genomen een kloppende Russische tekst te nemen maar gewoon eenr random blok cyrillische tekst met een engelse ' vertaling' etbij.
Ook mogelijk. Waarom niet?

Je hebt je vergist.
Kan gebeuren.

Wat mij betreft: geen punt. Zand erover.

En dat Medvedev in staat is om een fake bericht te versturen om reuring te veroorzaken... zelfs dat is al jarenlang geen alternatieve realiteit meer, helaas. De man is zwaar ziek in zijn hoofd, en is tevens voorzitter van Verenigd Rusland, de partij die zo'n beetje alle vertegenwoordigende functies van Rusland in portefeuille heeft. Daarnaast is hij vice-voorzitter van Ruslands Veiligheidsraad.

Het geeft een beetje (nou ja) aan wat er allemaal mis is in dat land.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221712305
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 14:59 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Wat doe je nog in Nederland? Ga naar Ruzzia.
Oeh. Burn.
  woensdag 2 september 2026 @ 15:12:31 #203
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_221712306
twitter

Dit doet vermoeden dat magazijnen met boeken opblazen niet louter "ze schieten gewoon op alle magazijnen" is.
Scorched earth
  woensdag 2 september 2026 @ 15:16:26 #204
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221712326
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 15:01 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ok. Ik heb natuurlijk ook posts van hem voorbij zien komen, maar vond deze toch wel een nieuw hoogtepunt (of dieptepunt)
Dit doet hij vrij continu. Vind het vrij rustig nog.
Heeft ook meermaals expliciet gedreigd met kernwapens.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  woensdag 2 september 2026 @ 15:16:43 #205
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221712328
quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2026 15:12 schreef ExTec het volgende:
[ x ]

Dit doet vermoeden dat magazijnen met boeken opblazen niet louter "ze schieten gewoon op alle magazijnen" is.
Ze starten een boekenhandel?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
pi_221712347
quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2026 15:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dit doet hij vrij continu. Vind het vrij rustig nog.
Heeft ook meermaals expliciet gedreigd met kernwapens.
Ik heb 4 jaar geleden nog eens een Medvedev-post gerapporteerd bij Twitter. Had toen - als ik het me goed herinner - met zware dreigementen richting Polen te maken.
Moest tegelijkertijd erg om mezelf lachen. (Dat mag ook wel eens.)

De post was een week later wel foetsie. Was geloof ik vlak voor Elon de tent daar overnam.
pi_221712359
quote:

[..]
Merkwaardige conclusie.
Dan zou ik die boeken juist met rust laten.

Misschien stonden de magazijnen vol met Tolstojs Oorlog en Vrede. En wordt Poetin huilerig als hij die titel onder ogen krijgt.
  woensdag 2 september 2026 @ 15:22:48 #208
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_221712369
Ok.

twitter
Scorched earth
pi_221712371
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 15:21 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Merkwaardige conclusie.
Dan zou ik die boeken juist met rust laten.

Misschien stonden de magazijnen vol met Tolstojs Oorlog en Vrede. En wordt Poetin huilerig als hij die titel onder ogen krijgt.
Dat php merkwaardige conclusies trekt was al wel bekend toch
  woensdag 2 september 2026 @ 15:23:31 #210
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_221712372
quote:

[..]
1/10.

Komop, je kan beter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scorched earth
pi_221712386
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 15:23 schreef 007700 het volgende:

[..]
Dat php merkwaardige conclusies trekt was al wel bekend toch
Ik heb vandaag gewoon last van een goed humeur.
pi_221712387
quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2026 15:12 schreef ExTec het volgende:
[ x ]

Wat hebben kinderboeken met NAVO uitbreiding te maken? Vreemd dit hoor.
Misschien weten bepaalde vredesduiven hier het antwoord.
pi_221712392
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 15:26 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Wat hebben kinderboeken met NAVO uitbreiding te maken? Vreemd dit hoor.
Misschien weten bepaalde vredesduiven hier het antwoord.
Jong geleerd, oud gedaan.
  woensdag 2 september 2026 @ 15:28:23 #214
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_221712400

There are many possibilities. Mag ik gokken?

Mss omdat oek voortvarend raffinaderijen opblaast?
Scorched earth
pi_221712430
twitter

Het ligt uiteraard niet aan de Amerikanen zelf. Straat van Hor-wie? Wat is daarmee?

En blijkbaar neemt de huidige Amerikaanse regering het Oekraïne kwalijk dat het terugslaat en probeert de Russische oorlogsmachine te verzwakken. Terwijl die oorlogsmachine dagelijks talloze militaire- en burgerslachtoffers maakt in Oekraïne.

De schofterigheid van deze Amerikaanse regering kent werkelijk geen grenzen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 2 september 2026 @ 15:52:34 #216
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221712511
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 15:34 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Het ligt uiteraard niet aan de Amerikanen zelf. Straat van Hor-wie? Wat is daarmee?

En blijkbaar neemt de huidige Amerikaanse regering het Oekraïne kwalijk dat het terugslaat en probeert de Russische oorlogsmachine te verzwakken. Terwijl die oorlogsmachine dagelijks talloze militaire- en burgerslachtoffers maakt in Oekraïne.

Het speelt natuurlijk wel een rol, wat daarvoor ook de onderliggende redenen zijn.

En ironisch genoeg valt Oekraïne daarmee ook de eigen 'oorlogsmachine' aan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221712537
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 15:34 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

er is ook een vrij toevallige relatie tussen trump zijn aanvallen en de dalende olie prijs.

plus is de gas prijs niet het probleem hier, want die kan overal vandaan gehaald worden. het is ruslands propaganda dat zij de enige zijn die goedkoop gas kunnen leveren aan Europa.

Sterker nog in 2011 werd een van werelds grootste gasvelden gevonden in de Donbas. Dat veld had via het handels akkoord met de eu door eu bedrijven heel goed eruitgehaald kunnen worden.

Maar goed.... met deze kennis weten we precies welke partijen en personen echt voor op komen voor je eigen landsbelang zijn.
pi_221712540
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 15:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Het speelt natuurlijk wel een rol, wat daarvoor ook de onderliggende redenen zijn.

En ironisch genoeg valt Oekraïne daarmee ook de eigen 'oorlogsmachine' aan.
Het aanvallen van energieinstallaties is een legitieme oorlogsstrategie. Zeker in het geval van Rusland, dat zijn inkomsten grotendeels dankt aan de export van olie. Minder inkomsten betekent een haperende oorlogsmachine.

Verder is de afsluiting van de Straat van Hormuz aantoonbaar de grote stoorzender. Het causale verband tussen stijgende energieprijzen en de oorlog in Iran is onmiskenbaar.

En zelfs als Bessent een puntje heeft, dan is het moreel gezien natuurlijk krankzinnig om met een beschuldigende vinger naar Oekraïne te wijzen. Een land dat dagelijks wordt bestookt door buitenlandse bommen, waarbij talloze slachtoffers vallen.

Bessent kan ook Rusland tot de orde roepen. Dat kiest ervoor om deze oorlog te laten voortduren. Geen oorlog in Oekraïne = geen drones op olie- en gasinstallaties in Rusland.
  woensdag 2 september 2026 @ 16:02:02 #219
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221712542
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 15:19 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Ik heb 4 jaar geleden nog eens een Medvedev-post gerapporteerd bij Twitter. Had toen - als ik het me goed herinner - met zware dreigementen richting Polen te maken.
Moest tegelijkertijd erg om mezelf lachen. (Dat mag ook wel eens.)

De post was een week later wel foetsie. Was geloof ik vlak voor Elon de tent daar overnam.
Bedreigen en laster is tegen de policy, zou ook moeten gelden voor Medvedev/Trrump en zelfs Musk.
  woensdag 2 september 2026 @ 16:03:14 #220
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221712548
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 15:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het aanvallen van energieinstallaties is een legitieme oorlogsstrategie. Zeker in het geval van Rusland, dat zijn inkomsten grotendeels dankt aan de export van olie. Minder inkomsten betekent een haperende oorlogsmachine.

Verder is de afsluiting van de Straat van Hormuz aantoonbaar de grote stoorzender. Het causale verband tussen stijgende energieprijzen en de oorlog in Iran is onmiskenbaar.

En zelfs als Bessent een puntje heeft, dan is het moreel gezien natuurlijk krankzinnig om met een beschuldigende vinger naar Oekraïne te wijzen. Een land dat dagelijks wordt bestookt door buitenlandse bommen, waarbij talloze slachtoffers vallen.

Bessent kan ook Rusland tot de orde roepen. Dat kiest ervoor om deze oorlog te laten voortduren. Geen oorlog in Oekraïne = geen drones op olie- en gasinstallaties in Rusland.
Nope. Zijn geen legitieme doelwitten.
  woensdag 2 september 2026 @ 16:04:38 #221
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221712556
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 15:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Klopt allemaal. Hoewel de globale grondstoffenmarkt niet stopt bij landsgrenzen. An sich is het zeer legitiem dat Oekraïne het infuus van de oorlogsmachine wil aanpakken (olie- en gas) maar daar heeft wel de hele wereld gevolgen van.

Laat onverlet dat ik het volkomen met je eens ben dat de US de boezem eerst eens in eigen hand mag steken vanwege Iran. Hoewel de VS de grote winnaars zijn bij deze hele shitshow als grote verkoper van olie en gas. Dus die mag je sowieso met een korrel zout nemen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221712564
quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2026 16:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dit is wat AI erover zegt:

quote:
Oekraïense drone-aanvallen op Russische raffinaderijen. Oekraïne en de Raad van Europa bestempelen deze doelgericht als legitiem omdat ze de logistiek en de schatkist van het Russische leger direct raken. Ook bij conflicten in het Midden-Oosten (zoals de Israëlische aanvallen op Iraanse olie-installaties) staat de juridische rechtmatigheid hiervan continu onder een vergrootglas op basis van deze internationale regels.

Bron
Aanvullend:

quote:
Olieraffinaderijen kunnen volgens het internationaal humanitair oorlogsrecht legitieme militaire doelwitten zijn, mits zij voldoen aan de specifieke criteria van een 'militair doelwit' en de aanval proportioneel is.Olieraffinaderijen vallen juridisch onder de categorie 'dual-use' (tweeledig gebruik) objecten. Dit betekent dat ze zowel de civiele bevolking als de militaire apparaat van brandstof voorzien. Of een aanval op zo'n installatie rechtmatig is, wordt getoetst aan drie kernprincipes uit het internationaal recht (met name Aanvullend Protocol I bij de Conventies van Genève)
pi_221712566
quote:

[..]
De hele inval in Oekraïne is niet legitiem.

Verder is oorlog gewoon 1 van de kutste kuttigheden (sorry dames) die de mens heeft bedacht.
Eén partij begint met illegitieme activiteiten die het daglicht niet kunnen verdragen, en al gauw volgen (de) anderen.

Helaas.

In dit geval zit de aanstichter van de shit in het Kremlin en hij heet Vladimir Poetin. Ik ben een echte mensenvriend, maar voor Poetin maak ik graag een uitzondering.
  woensdag 2 september 2026 @ 16:06:56 #224
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_221712567
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 00:46 schreef LXIV het volgende:

[..]
De toon is gewoon veranderd. Misschien hebben de EU-landen ook gewoon geaccepteerd dat Amerika niet echt zal komen helpen. En je ziet het conflict ook echt veranderen.

Valt dat jullie niet op? Dat het deze weken echt versneld en harder wordt?
Ja, Putin is voortdurend aan het provoceren en escaleren. Dan komt er uiteindelijk reactie, zelfs vanuit de terughoudende EU.

[ Bericht 0% gewijzigd door Papierversnipperaar op 02-09-2026 16:53:07 ]
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_221712575
quote:

[..]
Jawel, sinds Rusland dat heeft besloten mag dat tijdens deze oorlog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')